Wat ben je in godesnaam aan het doen?quote:Op maandag 6 september 2010 20:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik meldt me ook maar even in het net.
Blijf dus toch nog even in Brazilië, god weet hoelang (hoe kort) het zal duren.
Afgelopen 3 dagen draaide ik op mach2, veel bier en anderhalve fles sterke drank en amper slaap.
Ik maak me ook een beetje zorgen. Wat is er allemaal aan de hand met je Er?quote:Op maandag 6 september 2010 21:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat ben je in godesnaam aan het doen?
quote:Op maandag 6 september 2010 21:22 schreef EllaN het volgende:
Ik was net aan het lopen op de sportschool.. Ging mijn veter na 8 minuten los. Dus ik moest hem strikken en vanaf toen ging het kut, kutter, kutst. Kreeg last van mijn enkels en mijn rechterknie. Toch nog 5 km gelopen, maar ik wilde echt continu stoppen
.
Nu geen last meer gelukkig..
Buitenlopen vind ik ook stukken fijner dan op een loopband. Eigen tempo, wind door de haren.. heurlijk!!quote:Op maandag 6 september 2010 21:26 schreef hcwp het volgende:
Daarom moet je ook gewoon buiten lopenDan kán je niet stoppen als je in the middle of nowhere zit...
Je kunt ook zeggen:quote:Op maandag 6 september 2010 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
Erwin, reageer godverdomme eens!
Sorry dames.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op maandag 6 september 2010 21:28 schreef Maitje het volgende:
Je kunt ook zeggen:
"Erwin, reageer is zeg!"Dat soort nette taal heeft geen effect op een bloedblaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Naa... overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 6 september 2010 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat soort nette taal heeft geen effect op een bloedblaar.
Edit: Lotus?quote:Op maandag 6 september 2010 21:34 schreef Cobra4 het volgende:
Even NonEx. Heeft er iemand contact met ER?
Dat is idd begrijpelijk.quote:Op maandag 6 september 2010 21:30 schreef EllaN het volgende:
Ik vind buiten ook veel fijner lopen, maar wilde het combi'en met fitnessen.
Weet je ook wie?quote:Op maandag 6 september 2010 21:45 schreef EllaN het volgende:
Er is ook iemand anders die in het vorige topic een PM van ER heeft gehad en weet wat er speelt. Niet dat die moet onthullen wat er speelt, maar mss heeft hij contact?
thxquote:
Miss iets met z;n vaderquote:Op maandag 6 september 2010 21:56 schreef AchJa het volgende:
Ik had al zo'n idee dat ik wat gemist had toen ik in Duitsland zat vorige week, maar nu ik [DEF] SC #32 Militairen aan de drank doorgelezen heb begint mij het eea duidelijk te worden...
Dat zijn 300 posts. Kun je iets duidelijker zijn?quote:Op maandag 6 september 2010 21:56 schreef AchJa het volgende:
Ik had al zo'n idee dat ik wat gemist had toen ik in Duitsland zat vorige week, maar nu ik [DEF] SC #32 Militairen aan de drank doorgelezen heb begint mij het eea duidelijk te worden...
Ik hoop het.quote:Op maandag 6 september 2010 22:00 schreef Maitje het volgende:
We kunnen wel gaan speculeren, maar ik denk dat ER straks wel weer opduikt..
Truste.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |