omdat we normaal dus wel een zeer goede relatie hebben en ik wel van haar hou.quote:Op maandag 6 september 2010 13:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet zo rationeel om een andere vrouw te nemen?
quote:Op maandag 6 september 2010 13:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik kan me inderdaad voorstellen dat jij zo'n persoon bent die bij een ontmaagding gewoon doorramt.
Hans, hier wil ik wel heel graag antwoord op trouwens.quote:Op maandag 6 september 2010 13:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet zo rationeel om een andere vrouw te nemen?
Ik snap het heel goed.quote:Op maandag 6 september 2010 13:43 schreef pessie het volgende:
Dat wat hanoy zegt!
[..]
En simmu, ik ben de uitzondering, ik snap het niet.
auwquote:Op maandag 6 september 2010 13:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik kan me inderdaad voorstellen dat jij zo'n persoon bent die bij een ontmaagding gewoon doorramt.
toch vraag ik me af... hij heeft het zo druk met zijn werk maar hij kan wel de halve dag FOKken...quote:Op maandag 6 september 2010 13:45 schreef snakelady het volgende:
Wat ook een idee is, ze halen bij je vrouw een eitje en jij komt even klaar in een potje.
En dan kun je het ideale kind laten bouwen, kost wel wat geld maar ach, dat heb je toch genoeg dus boeiend.
Ja, of niet natuurlijk....quote:Op maandag 6 september 2010 13:44 schreef mijnnaamishans het volgende:
[..]
omdat we normaal dus wel een zeer goede relatie hebben en ik wel van haar hou.
we hebben samen al heel wat opgebouwd en we hebben gewoon pech gehad dat het nu verkeerd is gegaan, de volgende keer gaat het goed
Als die vrouw geen Downer wilde zoals TS zegt, en dat zonder gekke hormonen beslootquote:Op maandag 6 september 2010 13:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zowel de tante als jij zijn beide fout, beide praten in op haar gevoel uit eigen belang, niet om haar belang.
Dat hoop je, zekerheid heb je nooit.quote:Op maandag 6 september 2010 13:44 schreef mijnnaamishans het volgende:
[..]
we hebben samen al heel wat opgebouwd en we hebben gewoon pech gehad dat het nu verkeerd is gegaan, de volgende keer gaat het goed
ja, zou ik ook zeggen met al die josti tosti's in de familie.quote:Op maandag 6 september 2010 13:44 schreef mijnnaamishans het volgende:
[..]
wij hadden samen dit besproken, haar tante praatte in op haar gevoel uit eigen belang...quote:Op maandag 6 september 2010 13:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zowel de tante als jij zijn beide fout, beide praten in op haar gevoel uit eigen belang, niet om haar belang.
Dat ook inderdaad.quote:Op maandag 6 september 2010 13:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
toch vraag ik me af... hij heeft het zo druk met zijn werk maar hij kan wel de halve dag FOKken...
ja...quote:Op maandag 6 september 2010 13:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
toch vraag ik me af... hij heeft het zo druk met zijn werk maar hij kan wel de halve dag FOKken...
Je houdt dus wel rekening met je eigen irrationele gevoelens maar zij mag niet naar haar eigen gevoelens luisteren omdat die dan niet rationeel zouden zijn?quote:Op maandag 6 september 2010 13:44 schreef mijnnaamishans het volgende:
[..]
Inderdaad, en donker haar natuurlijk, je wil geen dom blondje hebben.quote:Op maandag 6 september 2010 13:46 schreef ymme het volgende:
Kun je nog kiezen ook, tussen een jongen of een meisje.
Voor jou inderdaad.quote:Op maandag 6 september 2010 13:46 schreef mijnnaamishans het volgende:
[..]
wij hadden samen dit besproken, haar tante praatte in op haar gevoel uit eigen belang...
ik heb haar geconfronteerd met het toekomstbeeld dat reeel zou worden wanneer ze niet onze keuze zou respecteren.
ze zal straks weer gelukkig zijn.
ik heb het keihard gespeeld maar een paar weken ellende of decennia ellende....
mijn werk kost veel tijd maar zo beroerd is het niet dat ik niet vakantie heb...quote:Op maandag 6 september 2010 13:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dakannie!quote:Op maandag 6 september 2010 13:47 schreef Jojogirl het volgende:
Goh wat een geweldig mens ben ik dan dat ik nog met zo'n vreselijk leven overweg kan![]()
Hoera voor mij
Ik kan hier nog veel over zeggen, maar aangezien dit een overduidelijke troll is, sla ik even een rondje over![]()
Volgens Hans niet nee, in ieder geval heeft ie er dan geen last meer van denkt hijquote:Op maandag 6 september 2010 13:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Voor jou inderdaad.
Vraag 1: is het bij je vrouw ook over een paar weken over
Vraag 2: Was erniet ergens NOG een leven in het spel?
Ik wel, zou een babykamer voor haar inrichten.quote:Op maandag 6 september 2010 13:50 schreef Sachertorte het volgende:
@ Stali.
Er is door Hans inderdaad hard ingepraat op zijn vrouw, maar niet smerig. Het was met de beste bedoelingen. En tsja, de beslissing van zijn vrouw was een onverstandige, als je echt om je partner geeft praat je zoiets inderdaad uit haar hoofd.
Mag ik je vragen: als jouw tienerdochter zwanger wordt, en ze wil het kind houden onder invloed van de hormonen, respecteer je dat dan ook zonder slag of stoot? Denk het niet, en deze casus is nog wel een graadje erger: het kind is hier immers gehandicapt.
Of ze zal een wrok houden tegen je en gaat er uiteindelijk alsnog vandoor.quote:Op maandag 6 september 2010 13:46 schreef mijnnaamishans het volgende:
[..]
ze zal straks weer gelukkig zijn.
ik heb het keihard gespeeld maar een paar weken ellende of decennia ellende....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |