Eurlings zag het al aankomen natuurlijkquote:Op maandag 6 september 2010 17:29 schreef Mike het volgende:
[..]
JPB had z'n langste tijd wel gehad. Van de anderen is het gewoon erg jammer. Vooral als het jonge mensen betreft die nog een lange politieke carriere voor zich hebben.
maar hoe is hij dan onder druk gezet vraag ik me af. Maar dit betekent dat veel CDA-ers gewoon achter Verhagen staan (anders zou Klin natuurlijk niet weggaan, als hij voldoende steun binnen het CDA zou hebben) en dat een gemiddelde CDA-er dus geen moeite heeft om met de PVV samen te regeren.quote:Op maandag 6 september 2010 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling. Klink is waarschijnlijk flink onder druk gezet door die rat Verhagen.
Je hebt gelijk, een afrekening in linkse kring valt zeker niet uit te sluiten.quote:Op maandag 6 september 2010 17:23 schreef Pool het volgende:
[..]
Koos moet eerder bang zijn voor een Nacht van de Lange Messen binnen zijn eigen familie.
Iedereen die rechts van de PvdA stemt is een Untermensch. Iedereen die PVV stemt of daarmee in nauwe zin (bv familieband/werkrelatie/buren of vergelijkbare aard) geassocieerd is een klassevijand, en dient zsm geelimineerd te worden.quote:Op maandag 6 september 2010 17:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe komen die linkse Neurenberger wetten er volgens jou dan precies uit te zien? Gok dat de PVV eerder voor dergelijke wetten pleit. Dan ben ik gelukkig veilig met mijn blonde haar en blauwe ogen. Echter, omdat mijn ideeen haaks staan op die van rechts Nederland zal ik wel onder moeten duiken.
Die komt terug nadat het CDA onder leiding van Verhagen helemaal kapot is gegaan. Nu moet hij nog opschieten met kindjes maken ook, want Verhagen is al flink bezig.quote:Op maandag 6 september 2010 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eurlings zag het al aankomen natuurlijk
Mijn schoonmoeder stemt PVV. Nu is het toch een kutwijf, maar dan zit ik weer opgescheept met een treurige vriendin.quote:Op maandag 6 september 2010 17:53 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Iedereen die rechts van de PvdA stemt is een Untermensch. Iedereen die PVV stemt of daarmee in nauwe zin (bv familieband/werkrelatie/buren of vergelijkbare aard) geassocieerd is een klassevijand, en dient zsm geelimineerd te worden.
Nee, dan had hij eerst uit de fractie moeten stappen, en aan spelen op een splijting bij de Christen Democraten, DAT was een goede beslissing geweest.quote:Op maandag 6 september 2010 17:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Gelijk de tweede goede beslissing.
Fixed!quote:Op maandag 6 september 2010 17:53 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Iedereen die rechts van de PvdA stemt is een Untermensch.
Buitengewoon frappant hoe jij de linksen altijd beschouwd als gewelddadige mensen, terwijl de rechtsmensen (waaronder de PVV-stemmers) in jouw ogen engeltjes zijn. Kom jij wel eens buitent?quote:Op maandag 6 september 2010 17:53 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Iedereen die rechts van de PvdA stemt is een Untermensch. Iedereen die PVV stemt of daarmee in nauwe zin (bv familieband/werkrelatie/buren of vergelijkbare aard) geassocieerd is een klassevijand, en dient zsm geelimineerd te worden.
Het kwaad is vorige week al geschied. Verhagen, Bleker en Donner hebben het dissidentenclubje verbaal kapot gemaakt. Er zijn naar verluidt zelfs dreigementen geuit. Klink's positie werd langzamerhand onhoudbaar op deze wijze.quote:Op maandag 6 september 2010 17:50 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
maar hoe is hij dan onder druk gezet vraag ik me af. Maar dit betekent dat veel CDA-ers gewoon achter Verhagen staan (anders zou Klin natuurlijk niet weggaan, als hij voldoende steun binnen het CDA zou hebben) en dat een gemiddelde CDA-er dus geen moeite heeft om met de PVV samen te regeren.
Ik denk niet dat Klink iets zal zeggen hierover de komende weken. Als hij dat doet, zal het waarschijnlijk toch een averechts effect hebben.quote:Op maandag 6 september 2010 18:12 schreef Jojoke het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Klink Verhagen uit de wind zal houden, of dat hij hem meesleept in zijn val. Ik vrees het eerste (ivm partijbelang blah blah).
Niet helemaal, want dan worden de linkse PVV-ers niet onder de werking van deze wet gebracht.quote:
Dat zeg je écht op verjaardagen?quote:Op maandag 6 september 2010 17:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar mag je wel vanuit gaan. Enkele familieleden zijn PVV-aanhangers en flippen compleet de pan uit als ik op verjaardagen Wilders met Hitler vergelijk en hem uitmaak voor fascist.
Je gaat toch emigreren tegen die tijd?quote:Op maandag 6 september 2010 17:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe komen die linkse Neurenberger wetten er volgens jou dan precies uit te zien? Gok dat de PVV eerder voor dergelijke wetten pleit. Dan ben ik gelukkig veilig met mijn blonde haar en blauwe ogen. Echter, omdat mijn ideeen haaks staan op die van rechts Nederland zal ik wel onder moeten duiken.
De PVV is links.quote:Op maandag 6 september 2010 18:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Buitengewoon frappant hoe jij de linksen altijd beschouwd als gewelddadige mensen, terwijl de rechtsmensen (waaronder de PVV-stemmers) in jouw ogen engeltjes zijn. Kom jij wel eens buitent?
Ja, waarom niet? M'n oom roept ook dat de islam zijn leven verpest (de beste man heeft een kutbaan en er hangen wel eens Marokkanen voor zijn flatje), dan doe ik graag een beetje olie op het vuur gooien.quote:Op maandag 6 september 2010 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zeg je écht op verjaardagen?
PVV heeft een aantal linkse standpunten maar strikt genomen is de PVV gewoon een middenpartij.quote:
Mocht het ooit zo ver komen dan ben ik weg ja.quote:Op maandag 6 september 2010 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je gaat toch emigreren tegen die tijd?
Mss leefde hij in de veronderstelling dat je je eigen mening mocht geven aan de mensen waar je mee samen werkt.quote:Op maandag 6 september 2010 18:26 schreef -jos- het volgende:
Vreemde actie. Als hij dit vorige week had gedaan was het CDA niet zo beschadigd geweest.
Dit dusquote:Op maandag 6 september 2010 15:49 schreef hooibaal het volgende:
Vermoedelijk is Klink door Verhagen c.s. letterlijk op een eiland gezet. Het is bijzonder jammer dat hij vertrekt, maar ik ben bang dat hij weinig keus had.
Bijkomend voordeel voor de hogere heren van het CDA is dat ze nu net kunnen doen alsof er niets gebeurd is, en weer verder kunnen praten met VVD en PVV.
Mwoah, als een familielid verkondigt dat de islam zijn leven verpest en dat PVV ons land moet redden dan voel ik mij toch geroepen om daar tegenin te gaan. Of het nou familie is of niet.quote:Op maandag 6 september 2010 18:37 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Op internet ok, maar met vrienden/familie/collega's gaan ruziemaken over iets onzinnigs als politiek vind ik idioot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |