Wat is dat toch met vaders?! Onze vaders zijn echt precies hetzelfde volgens mij. Altijd commentaar als ik rij, of hij zit me aan te kijken. Een van de eerste keren dat ik in m'n eigen autootje reed ook, ik zit nog weleens te kloten met m'n gas, dat ik onbewust m'n voet beweeg, en dan gaat de auto schudden. Zat ie me heel erg aan te kijken, en toen zei ik 'Wat is er nou?!' 'Ja, ik vraag me af wat je in godsnaam aan het doen denkt te zijn?!' Ja, euh, ik heb deze auto net. Wat denk je danquote:Op zondag 12 september 2010 14:49 schreef CherryLips het volgende:
Jij rijdt veel beter dan ik
Ik had gister schoenen met hakken aan, was ook nieuw. Ik ging zitten en dacht: oja, kak. Nou ja, nergens wat van gemerkt. Ik hoef hier alleen nooit voor het huis te parkeren, want m'n vader zet hem gelijk in de garage. Ja, zo leer ik het nooitLaatst zat hij er ook naast, wil ik hem netjes parkeren, zegtie: 'Zet daar neer, aan de kant! Zet daar neer, kan ik hem binnenzetten!' En uiteindelijk sta ik midden op de weg stil omdat ik in wilde parkeren aan de overkant en hij zit te schreeuwen dat ik hem even bij de buren voor de deur neer moet zetten
Hé, jij wordt betaald terwijl je op Fok zit, dat kan ik dus niet eens!quote:Op zondag 12 september 2010 14:21 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Boo! Ik wil mooi weer en rijden in plaats van werken.
True, true.quote:Op zondag 12 september 2010 15:07 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hé, jij wordt betaald terwijl je op Fok zit, dat kan ik dus niet eens!
Haha, dat is waar. Ik denk dat mijn vader nog erger is dan de pa van die belgische gast die rijles krijgt. Fijn dat je m'n pa gezien hebt, dat vormt een goed beeld van de manquote:Op zondag 12 september 2010 15:50 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
True, true.ik zie trouwens nu ook echt helemaal voor me hoe jouw vader commentaar zit te geven
ik heb medelijden hoor.
Dat heb ik ook al enkele keren voorgehad..quote:Op zondag 12 september 2010 15:30 schreef jacobras het volgende:
Moest gisteren trouwens ook nog flink op de rem voor een fietser. Drie naast elkaar, ik zou er omheen. Opeens zwaait de linker haar arm naar links en meteen het stuur mee. Ik volaan op de rem, ze had 't niet eens door (Prius... stil...). Ik vergat ook nog te toeteren.
quote:Op zondag 12 september 2010 14:16 schreef Purdey het volgende:
Ik ben vandaag de koningin van het parkeren en autorijden!![]()
Ik heb mezelf na m'n examen niet meer zo goed zien rijden dan vandaag![]()
Bij m'n broer waren alleen parkeerplaatsen vrij waar fileparkeren aan te pas kwam, wat ik dus al sinds april ofzo niet meer gedaan had. Ik stond er in een steek inEn precies op 5 cm van de stoeprand
Eenmaal thuisgekomen reed ik een stukje door om op de hoek te parkeren, ik draaide 'm er in 1 keer in!!
Onderweg is de auto niet afgeslagen, wat een euforie!![]()
Alleen op de heenweg last gehad van een kleverWat is dat irritant zeg
Toen ik 50 reed begreep ik het nog wel (alhoewel, dat is de max snelheid dus..) maar toen ik 60 reed kleefde hij nog
![]()
Hoe dan ook, de auto is schadevrij, en ik ben zo blij als een kind
Vaders (mannen) hechten nogal veel waarde aan voertuigbeheersing, als je 'm maar in 1 keer perfect in t vak hebt staan, zonder schokken snel kan optrekken en (terug)schakelen etc. Veilig rijden lijkt veel minder van belang (Opmerkingen als "ga eens even die fietsers voorbij" op een weg die net breed genoeg is en het kleinste gaatje willen gebruiken om de weg op te rijden enzo).quote:Op zondag 12 september 2010 15:07 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wat is dat toch met vaders?! Onze vaders zijn echt precies hetzelfde volgens mij. Altijd commentaar als ik rij, of hij zit me aan te kijken. Een van de eerste keren dat ik in m'n eigen autootje reed ook, ik zit nog weleens te kloten met m'n gas, dat ik onbewust m'n voet beweeg, en dan gaat de auto schudden. Zat ie me heel erg aan te kijken, en toen zei ik 'Wat is er nou?!' 'Ja, ik vraag me af wat je in godsnaam aan het doen denkt te zijn?!' Ja, euh, ik heb deze auto net. Wat denk je dan![]()
M'n moeder heeft ook al een paar keer naast me gezeten en die zegt niks, houdt zich niet overdreven vast. Fijn is dat![]()
Nog steeds commentaar nu..'Nu staat ie auto nog tegen de stoeprand!' Ik heb de sleutels naar 'm toegegooid en gezegd dat als het hem irriteerde hij hem zelf maar naar voren moest halen
Wat is er nou zo slecht aan een bordje afstand houden enzo? Een sticker mag toch ook? Zolang je niet teksten als 'pas op radarcontrole' enzo laat zien weet ik niet wat er mis mee zou zijn.quote:Op zondag 12 september 2010 18:41 schreef JDude het volgende:
Tot oom agent het ziet, dan is het denk ik snel uit met de pret.
Denk aan je bloeddrukquote:Op zondag 12 september 2010 19:04 schreef twiFight het volgende:
Als Purdey's vader mijn vader was had ik hem allang keihard op zijn muil geslagen. Daarnaast was hij ook na 1 of 2 keer mijn auto niet meer ingekomen. Ik snap niet dat je het pikt Purdey. Bovendien had ik met zo'n hufter van een pa ALLANG niet meer thuis gewoond.
Och, de man heeft ook wel z'n eigen vorm van humor. Was wel vermakelijkquote:Op zondag 12 september 2010 15:58 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, dat is waar. Ik denk dat mijn vader nog erger is dan de pa van die belgische gast die rijles krijgt. Fijn dat je m'n pa gezien hebt, dat vormt een goed beeld van de man
Zo, relax zeg. Volgens mij irriteer jij je meer aan mijn vader dan ikquote:Op zondag 12 september 2010 19:04 schreef twiFight het volgende:
Als Purdey's vader mijn vader was had ik hem allang keihard op zijn muil geslagen. Daarnaast was hij ook na 1 of 2 keer mijn auto niet meer ingekomen. Ik snap niet dat je het pikt Purdey. Bovendien had ik met zo'n hufter van een pa ALLANG niet meer thuis gewoond.
Voor de rest heb ik geen last van 'mquote:Op zondag 12 september 2010 19:48 schreef CherryLips het volgende:
ik zou me pas zorgen gaan maken als je vader op alle punten zo isdie van mij kan ook enorm miepen over het rijden hoor, maar over m'n studie heeft hij nooit iets gezegd als het niet ging zoals het moest
en verder heeft hij ook nooit kritiek op me.
Ik weet hoe zoiets eruit zietquote:Op zondag 12 september 2010 21:22 schreef Purdey het volgende:
[..]
Voor de rest heb ik geen last van 'm![]()
Ik heb nog een broer die 4,5 jaar ouder is, en daar heeft ie nooit zo mee gedaan qua autorijden. Die haalde bij de derde keer z'n rijbewijs, kocht een auto en ging op pad. Hij heeft er volgens mij überhaupt nooit naast gezeten. [/qoute]
Dat is omdat hij een jongen is. Het mannelijk geslacht is natuurlijk superieur aan het vrouwelijke als het gaat om autorijden![]()
[quote]
Hoe dan ook heb ik vandaag qua autorijden een topdag gehad![]()
Lekker hard en vals meegezongen met de radio, en m'n broer vond m'n auto heel tof! Die had hij nog niet eens gezien, omdat we steeds allebei geen tijd hadden. Hij ging erin zitten en klapte meteen dubbelEven ter vergelijking: Ik ben 1,72 en hij 1,98. En dat in een Micra
Tuurlijk ga je er aan wennen, maar dat zou je aan elke autoquote:Op zondag 12 september 2010 23:21 schreef Purdey het volgende:
Er zijn er twee met een Micra dingMonsterd en ik. Zij heeft een knalgele (Die ik stiekem adoreer
) en ik een donker blauwe! @Monsterd: Mijn autootje rijdt heeeerlijk! Ik durf zelfs stiekem te zeggen dat ik hier net zo aan kan gaan wennen als aan m'n les-golf
Hij stuurt en schakelt gewoon heel fijn. Top aankoop geweest!
Vraag me echt af of ik het iemand aan kan doen achterin te gaan zitten. Toevallig van de week nog laten zien aan House toen hij m'n autootje kwam bekijken, dat er echt alleen mini mensjes achterin kunnen stappen. Of mensen met beentjes als Wesley Sneijder gister in koefnoenquote:Op zondag 12 september 2010 21:48 schreef CherryLips het volgende:
M'n broer probeerde zich vorige week ook in de Yaris te proppen. Dat is ook zo'n lange slungel. En toen moest m'n vader achterin, die is maar achter mij gaan zitten, maar dan nog
.
Mooi!quote:Op zondag 12 september 2010 23:21 schreef Purdey het volgende:
Er zijn er twee met een Micra dingMonsterd en ik. Zij heeft een knalgele (Die ik stiekem adoreer
) en ik een donker blauwe! @Monsterd: Mijn autootje rijdt heeeerlijk! Ik durf zelfs stiekem te zeggen dat ik hier net zo aan kan gaan wennen als aan m'n les-golf
Hij stuurt en schakelt gewoon heel fijn. Top aankoop geweest!
Als je niet al te lang bent, ik heb toen ik naar duitsland ging 2 mensen achterin gehad 3 uur lang. Ze hebben het overleefd en achteraf werd er niet geklaagdquote:Op zondag 12 september 2010 23:25 schreef Purdey het volgende:
[..]
Vraag me echt af of ik het iemand aan kan doen achterin te gaan zitten. Toevallig van de week nog laten zien aan House toen hij m'n autootje kwam bekijken, dat er echt alleen mini mensjes achterin kunnen stappen. Of mensen met beentjes als Wesley Sneijder gister in koefnoen
Mijn auto is erg ruim achterin! alleen kan dr niemand zittenquote:Op zondag 12 september 2010 23:37 schreef Goddelijker het volgende:
Mijn 206 is ook niet echt ruim achterin.
Haha, nu lijkt het op een sektequote:Op maandag 13 september 2010 08:37 schreef monsterd. het volgende:
Mooi!![]()
![]()
![]()
Hoe meer micra-zielen, hoe meer vreugd
Heb jij je naam toevallig van die winkelketen? Ik was van het weekend in haarlem, zag ik opeens "Purdey" op de gevel staan, best wel een vreemde gewaarwordingquote:Op maandag 13 september 2010 10:00 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, nu lijkt het op een sekte
We gaan zieltjes winnen, iedereen: Koop een micra!!
Ik was 'bang' dat ik niet aan een eigen auto zou wennen, mede omdat ik vanuit m'n les-golf in de Opel astra van m'n pa ben gaan rijden en ik daar totaal niet mee overweg kanDing rijdt gewoon niet lekker. Het zit niet lekker, het stuurt niet lekker, het schakelt niet fijn. Dus ik dacht dat alle auto's dan wel zo zouden rijden. Gelukkig stuurt en schakelt mijn Micra dus precies zoals ik het fijn vind
Het is misschien een klein truttig autootje, en veel mensen snijden me gewoon af (:')) maar ik vind 'm top!
Haha! Er is ook een winkelketen van jaquote:Op maandag 13 september 2010 10:06 schreef L0we het volgende:
[..]
Heb jij je naam toevallig van die winkelketen? Ik was van het weekend in haarlem, zag ik opeens "Purdey" op de gevel staan, best wel een vreemde gewaarwording.
Maar tof dat je lekker aan je eigen auto begint te wennen!![]()
Koekblik, koekblik?!quote:Op maandag 13 september 2010 10:54 schreef trainfreak het volgende:
Gisteren 3 micra's tegengekomen op de baan. Wat een koekblikken zijn dat!
Maar verder zijn het wel leuke autootjes. Het waren wel recente modellen had ik zo de indruk.
Ik ben gewend van in een 'grote' auto te rijden, dus ik zeg tegen veel dingen koekblik![]()
Zoo, een complimentje zelfsquote:Op maandag 13 september 2010 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind de Note ook lekkerder rijden dan de Yaris. De Yaris is een leuk dopje, maar het schakelt minder soepeltjes dan de Note. Dat merkte m'n vader zelfs. Kreeg zowaar een complimentje.
Oeh, dat zou ik niet weten. Avengers ken ik overigens ook nietquote:Op maandag 13 september 2010 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Purdey is toch een soort verbastering van pretty?En die miep van de Avengers.
quote:Op maandag 13 september 2010 10:56 schreef Purdey het volgende:
[..]
Koekblik, koekblik?!![]()
De auto's van Monsterd en mij zijn anders wel té koel
Ik reed ook eerst in een note tijdens mijn rijlessen en die vond ik ook wel fijn. Toen stapte ik over naar een renault megane, en die reed echt mien een potje anders. Maargoed, het is maar net wat je fijn vindquote:Op maandag 13 september 2010 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind de Note ook lekkerder rijden dan de Yaris. De Yaris is een leuk dopje, maar het schakelt minder soepeltjes dan de Note. Dat merkte m'n vader zelfs. Kreeg zowaar een complimentje.
Kloptquote:Op maandag 13 september 2010 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Die nieuwe Micraatjes zijn ook erg leuk
[ afbeelding ]
Wat een vreselijk dingquote:Op maandag 13 september 2010 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Die nieuwe Micraatjes zijn ook erg leuk
[ afbeelding ]
Ik bedoel ook niet toeteren om te laten weten dat je erlangs wil, dat vind ik niet zo netjes. Maar als ik volaan op de rem moet, dan leef ik me wel even uitquote:Op zondag 12 september 2010 17:32 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al enkele keren voorgehad..
Of dat je aan het rijden bent op een baantje net breed genoeg om een fietser voorbij te steken. Dan rijdt die toch wel in het midden van de weg zeker. Toeteren vind ik zo 'drastisch', dus achterblijven dan maar..
Dat lijkt me ook wel coolquote:Op zondag 12 september 2010 18:34 schreef davidov2009 het volgende:
Voor wat betreft het kleven, ik had altijd het idee voor ogen zo'n LED-bordje te kopen en voor m'n achterruit te plaatsen (ja, zoals de politie) zodat ik met een druk op de knop 'Afstand houden, dank u!' kan laten oplichten. Hoeft maar een paar tientjes te kosten, een waardevolle investering t.o.v. de kosten van een whiplash oid. (Maar heb t plan nog niet uitgevoerd, want heb geen eigen auto) En je kan er je mede-automobilist nog mee helpen ook, met voorgeprogrammeerde teksten als: 'verlichting rechts/links defect', 'pas op, verlichting onjuist' e.d.
Idd. Niet mijn schuld, maar ik kon 't wel tegen 'm gaan zeggenquote:Op zondag 12 september 2010 15:50 schreef Purdey het volgende:
Zo dat is balen Jacob! Zeker omdat het je eigen auto niet is. Lijkt me heel erg als je schade maakt aan andermans auto.. Ookal was het in jou geval niet eens jou schuld.
De ideale mannenauto kan natuurlijk alleen maar zoiets zijn zeker:quote:Op maandag 13 september 2010 11:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat een vreselijk dingBijna net zo erg als een Ka
En dan mag ik geen vooroordelen over vrouwen hebbenquote:Op maandag 13 september 2010 11:44 schreef monsterd. het volgende:
[..]
De ideale mannenauto kan natuurlijk alleen maar zoiets zijn zeker:
[ afbeelding ]
En dat het liefst met licht metalen velgen, veels te grote banden etc.
& niet te vergeten bijbehorend soundsystem die in de kofferbak te vinden is![]()
op zich ruim zat voor 2 meiden van c.a 1.75 lang, met mij achter het stuur(1.82) en op de passagiersstoel ook iemand van rond de 1.80.quote:Op zondag 12 september 2010 23:37 schreef Goddelijker het volgende:
Mijn 206 is ook niet echt ruim achterin.
De nieuwe Ka is dan weer welquote:Op maandag 13 september 2010 11:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat een vreselijk dingBijna net zo erg als een Ka
Het was ook als een grapje bedoeltquote:Op maandag 13 september 2010 11:46 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan mag ik geen vooroordelen over vrouwen hebben
Hahaquote:Op maandag 13 september 2010 11:46 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan mag ik geen vooroordelen over vrouwen hebben
De teloorgang van de PI.quote:Op maandag 13 september 2010 11:52 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Het was ook als een grapje bedoelt![]()
bluegh, turkenbak(no offense)... De ultieme mannenauto is imho of:quote:Op maandag 13 september 2010 11:44 schreef monsterd. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
& niet te vergeten bijbehorend soundsystem die in de kofferbak te vinden is![]()
Leg eens uit wat je dan zo mooi aan die spoiler vindquote:Op maandag 13 september 2010 11:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bluegh, turkenbak(no offense)... De ultieme mannenauto is imho of:
[ afbeelding ]
OF (als je van sleutelen houd) een oude Alfa Romeo
Ah, vandaarquote:Op maandag 13 september 2010 10:54 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha! Er is ook een winkelketen van jaMaar daar heb ik 'm niet van
Ik heb een Purdey in huis, namelijk:
[ afbeelding ]
Altijd leuk die vooroordelen!quote:Op maandag 13 september 2010 11:44 schreef monsterd. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alfa 75quote:Op maandag 13 september 2010 11:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'quote:Op maandag 13 september 2010 12:26 schreef L0we het volgende:
[..]
Alfa 75
[ afbeelding ]
Zo lelijk dat hij gewoon mooi is
'Lijkt wel wat'quote:Op maandag 13 september 2010 12:54 schreef Purdey het volgende:
De nieuwe KA lijkt ook wel weer wat op de nieuwe Ford Fiësta
[ afbeelding ]
993 turbo.quote:Op maandag 13 september 2010 11:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nieuw nieuw of tweedehands nieuw?quote:Op maandag 13 september 2010 20:18 schreef Spelvout het volgende:
Morgen onze huidige auto
[ afbeelding ]
inleveren voor een nieuwe
[ afbeelding ]
Tweedehands nieuw, bouwjaar 2009. Zitten een hele hoop extra's op voor ongeveer dezelfde prijs als een nieuwe zonder!quote:Op maandag 13 september 2010 20:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Nieuw nieuw of tweedehands nieuw?
Anyhoe. Gaaf.Nieuwe Corsa is prima te pruimen.
Gaaf joh!quote:Op maandag 13 september 2010 20:18 schreef Spelvout het volgende:
Morgen onze huidige auto
[ afbeelding ]
inleveren voor een nieuwe
[ afbeelding ]
Had je niet al eerder een witte gedaan? Of was het nou een rode?quote:Op maandag 13 september 2010 15:47 schreef L0we het volgende:
en ik heb dr bijna weer 1tje bij... Wéér een 5je, een witte dit keer. Opknappen, en doorschuiven naar mn zusje
Woensdagavond ga ik hem ophalen in rotterdam als het allemaal goed gaat.
Corsa A met 20SEH blok.quote:Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef Empathologica het volgende:
Niks mis met oude corsas!
*aait Kar0ltje*
Hoezo dat? De Insignia is echt zóó vetquote:Op maandag 13 september 2010 22:01 schreef FalleNk810i het volgende:
zowieso niks met Opel, behalve die Insignia o.O
en tja, die Micra's ik wil niemand beledigen hoor, maar ik zou er niet graag in gezien wordenSorry Monsterd en Purdey..
en niet omdat ze klein zijn
Dat was een rooie inderdaadquote:Op maandag 13 september 2010 21:14 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Gaaf joh!Ik vond die reclame voor de nieuwe corsa zo leuk, daar ziet die auto er zo leuk in uit
![]()
[..]
Had je niet al eerder een witte gedaan? Of was het nou een rode?
Waarom doe je hem weg?quote:
Daar wordt ik niet echt warm van eerlijk gezegd. Als je er achter rijdt kijk je tegen de wielophanging aan, vind ik geen porum hoorquote:Op maandag 13 september 2010 23:11 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Hoezo dat? De Insignia is echt zóó vet
Nee, heb het nog niet gekocht. Ik ben wel wezen kijken, maar die afdeling was zo groot dat ik even wat preciezer de naam van zo'n product wilde opzoeken. Mijn ruit is nu namelijk gewoon vies, ga vanavond met een doekje er weer overheen, even kijken hoe lang hij schoon blijft.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:06 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat was een rooie inderdaad. Goed dat je dat onthouden hebt
. Ik raak af en toe wel de tel kwijt hoeveel auto's we nu eigenlijk hebben...
Heb je al wat geprobeerd met dat lek-dicht-spul?
[..]
Vandaag aan een 206 HDi gewerktquote:
Lastig om zoiets dan te vinden ja!quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:13 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nee, heb het nog niet gekocht. Ik ben wel wezen kijken, maar die afdeling was zo groot dat ik even wat preciezer de naam van zo'n product wilde opzoeken. Mijn ruit is nu namelijk gewoon vies, ga vanavond met een doekje er weer overheen, even kijken hoe lang hij schoon blijft.
oh, dacht ikquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vandaag aan een 206 HDi gewerkt.. Helemaal schoongemaakt en soort van gepoetst.. Alleen had aardig wat beschadigingen.
@ L0we.. Het is niet de zijne
Hoe hard kunnen die dingen eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:55 schreef Party_P het volgende:
Zometeen kijken naar een Daihatsu Cuore uit 2006
Waarom: wil voornamelijk zo goedkoop mogelijk gaan rijden en voor zo'n klein gebakje ziet die er gewoon prima uit.
Oef ik zou me er behoorlijk voor schamen als ik daar in zou rijdenquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:55 schreef Party_P het volgende:
Zometeen kijken naar een Daihatsu Cuore uit 2006
Waarom: wil voornamelijk zo goedkoop mogelijk gaan rijden en voor zo'n klein gebakje ziet die er gewoon prima uit.
Ligt er maar net aan hoeveel lef je hebtquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:55 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hoe hard kunnen die dingen eigenlijk?
Op zijn Max.? Ik vroeg me gewoon af of het een beetje snelwegwaardige auto's zijnquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:30 schreef L0we het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoeveel lef je hebt
Nee, van de ene kant naar de andere kant van de stad, of Den Haag Rotterdam zal wel gaan. Maar daar blijft het dan ook bij. Ik zou wat groters willen als je regelmatig op de snelweg komt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:56 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Op zijn Max.? Ik vroeg me gewoon af of het een beetje snelwegwaardige auto's zijn
Merk dat ook wel met de AX.. De Astra van mijn ouders is veel fijner voor lange einden en op de snelweg.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, van de ene kant naar de andere kant van de stad, of Den Haag Rotterdam zal wel gaan. Maar daar blijft het dan ook bij. Ik zou wat groters willen als je regelmatig op de snelweg komt.
Heb ooit eens met een proefrit 160 gehaald, zonder pijntje, weinig herrie, was prima te doen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:55 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hoe hard kunnen die dingen eigenlijk?
Ah jij meet je ego aan het formaat van de auto? Het kleine penis syndroomquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:55 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Oef ik zou me er behoorlijk voor schamen als ik daar in zou rijden
Dat past!quote:
Logisch, het is niet ideaal om er elke dag 100km snelweg mee te rijden, maar ik heb zelf een half jaar elke dag 150km snelweg gereden met een Micra uit 1992, was prima te doen. Dus ik ga er alleen maar op vooruit.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, van de ene kant naar de andere kant van de stad, of Den Haag Rotterdam zal wel gaan. Maar daar blijft het dan ook bij. Ik zou wat groters willen als je regelmatig op de snelweg komt.
Ik heb het geprobeerd. Ten minste, met een vriend van me aan het stuur.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:46 schreef Purdey het volgende:
Net even zitten kijken, ze kunnen 160 km/u met een 1.0 motor
Ik heb ook zo'n Cuore overwogen, lijkt veel op de micra natuurlijk, maar ze waren een stuk duurder en vaak niet verkrijgbaar in een 1.3
Een micra 1.3 kan trouwens 170 halen
Valt me nog mee, ik zou het alleen zelf nooooit doen. Denk dat de hele auto uit elkaar valt dan
Nouja, opzich zien die nieuwere modellen er prima uit tochquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:09 schreef Party_P het volgende:
[..]
Het is voor mij vooral een kosten overweging. Tuurlijk zijn er veel leukere/mooiere/snellere auto's, maar ze duurder in aanschaf, stukken duurder in gebruik en veel meer afschrijving.
Merk nu na 2 weken heen en weer reizen naar Zwolle in de AX dat het stukken beter kanquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:09 schreef Party_P het volgende:
[..]
Logisch, het is niet ideaal om er elke dag 100km snelweg mee te rijden, maar ik heb zelf een half jaar elke dag 150km snelweg gereden met een Micra uit 1992, was prima te doen. Dus ik ga er alleen maar op vooruit.
Het is voor mij vooral een kosten overweging. Tuurlijk zijn er veel leukere/mooiere/snellere auto's, maar ze duurder in aanschaf, stukken duurder in gebruik en veel meer afschrijving.
Utrecht was ook lekker bezig.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:20 schreef FalleNk810i het volgende:
pfff Rotterdam stond weer lekker vast vandaag.... 2 uur over 40 km gedaan ofzo
Wat voor Chevy heb je dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:59 schreef Marco001 het volgende:
mwah, net gister voor het eerst met de Ibiza naar Leeuwarden geweest, beviel me een stuk beter als met de Chevrolet, hoewel de Ibiza wel wat stuiteriger is, vond ik hem fijner rijden want de ibiza heeft tenminste wat gevoel in het stuur..
en dan met Thank You Pain van The Agonist vol open..![]()
Daar staat het biiijjjjjna elke dag vast.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:28 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik stond voor het eerst echt in de file bij Zwolle.. Tussen afslag Wezep en de IJsselbrug stond het eens vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |