Wat was je vraag? Bij Launcherpro kun je zelf instellen hoeveel homescreens je wilt, zolang het er tussen de 1 en 7 zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vroeg jou toch over oa de hoeveelheid homepages van launcher pro. Heb je daar antwoord op gegeven?Dan lees ik ff terug of kan je alsnog antwoord geven
Dat is nu juist extra stom. Dan had je nog een abonnement zonder datalimiet en per minuut afrekenen gehad. Dat kan je nu nooit meer rechtzetten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En ik had nog zo spijt van niet Vodafone gekozen te hebben, bwehehe de hehehe...
Fijn he.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:56 schreef Renesite het volgende:
Bah. Rebootloops steeds. Donderdag inleveren denk ik
ik ga nog stennis lopen schoppen: Vodafone vervangend toestel servicequote:
Oke oke, nu het gecorrigeerd is is het helemaal waar wat je schreefquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:57 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Dat is nu juist extra stom. Dan had je nog een abonnement zonder datalimiet en per minuut secondeafrekenen gehad. Dat kan je nu nooit meer rechtzetten.
Wat lul je nou? Dan had je toch een abonnement zonder per minuut afrekenen? Toen was dat nog niet ingegaan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oke oke, nu het gecorrigeerd is is het helemaal waar wat je schreef
Ja ja, ik had het fout.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:06 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Dan had je toch een abonnement zonder per minuut afrekenen? Toen was dat nog niet ingegaan.
drukt toch eens gewoon op die knop in plaats van in elk topic je tvp te knallenquote:
Ben je net een dag of 2 te laatquote:
PM je adres anders ff. Heb er een over.quote:
2 stuks waren dat er.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:39 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Ben je net een dag of 2 te laat. Ik had toen een link geplaatst waar je de originele voor 8 euro kon scoren.
Relaaaxxed man!quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:49 schreef LostFormat het volgende:
[..]
PM je adres anders ff. Heb er een over.
Je doet echt veel te moeilijkquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:57 schreef Rituals het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik weet vrij weinig van telefoons/computers, dus ik hoop dat ik geen rare dingen zeg.
Ik heb twee gmail-accounts op mijn telefoon. Ik wil er één verwijderen, maar dat schijnt alleen te kunnen door de standaardinstellingen van de telefoon te herstellen, omdat het account vereist is voor bepaalde toepassingen. Daarvoor leek het mij handig om mijn contacten/bestanden te synchroniseren. Ik heb HTCSync geïnstalleerd, maar het lijkt niet helemaal te werken. Als ik die optie kies op mijn telefoon geeft hij aan dat hij HTCSync niet kan vinden op de pc.
Wat doe ik verkeerd?Of is er misschien een andere manier om het op te lossen?
Ah kijk, zo ver kwam ik nog!quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:01 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je doet echt veel te moeilijk
Ga naar Instellingen -> Accounts en Synchronisatie -> klik op het Google Account dat je wilt verwijderen -> Klik op Account Verwijderen.
Hmm zo'n waarschuwing krijg ik helemaal niet.. Wat als je eerst alle synchronisatie-opties (dus contacten / mail / agenda) uitvinkt en vervolgens synchroniseert? Resetten naar standaardinstellingen klinkt wel heel extreemquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ah kijk, zo ver kwam ik nog!Maar dan geeft hij het volgende aan:
'Dit account is vereist voor bepaalde toepassingen. Je kunt het alleen verwijderen door de standaardinstellingen van je telefoon te herstellen (hierdoor worden alle persoonlijke gegevens verwijderd). Dit kan worden gedaan via Instellingen, bij Privacy.'
Daarom leek het mij handig om mijn contacten/bestanden te synchroniseren?
Leek mij ook, maar ik krijg hem echt niet verwijderd. Ook alle synchronisatie-opties uitvinken, synchroniseren en dan verwijderen werkt niet...quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:13 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hmm zo'n waarschuwing krijg ik helemaal niet.. Wat als je eerst alle synchronisatie-opties (dus contacten / mail / agenda) uitvinkt en vervolgens synchroniseert? Resetten naar standaardinstellingen klinkt wel heel extreem
Daar gebruik ik 'm inderdaad ook voorquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:36 schreef Konev het volgende:
[..]
Heel fijn! dankjewel, nu lekker gratis VI terugkijken:)
Ooi tof!quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:28 schreef Blinker het volgende:
Voor de mensen die RTL Gemist willen kijken moet je het volgende doen.
- Xscope lite installeren (via de market)
- Settings gaan en als agen iPad instellen
- Ga naar http://rtl.nl/service/gemist/device/ipad
Presto!
Excuses, als het al langs is gekomen
Wa's da?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:36 schreef Spelvout het volgende:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=776696
Root zonder custom rom's, soon!
woohoo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |