Ghehe, ik ben om een uurtje 2 in slaap gedonderd in mijn bureaustoel, en werd om 4 uur weer wakker, lag daarna ook om half 6, en was er ook om 10 uur weer uitquote:Op donderdag 9 september 2010 11:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik sliep om half zes en was om 10 uur weer wakker, niet huilen
wel insmeren met zonnebrandquote:Op donderdag 9 september 2010 12:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ghehe, ik ben om een uurtje 2 in slaap gedonderd in mijn bureaustoel, en werd om 4 uur weer wakker, lag daarna ook om half 6, en was er ook om 10 uur weer uit
Nu weer lekker aan het houtchoppen![]()
Nee joh, dat hout brandt prima zonder die troep eropquote:
Ik heb FF voor je gelobby'd, en het is geregeld; doe maar een korte broek aanquote:Op donderdag 9 september 2010 15:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Als het zaterdag maar mooie weer is!
wat een werk nog, een stand op een evenement voorbereiden...
kan niet, moet wel een profi uitstraling hebbenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb FF voor je gelobby'd, en het is geregeld; doe maar een korte broek aan
Wat voor een oldtimer happening?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kan niet, moet wel een profi uitstraling hebben
nog meer PTA-ertjes die zaterdag naar de oldtimerhappening te stroe komen?
diegene waar jij je per facebook al voor af hebt gemeldquote:Op donderdag 9 september 2010 15:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat voor een oldtimer happening?
Hmm, ff kijken wat t ook alweer wasquote:Op donderdag 9 september 2010 15:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
diegene waar jij je per facebook al voor af hebt gemeld
Huhuhuhold your horses Barca; er is er al eentje onderweg per UPS als het goed isquote:Op donderdag 9 september 2010 15:48 schreef Barcaconia het volgende:
Vandaag nog even naar de sloop. SD, ik zal hier ook nog eens kijken of er een 84-er Town Car ligtWie weet heb je geluk
Ik zei ook : korte broek; geen afgeknipte G-starquote:Op donderdag 9 september 2010 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kan niet, moet wel een profi uitstraling hebben
nog meer PTA-ertjes die zaterdag naar de oldtimerhappening te stroe komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |