Ja, maar je bedoelde het op een andere manierquote:Op maandag 6 september 2010 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
PGR:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/MAC_filtering
quote:Op maandag 6 september 2010 17:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar je bedoelde het op een andere manier
Wat denk ik nu dan?quote:
Hoe ziet Pheno er uit.quote:
Neequote:Op maandag 6 september 2010 17:47 schreef Pheno het volgende:
En draagt ie in het echt altijd een smoking?
Ow kut, ik d8 dat Ll het vroegquote:Op maandag 6 september 2010 17:51 schreef tombolafan het volgende:
Ha, Pheno is veel beter in gedachten lezen
nee, nu is het retroquote:Op maandag 6 september 2010 18:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zwabber, die is niet vernieuwend meer
ik hoopte stiekem al dat je em zou postenquote:Op maandag 6 september 2010 19:26 schreef JJH het volgende:
http://www.weebls-stuff.com/songs/narwhals
Ik heb hem al uit mijn sig gesloopt omdat ik daar de spam voor het dinner-in-the-dark in kwijtwilde.quote:Op maandag 6 september 2010 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hoopte stiekem al dat je em zou posten
quote:Op maandag 6 september 2010 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
dus jij vraagt om op jou te stemmen, terwijl er heel veel nominaties zijn met tetten op de foto?
Je kan ook naar Texel gaan, das minder ver vliegenquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:17 schreef Pheno het volgende:
Alleen thuis en ik ga zo naar de fysio. Last minute nekproblemen proberen op te lossen. Al gok ik dat dat niet gaat lukken, na die sessie van gisteren. Dus bij deze een kutvlucht in het verschiet morgen/overmorgen.
Chantyquote:Op maandag 6 september 2010 21:22 schreef pgrferrari het volgende:
[US Zomeractie] Time to vote!
Willen jullie svp op mij stemmen?
Ik sta er niet bij hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
En er was nog een lekkere. Ff zoeken
Als je dat moet vragen is er weinig te zien lijkt me?quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
Luna3, ligt die nou gewoon bovenstukloos op die eerste foto ?
Dat is er ook ja, maar toch. De macht der verbeeldingquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen is er weinig te zien lijkt me?
Je vind de foto's van bovengenoemde dames 'ijskoud'?quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:57 schreef pgrferrari het volgende:
Sjonge jonge.
Hij zoekt gewoon de meest gemaakte en ijskoude foto's uit.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:57 schreef pgrferrari het volgende:
Sjonge jonge.
Hij zoekt gewoon de meest gemaakte en ijskoude foto's uit.
Bij Chanty kun je dat zien jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je vind de foto's van bovengenoemde dames 'ijskoud'?
Suuzepluus met die kersquote:Op dinsdag 7 september 2010 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
En er was nog een lekkere. Ff zoeken
wie heeft een kattenpootje op haar heup?quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die ruil ik denk ik in voor Chanty. Wel lachen dat kattenpootje op haar heup
Chanty tochquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wie heeft een kattenpootje op haar heup?
Kan je dat op deze foto's zien, of weet je dat ergens anders door?quote:
Ik wist het al vóór die foto's ja.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kan je dat op deze foto's zien, of weet je dat ergens anders door?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wist het al vóór die foto's ja.
Ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wist het al vóór die foto's ja.
Doe niet zo geschoktquote:
zoek en gij zult vindenquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
Fotoboek, of FOK!sters Sexy & GewaagdVolgens mij heeft FOK! Chanty van meer kanten gezien dan haar eigen vriendje
Wat rijd je dan voor auto?quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ze noemen mij ook wel eens Tragefiat
Hij heeft geen eigen auto toch?quote:
Jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:07 schreef Loveless85 het volgende:
Leuk auto'tje om mee te beginnen toch?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:40 schreef DeZwabber het volgende:
morgen eerste tekenles, net even de tekenwinkel leeggekocht
Leuk!quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:40 schreef DeZwabber het volgende:
morgen eerste tekenles, net even de tekenwinkel leeggekocht
Ga je dan ook met zo'n hele kewle grote A3map met stickers erop in de metro zitten. Met je design bril en kekke sneakertjes. Hippe muziek luisteren op je iPod, en bij de artistieke scene horen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
wat vulpotloden en voornamelijk markers en fineliners
en een blok A3 markerpapier, en een A3 map
dood aan de kunstof design bril!quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga je dan ook met zo'n hele kewle grote A3map met stickers erop in de metro zitten. Met je design bril en kekke sneakertjes. Hippe muziek luisteren op je iPod, en bij de artistieke scene horen.
je wildfire wordt geupdate naar symbian 2quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:23 schreef Loveless85 het volgende:
M'n Wildfire krijgt een update...
zou het
Nee het is een of andere gare update. Geen Froyoquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je wildfire wordt geupdate naar symbian 2
Jaja leuk HTC. NOW HAND OVER THE FROYOquote:1.25.405.1
Update Information: 1. Enhances support for Facebook status display when dialing; 2. Increases support for Google Services like Google Talk, Android Market and others; 3. Improves combining contacts from Outlook and other source
Nou poeh poeh, nog even 2 weken wachten op een update voor m'n telefoon. Wat ben ik hard gepowned zeg. Dat word vanavond in slaap huilen denk ik.quote:
Zal ik je troosten?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou poeh poeh, nog even 2 weken wachten op een update voor m'n telefoon. Wat ben ik hard gepowned zeg. Dat word vanavond in slaap huilen denk ik.
stiekem huil je welquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou poeh poeh, nog even 2 weken wachten op een update voor m'n telefoon. Wat ben ik hard gepowned zeg. Dat word vanavond in slaap huilen denk ik.
Van alles, de stad in geweest met m'n moeder en zus. Voor haar een laptop geshopt, daarna zijn ze nog lekker blijven eten en ze zijn nu de deur uit.quote:
Ok, wat voor laptop heb je gekocht?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Van alles, de stad in geweest met m'n moeder en zus. Voor haar een laptop geshopt, daarna zijn ze nog lekker blijven eten en ze zijn nu de deur uit.
Eentje met een toetsenbord en een schermquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, wat voor laptop heb je gekocht?
Yep.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eentje met een toetsenbord en een scherm
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, wat voor laptop heb je gekocht?
PB is toch wel redelijk spulquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:20 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ging niet verder kijken dan toen ik het woordje Packard Bell las
Volgens mij niet. Maar dat heeft ze toch niet nodig. Dus als het er wel op zit is het een bonusje.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
Niks mis mee. Leuk dingetje, ook de versie met HDMI enzo?
Net als Acer zeker?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:20 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ging niet verder kijken dan toen ik het woordje Packard Bell las
Net als HP...quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar dat heeft ze toch niet nodig. Dus als het er wel op zit is het een bonusje.
[..]
Net als Acer zeker?
Zo is er voor ieder merk wel wat te verzinnenquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeg, waar kwam die bijnaam packard hell vandaan?
Dus acer vind je ook niets?quote:
Ik zei al, die van mij draait al bijna drie jaar als een zonnetje. Het is echt een basis Aspire. Sinds een maandje ofzo zelfs op Windows7.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
uhuh, in all seriousness, ene merk natuurlik beter dan het andere (lenovo, whoohooooo)
maar het enige merk dat je moet mijden als de pest is acer
die ferrari van acer zekerquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zei al, die van mij draait al bijna drie jaar als een zonnetje. Het is echt een basis Aspire. Sinds een maandje ofzo zelfs op Windows7.
Je hebt bij elk merk goede en slechte series. Ik hoorde laatste zelf dat Ferrari's teruggeroepen werden. Maar dat betekend nog niet dat alles slecht is.
Lenovo is wel goed spul ja. Maar heeft ook wat mindere modellen gehad. Zo hebben 2 vrienden van mij bv. de XPS serie van Dell, staat ook als prima in de boeken. Maar hebben hun net het modelletje waar het allemaal wat minder lekker is. Bij de een al 2x de GPU door het moederbord gesmolten, bij de ander 1x. En het is allemaal wel garantie werk, maar je bent wel weer je laptop paar weken kwijtquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
uhuh, in all seriousness, ene merk natuurlik beter dan het andere (lenovo, whoohooooo)
maar het enige merk dat je moet mijden als de pest is acer
Nou vertel, wat gebruik jij dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:36 schreef pgrferrari het volgende:
Geen Acer, Dell, Packard Bell en HP voor mij
inderdaad, apple en dell komen beide van foxxconn vandaanquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou vertel, wat gebruik jij dan?Want er blijft dan bar weinig over. En je weet dat het gros van die bedrijven hun zooi gewoon bij Foxconn ofzo vandaan halen. En de HD's en geheugen ook allemaal 3rd party is
Oh god, waarom nou weer niet?quote:
Kom op zeg...quote:
Wil je er over praten?quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik spring wel voor de ferrari trein
hier een xps studio van dell, prima ding verder, ook van aluminium enzoquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lenovo is wel goed spul ja. Maar heeft ook wat mindere modellen gehad. Zo hebben 2 vrienden van mij bv. de XPS serie van Dell, staat ook als prima in de boeken. Maar hebben hun net het modelletje waar het allemaal wat minder lekker is. Bij de een al 2x de GPU door het moederbord gesmolten, bij de ander 1x. En het is allemaal wel garantie werk, maar je bent wel weer je laptop paar weken kwijt
Oeh magnesium!quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hier een xps studio van dell, prima ding verder, ook van aluminium enzo
alleen de valtest kon hij niet zo goed tegen![]()
dus nu een lenovo met![]()
interne magnesium rolkooi
![]()
Teiltje lenen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:51 schreef pgrferrari het volgende:
Je best!!1!!!!!!!!!!!!111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar wij houden wel van jequote:Op dinsdag 7 september 2010 20:50 schreef Loveless85 het volgende:
Ja als het zo moet hoeft het voor mij niet. Ik doe zo m'n best en dan krijg ik dit
Dat heeft er ook niks mee te maken denk ik. Ik geloof dat de ophef is om PGR die heel irritant plaatjes bleef spammen in TAL, en toen wat mensen zeiden dat het wel genoeg was noemde ik een zekere naam. En die verwijderde ik toen weer, maar toen had Kally 'm al gequote.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet heul geeneens niet wat Foxconn is.
michelle?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat heeft er ook niks mee te maken denk ik. Ik geloof dat de ophef is om PGR die heel irritant plaatjes bleef spammen in TAL, en toen wat mensen zeiden dat het wel genoeg was noemde ik een zekere naam. En die verwijderde ik toen weer, maar toen had Kally 'm al gequote.
Dus wohoeoeoe nu weten wat mensen een naam. Enkel een voornaam. Das alles
Volgens mij ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ja wat, das toch het hele verhaal in alle eerlijkheid verteld
Als ie nou niets gezegd had, had iedereen dat geloofd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
dat ja. En ik weet dat alleen omdat ik laatst een screenshotje in TAL zette van iets. En ik had toen zelf een facebook tabje open met 'Foto's van Mich...', dus toen werd er gevraagd wat het was. Dus ik zei 'Foto's van een kennis van me, Michelle', en toen sprong PGR daar als een bosje vlooien omhoog. Dus toen was het meteen duidelijk
En tis heul een andere Michelle.
En PGR; er is toch niks mis met verliefd zijn. Alsof wij haar gaan opzoeken op Hyves en berichten gaan sturen ofzo
Dat van mij was ook ECHT zo, het is gewoon een totaal andere Michelle. Maar doordat hij daar zo op flipte was meteen duidelijk wat 'Michelle' voor hem betekendequote:Op dinsdag 7 september 2010 21:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ie nou niets gezegd had, had iedereen dat geloofd.
Als ie niks gezegd had dan was er idd niks aan de hand geweestquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ie nou niets gezegd had, had iedereen dat geloofd.
Ik vind het wel humor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat van mij was ook ECHT zo, het is gewoon een totaal andere Michelle. Maar doordat hij daar zo op flipte was meteen duidelijk wat 'Michelle' voor hem betekende
Zo, dát was gezellig!quote:
Goed, druk.quote:
Ik ken het. Ik heb thuis ook zo'n plastic bewaardoos vol met laders, adapters en andere snoeren van telefoons, laptops en andere electronica.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:47 schreef Pheno het volgende:
Ja, ben nu even aan het kijken of ik alle adapters en meuk bij me heb. Telefoons, ipad, laptop, waarom hebben die krengen niet allemaal 1 soort plug
Wat ben ik snel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed, druk.
Maar morgen een dagje niks.Behalve dat ik om half 9 met de auto bij de garage moet staan. Maar daarna heb ik de dag voor mezelf. En mijn huishouden.
Irritant is het. Beste idee van Nederland, een plugconverter.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:49 schreef Loveless85 het volgende:
Ik had zelfs hiervoor een HTC toestel, en nu een HTC toestel. Maar mooi andere laders hoor
Gelukkig hoef je daar maar 92834 ziljoen stekkertjes op aan te kunnen sluiten. Of bedoel je alleen de meest gebruikte?quote:Op woensdag 8 september 2010 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Irritant is het. Beste idee van Nederland, een plugconverter.
Je hebt het al toch? Gewoon zo'n universele lader met connectors die je er dan op moet 'klikken', en dan connectors voor de meeste grote merken bijgeleverd.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Irritant is het. Beste idee van Nederland, een plugconverter.
Mja, dan moet ik weer tig plugjes meenemen. Fabrikanten die niet universeel willen: dood. Dag Applequote:Op woensdag 8 september 2010 09:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt het al toch? Gewoon zo'n universele lader met connectors die je er dan op moet 'klikken', en dan connectors voor de meeste grote merken bijgeleverd.
En sowieso is het binnen de EU voor telefoons straks allemaal universeel
En alweer thuis gebracht. Grote beurt.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat ben ik snel.
Al bij de garage? Gewoon een beurtje?
Ben jij nou nog niet weg?quote:Op woensdag 8 september 2010 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, dan moet ik weer tig plugjes meenemen. Fabrikanten die niet universeel willen: dood. Dag Apple
Die willen nooit universeelquote:Op woensdag 8 september 2010 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, dan moet ik weer tig plugjes meenemen. Fabrikanten die niet universeel willen: dood. Dag Apple
Waarom zou ik in de ochtendspits naar Schiphol willen? Als ik 'savonds pas verwacht te vliegenquote:
Heb jij een Schipholtaxi besteld?quote:Op woensdag 8 september 2010 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou ik in de ochtendspits naar Schiphol willen? Als ik 'savonds pas verwacht te vliegen
Geen leenauto?quote:Op woensdag 8 september 2010 09:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En alweer thuis gebracht. Grote beurt.
toen ik m'n Clio nog had en hij bij de schade-hersteller was had ik een weekendje zo'n Megane. Ook een lekker bakje, dan merk je ook duidelijk het verschil wel als je weer in je Clio 1.1 zit ipv Megane 1.6 met cruisecontrol e.d.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen leenauto?
Dagje ix35 ofzo.
[ afbeelding ]
Vaak is de eis dat het minimaal gelijkwaardig moet zijn, en als ze dan geen kleine autootjes meer hebben staan krijg je wat groters mee.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
Tomboooo
[..]
toen ik m'n Clio nog had en hij bij de schade-hersteller was had ik een weekendje zo'n Megane. Ook een lekker bakje, dan merk je ook duidelijk het verschil wel als je weer in je Clio 1.1 zit ipv Megane 1.6 met cruisecontrol e.d.
Geen plannen vandaag, garage om de hoek, dan hoef ik geen leenauto want boeit me niet echt.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen leenauto?
Dagje ix35 ofzo.
[ afbeelding ]
Groot is altijd beter,quote:Op woensdag 8 september 2010 09:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen plannen vandaag, garage om de hoek, dan hoef ik geen leenauto want boeit me niet echt.
Ik heb stiekem moeten lachen om mijn vader: nieuwe auto, alle snufjes werden gedemonstreerd van (handig) ingebouwde navigatie tot mijn moeder bellen via het dashboard. Waarop hij geen verbinding kreeg.Toen heb ik haar maar even mobiel gebeld.
Ow, en ik MOEST erin rijden en hoe goed was de auto wel niet en gleed hij niet over de weg?![]()
Ik heb maar ja gezegd, maar vind hem eigenlijk te groot en de stoelen van hun vorige wagen zaten lekkerder.
![]()
Maar ach, als die man daar gelukkig van wordt....
Hoe gaaf zou dat zijn!!!quote:Op woensdag 8 september 2010 09:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik had gedroomd dat FOK! een simpsons-thema had
Dan valt Japan nog best mee
Ik ook nietquote:
Als ik zo die topics erover zie had hij er weinig mee van doen. In het FB topic zitten nu Yvonne, Danny en Iteejer.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:08 schreef JJH het volgende:
Nu wil ik The Simpsons.
Zal ik bij Breuls gaan slijmen?
Breuls is toch ook devver?quote:Op woensdag 8 september 2010 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik zo die topics erover zie had hij er weinig mee van doen. In het FB topic zitten nu Yvonne, Danny en Iteejer.
geweldigquote:Op woensdag 8 september 2010 09:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik had gedroomd dat FOK! een simpsons-thema had
Dan valt Japan nog best mee
Er komen hier volgens mij weinig 1'tjes en 0'tjes bij kijken. Ik geloof dat Pheno en Shiznuts naar Japan gaan/zijn. Shiznuts is de ontwerp-man voor de PR. Dus die zal denk ik de headers geklust hebben. Verder zijn het gewoon wat topics in diverse subfora.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Breuls is toch ook devver?
Yvonne heeft sowieso niks met de 1'tjes en de 0'tjes te maken.
Neuh, eigen auto.quote:
Ik had het nog over het Simpsons theme!quote:Op woensdag 8 september 2010 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er komen hier volgens mij weinig 1'tjes en 0'tjes bij kijken. Ik geloof dat Pheno en Shiznuts naar Japan gaan/zijn. Shiznuts is de ontwerp-man voor de PR. Dus die zal denk ik de headers geklust hebben. Verder zijn het gewoon wat topics in diverse subfora.
Er is/komt heul geen simpsons theme!quote:Op woensdag 8 september 2010 10:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had het nog over het Simpsons theme!
Shiznuts was dus de naam waar ik net niet op kon komen.
Maar het zou wel gaaf zijn, geef toe.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er is/komt heul geen simpsons theme!
Zeg nooit nooit.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er is/komt heul geen simpsons theme!
Nee, niet als het was zoals in mijn droomquote:Op woensdag 8 september 2010 10:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar het zou wel gaaf zijn, geef toe.
En niemand die zich zorgen maakt omdat jij droomt over fok?quote:Op woensdag 8 september 2010 10:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, niet als het was zoals in mijn droom
Jij dan nooit?quote:Op woensdag 8 september 2010 10:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En niemand die zich zorgen maakt omdat jij droomt over fok?
Heb ik wel vaker hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 10:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En niemand die zich zorgen maakt omdat jij droomt over fok?
Het gaat hier toch niet over Bart Chabot?quote:Op woensdag 8 september 2010 13:25 schreef Muis006 het volgende:
Hoiii
Dat Bart Chabot-gedoebeetje dicht bij mijn bed dus ik sla even over.
Hoe is het met iedereen?
Nee gelukkig nietquote:Op woensdag 8 september 2010 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het gaat hier toch niet over Bart Chabot?
How's life muizelientje?
Ja goed, wezen eten in het donker. Zondag lekker Sushi gemaakt, en toen zouden m'n ouders langskomen maar dat ging niet door. Dus dit weekend wss weer verjaardagsweekend. Sowieso nog ff op stap met vrienden a.s. zaterdag en even kijken of ouders dit weekend kunnenquote:Op woensdag 8 september 2010 13:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet
Met mij gaat ie super! Ik ben heel snel aan het herstellen! Nu nog de loterij winnen.
En du? Hoe was je verjaardagsweekend?
Wat!? Niet eens over mijn hunnebut?quote:Op woensdag 8 september 2010 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ik droom zelden. En dus sowieso al eigenlijk noooooit over FOK!
Ja, maar dat is meer dagdromen en fantaserenquote:Op woensdag 8 september 2010 13:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat!? Niet eens over mijn hunnebut?![]()
Ah mensen die niet dromen, dromen wel maar worden tijdens de droom niet wakker. Ooit zoiets gelezen....
quote:Op woensdag 8 september 2010 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is meer dagdromen en fantaseren
Leuk toch?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
Oh het word zaterdagavond wss gewoon Holland Casino. Ff beetje gokken, en als we dat zat zijn hebben ze tegenwoordig daar een hippe Lounge ofzo (dus ik hoop dat ik binnen mag). Moet je wel apart kaartjes voor kopen van 5 euro p.p. Dus betaal ik wel die kaartjes + rondje daar ofzo
quote:
Iagoquote:Op woensdag 8 september 2010 21:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Havecrackerhaveacrackerhaveacracker
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Havecrackerhaveacrackerhaveacracker
[ afbeelding ]
Nee, volgens mij ook nietquote:Op woensdag 8 september 2010 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
oh dat heeft muis niet meegekregen zeker, mijn koekjespost
Nuttig bezig geweest! Gastgezin Redcat: Cat's 6e nestje - co-ouderschap!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Meisje!![]()
Lekker van je vrije dag genoten?
Enlighten me, sensei.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
oh dat heeft muis niet meegekregen zeker, mijn koekjespost
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nuttig bezig geweest! Gastgezin Redcat: Cat's 6e nestje - co-ouderschap!
quote:Op donderdag 9 september 2010 07:59 schreef -Miauw- het volgende:
Goedemorgen![]()
Ll nu heb ik over jou gedroomdOp mijn werk zijn ze een of ander systeem aan het ontwikkelen en wij moesten daarvoor 's avonds bij een collega zijn. Jij was daar ook met je blauwe Nissan Micra en een klasgenoot van mij. Jullie zagen er heel apart uit. Jij had heel lang haar én een Elviskuif, oogpotlood en je had een leren jasje aan. Een beetje zoals Johnny Depp in Cry Baby
![]()
quote:Maar je was uberverwijfd![]()
quote:Ik zit echt te veel op Fok
Ik mis het deel van de stomende dampende seks?quote:Op donderdag 9 september 2010 07:59 schreef -Miauw- het volgende:
Goedemorgen![]()
Ll nu heb ik over jou gedroomdOp mijn werk zijn ze een of ander systeem aan het ontwikkelen en wij moesten daarvoor 's avonds bij een collega zijn. Jij was daar ook met je blauwe Nissan Micra en een klasgenoot van mij. Jullie zagen er heel apart uit. Jij had heel lang haar én een Elviskuif, oogpotlood en je had een leren jasje aan. Een beetje zoals Johnny Depp in Cry Baby
Maar je was uberverwijfd
![]()
Die klasgenoot zag er ook nogal Rockabilly uit.Volgens mij werd ik zelfs lachend wakker....
Ik zit echt te veel op Fok
Heb je wel oogpotlood dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ik heb geen blauwe nissan micra
Hahaha ja ik kan alle droomelementen verklarenquote:Op donderdag 9 september 2010 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik mis het deel van de stomende dampende seks?
En ik heb geen blauwe nissan micra
En ik ben niet verwijfd.... toch?
Nee, ik was aan het werk en moest hier Ll nog even uitlachen om zijn oogpotloodquote:Op donderdag 9 september 2010 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
miauw zit je hier? Ik was je kwijt
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik was aan het werk en moest hier Ll nog even uitlachen om zijn oogpotlood
panda'squote:Op donderdag 9 september 2010 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ http://i299.photobucket.com/albums/mm290/ptoliporthos/sad-panda.jpg&t=1]afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 september 2010 07:59 schreef -Miauw- het volgende:
Goedemorgen![]()
Maar je was uberverwijfd
![]()
Die klasgenoot zag er ook nogal Rockabilly uit.Volgens mij werd ik zelfs lachend wakker....
Ik zit echt te veel op Fok
Tegen wie zeg je dat nu?quote:
Ik welquote:Op donderdag 9 september 2010 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
tegen jou. Of hou je niet van jezelf?
Ik ben net klaar met eten, dus ik ga nu eens kijken of ik wat kan schrijven...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |