abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86343486
Jij rijdt veel beter dan ik :P
Ik had gister schoenen met hakken aan, was ook nieuw. Ik ging zitten en dacht: oja, kak. Nou ja, nergens wat van gemerkt. Ik hoef hier alleen nooit voor het huis te parkeren, want m'n vader zet hem gelijk in de garage. Ja, zo leer ik het nooit :P Laatst zat hij er ook naast, wil ik hem netjes parkeren, zegtie: 'Zet daar neer, aan de kant! Zet daar neer, kan ik hem binnenzetten!' En uiteindelijk sta ik midden op de weg stil omdat ik in wilde parkeren aan de overkant en hij zit te schreeuwen dat ik hem even bij de buren voor de deur neer moet zetten }:|
Tap tap tap
  zondag 12 september 2010 @ 15:07:02 #202
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86344180
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:49 schreef CherryLips het volgende:
Jij rijdt veel beter dan ik :P
Ik had gister schoenen met hakken aan, was ook nieuw. Ik ging zitten en dacht: oja, kak. Nou ja, nergens wat van gemerkt. Ik hoef hier alleen nooit voor het huis te parkeren, want m'n vader zet hem gelijk in de garage. Ja, zo leer ik het nooit :P Laatst zat hij er ook naast, wil ik hem netjes parkeren, zegtie: 'Zet daar neer, aan de kant! Zet daar neer, kan ik hem binnenzetten!' En uiteindelijk sta ik midden op de weg stil omdat ik in wilde parkeren aan de overkant en hij zit te schreeuwen dat ik hem even bij de buren voor de deur neer moet zetten }:|
Wat is dat toch met vaders?! Onze vaders zijn echt precies hetzelfde volgens mij. Altijd commentaar als ik rij, of hij zit me aan te kijken. Een van de eerste keren dat ik in m'n eigen autootje reed ook, ik zit nog weleens te kloten met m'n gas, dat ik onbewust m'n voet beweeg, en dan gaat de auto schudden. Zat ie me heel erg aan te kijken, en toen zei ik 'Wat is er nou?!' 'Ja, ik vraag me af wat je in godsnaam aan het doen denkt te zijn?!' Ja, euh, ik heb deze auto net. Wat denk je dan :{
M'n moeder heeft ook al een paar keer naast me gezeten en die zegt niks, houdt zich niet overdreven vast. Fijn is dat :)

Nog steeds commentaar nu..'Nu staat ie auto nog tegen de stoeprand!' Ik heb de sleutels naar 'm toegegooid en gezegd dat als het hem irriteerde hij hem zelf maar naar voren moest halen }:|
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  zondag 12 september 2010 @ 15:07:43 #203
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86344210
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:21 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Boo! Ik wil mooi weer en rijden in plaats van werken. -O-
Hé, jij wordt betaald terwijl je op Fok zit, dat kan ik dus niet eens! ;)
  zondag 12 september 2010 @ 15:30:24 #204
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_86344981
Hm... Ik kom daar gister aanrijden, even keren en zet 'm netjes naast hek van gebouw. Stond wat volk buiten dat ik ken, zegt er een "Zo, da's een flinke kras op je vaders auto, Jacob!". Ik: :o. Ik loop naar voren, auto linksvoor onder de krassen en iets blauws dat heeft afgegeven.

Ik naar m'n vader toe, die had het nog niet gezien. Kijken bij de auto, het lijkt alsof er een fiets bij langs is geramd. :X Aan de onderkant bij de bumper schrapen (van trappers?) + blauwe kleur. Boven de bumper (aan zijkant) ook schrapen. En ook nog over de motorkap een gedeelte van een flinke kras (van stuur?) :{.

Waarschijnlijk is zo'n klotefietser d'r tegenaan geramd, en is 'ie vrolijk verder gefietst :X.

Moest gisteren trouwens ook nog flink op de rem voor een fietser. Drie naast elkaar, ik zou er omheen. Opeens zwaait de linker haar arm naar links en meteen het stuur mee. Ik volaan op de rem, ze had 't niet eens door (Prius... stil...). Ik vergat ook nog te toeteren :').
  zondag 12 september 2010 @ 15:50:17 #205
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86345551
Zo dat is balen Jacob! Zeker omdat het je eigen auto niet is. Lijkt me heel erg als je schade maakt aan andermans auto.. Ookal was het in jou geval niet eens jou schuld.
pi_86345564
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:07 schreef Purdey het volgende:

[..]

Hé, jij wordt betaald terwijl je op Fok zit, dat kan ik dus niet eens! ;)
True, true. :D ik zie trouwens nu ook echt helemaal voor me hoe jouw vader commentaar zit te geven _O- ik heb medelijden hoor.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  zondag 12 september 2010 @ 15:58:30 #207
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86345795
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:50 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

True, true. :D ik zie trouwens nu ook echt helemaal voor me hoe jouw vader commentaar zit te geven _O- ik heb medelijden hoor.
Haha, dat is waar. Ik denk dat mijn vader nog erger is dan de pa van die belgische gast die rijles krijgt. Fijn dat je m'n pa gezien hebt, dat vormt een goed beeld van de man _O-
pi_86348880
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:30 schreef jacobras het volgende:
Moest gisteren trouwens ook nog flink op de rem voor een fietser. Drie naast elkaar, ik zou er omheen. Opeens zwaait de linker haar arm naar links en meteen het stuur mee. Ik volaan op de rem, ze had 't niet eens door (Prius... stil...). Ik vergat ook nog te toeteren :').
Dat heb ik ook al enkele keren voorgehad..
Of dat je aan het rijden bent op een baantje net breed genoeg om een fietser voorbij te steken. Dan rijdt die toch wel in het midden van de weg zeker. Toeteren vind ik zo 'drastisch', dus achterblijven dan maar..

Daarnet nog 3 voetgangers op straat tegengekomen, ik kom af maar ze gingen toch niet aan de kant (motor draaide!), ochja, dan maar voorbij steken en flink wat gas geven :P , sprong die ene bijna bij de andere in zijn nek :D
pi_86350916
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:16 schreef Purdey het volgende:
Ik ben vandaag de koningin van het parkeren en autorijden! *O*
Ik heb mezelf na m'n examen niet meer zo goed zien rijden dan vandaag :{
Bij m'n broer waren alleen parkeerplaatsen vrij waar fileparkeren aan te pas kwam, wat ik dus al sinds april ofzo niet meer gedaan had. Ik stond er in een steek in :{ En precies op 5 cm van de stoeprand _O- Eenmaal thuisgekomen reed ik een stukje door om op de hoek te parkeren, ik draaide 'm er in 1 keer in!!

Onderweg is de auto niet afgeslagen, wat een euforie! *O*
Alleen op de heenweg last gehad van een klever }:| Wat is dat irritant zeg ;( Toen ik 50 reed begreep ik het nog wel (alhoewel, dat is de max snelheid dus..) maar toen ik 60 reed kleefde hij nog :{
Hoe dan ook, de auto is schadevrij, en ik ben zo blij als een kind :s)
^O^ gefeliciteerd.

Voor wat betreft het kleven, ik had altijd het idee voor ogen zo'n LED-bordje te kopen en voor m'n achterruit te plaatsen (ja, zoals de politie) zodat ik met een druk op de knop 'Afstand houden, dank u!' kan laten oplichten. Hoeft maar een paar tientjes te kosten, een waardevolle investering t.o.v. de kosten van een whiplash oid. (Maar heb t plan nog niet uitgevoerd, want heb geen eigen auto ;) ) En je kan er je mede-automobilist nog mee helpen ook, met voorgeprogrammeerde teksten als: 'verlichting rechts/links defect', 'pas op, verlichting onjuist' e.d.

quote:
Op zondag 12 september 2010 15:07 schreef Purdey het volgende:

[..]

Wat is dat toch met vaders?! Onze vaders zijn echt precies hetzelfde volgens mij. Altijd commentaar als ik rij, of hij zit me aan te kijken. Een van de eerste keren dat ik in m'n eigen autootje reed ook, ik zit nog weleens te kloten met m'n gas, dat ik onbewust m'n voet beweeg, en dan gaat de auto schudden. Zat ie me heel erg aan te kijken, en toen zei ik 'Wat is er nou?!' 'Ja, ik vraag me af wat je in godsnaam aan het doen denkt te zijn?!' Ja, euh, ik heb deze auto net. Wat denk je dan :{
M'n moeder heeft ook al een paar keer naast me gezeten en die zegt niks, houdt zich niet overdreven vast. Fijn is dat :)

Nog steeds commentaar nu..'Nu staat ie auto nog tegen de stoeprand!' Ik heb de sleutels naar 'm toegegooid en gezegd dat als het hem irriteerde hij hem zelf maar naar voren moest halen }:|
Vaders (mannen) hechten nogal veel waarde aan voertuigbeheersing, als je 'm maar in 1 keer perfect in t vak hebt staan, zonder schokken snel kan optrekken en (terug)schakelen etc. Veilig rijden lijkt veel minder van belang (Opmerkingen als "ga eens even die fietsers voorbij" op een weg die net breed genoeg is en het kleinste gaatje willen gebruiken om de weg op te rijden enzo).

[ Bericht 3% gewijzigd door davidov2009 op 12-09-2010 18:45:55 ]
Killing as few patients as possible.
  zondag 12 september 2010 @ 18:41:50 #210
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_86351194
Tot oom agent het ziet, dan is het denk ik snel uit met de pret :P.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_86351274
quote:
Op zondag 12 september 2010 18:41 schreef JDude het volgende:
Tot oom agent het ziet, dan is het denk ik snel uit met de pret :P.
Wat is er nou zo slecht aan een bordje afstand houden enzo? Een sticker mag toch ook? Zolang je niet teksten als 'pas op radarcontrole' enzo laat zien weet ik niet wat er mis mee zou zijn.
Killing as few patients as possible.
  zondag 12 september 2010 @ 19:04:03 #212
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_86352061
Als Purdey's vader mijn vader was had ik hem allang keihard op zijn muil geslagen. Daarnaast was hij ook na 1 of 2 keer mijn auto niet meer ingekomen. Ik snap niet dat je het pikt Purdey. Bovendien had ik met zo'n hufter van een pa ALLANG niet meer thuis gewoond.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_86352228
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:04 schreef twiFight het volgende:
Als Purdey's vader mijn vader was had ik hem allang keihard op zijn muil geslagen. Daarnaast was hij ook na 1 of 2 keer mijn auto niet meer ingekomen. Ik snap niet dat je het pikt Purdey. Bovendien had ik met zo'n hufter van een pa ALLANG niet meer thuis gewoond.
Denk aan je bloeddruk :')
pi_86352352
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:58 schreef Purdey het volgende:

[..]

Haha, dat is waar. Ik denk dat mijn vader nog erger is dan de pa van die belgische gast die rijles krijgt. Fijn dat je m'n pa gezien hebt, dat vormt een goed beeld van de man _O-
Och, de man heeft ook wel z'n eigen vorm van humor. Was wel vermakelijk :P
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  zondag 12 september 2010 @ 19:40:04 #215
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86353424
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:04 schreef twiFight het volgende:
Zo, relax zeg. Volgens mij irriteer jij je meer aan mijn vader dan ik :') Hij zit ook in principe niet meer naast me, op een enkele keer na dan. Hij kan dan ook wel verbeterpunten hebben voor mij, maar dat wil niet zeggen dat ik daarop in ga. Ene oor in, andere oor uit. En m'n pa op z'n muil slaan? De man is niet perfect, misschien verre van, maar hij is wel m'n vader. Ik denk altijd maar dat hij het vast goed bedoeld, ergens. En ja House, hij heeft zijn eigen vorm van 'humor.' Alhoewel het vaak verre van leuk is..
pi_86353735
ik zou me pas zorgen gaan maken als je vader op alle punten zo is :') die van mij kan ook enorm miepen over het rijden hoor, maar over m'n studie heeft hij nooit iets gezegd als het niet ging zoals het moest :P en verder heeft hij ook nooit kritiek op me.
Tap tap tap
  zondag 12 september 2010 @ 21:22:35 #217
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86358472
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:48 schreef CherryLips het volgende:
ik zou me pas zorgen gaan maken als je vader op alle punten zo is :') die van mij kan ook enorm miepen over het rijden hoor, maar over m'n studie heeft hij nooit iets gezegd als het niet ging zoals het moest :P en verder heeft hij ook nooit kritiek op me.
Voor de rest heb ik geen last van 'm ;)
Ik heb nog een broer die 4,5 jaar ouder is, en daar heeft ie nooit zo mee gedaan qua autorijden. Die haalde bij de derde keer z'n rijbewijs, kocht een auto en ging op pad. Hij heeft er volgens mij überhaupt nooit naast gezeten.

Hoe dan ook heb ik vandaag qua autorijden een topdag gehad :s)
Lekker hard en vals meegezongen met de radio, en m'n broer vond m'n auto heel tof! Die had hij nog niet eens gezien, omdat we steeds allebei geen tijd hadden. Hij ging erin zitten en klapte meteen dubbel :') Even ter vergelijking: Ik ben 1,72 en hij 1,98. En dat in een Micra _O-
pi_86358580
Pffoee, irritant, zo'n pa..

Nouja, ik heb ook net sinds gister een eigen auto, dus nooit meer hoeven te zeuren of ik de 206 mag lenen.. Alleen nog af en toe de Chevy als ik wil gaan mountainbiken(want trekhaak)..

Het is trouwens een Seat nIbiza uit 2003, met een 62! liter lpg tank.. 100 pk, open dak, Cruisecontrol en alles erop en aan. ;)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  zondag 12 september 2010 @ 21:47:13 #219
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_86360193
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:22 schreef Purdey het volgende:

[..]

Voor de rest heb ik geen last van 'm ;)
Ik heb nog een broer die 4,5 jaar ouder is, en daar heeft ie nooit zo mee gedaan qua autorijden. Die haalde bij de derde keer z'n rijbewijs, kocht een auto en ging op pad. Hij heeft er volgens mij überhaupt nooit naast gezeten. [/qoute]

Dat is omdat hij een jongen is. Het mannelijk geslacht is natuurlijk superieur aan het vrouwelijke als het gaat om autorijden :')
[quote]
Hoe dan ook heb ik vandaag qua autorijden een topdag gehad :s)
Lekker hard en vals meegezongen met de radio, en m'n broer vond m'n auto heel tof! Die had hij nog niet eens gezien, omdat we steeds allebei geen tijd hadden. Hij ging erin zitten en klapte meteen dubbel :') Even ter vergelijking: Ik ben 1,72 en hij 1,98. En dat in een Micra _O-
Ik weet hoe zoiets eruit ziet :P Vet grappig! :D

Al een beetje beter gewend aan je micra btw? :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_86360300
M'n broer probeerde zich vorige week ook in de Yaris te proppen _O- . Dat is ook zo'n lange slungel. En toen moest m'n vader achterin, die is maar achter mij gaan zitten, maar dan nog :') .
Tap tap tap
pi_86364383
hoeveel mensen hebben hier nou zo''n micra ding? :P volgens mij echt 5 mensen ofzo xD

ow en oude mensen die lekker op zondag aan het ''cruisen'' zijn over de dijk :r 30 rijden waar je 60 mag.. achtelijke mensen
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  zondag 12 september 2010 @ 23:21:36 #222
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86366083
Er zijn er twee met een Micra ding ;) Monsterd en ik. Zij heeft een knalgele (Die ik stiekem adoreer O+) en ik een donker blauwe! @Monsterd: Mijn autootje rijdt heeeerlijk! Ik durf zelfs stiekem te zeggen dat ik hier net zo aan kan gaan wennen als aan m'n les-golf :) Hij stuurt en schakelt gewoon heel fijn. Top aankoop geweest!
pi_86366119
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:21 schreef Purdey het volgende:
Er zijn er twee met een Micra ding ;) Monsterd en ik. Zij heeft een knalgele (Die ik stiekem adoreer O+) en ik een donker blauwe! @Monsterd: Mijn autootje rijdt heeeerlijk! Ik durf zelfs stiekem te zeggen dat ik hier net zo aan kan gaan wennen als aan m'n les-golf :) Hij stuurt en schakelt gewoon heel fijn. Top aankoop geweest!
Tuurlijk ga je er aan wennen, maar dat zou je aan elke auto :) Maar mooi dat ie bevalt ^O^
  zondag 12 september 2010 @ 23:25:22 #224
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86366266
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:48 schreef CherryLips het volgende:
M'n broer probeerde zich vorige week ook in de Yaris te proppen _O- . Dat is ook zo'n lange slungel. En toen moest m'n vader achterin, die is maar achter mij gaan zitten, maar dan nog :') .
Vraag me echt af of ik het iemand aan kan doen achterin te gaan zitten. Toevallig van de week nog laten zien aan House toen hij m'n autootje kwam bekijken, dat er echt alleen mini mensjes achterin kunnen stappen. Of mensen met beentjes als Wesley Sneijder gister in koefnoen :')
  zondag 12 september 2010 @ 23:37:15 #225
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_86366791
Mijn 206 is ook niet echt ruim achterin. :')
  maandag 13 september 2010 @ 00:28:50 #226
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_86368993
Och, we zijn in een 106 met 4 man + baggage ooit eens op vakantie geweest, ging prima!
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_86370008
Ik zou het niet trekken als m'n ouders constant opmerkingen zouden maken over m'n rijgedrag, als ik naast m'n ouders zit in m'n eigen auto dan hebben ze al zoiets van, "je remt te laat voor stoplichten, je remt over kortere tijd meer ipv dat je over een langere afstand wat zachter remt" en "je rijdt wel erg agressief"... valt best mee, zij rijden gewoon als oude lullen.

Ik zeg ook elke keer, "dit is de laatste keer dat wij samen in een auto zitten en ik rijd :r ". Gelukkig hoef ik sowieso eigenlijk nooit met ze in de auto te zitten. :)
  maandag 13 september 2010 @ 08:37:43 #228
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_86372303
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:21 schreef Purdey het volgende:
Mooi! :D :D :D

Hoe meer micra-zielen, hoe meer vreugd >:)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  maandag 13 september 2010 @ 08:38:49 #229
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_86372320
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:25 schreef Purdey het volgende:

[..]

Vraag me echt af of ik het iemand aan kan doen achterin te gaan zitten. Toevallig van de week nog laten zien aan House toen hij m'n autootje kwam bekijken, dat er echt alleen mini mensjes achterin kunnen stappen. Of mensen met beentjes als Wesley Sneijder gister in koefnoen :')
Als je niet al te lang bent, ik heb toen ik naar duitsland ging 2 mensen achterin gehad 3 uur lang. Ze hebben het overleefd en achteraf werd er niet geklaagd :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_86372419
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:37 schreef Goddelijker het volgende:
Mijn auto is erg ruim achterin! alleen kan dr niemand zitten :P
  maandag 13 september 2010 @ 09:44:12 #231
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_86373626
Ik heb zojuist weer mijn 2-minuten autorijd-tijd gehad om op mijn stage te geraken :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  maandag 13 september 2010 @ 10:00:27 #232
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86373985
quote:
Op maandag 13 september 2010 08:37 schreef monsterd. het volgende:
Mooi! :D :D :D

Hoe meer micra-zielen, hoe meer vreugd >:)
Haha, nu lijkt het op een sekte :')
We gaan zieltjes winnen, iedereen: Koop een micra!! ;)

Ik was 'bang' dat ik niet aan een eigen auto zou wennen, mede omdat ik vanuit m'n les-golf in de Opel astra van m'n pa ben gaan rijden en ik daar totaal niet mee overweg kan :{ Ding rijdt gewoon niet lekker. Het zit niet lekker, het stuurt niet lekker, het schakelt niet fijn. Dus ik dacht dat alle auto's dan wel zo zouden rijden. Gelukkig stuurt en schakelt mijn Micra dus precies zoals ik het fijn vind :) Het is misschien een klein truttig autootje, en veel mensen snijden me gewoon af (:')) maar ik vind 'm top! :)
pi_86374149
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:00 schreef Purdey het volgende:

[..]

Haha, nu lijkt het op een sekte :')
We gaan zieltjes winnen, iedereen: Koop een micra!! ;)

Ik was 'bang' dat ik niet aan een eigen auto zou wennen, mede omdat ik vanuit m'n les-golf in de Opel astra van m'n pa ben gaan rijden en ik daar totaal niet mee overweg kan :{ Ding rijdt gewoon niet lekker. Het zit niet lekker, het stuurt niet lekker, het schakelt niet fijn. Dus ik dacht dat alle auto's dan wel zo zouden rijden. Gelukkig stuurt en schakelt mijn Micra dus precies zoals ik het fijn vind :) Het is misschien een klein truttig autootje, en veel mensen snijden me gewoon af (:')) maar ik vind 'm top! :)
Heb jij je naam toevallig van die winkelketen? Ik was van het weekend in haarlem, zag ik opeens "Purdey" op de gevel staan, best wel een vreemde gewaarwording :P.

Maar tof dat je lekker aan je eigen auto begint te wennen! ^O^
pi_86375300
Gisteren 3 micra's tegengekomen op de baan. Wat een koekblikken zijn dat!
Maar verder zijn het wel leuke autootjes. Het waren wel recente modellen had ik zo de indruk.

Ik ben gewend van in een 'grote' auto te rijden, dus ik zeg tegen veel dingen koekblik ;)
  maandag 13 september 2010 @ 10:54:05 #235
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86375302
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:06 schreef L0we het volgende:

[..]

Heb jij je naam toevallig van die winkelketen? Ik was van het weekend in haarlem, zag ik opeens "Purdey" op de gevel staan, best wel een vreemde gewaarwording :P.

Maar tof dat je lekker aan je eigen auto begint te wennen! ^O^

Haha! Er is ook een winkelketen van ja ;) Maar daar heb ik 'm niet van :)
Ik heb een Purdey in huis, namelijk:

maandag 13 september 2010 @ 10:56:26 #236
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86375374
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:54 schreef trainfreak het volgende:
Gisteren 3 micra's tegengekomen op de baan. Wat een koekblikken zijn dat!
Maar verder zijn het wel leuke autootjes. Het waren wel recente modellen had ik zo de indruk.

Ik ben gewend van in een 'grote' auto te rijden, dus ik zeg tegen veel dingen koekblik ;)
Koekblik, koekblik?! :{w
De auto's van Monsterd en mij zijn anders wel té koel 8-)
pi_86375496
Ik vind de Note ook lekkerder rijden dan de Yaris. De Yaris is een leuk dopje, maar het schakelt minder soepeltjes dan de Note. Dat merkte m'n vader zelfs :') . Kreeg zowaar een complimentje.
Tap tap tap
pi_86375516
Purdey is toch een soort verbastering van pretty? :P En die miep van de Avengers.
Tap tap tap
  maandag 13 september 2010 @ 11:02:34 #239
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86375549
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind de Note ook lekkerder rijden dan de Yaris. De Yaris is een leuk dopje, maar het schakelt minder soepeltjes dan de Note. Dat merkte m'n vader zelfs :') . Kreeg zowaar een complimentje.
Zoo, een complimentje zelfs ;)
Ik vind een Yaris wel leuk om te zien, netals een Aygo trouwens. Geen idee hoe of dat het het rijdt :)
  maandag 13 september 2010 @ 11:05:03 #240
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86375619
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Purdey is toch een soort verbastering van pretty? :P En die miep van de Avengers.
Oeh, dat zou ik niet weten. Avengers ken ik overigens ook niet :)
Purdey komt bij mij uit een namenboekje voor honden, tien jaar geleden alweer. We hadden toen 'Purdey' en 'Pebbles' maar we vonden onze hond toch meer een Purdey. Ik heb me ooit totaal inspiratieloos, 's nachts een keer geregistreerd op Fok, en na een aantal namen ingevoerd te hebben die al bezet waren kwam ik tot Purdey :)
  maandag 13 september 2010 @ 11:08:24 #241
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_86375728
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:56 schreef Purdey het volgende:

[..]

Koekblik, koekblik?! :{w
De auto's van Monsterd en mij zijn anders wel té koel 8-)
oO< oO<

quote:
Op maandag 13 september 2010 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik reed ook eerst in een note tijdens mijn rijlessen en die vond ik ook wel fijn. Toen stapte ik over naar een renault megane, en die reed echt mien een potje anders. Maargoed, het is maar net wat je fijn vind ;)

Mijn bakkie rijdt eigenlijk vergelijkbaar met de Note al vind ik dat mijn micraatje toch beter beheersbaar is, waar de note nog wel eens wilde stotteren heb ik er met mijn eigen auto nooit last van :D
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_86376492
Die nieuwe Micraatjes zijn ook erg leuk O+
Tap tap tap
  maandag 13 september 2010 @ 11:36:47 #243
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_86376551
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt O+

Mocht ik mijn micra vervangen voor een nieuwere auto dan denk ik dat het een nieuwe micra wordt :D
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  maandag 13 september 2010 @ 11:37:24 #244
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_86376566
Hier in Warschau zie ik trouwens haast geen andere micra's. Zo nu en dan eigenlijk. Wel veel van die nieuwere, schijnbaar de ideale stadsauto :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_86376581
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vreselijk ding :X Bijna net zo erg als een Ka :')
  maandag 13 september 2010 @ 11:44:18 #246
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_86376774
quote:
Op zondag 12 september 2010 17:32 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Dat heb ik ook al enkele keren voorgehad..
Of dat je aan het rijden bent op een baantje net breed genoeg om een fietser voorbij te steken. Dan rijdt die toch wel in het midden van de weg zeker. Toeteren vind ik zo 'drastisch', dus achterblijven dan maar..
Ik bedoel ook niet toeteren om te laten weten dat je erlangs wil, dat vind ik niet zo netjes. Maar als ik volaan op de rem moet, dan leef ik me wel even uit :P.

quote:
Op zondag 12 september 2010 18:34 schreef davidov2009 het volgende:

Voor wat betreft het kleven, ik had altijd het idee voor ogen zo'n LED-bordje te kopen en voor m'n achterruit te plaatsen (ja, zoals de politie) zodat ik met een druk op de knop 'Afstand houden, dank u!' kan laten oplichten. Hoeft maar een paar tientjes te kosten, een waardevolle investering t.o.v. de kosten van een whiplash oid. (Maar heb t plan nog niet uitgevoerd, want heb geen eigen auto ;) ) En je kan er je mede-automobilist nog mee helpen ook, met voorgeprogrammeerde teksten als: 'verlichting rechts/links defect', 'pas op, verlichting onjuist' e.d.
Dat lijkt me ook wel cool :).

quote:
Op zondag 12 september 2010 15:50 schreef Purdey het volgende:
Zo dat is balen Jacob! Zeker omdat het je eigen auto niet is. Lijkt me heel erg als je schade maakt aan andermans auto.. Ookal was het in jou geval niet eens jou schuld.
Idd. Niet mijn schuld, maar ik kon 't wel tegen 'm gaan zeggen :P.
  maandag 13 september 2010 @ 11:44:24 #247
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_86376777
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:37 schreef Piles het volgende:

[..]

De ideale mannenauto kan natuurlijk alleen maar zoiets zijn zeker:

En dat het liefst met licht metalen velgen, veels te grote banden etc.
& niet te vergeten bijbehorend soundsystem die in de kofferbak te vinden is :7

:N
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_86376822
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:44 schreef monsterd. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

En dan mag ik geen vooroordelen over vrouwen hebben :')
pi_86376955
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:37 schreef Goddelijker het volgende:
op zich ruim zat voor 2 meiden van c.a 1.75 lang, met mij achter het stuur(1.82) en op de passagiersstoel ook iemand van rond de 1.80.
Maar volgens mij heeft mijn auto wel wat meer beenruimte achterin, alleen is het maar een 3deurs dus dat is wel wat lastiger met instappen..
pi_86376990
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:37 schreef Piles het volgende:

[..]

De nieuwe Ka is dan weer wel O+
Tap tap tap
  maandag 13 september 2010 @ 11:52:18 #251
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_86377018
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:46 schreef Piles het volgende:

[..]

Het was ook als een grapje bedoelt :P
:W
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  maandag 13 september 2010 @ 11:52:19 #252
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86377021
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:46 schreef Piles het volgende:

[..]

Haha _O- Hebben mannen en vrouwen niet sowieso altijd vooroordelen over elkaar?
En kloppen ze ook niet altijd wel ergens :')

Hoe dan ook vind ik de nieuwe Micra ook wel leuk :) Hij lijkt ergens wel een beetje op de 'New Beetle' van VW.
pi_86377024
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:51 schreef CherryLips het volgende:

[..]

De nieuwe Ka is dan weer wel O+
Vriend van me had het er over ja, ik heb 'm zelf nog niet gezien :P
pi_86377051
Tap tap tap
pi_86377070
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:52 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Het was ook als een grapje bedoelt :P
:W
De teloorgang van de PI. :s)
pi_86377113
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Das best een leuk karretje ja :)
Stuk beter dan die ouwe.
pi_86377232
quote:

[..]

[ afbeelding ]

bluegh, turkenbak(no offense)... De ultieme mannenauto is imho of:

OF (als je van sleutelen houd) een oude Alfa Romeo
  maandag 13 september 2010 @ 12:10:07 #258
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_86377532
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:57 schreef Marco001 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Leg eens uit wat je dan zo mooi aan die spoiler vind :{
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_86377881
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:54 schreef Purdey het volgende:

[..]

Haha! Er is ook een winkelketen van ja ;) Maar daar heb ik 'm niet van :)
Ik heb een Purdey in huis, namelijk:

[ afbeelding ]
Ah, vandaar :). Leuk beestje!
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Altijd leuk die vooroordelen! ;). Maar nee, bedankt! ;)
pi_86377997
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Alfa 75 O+

Zo lelijk dat hij gewoon mooi is :D
  maandag 13 september 2010 @ 12:46:37 #261
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_86378554
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:26 schreef L0we het volgende:

[..]

Alfa 75 O+
[ afbeelding ]

Zo lelijk dat hij gewoon mooi is :D
'

Hij doet mij denken aan de back to the future auto :9
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_86378803
Die zou ik ook best op mn spreekwoordelijke oprit hebben staan :).

Net even uitgerekend dat ik sinds begin februari zo'n 900 euro kwijt ben aan onderhouds- & opknapkosten. En nog steeds verdien ik aan de reiskostenvergoeding. Leuk! :D
  maandag 13 september 2010 @ 12:54:53 #263
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86378808
De nieuwe KA lijkt ook wel weer wat op de nieuwe Ford Fiësta :)

[ Bericht 31% gewijzigd door Purdey op 13-09-2010 18:56:13 ]
pi_86379003
Ja, vooral dat sexy dr overheen doet het hem :').

Op zich best een leuk wagentje! Daar kan je zelfs als kerel prima in gezien worden ;)

Even een hart onder de riem voor de zelfbenoemde 'slechte rijders' ;)
  maandag 13 september 2010 @ 15:43:09 #265
202014 JJH
Knetter. O+
pi_86384066
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:54 schreef Purdey het volgende:
De nieuwe KA lijkt ook wel weer wat op de nieuwe Ford Fiësta :)

[ afbeelding ]
'Lijkt wel wat'
Zelfs ik, als zelfbenoemd autogek, heb er nog regelmatig moeite mee. :Y Vooral de voorzijde.
  maandag 13 september 2010 @ 15:44:31 #266
202014 JJH
Knetter. O+
pi_86384127
quote:

[..]

[ afbeelding ]

993 turbo. :9~
pi_86384243
*O* en ik heb dr bijna weer 1tje bij... Wéér een 5je, een witte dit keer. Opknappen, en doorschuiven naar mn zusje ^O^

Woensdagavond ga ik hem ophalen in rotterdam als het allemaal goed gaat :).
pi_86394552
Morgen onze huidige auto

inleveren voor een nieuwe

*O*
  maandag 13 september 2010 @ 20:19:18 #269
202014 JJH
Knetter. O+
pi_86394622
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:18 schreef Spelvout het volgende:
Morgen onze huidige auto
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

*O*
Nieuw nieuw of tweedehands nieuw?

Anyhoe. Gaaf. ^O^ Nieuwe Corsa is prima te pruimen. :Y
pi_86394749
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:19 schreef JJH het volgende:

[..]

Nieuw nieuw of tweedehands nieuw?

Anyhoe. Gaaf. ^O^ Nieuwe Corsa is prima te pruimen. :Y
Tweedehands nieuw, bouwjaar 2009. Zitten een hele hoop extra's op voor ongeveer dezelfde prijs als een nieuwe zonder!

Nieuwe corsa is idd een stuk meer auto als die oude vind ik :9

En mijn zus heeft sinds een aantal weken ook een eigen auto, en ons mam heeft hem niet zo vaak nodig. Word dus lekker rondkarren :D
pi_86397173
Niks mis met oude corsas!
*aait Kar0ltje* :')
  maandag 13 september 2010 @ 21:14:08 #272
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_86397438
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:18 schreef Spelvout het volgende:
Morgen onze huidige auto
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

*O*
Gaaf joh! :D Ik vond die reclame voor de nieuwe corsa zo leuk, daar ziet die auto er zo leuk in uit :P

quote:
Op maandag 13 september 2010 15:47 schreef L0we het volgende:
*O* en ik heb dr bijna weer 1tje bij... Wéér een 5je, een witte dit keer. Opknappen, en doorschuiven naar mn zusje ^O^

Woensdagavond ga ik hem ophalen in rotterdam als het allemaal goed gaat :).
Had je niet al eerder een witte gedaan? Of was het nou een rode? :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_86400437
zowieso niks met Opel :P, behalve die Insignia o.O
en tja, die Micra's ik wil niemand beledigen hoor, maar ik zou er niet graag in gezien worden O-) Sorry Monsterd en Purdey..

en niet omdat ze klein zijn ;)
pi_86401102
Boh reed vandaag langs een mooie Volvo 740 O+.. Strak in de lak :9
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  maandag 13 september 2010 @ 22:56:46 #275
202014 JJH
Knetter. O+
pi_86404047
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef Empathologica het volgende:
Niks mis met oude corsas!
*aait Kar0ltje* :')
Corsa A met 20SEH blok. _O_
  maandag 13 september 2010 @ 23:06:15 #276
98259 mstr
Een jonge God!
pi_86404843
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:01 schreef FalleNk810i het volgende:
zowieso niks met Opel :P, behalve die Insignia o.O
en tja, die Micra's ik wil niemand beledigen hoor, maar ik zou er niet graag in gezien worden O-) Sorry Monsterd en Purdey..

en niet omdat ze klein zijn ;)
Hoezo dat? De Insignia is echt zóó vet :9~

Goed, beter leren lezen dus :P
pi_86407492
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:14 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Gaaf joh! :D Ik vond die reclame voor de nieuwe corsa zo leuk, daar ziet die auto er zo leuk in uit :P
[..]

Had je niet al eerder een witte gedaan? Of was het nou een rode? :P
Dat was een rooie inderdaad :). Goed dat je dat onthouden hebt ;). Ik raak af en toe wel de tel kwijt hoeveel auto's we nu eigenlijk hebben...

Heb je al wat geprobeerd met dat lek-dicht-spul? :)
quote:
Waarom doe je hem weg? :).

edit: "Dit om problemen te voorkomen en om onjuiste informatie te verstrekken. "
in dat zinnetje zou ik ergens "geen" neerzetten ;)
pi_86408008
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:11 schreef Spelvout het volgende:

[..]

Hoezo dat? De Insignia is echt zóó vet :9~
Daar wordt ik niet echt warm van eerlijk gezegd. Als je er achter rijdt kijk je tegen de wielophanging aan, vind ik geen porum hoor :P
  dinsdag 14 september 2010 @ 09:13:35 #280
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_86411980
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 00:06 schreef L0we het volgende:

[..]

Dat was een rooie inderdaad :). Goed dat je dat onthouden hebt ;). Ik raak af en toe wel de tel kwijt hoeveel auto's we nu eigenlijk hebben...

Heb je al wat geprobeerd met dat lek-dicht-spul? :)
[..]

Nee, heb het nog niet gekocht. Ik ben wel wezen kijken, maar die afdeling was zo groot dat ik even wat preciezer de naam van zo'n product wilde opzoeken. Mijn ruit is nu namelijk gewoon vies, ga vanavond met een doekje er weer overheen, even kijken hoe lang hij schoon blijft. ;)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_86420579
quote:
Vandaag aan een 206 HDi gewerkt :P.. Helemaal schoongemaakt en soort van gepoetst.. Alleen had aardig wat beschadigingen.

@ L0we.. Het is niet de zijne :*
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_86422087
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 09:13 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Nee, heb het nog niet gekocht. Ik ben wel wezen kijken, maar die afdeling was zo groot dat ik even wat preciezer de naam van zo'n product wilde opzoeken. Mijn ruit is nu namelijk gewoon vies, ga vanavond met een doekje er weer overheen, even kijken hoe lang hij schoon blijft. ;)
Lastig om zoiets dan te vinden ja! ;).
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:07 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Vandaag aan een 206 HDi gewerkt :P.. Helemaal schoongemaakt en soort van gepoetst.. Alleen had aardig wat beschadigingen.

@ L0we.. Het is niet de zijne :*
oh, dacht ik :D. Zou het helemaal niet verkeerd vinden daar een proefritje in te maken denk ik :D
  dinsdag 14 september 2010 @ 14:55:42 #283
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_86422378
Zometeen kijken naar een Daihatsu Cuore uit 2006 :)

Waarom: wil voornamelijk zo goedkoop mogelijk gaan rijden en voor zo'n klein gebakje ziet die er gewoon prima uit.
Drugs are good mkay?
  dinsdag 14 september 2010 @ 15:55:25 #284
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_86424896
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:55 schreef Party_P het volgende:

Waarom: wil voornamelijk zo goedkoop mogelijk gaan rijden en voor zo'n klein gebakje ziet die er gewoon prima uit.
Hoe hard kunnen die dingen eigenlijk? :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_86424900
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:55 schreef Party_P het volgende:

Oef ik zou me er behoorlijk voor schamen als ik daar in zou rijden :')
Too much is never enough!
pi_86426498
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:55 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan hoeveel lef je hebt ;)
  dinsdag 14 september 2010 @ 16:53:17 #287
202014 JJH
Knetter. O+
pi_86427617
Er past vast een Hayabusa blok in. :Y
  dinsdag 14 september 2010 @ 17:56:54 #288
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_86430223
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:30 schreef L0we het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan hoeveel lef je hebt ;)
Op zijn Max.? Ik vroeg me gewoon af of het een beetje snelwegwaardige auto's zijn :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  dinsdag 14 september 2010 @ 18:46:55 #289
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86432217
Net even zitten kijken, ze kunnen 160 km/u met een 1.0 motor :)
Ik heb ook zo'n Cuore overwogen, lijkt veel op de micra natuurlijk, maar ze waren een stuk duurder en vaak niet verkrijgbaar in een 1.3

Een micra 1.3 kan trouwens 170 halen :')
Valt me nog mee, ik zou het alleen zelf nooooit doen. Denk dat de hele auto uit elkaar valt dan _O-
  dinsdag 14 september 2010 @ 18:51:15 #290
202014 JJH
Knetter. O+
pi_86432397
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 17:56 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Op zijn Max.? Ik vroeg me gewoon af of het een beetje snelwegwaardige auto's zijn :P
Nee, van de ene kant naar de andere kant van de stad, of Den Haag Rotterdam zal wel gaan. Maar daar blijft het dan ook bij. Ik zou wat groters willen als je regelmatig op de snelweg komt.
pi_86432471
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 18:51 schreef JJH het volgende:

[..]

Nee, van de ene kant naar de andere kant van de stad, of Den Haag Rotterdam zal wel gaan. Maar daar blijft het dan ook bij. Ik zou wat groters willen als je regelmatig op de snelweg komt.
Merk dat ook wel met de AX.. De Astra van mijn ouders is veel fijner voor lange einden en op de snelweg.
  dinsdag 14 september 2010 @ 19:09:58 #292
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_86433182
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:55 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Heb ooit eens met een proefrit 160 gehaald, zonder pijntje, weinig herrie, was prima te doen.
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:55 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Oef ik zou me er behoorlijk voor schamen als ik daar in zou rijden :')
Ah jij meet je ego aan het formaat van de auto? Het kleine penis syndroom :') ?

quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:53 schreef JJH het volgende:
Er past vast een Hayabusa blok in. :Y
Dat past! :D

quote:
Op dinsdag 14 september 2010 18:51 schreef JJH het volgende:

[..]

Logisch, het is niet ideaal om er elke dag 100km snelweg mee te rijden, maar ik heb zelf een half jaar elke dag 150km snelweg gereden met een Micra uit 1992, was prima te doen. Dus ik ga er alleen maar op vooruit.

Het is voor mij vooral een kosten overweging. Tuurlijk zijn er veel leukere/mooiere/snellere auto's, maar ze duurder in aanschaf, stukken duurder in gebruik en veel meer afschrijving.
Drugs are good mkay?
  dinsdag 14 september 2010 @ 19:51:01 #293
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_86434975
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 18:46 schreef Purdey het volgende:
Net even zitten kijken, ze kunnen 160 km/u met een 1.0 motor :)
Ik heb ook zo'n Cuore overwogen, lijkt veel op de micra natuurlijk, maar ze waren een stuk duurder en vaak niet verkrijgbaar in een 1.3

Een micra 1.3 kan trouwens 170 halen :')
Valt me nog mee, ik zou het alleen zelf nooooit doen. Denk dat de hele auto uit elkaar valt dan _O-
Ik heb het geprobeerd. Ten minste, met een vriend van me aan het stuur. :P
160 is gelukt met wind tegen, maar hij schudde nog niet heel erg ofzo, maar gewoon harder ging ie niet. :P

quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:09 schreef Party_P het volgende:

[..]

Het is voor mij vooral een kosten overweging. Tuurlijk zijn er veel leukere/mooiere/snellere auto's, maar ze duurder in aanschaf, stukken duurder in gebruik en veel meer afschrijving.
Nouja, opzich zien die nieuwere modellen er prima uit toch ;). En als het zoveel scheelt, waarom niet ;)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_86436219
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:09 schreef Party_P het volgende:

[..]

Logisch, het is niet ideaal om er elke dag 100km snelweg mee te rijden, maar ik heb zelf een half jaar elke dag 150km snelweg gereden met een Micra uit 1992, was prima te doen. Dus ik ga er alleen maar op vooruit.

Merk nu na 2 weken heen en weer reizen naar Zwolle in de AX dat het stukken beter kan :P.. Komt ook omdat ik tussendoor nog regelmatig in de auto van mijn ouders rij.
pi_86438330
mwah, net gister voor het eerst met de Ibiza naar Leeuwarden geweest, beviel me een stuk beter als met de Chevrolet, hoewel de Ibiza wel wat stuiteriger is, vond ik hem fijner rijden want de ibiza heeft tenminste wat gevoel in het stuur..
en dan met Thank You Pain van The Agonist vol open.. ^O^

[ Bericht 25% gewijzigd door Marco001 op 14-09-2010 21:36:19 ]
pi_86442724
pfff Rotterdam stond weer lekker vast vandaag.... 2 uur over 40 km gedaan ofzo :r
  dinsdag 14 september 2010 @ 23:28:05 #297
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_86445779
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 22:20 schreef FalleNk810i het volgende:
pfff Rotterdam stond weer lekker vast vandaag.... 2 uur over 40 km gedaan ofzo :r
Utrecht was ook lekker bezig.
Een half uur over nog geen 10 km gedaan. :')
  dinsdag 14 september 2010 @ 23:28:32 #298
202014 JJH
Knetter. O+
pi_86445788
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:59 schreef Marco001 het volgende:
mwah, net gister voor het eerst met de Ibiza naar Leeuwarden geweest, beviel me een stuk beter als met de Chevrolet, hoewel de Ibiza wel wat stuiteriger is, vond ik hem fijner rijden want de ibiza heeft tenminste wat gevoel in het stuur..
en dan met Thank You Pain van The Agonist vol open.. ^O^
Wat voor Chevy heb je dan?
pi_86445801
Ik stond voor het eerst echt in de file bij Zwolle.. Tussen afslag Wezep en de IJsselbrug stond het eens vast.
  dinsdag 14 september 2010 @ 23:29:51 #300
202014 JJH
Knetter. O+
pi_86445830
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 23:28 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik stond voor het eerst echt in de file bij Zwolle.. Tussen afslag Wezep en de IJsselbrug stond het eens vast.
Daar staat het biiijjjjjna elke dag vast. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')