Zo een keer naar huisquote:Op donderdag 9 september 2010 16:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ehhhh.. vroeg naar huis, of laat naar huis ??
nu wéérquote:Op donderdag 9 september 2010 16:40 schreef Anne het volgende:
Of eigenlijk; nu. Moest alleen ff snel m'n PM checken.
Dat zijn goede berichten, OP vakantie of lekker relaxed thuishangen ?quote:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 9 september 2010 17:11 schreef Freezer het volgende:
OP vakantie.. lekker 2 weken de zon opzoeken in Turkije. Waar het nog wel 28 graden is.
Even naar voren lopen, en tegen die blafnar vooraan zeggen dat hij door moet rijdenquote:
K moest lachenquote:Op donderdag 9 september 2010 17:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Even naar voren lopen, en tegen die blafnar vooraan zeggen dat hij door moet rijden
Het werkt; echt waarquote:
Ik zal je nog eens proberen te helpenquote:Op donderdag 9 september 2010 16:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Huhuhuhold your horses Barca; er is er al eentje onderweg per UPS als het goed is![]()
Top dat je nog aan me denkt overigens
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens proberen te helpen
Weet je hoe ver ik dan moet lopen joh. Op deze schoenen?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Even naar voren lopen, en tegen die blafnar vooraan zeggen dat hij door moet rijden
Koop je dan een echte?quote:
er staat een link met het volledige adres bij. Ik ga geen uitgebreid ding maken van een evenement wat ik niet zelf organiseer, ben er selchts standhouderquote:Op donderdag 9 september 2010 16:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, ff kijken wat t ook alweer was
edit - zet er dan ook wat meer info bijalleen de titel en locatie staan erin en nog niet eens goed, want er zijn 3 stroe's in NL
![]()
verplicht buzzybee kleding aan voor de standbemanning, uniformiteit ftwquote:Op donderdag 9 september 2010 16:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zei ook : korte broek; geen afgeknipte G-star
quote:Op donderdag 9 september 2010 19:52 schreef Alfisti het volgende:
Heb je die geile gele Ibiza gekocht Anne?
quote:Op donderdag 9 september 2010 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
verplicht buzzybee kleding aan voor de standbemanning, uniformiteit ftw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |