Oh god, waarom nou weer niet?quote:
Kom op zeg...quote:
Wil je er over praten?quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik spring wel voor de ferrari trein
hier een xps studio van dell, prima ding verder, ook van aluminium enzoquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lenovo is wel goed spul ja. Maar heeft ook wat mindere modellen gehad. Zo hebben 2 vrienden van mij bv. de XPS serie van Dell, staat ook als prima in de boeken. Maar hebben hun net het modelletje waar het allemaal wat minder lekker is. Bij de een al 2x de GPU door het moederbord gesmolten, bij de ander 1x. En het is allemaal wel garantie werk, maar je bent wel weer je laptop paar weken kwijt
Oeh magnesium!quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hier een xps studio van dell, prima ding verder, ook van aluminium enzo
alleen de valtest kon hij niet zo goed tegen![]()
dus nu een lenovo met![]()
interne magnesium rolkooi
![]()
Teiltje lenen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:51 schreef pgrferrari het volgende:
Je best!!1!!!!!!!!!!!!111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar wij houden wel van jequote:Op dinsdag 7 september 2010 20:50 schreef Loveless85 het volgende:
Ja als het zo moet hoeft het voor mij niet. Ik doe zo m'n best en dan krijg ik dit
Dat heeft er ook niks mee te maken denk ik. Ik geloof dat de ophef is om PGR die heel irritant plaatjes bleef spammen in TAL, en toen wat mensen zeiden dat het wel genoeg was noemde ik een zekere naam. En die verwijderde ik toen weer, maar toen had Kally 'm al gequote.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet heul geeneens niet wat Foxconn is.
michelle?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat heeft er ook niks mee te maken denk ik. Ik geloof dat de ophef is om PGR die heel irritant plaatjes bleef spammen in TAL, en toen wat mensen zeiden dat het wel genoeg was noemde ik een zekere naam. En die verwijderde ik toen weer, maar toen had Kally 'm al gequote.
Dus wohoeoeoe nu weten wat mensen een naam. Enkel een voornaam. Das alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |