Ahquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Negat, zo'n 160km de andere kant op..
Ga hardlopen :>, deed ik ook net, ben door het centrum van Amersfoort gegaan, werd alleen zwaar aangestaardquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:23 schreef Maitje het volgende:
Wie kan mij vertellen waarom het nu juist moet gaan regenen terwijl ik vrij ben
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:51 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ga hardlopen :>, deed ik ook net, ben door het centrum van Amersfoort gegaan, werd alleen zwaar aangestaard.
Beetje weerstand opbouwen is altijd goed.
je best doen met sport of fysieke dingen word sowieso niet gewaardeerd in Nederland. ik word al raar aangekeken als ik hard ga op de fietsquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:51 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ga hardlopen :>, deed ik ook net, ben door het centrum van Amersfoort gegaan, werd alleen zwaar aangestaard.
Beetje weerstand opbouwen is altijd goed.
Dat heb ik echt nog nooit gemerkt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:31 schreef m.k het volgende:
[..]
je best doen met sport of fysieke dingen word sowieso niet gewaardeerd in Nederland. ik word al raar aangekeken als ik hard ga op de fietslaat staan je best doen bij het fitnessen
Oh jawelquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:30 schreef Maitje het volgende:
[..]
__! Je gaat mij toch niet vertellen dat je door de stad bent gerend met al het winkelend publiek? En das best ver van jou huis.. waarom niet gewoon in je eigen buurt?
En nee, ik ga morgen als het droog is wel hardlopen.
Psst...quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:44 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gemerkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Psst...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That song is straight homosexual country music special olympic gay.
Nouja, als ik aangestaard wil worden dan zou ik ook de langestraat opduiken..quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:00 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Oh jawel, alsof mij het wat boeit als mensen mij zien hardlopen
, werd eerder aangestaard omdat het zo hard regende.
Maar: was de groene zoom op gedoken, toen over de heiligenbergerweg, stadsring stuk gevolgd, langestraat ingedoken bij de mac, hogeweg ingegaan en toen via ringweg randenbroek weer via de heiligenbergerweg terug gegaan, was wel leuk tochtje, wel zwaar vermoeiend
Die mensen zijn maf, tuurlijk zijn die wel bezienswaardigquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:30 schreef Remco026 het volgende:
Japanners in Amersfoort? Dat is nou niet echt een bezienswaardigheid
Rush and go tours doen ze vaak.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:32 schreef Maitje het volgende:
[..]
Die mensen zijn maf, tuurlijk zijn die wel bezienswaardig
Naa hier niet hoor. Hier heb je best een mooi stuk wat je alleen kan lopen, met zo'n gids of in een rondvaartbootjequote:Op vrijdag 10 september 2010 20:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rush and go tours doen ze vaak.
Ik heb eerder het idee dat jij wel een mooie weetquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Hamvraag, wie gaat het volgende topique openen? Mailtje??? Jij wellicht?
hehehe heb er eentjequote:Op vrijdag 10 september 2010 20:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat jij wel een mooie weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |