Ik ook niet, maar hij is gewoon HOTquote:Op maandag 6 september 2010 14:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik snap geen fuck van dat topic
quote:Op maandag 6 september 2010 14:45 schreef pgrferrari het volgende:
De oplossing!
https://www.bel-me-niet.nl/
Nooit meer gebeld!
Als je meteen de was opvouwt, prima.quote:
Ik vind het heerlijk als je zo tegen me praat, ga door.quote:Op maandag 6 september 2010 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je meteen de was opvouwt, prima.
He, een soep.quote:Op maandag 6 september 2010 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
zo ook even in het nieuwe topic
Ik hoop dat die fysio me gaat masseren ipv kraken, eigenlijk.quote:Op maandag 6 september 2010 14:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk als je zo tegen me praat, ga door.
Ik kreeg laatst een lekkere masage.quote:Op maandag 6 september 2010 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop dat die fysio me gaat masseren ipv kraken, eigenlijk.
Van mij mag hij/zij, als ik maar 14 uur in een vliegtuig kan zitten daarna.quote:Op maandag 6 september 2010 14:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een lekkere masage.
Wanneer ga je ook alweer?quote:Op maandag 6 september 2010 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van mij mag hij/zij, als ik maar 14 uur in een vliegtuig kan zitten daarna.
Overmorgen.quote:
nee, joh, dat doe ik morgenavond wel.quote:
Vlakbij Disney?quote:Op maandag 6 september 2010 14:59 schreef Pheno het volgende:
En hier hang ik 4 dagen rond: http://maps.google.nl/map(...).704498&z=11&iwloc=A
Noord-Korea, of China! Lekker communistisch, heerlijk.quote:Op maandag 6 september 2010 15:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vlakbij Disney?
Tof.... Ik wil ooit nog eens een Aziatisch land bezoeken
Och ja, dat zat er ook. Hoor ik dat stationmelodietje weerquote:Op maandag 6 september 2010 15:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vlakbij Disney?
Tof.... Ik wil ooit nog eens een Aziatisch land bezoeken
Oke... Maar wat ga je dan wel doen? Tenminste, wat is de bedoeling dat je daar gaat doen?quote:Op maandag 6 september 2010 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Och ja, dat zat er ook. Hoor ik dat stationmelodietje weer
Maar ik ga er niet heen, beide Disneyparken heb ik daar al eens bezocht.
quote:Op maandag 6 september 2010 15:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke... Maar wat ga je dan wel doen? Tenminste, wat is de bedoeling dat je daar gaat doen?
Disneyland Parijs ben ik al 4 keer geweest, de rest nog nooitquote:
Die heeft die gast gewoon een beurt beloofd. Girlpower!quote:Op maandag 6 september 2010 15:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Disneyland Parijs ben ik al 4 keer geweest, de rest nog nooit
En C_A heeft macht
één boze blik van haar en de stem wordt veranderd
Aaaah... Nou begint het allemaal op zijn plaats te vallen.quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 15:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En C_A heeft macht
vier dagen beurs, 1 dag pre-events.quote:Op maandag 6 september 2010 15:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aaaah... Nou begint het allemaal op zijn plaats te vallen.
En hoe lang duurt dat?
Sterktequote:Op maandag 6 september 2010 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
vier dagen beurs, 1 dag pre-events.
Ik ga er vandoor, even gekraakt worden vrees ik....
quote:Op maandag 6 september 2010 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
vier dagen beurs, 1 dag pre-events.
Ik ga er vandoor, even gekraakt worden vrees ik....
wel een passende naamquote:Op maandag 6 september 2010 15:25 schreef Bellatrix het volgende:
O lawd, ik heb mijn druivenpluk adres gekregen, Belleville, in de middel of fokking nowhere, en heb geen idee hoe ik daar met de trein moet komen.
Naja, ik lift wel ofzo.quote:
Ohw, je gaat druiven plukken in Frankrijk?quote:Op maandag 6 september 2010 15:25 schreef Bellatrix het volgende:
O lawd, ik heb mijn druivenpluk adres gekregen, Belleville, in de middel of fokking nowhere, en heb geen idee hoe ik daar met de trein moet komen.
Yep, heb er best wel zin in, alleen nu nog kijken hoe ik er kom.quote:Op maandag 6 september 2010 15:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, je gaat druiven plukken in Frankrijk?
Kontje verkopen voor een liftquote:Op maandag 6 september 2010 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Yep, heb er best wel zin in, alleen nu nog kijken hoe ik er kom.
Jij gaat langs de route rijden zeker?quote:Op maandag 6 september 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kontje verkopen voor een lift
quote:Op maandag 6 september 2010 15:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En C_A heeft macht
Dr zal daar toch wel een bus oid naartoe gaan?quote:Op maandag 6 september 2010 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Yep, heb er best wel zin in, alleen nu nog kijken hoe ik er kom.
Ja maar als ik naar de Franse site ga en op Engels klik is het nog steeds Fransquote:Op maandag 6 september 2010 15:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dr zal daar toch wel een bus oid naartoe gaan?
andere kopenquote:
En als je bijv. /EN achter de link plakt?quote:Op maandag 6 september 2010 16:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar als ik naar de Franse site ga en op Engels klik is het nog steeds Frans
Tja das frankrijk hequote:Op maandag 6 september 2010 16:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar als ik naar de Franse site ga en op Engels klik is het nog steeds Frans
is dat een nieuwe supermarkt "de zon" ?quote:Op maandag 6 september 2010 15:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga maar eens boodschappen doen in de zon![]()
Ik heb al een Nederlandse site gevondenquote:Op maandag 6 september 2010 16:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
En als je bijv. /EN achter de link plakt?
Das nog beterquote:Op maandag 6 september 2010 16:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb al een Nederlandse site gevonden
Bij Verdun. Best dicht bij Luxemburg volgens mij.quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 16:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij Verdun. Best dicht bij Luxemburg volgens mij.
Bonsjoerquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
Hey hallotjes, ik kom precies op tijd. Wasbordjes zei je?
quote:
Hallotjes.quote:
Owquote:Op maandag 6 september 2010 16:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hallo
Kom jij net binnen, moet ik er vandoor
Tot later dan maar
Bwhehehehequote:Op maandag 6 september 2010 16:24 schreef Kally het volgende:
Laysa, mocht je meelezen wederom en nog steeds die patronen![]()
O ja en gooi vooral geen oude schoenen weg voor je nieuwe hebt
je had natuurlijk best even de vloer kunnen schrobbe, de keuken poetsen en zoquote:Op maandag 6 september 2010 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
Nog steeds het klantensysteem eruit
Geen ene flikker kunnen doen
ja daaaaaaaaaaaagquote:Op maandag 6 september 2010 16:28 schreef crv het volgende:
[..]
je had natuurlijk best even de vloer kunnen schrobbe, de keuken poetsen en zo
E-learning op fok! zeker.quote:Op maandag 6 september 2010 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja daaaaaaaaaaaag
Ik heb 3 E-learningen gedaan... en me cursus zitten leren... en fokken...
en je bent nog iets vaags in het archief wezen doenquote:Op maandag 6 september 2010 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja daaaaaaaaaaaag
Ik heb 3 E-learningen gedaan... en me cursus zitten leren... en fokken...
neuh... E-learning van me werk... Ik had er nog 3 staanquote:
Ja Hypotheekdossiers gehaaldquote:Op maandag 6 september 2010 16:30 schreef crv het volgende:
[..]
en je bent nog iets vaags in het archief wezen doen
En neuken in de bezemkast. En op het kopieerapparaat.quote:Op maandag 6 september 2010 16:30 schreef crv het volgende:
[..]
en je bent nog iets vaags in het archief wezen doen
Is het nog een bekende of zomaar iemand?quote:
hij is van Fokquote:Op maandag 6 september 2010 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het nog een bekende of zomaar iemand?
Natuurlijk en pissen voordat je naar het archief gaat en direct ernaquote:Op maandag 6 september 2010 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Hypotheekdossiers gehaald
neuh.... ik doe het niet met vrouwenquote:Op maandag 6 september 2010 16:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
En neuken in de bezemkast. En op het kopieerapparaat.
Yep...quote:Op maandag 6 september 2010 16:32 schreef crv het volgende:
[..]
Natuurlijk en pissen voordat je naar het archief gaat en direct erna
Beetje zuigen enzoquote:Op maandag 6 september 2010 16:28 schreef crv het volgende:
[..]
je had natuurlijk best even de vloer kunnen schrobbe, de keuken poetsen en zo
quote:Op maandag 6 september 2010 16:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij is van FokJohnny.D geloof ik
Hebben wij zulke mannen op Fok rondlopen?quote:Op maandag 6 september 2010 16:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij is van FokJohnny.D geloof ik
bijvoorbeeldquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben wij zulke mannen op Fok rondlopen?
Ik google toeristenbureau Verdun en ik krijg niet echt iets. :pquote:Op maandag 6 september 2010 16:27 schreef crv het volgende:
Bella, even nagevraagd voor je
Er is in Frankrijk niet zoiets als een website voor OV
enkel de sncf voor treinen, maar lokaal busvervoer enzo niet.
Beste is om de lokale toeristenbureau te Kontacteren ik denk in dit geval Verdun
Succes
quote:
http://www.verdun-tourisme.com/quote:Op maandag 6 september 2010 16:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik google toeristenbureau Verdun en ik krijg niet echt iets. :p
Buro Touristique of zoietsquote:Op maandag 6 september 2010 16:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat leuk Pgrquote:Op maandag 6 september 2010 16:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Allemaal gehad inclusief scherm en alle kabels etc.![]()
Heb alleen nog een USB muis nodig en een grote HDD.
quote:Op maandag 6 september 2010 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben wij zulke mannen op Fok rondlopen?
wel leuk zo'n oomquote:Op maandag 6 september 2010 16:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Allemaal gehad inclusief scherm en alle kabels etc.![]()
Heb alleen nog een USB muis nodig en een grote HDD.
Ja, een oom die had een nieuwe Apple Mac gekocht.quote:
Leuk zegquote:Op maandag 6 september 2010 16:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, een oom die had een nieuwe Apple Mac gekocht.
Ik mocht deze hebben![]()
Vooral handig voor het grafische werk
Opleiding is nu mijn 4e en laatste jaar.quote:Op maandag 6 september 2010 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk zegWanneer begint je opleiding eigenlijk?
Ook in het bezit van een sixpack?quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 16:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Liefhebber van een sixpack bier meldt zich.
Alsjeblieftquote:
Neequote:Op maandag 6 september 2010 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook in het bezit van een sixpack?
Lekker hoorquote:
wij hebben nog even geprobeerd, maar denk dat het liften of taxi wordt vanaf Verdun.quote:Op maandag 6 september 2010 16:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tisser gebeurd? 3 kinderen verder?quote:Op maandag 6 september 2010 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had 12 jaar geleden een sixpackEn toen ging ik samenwonen
Een wasbordje is niet zo aan de orde. Als mijn voet weer goed is (gaat de goede kant op) dan weer flink sporten en een poging doen.quote:
Was dat maar zoquote:Op maandag 6 september 2010 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tisser gebeurd? 3 kinderen verder?
Ik heb ook een sixpackquote:
Ik heb net een mailtje gehad van iemand die ook die kant opgaat, kijken wat hier uitkomt.quote:Op maandag 6 september 2010 16:44 schreef crv het volgende:
[..]
wij hebben nog even geprobeerd, maar denk dat het liften of taxi wordt vanaf Verdun.
Heeft de Wijnboer geen suggesties of de instantie die dit werk geregeld heeft ?
Ja ik zag hem al zitten onder dat oranje shirtjequote:
Ik kan altijd op jou rekenen hequote:
wat ook een optie kan zijn is via frankrijkforum.nlquote:Op maandag 6 september 2010 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb net een mailtje gehad van iemand die ook die kant opgaat, kijken wat hier uitkomt.
Wereldvrouw ben je.quote:
Nog steeds aan het tobben?quote:Op maandag 6 september 2010 16:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een wasbordje is niet zo aan de orde. Als mijn voet weer goed is (gaat de goede kant op) dan weer flink sporten en een poging doen.![]()
quote:
Waar?quote:Op maandag 6 september 2010 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik zag hem al zitten onder dat oranje shirtje
Ja hij is goed geconserveerd voor laterquote:Op maandag 6 september 2010 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik zag hem al zitten onder dat oranje shirtje
Ja, weer onder ziekenhuiscontrole. Maar de pleister is al bijna overbodig. Einde gedoe in zicht.quote:
quote:
Dat is wel lang dan al, meer dan een jaar toch?quote:Op maandag 6 september 2010 16:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, weer onder ziekenhuiscontrole. Maar de pleister is al bijna overbodig. Einde gedoe in zicht.
laatste, ik heb ze gister ook rauw op het laatst in mijn curry gesmeten.quote:Op maandag 6 september 2010 16:46 schreef Myraela het volgende:
Als je zelf pizza maakt, moet je de champignons dan van te voren al bakken, of word dat gewoon in de oven goed?
En heeft je man al het bier opgezopen?quote:Op maandag 6 september 2010 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had 12 jaar geleden een sixpackEn toen ging ik samenwonen
quote:Op maandag 6 september 2010 16:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
En heeft je man al het bier opgezopen?
Wat goed, wil je nu met me trouwen?quote:Op maandag 6 september 2010 16:50 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb heulemaal zelf een pizza gehaald
Jawel, maar het is een gehuchtje, dus qua treinen is het best moeilijk en duur, en dus is liften een betere optie.quote:Op maandag 6 september 2010 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
Bella heb je geen adres gekregen dan
Alleen maar bloedtoppers hier.quote:Op maandag 6 september 2010 16:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wereldvrouw ben je.Maar dat was al bekend.
Zo zijn er hier veel meer overigens.
quote:Op maandag 6 september 2010 16:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat goed, wil je nu met me trouwen?![]()
O nee wacht dat doe ik niet meer![]()
ik vindt treinen sowieso duur.quote:Op maandag 6 september 2010 16:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jawel, maar het is een gehuchtje, dus qua treinen is het best moeilijk en duur, en dus is liften een betere optie.
Ik heb trouwens wel gisteren en eergisteren gekookt hoor!quote:Op maandag 6 september 2010 16:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat goed, wil je nu met me trouwen?![]()
O nee wacht dat doe ik niet meer![]()
Ik zei al dat doe ik niet meerquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 16:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
En heeft je man al het bier opgezopen?
Ik las het jaquote:Op maandag 6 september 2010 16:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel gisteren en eergisteren gekookt hoor!
Het ging een paar weken geleden ineens weer mis na 2,5e maand geen gedoe. Maar het loopt met een sisser af.quote:Op maandag 6 september 2010 16:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is wel lang dan al, meer dan een jaar toch?
Gelukkig maar danquote:Op maandag 6 september 2010 16:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het ging een paar weken geleden ineens weer mis na 2,5e maand geen gedoe. Maar het loopt met een sisser af.
Zo irri dat, hebben wij de 1e van de maand altijd kunnen we ook niet in 1 systeemquote:Op maandag 6 september 2010 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo naar huis
Door een nog onbekende oorzaak is het niet mogelijk om in te loggen. Naar verwachting zal dit probleem niet vandaag worden opgelost. Wij streven ernaar dat <klantensysteem> morgen weer voor een ieder beschikbaar is.
heel de dag verveeld he...quote:Op maandag 6 september 2010 16:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo irri dat, hebben wij de 1e van de maand altijd kunnen we ook niet in 1 systeem
Een vroegertjuhquote:Op maandag 6 september 2010 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
nou collegaaaaaaa schiet op!
IK WIL EEN VROEGERTJUH!
En straks weer klagen dat ie te snel kwam.quote:Op maandag 6 september 2010 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
nou collegaaaaaaa schiet op!
IK WIL EEN VROEGERTJUH!
quote:Op maandag 6 september 2010 17:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
En straks weer klagen dat ie te snel kwam.
Ja hoorquote:Op maandag 6 september 2010 16:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag ik bij jou komen eten?![]()
Mijn lievelingsgerecht
Ik heb eigenlijk best zin in, winter.quote:
Ja daar hou ik wel van, maar niet in morgen dan regent hetquote:Op maandag 6 september 2010 17:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk best zin in, winter.Kerst, Sinterklaas, Pepernoten, Oud en Nieuw, Stamppot, schaatsen, kerstfilms
![]()
![]()
![]()
Zuurkoolquote:Op maandag 6 september 2010 17:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zuurkoolbeest in me kan spoedig weer uit me komen.
Zo lekker.quote:Op maandag 6 september 2010 17:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zuurkoolbeest in me kan spoedig weer uit me komen.
De meesten willen patat/friet/jeweetzelluf voor hun verjaardag, ik wilde altijd zuurkool.quote:
Ik snap je helemaalquote:Op maandag 6 september 2010 17:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De meesten willen patat/friet/jeweetzelluf voor hun verjaardag, ik wilde altijd zuurkool.
Tot strakjes.quote:
Donkere dagen, koud buiten, warm binnen, met een kaarsje aan, warme choco, stukje speculaas erbijquote:Op maandag 6 september 2010 17:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk best zin in, winter.Kerst, Sinterklaas, Pepernoten, Oud en Nieuw, Stamppot, schaatsen, kerstfilms
![]()
![]()
![]()
Tattooshop Henkquote:Op maandag 6 september 2010 17:11 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben een goede tattooboer aan het zoeken, waarom hebben ze altijd van die goedkope namen.
Zuurkoolquote:Op maandag 6 september 2010 17:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De meesten willen patat/friet/jeweetzelluf voor hun verjaardag, ik wilde altijd zuurkool.
Welke provincie zoek je?quote:Op maandag 6 september 2010 17:11 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben een goede tattooboer aan het zoeken, waarom hebben ze altijd van die goedkope namen.
En vuurwerkquote:Op maandag 6 september 2010 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Donkere dagen, koud buiten, warm binnen, met een kaarsje aan, warme choco, stukje speculaas erbij
Zo fijn die dagen.quote:Op maandag 6 september 2010 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Donkere dagen, koud buiten, warm binnen, met een kaarsje aan, warme choco, stukje speculaas erbij
Brabant, liefst EHV.quote:
Oh nee daar ken ik dan weer niemand.quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 17:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou het woordje 'boer' weglaten bij de zoekopdracht.
Heb ik ook.quote:Op maandag 6 september 2010 17:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, vind het wel een leuk woord.
Ziet er wel netjes uit daar, ook als ze omschrijven dat je een tekenafspraak kunt maken, dat vermelden ze ook niet zo vaak.quote:Op maandag 6 september 2010 17:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Brabant, liefst EHV.
http://dragontattoo.nl/home.html
Deze is denk ik wel oké, afgaand op de foto's.
Ja, ik ga er gewoon een keer heen met wat ik wil.quote:Op maandag 6 september 2010 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ziet er wel netjes uit daar, ook als ze omschrijven dat je een tekenafspraak kunt maken, dat vermelden ze ook niet zo vaak.
Al moet je het altijd maar ter plekke zien om echt te beoordelen, ze plaatsen vaak ook weer de mooie tatts op de site
Is hij goed gelukt?quote:
Hup, vinger in de keel of de stoomtrein van socios.quote:Op maandag 6 september 2010 17:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.
Alleen pizza is een stuk machtiger als je het zelf doet. Ik zit na een halve al vol.
quote:Op maandag 6 september 2010 17:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hup, vinger in de keel of de stoomtrein van socios.
Bechamel sausquote:Op maandag 6 september 2010 17:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu heb ik helemaal geen honger meer.
Whehequote:Op maandag 6 september 2010 17:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hup, vinger in de keel of de stoomtrein van socios.
Over 2 uur heb je weer honger, dus kan je weer verderquote:Op maandag 6 september 2010 17:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.
Alleen pizza is een stuk machtiger als je het zelf doet. Ik zit na een halve al vol.
Kun je wel die andere helft van die pizza er in gooien. A la Garfield.quote:Op maandag 6 september 2010 17:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu heb ik die vinger niet meer nodig om te kotsen. Bedankt.
aangezien ik mijn restant currie van gisteravond vergeten was mee te nemen naar de zaak gaan we die vanavond maar opmaken.quote:
quote:
Mich too.quote:
Laat het maar stromen crvquote:
Andijviestamppot met gehaktballenquote:
Heroquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 17:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Andijviestamppot met gehaktballen
quote:Op maandag 6 september 2010 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker
Wij eten bloemkool, aardappelen en Karbonaatje
Oerhollandse pottenquote:Op maandag 6 september 2010 17:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Andijviestamppot met gehaktballen
you eat by the clockquote:Op maandag 6 september 2010 17:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja die ga ik nou opwarmen en opslurpen.
En dan om kwart voor 7 mijn pizza opeten.
nope,quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 18:01 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn telefoon.![]()
Ik heb alarm liedje van Tik Tok (
) en nu draait ie dat de hele tijd, kan het niet stoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Mosterdsoep is lekker.quote:Op maandag 6 september 2010 18:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Mosterdsoepje met sperziebonen en aardappelen hier.
quote:Op maandag 6 september 2010 18:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Mosterdsoepje met sperziebonen en aardappelen hier.
quote:Op maandag 6 september 2010 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor een keertje wel, maar het is niet m'n favoriet. Dat is Chinese tomaat.
nooit geprobeerd, om de e.o.a. reden trekt mij dat niet. maar goed dit jaar voor het eerst zelf aspergesoep gemaakt, en dat viel ook meequote:
Met of zonder sausje?quote:
ik zie de link nietquote:Op maandag 6 september 2010 18:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie de TT wasbordjes weer en moet ineens aan chocomousse denken![]()
Allebei lekkerquote:
nou eetse dan hequote:
Eetze chickyquote:Op maandag 6 september 2010 18:17 schreef Bellatrix het volgende:
Nou lekkere dildosapjes ik ga eten.
quote:
smakelijkquote:Op maandag 6 september 2010 18:17 schreef Bellatrix het volgende:
Nou lekkere dildosapjes ik ga eten.
Geen vlees of iets erbij?quote:Op maandag 6 september 2010 18:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zonder!
Jaja! Gezond bloemkool met aardappelen http://plixi.com/p/43627719
dat was een flinke portie dan, ik zit al aan mij n hete curryquote:
quote:
Nee dat was geen flinke portie, gewoon een beker soep.quote:Op maandag 6 september 2010 18:23 schreef crv het volgende:
[..]
dat was een flinke portie dan, ik zit al aan mij n hete curry
Nou, ik ben gewoon een zeikerd wat berteft vlees, ik haat vet(randjes)quote:Op maandag 6 september 2010 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eet ik somswas ik wel een keer aan toe
ow ok, nog nieuws?quote:Op maandag 6 september 2010 18:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee dat was geen flinke portie, gewoon een beker soep.
Was alleen laat met posten, wou ff het journaal afkijken.
Die snij ik erafquote:Op maandag 6 september 2010 18:28 schreef crv het volgende:
[..]
Nou, ik ben gewoon een zeikerd wat berteft vlees, ik haat vet(randjes)![]()
Wie is er nou weer weg?quote:Op maandag 6 september 2010 18:30 schreef Pheno het volgende:
The Sugababes veranderen vaker van bandlid dan ik van sushimat.
quote:Op maandag 6 september 2010 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
Dat ziet er lekker uit, maar dan moet het wel flink pittig zijn
Heerlijke kruiden.quote:Op maandag 6 september 2010 18:29 schreef Myraela het volgende:
Nootmuskaat.
Dat is een van de weinige dingen die ik echt niet lekker vind.
Die negerin geloof ik.quote:
de pest bij karbonade is dat ze ervan vergeven zijn. Moet er altijd van kokhalzenquote:
Ik kan daar echt niet tegen.quote:Op maandag 6 september 2010 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heerlijke kruiden.Het ruikt ook al zo lekker.
Je moeder gisteren ook.quote:
foute sitesquote:
Doodsverwensing. ban.quote:Op maandag 6 september 2010 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een busje meenemen de 16e dus, voor het geval je vervelend bent.
Ban-aanvraag, ban!quote:
quote:
quote:
was meer een banaankondigingquote:
watje dius je laat je schoonma lekker door de regen gaan morgenquote:Op maandag 6 september 2010 18:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ga even de auto van schoonmama halen. We hebben morgen probleempjewe moeten beiden weg met een auto, en het gaat keihard regenen, dus geen scooterweer
Tot half 9 ofzo
quote:Op maandag 6 september 2010 18:42 schreef iBenny het volgende:
Ik had vandaag een bord vol zalm.... heilig![]()
![]()
quote:Op maandag 6 september 2010 18:42 schreef iBenny het volgende:
Ik had vandaag een bord vol zalm.... heilig![]()
![]()
quote:
Kut, ik moest lachen.quote:
eetsquote:
waarom is dat kutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |