abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 6 september 2010 @ 13:06:16 #51
7074 moussy
kuttekop
pi_86123392
Tis net GTST :o
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 6 september 2010 @ 13:06:46 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86123409
quote:
Op maandag 6 september 2010 13:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, en die tante heeft natuurlijk na zoveel jaar met een Down-kindje daar nog steeds vreselijke issues mee, dat het haar wat kan schelen wat Hans ervan vindt.

En en passant wordt even vermeld dat haar kind een meisje heeft aangerand, nog een argument tegen 'mongolen'.

:')
Vreemd ook dat Hans dat wel weet, terwijl de moeder van het kind dat niet weet....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_86123427
was er niet ooit eens zo'n muts die een leuk reltopicreeksje startte en daar toen een boek over schreef?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86123440
quote:
Op maandag 6 september 2010 12:51 schreef Vicky het volgende:

[..]

5 dagen nadat je bij een abortuskliniek geweest bent..
[..]

dat is per downkindje ook verschillend hoor...

euh, ons ziekenhuis voert gewoon abortussen uit hoor.
punt is alleen dat het nu een medische ingreep word en het niet meer kan met medicatie
hans
pi_86123485
quote:
Op maandag 6 september 2010 13:01 schreef mijnnaamishans het volgende:

[..]

ze belde kort erop weer, nam op en ze begint meteen een tirade.

of eigenlijk begon ze meteen te schelden met klootzak dit/dat.

mijn vrouw heeft het dus met haar gehad over abortus en ook mijn standpunt dat een downer een gigantisch blok aan je been is, geen toekomstperspectieven heeft en het leven van de ouders ook verpest hoe leuk dat kind met down ook is.

ze vond mij asociaal omdat ik altijd wel leuk tegen haar zoontje doe en nu achteraf ze het raar vind dat ik mongolen dood wens.
ik zei dat ik ze niet dood wens maar dat met de huidige medische technieken waarbij je kan zien dat het een downer word abortus de enige juiste weg is en dat dat onze keuze is.
toen vroeg ze of ze ik haar kind ook nutteloos vond...

maatschappelijk gezien dus wel...
toen begon ze dus weer te tieren over hitler en dergelijke en dat haar zoon fantastisch was en iedereen hem leuk vind.
Toen ik zei dat mensen niet eerlijk zijn als de waarheid pijnlijk is werd ze kwaad en vroeg ze om voorbeelden dat haar zoon niet leuk is...
Toen flapte ik er dus uit dat dat ene buurmeisje die aangerand is door hem (omdat die dus wel sexuele gevoelens heeft maar geen grenzen kent) niet zo blij zal zijn net als haar ouders en buurtbewoners.

toen ik er eindelijk weer doorheen kwam heb ik haar gevraagd of ze ons voor altijd met rust wou laten en dat haar gedrag waarin ze op de schuldgevoelens van mijn vrouw inpraatte niet worden gewaardeerd en dat wij geen contact meer willen.

toen ze weer begon te huilen, schelden en tieren heb ik de verbinding maar verbroken, ben er wel klaar mee.
Of je het contact definitief moet verbreken? Kunt ook een poos afstand nemen in ieder geval zolang de tante zich zo aangevallen voelt. Wat zegt je vrouw hierover? Wil zij ook geen contact meer?
pi_86123503
quote:
Op maandag 6 september 2010 13:06 schreef Vicky het volgende:

[..]

je kan ook een kindje krijgen dat een ontzettende huilbaby is of een kindje dat heftige allergieen heeft, dat is dan ook een zorgenkindje...
ja en het kan een nieuwe einstein zijn of een johan cruijf.
feit is dat we van gemiddeldes uit gaan en niet van outliers
hans
  maandag 6 september 2010 @ 13:10:37 #57
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_86123560
@ Lienekien.

Je snapt het niet. Door een invoelende en begrijpende opstelling en ach komt wel goed praat stimuleer je volharding in het niet uitvoeren van een abortus. Dan kun je dus wel roepen dat je de keuze voor een abortus wel begrijpt, maar je helpt iemand daar niet mee. In dit geval was abortus de enig juiste keus, en dan is de sociale opstelling dat je hard op iemand inpraat tot die dat ook inziet. Zoals Hans gedaan heeft, waarvoor hulde. Hans is kortom een goed mens, over de invoelers ben ik nog niet helemaal uit.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_86123569
quote:

[..]

Ja, en die tante heeft natuurlijk na zoveel jaar met een Down-kindje daar nog steeds vreselijke issues mee, dat het haar wat kan schelen wat Hans ervan vindt.

En en passant wordt even vermeld dat haar kind een meisje heeft aangerand, nog een argument tegen 'mongolen'.

die kans zit er dus wel in he.
downers hebben gewoon sexuele driften.
een normaal persoon weet dat die niet zomaar een meisje van de straat kan grijpen en zijn ding doen.
Mongolen hebben dat bewustzijn niet (altijd).
De vriendin van een vriend van mij werkt in een inrichting en daar komen pogingen tot vaak voor, inclusief het thuis komen met blauwe plakken.
hans
pi_86123585
De vraag is alleen of de relatie de crisis nu alsnog overleefd of dat we straks zitten met een vrouw die alsnog bij hans wegloopt en het hem de rest van zijn leven kwalijk neemt...
  maandag 6 september 2010 @ 13:12:03 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86123610
quote:
Op maandag 6 september 2010 13:07 schreef mijnnaamishans het volgende:
[..]
euh, ons ziekenhuis voert gewoon abortussen uit hoor.
punt is alleen dat het nu een medische ingreep word en het niet meer kan met medicatie
Dat zou vorige week ook al zo zijn geweest... medicatie is sowieso al niet meer bruikbaar als vorm van abortus als men in een periode zit dat er al een vlokkentest gedaan kon worden.

Daarbij is de kans ook nog aanwezig dat medicatie niet werkt, zelfs als het kindje niet meer leeft en de medicatie alleen gebruikt wordt om de miskraam op te wekken lukt dat soms niet.... ook met 8½ week niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86123612
quote:

[..]

Ja, net zo makkelijk. :D.
Ik geloof er ook niet veel van maar soms zijn de meest rare dingen wel waar.
  maandag 6 september 2010 @ 13:12:21 #62
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_86123625
quote:
Op maandag 6 september 2010 13:10 schreef Sachertorte het volgende:
@ Lienekien.

Je snapt het niet. Door een invoelende en begrijpende opstelling en ach komt wel goed praat stimuleer je volharding in het niet uitvoeren van een abortus. Dan kun je dus wel roepen dat je de keuze voor een abortus wel begrijpt, maar je helpt iemand daar niet mee. In dit geval was abortus de enig juiste keus, en dan is de sociale opstelling dat je hard op iemand inpraat tot die dat ook inziet. Zoals Hans gedaan heeft, waarvoor hulde. Hans is kortom een goed mens, over de invoelers ben ik nog niet helemaal uit.
Hans is fake, dat je dat niet snapt.

De invoelers zijn wél echt en ja, dan zijn de oplossingen niet zo gemakkelijk en pasklaar.
The love you take is equal to the love you make.
pi_86123638
quote:
Op maandag 6 september 2010 13:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vreemd ook dat Hans dat wel weet, terwijl de moeder van het kind dat niet weet....
die moeder was het voor het "gemak" even vergeten en ze doet net alsof haar zoontje en dat meisje onschuldig "doktertje" aan het spelen waren.
ondertussen mag haar zoon dus ook niet gebruik maken van een prostituee omdat dat vies is maar hij vormt dus wel een gevaar nu...
hans
  maandag 6 september 2010 @ 13:13:24 #64
144006 chacama
Ondernemend!
pi_86123665
quote:
Op maandag 6 september 2010 13:06 schreef Vicky het volgende:

[..]

je kan ook een kindje krijgen dat een ontzettende huilbaby is of een kindje dat heftige allergieen heeft, dat is dan ook een zorgenkindje...
:Y klopt. Maar als je mazzel hebt dan is dat niet een leven lang. Het heeft wel invloed op je relatie, op je cariere en op jezelf. Maar het is wel iets dat je overkomt. In het geval van Hans kan hij er nu bewust voor kiezen om dit kindje niet te willen. Wat hij er voor terug krijgt, is de vraag. Want er zijn genoeg aandoeningen die je niet kunt voorzien. En die een grotere impact kunnen hebben dan het opvoeden van een kindje met down. Waarbij ik niet zeg dat Hans verkeerd beslist, maar misschien zou hij beter adoptie kunnen overwegen, omdat je dan een kindje hebt dat al geboren is en niet met evt. geboren afwijkingen op de wereld komt.
  maandag 6 september 2010 @ 13:13:44 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86123672
quote:
Op maandag 6 september 2010 13:11 schreef freecell het volgende:
De vraag is alleen of de relatie de crisis nu alsnog overleefd of dat we straks zitten met een vrouw die alsnog bij hans wegloopt en het hem de rest van zijn leven kwalijk neemt...
Als ze verstandig is doet ze dat sowieso.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 6 september 2010 @ 13:14:58 #66
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_86123716
quote:
Op maandag 6 september 2010 13:10 schreef mijnnaamishans het volgende:

[..]

die kans zit er dus wel in he.
downers hebben gewoon sexuele driften.
een normaal persoon weet dat die niet zomaar een meisje van de straat kan grijpen en zijn ding doen.
Mongolen hebben dat bewustzijn niet (altijd).
De vriendin van een vriend van mij werkt in een inrichting en daar komen pogingen tot vaak voor, inclusief het thuis komen met blauwe plakken.
Ja, je hebt een hekel aan mongolen, dat is nu wel duidelijk. Je vindt ze nutteloos en nog gevaarlijk ook. Je hebt er nog best aardig een heel verhaal omheen gebouwd, zodat je dat punt herhaaldelijk kunt maken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_86123722
quote:
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken dat er al bom gelegd is onder de relatie en die los je niet op met een vakantietje. Straks laat ze die abortus doen maar gaat ze hem stilletjes haten omdat hij zo op haar ingepraat heeft.
pi_86123730
quote:
Op maandag 6 september 2010 13:13 schreef chacama het volgende:

[..]

:Y klopt. Maar als je mazzel hebt dan is dat niet een leven lang. Het heeft wel invloed op je relatie, op je cariere en op jezelf. Maar het is wel iets dat je overkomt. In het geval van Hans kan hij er nu bewust voor kiezen om dit kindje niet te willen. Wat hij er voor terug krijgt, is de vraag. Want er zijn genoeg aandoeningen die je niet kunt voorzien. En die een grotere impact kunnen hebben dan het opvoeden van een kindje met down. Waarbij ik niet zeg dat Hans verkeerd beslist, maar misschien zou hij beter adoptie kunnen overwegen, omdat je dan een kindje hebt dat al geboren is en niet met evt. geboren afwijkingen op de wereld komt.
klopt...

maar Hans wil blijkbaar het perfecte kind..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86123760
quote:
Op maandag 6 september 2010 13:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ze verstandig is doet ze dat sowieso.
alleen omdat ik haar aan haar afspraak houdt, alsof een leven met een zwaar gehandicapt leven wel goed voor haar is.

ik ken haar beter dan jullie en heb altijd klaar gestaan voor haar.
ze kan iets dergelijks niet aan en ze wil het niet als ze weer logisch kan nadenken
hans
pi_86123768
@chacama: adoptie is een idee. maar dan loopt hans toch ook tegen een paar dingetjes aan. zoals de verplichte intake. adoptiekindjes hebben vaak bindingsissues. maar ja: dat zal wb hans dan wel geen issue zijn :')
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 6 september 2010 @ 13:17:03 #71
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_86123804
Ik vind Hans anders best geloofwaardig. Zal wel komen omdat ik zelf ook zo'n botterik ben. Wat je met dat invoelen doet en ach en wee gesteun dat het allemaal niket zo makkelijk is, is je laten leiden door emoties. Terwijl er gewoon een rationele analyse gemaakt moet worden. En dan is de zaak opeens zo klaar als een klontje.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_86123822
quote:
Dan nog zijn beide partijen beter af. Klinkt hard, maar zij vraag me af of ze bij het alternatief (kind blijft, hans weg) gelukkiger van was geworden.
pi_86123830
quote:
Op maandag 6 september 2010 13:15 schreef Stali het volgende:

[..]

Daar zat ik inderdaad ook aan te denken dat er al bom gelegd is onder de relatie en die los je niet op met een vakantietje. Straks laat ze die abortus doen maar gaat ze hem stilletjes haten omdat hij zo op haar ingepraat heeft.
een vakantie lost niet alles op maar leidt wel af, thuis zitten is een betere optie?
ik heb het beste met ons voor, en dat weet zij ook wel
hans
pi_86123847
quote:
Op maandag 6 september 2010 13:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, je hebt een hekel aan mongolen, dat is nu wel duidelijk. Je vindt ze nutteloos en nog gevaarlijk ook. Je hebt er nog best aardig een heel verhaal omheen gebouwd, zodat je dat punt herhaaldelijk kunt maken.
Mja jij vindt het verantwoord om mongolen de wereld in te laten komen? :)
Feit blijft dat het een afwijking is en niet normaal. :)
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_86123920
Wat is er Fake aan Hans, Lienekien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')