Andere foto:quote:Zit ik op hyves rond te kijken kom ik opeens deze foto tegen ;
Ten eerste: Dit zet je toch niet op hyves?
En ten tweede: Je laat je dochter toch niet 'naakt' haar verjaardagskaarsjes uitblazen?
Staat er ook nog als titel: Beetje verlegen..
Paupers
Verwachte reacties: TS zit op hyves![]()
quote:Op maandag 6 september 2010 13:04 schreef Salatrel het volgende:
dat kind mag wel eens onder de zonnebank
Je legt de vinger op de zere plekquote:Op maandag 6 september 2010 13:04 schreef Salatrel het volgende:
dat kind mag wel eens onder de zonnebank
Met 5 jaar?quote:Op maandag 6 september 2010 13:07 schreef Penisbaard het volgende:
Ik bedenk mij net iets. Was dat niet gewoon op een hele warme dag en kwam dat meisje niet gewoon net uit een klein zwembadje in de tuin of iets dergelijks? Vandaar ook die handdoek. Toen ik klein was zaten ik of neven en nichtjes ook vaak genoeg nakend in zo'n zwembadje.
Maar dan hoeven die foto's toch niet op internet??quote:Op maandag 6 september 2010 13:07 schreef Penisbaard het volgende:
Ik bedenk mij net iets. Was dat niet gewoon op een hele warme dag en kwam dat meisje niet gewoon net uit een klein zwembadje in de tuin of iets dergelijks? Vandaar ook die handdoek. Toen ik klein was zaten ik of neven en nichtjes ook vaak genoeg nakend in zo'n zwembadje.
Lijkt mij toch wel een beetje oudquote:Op maandag 6 september 2010 13:09 schreef Suphomes het volgende:
[..]
Jazeker, stelletje Amerikanen in dit topic volgens mij.
Ik heb die foto uit haar 'Verjaardags' foto album van 1 van de ouders op hyves. En ik zie verder nergens een foto van een zwembadje of dergelijkequote:Op maandag 6 september 2010 13:07 schreef Penisbaard het volgende:
En sowieso dit.quote:Op maandag 6 september 2010 13:11 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Maar dan hoeven die foto's toch niet op internet??
Klopt, maar het is wel een verklaring voor wat er eventueel aan de hand kan zijn op die fotoquote:Op maandag 6 september 2010 13:11 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Maar dan hoeven die foto's toch niet op internet??
Nouja, die mensen zijn siewosie al raar.quote:Op maandag 6 september 2010 13:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel een verklaring voor wat er eventueel aan de hand kan zijn op die foto
Op basis van wat?quote:Op maandag 6 september 2010 13:13 schreef Catch_me het volgende:
Fucking ziek man ik hoop dat ze die ouders aanpakken.
Voor de tieten kan je altijd haar borstkast nog intrappen.quote:Op maandag 6 september 2010 13:06 schreef MikeyMo het volgende:
er zit geen tiet of kont aan... daar is toch ook geen flikker aan
Niet langs dr schumacher?quote:Op maandag 6 september 2010 13:14 schreef Kwezel het volgende:
[..]
Voor de tieten kan je altijd haar borstkast nog intrappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |