Wil je hem?quote:Op maandag 6 september 2010 10:56 schreef tombolafan het volgende:
Myr, wil je mij koppelen aan Anoniem5 please?
Baasssssquote:Op maandag 6 september 2010 10:57 schreef Patje1987 het volgende:
Ja Mirne, Patje is er zaterdag ook bij
Ga ik ook doen Tombo.quote:Op maandag 6 september 2010 10:56 schreef tombolafan het volgende:
Myr, wil je mij koppelen aan Anoniem5 please?
Maar natuurlijkquote:Op maandag 6 september 2010 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en Miauw is me zusje
Miranda en Miralda
we zijn tweelig
Lijkt me wel een van de leukere jaquote:Op maandag 6 september 2010 10:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wil je hem?Ik wilde een leuke voor je, maar ik twijfelde. Maar ik zal het doen strakjes.
tnxquote:Op maandag 6 september 2010 10:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ga ik ook doen Tombo.
Ik wilde eigenlijk meedoen, maar ben het glad vergeten.
quote:Op maandag 6 september 2010 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en Miauw is me zusje
Miranda en Miralda
we zijn tweelig
Ach, uiteindelijk zijn we allemaal familiequote:
Als Miranda jouw zus is ben ik dat ook, denk ik.quote:
JJH. Alleen die is wat jonger. En uoi-dingetje ofzo (lastige naamquote:Op maandag 6 september 2010 10:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lijkt me wel een van de leukere ja
Wie had je anders in gedachten?
quote:Op maandag 6 september 2010 10:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja, een tweeling.
Wel een twee-eiige heb ik het idee.
hahaha oh god, als de dag al zo begint
quote:Op maandag 6 september 2010 11:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als Miranda jouw zus is ben ik dat ook, denk ik.
En met opmerkingen over gekookte jus d'orange moet dat haast wel
quote:Op maandag 6 september 2010 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Dus een twee-eiige tweeling
![]()
Broertje Benny
KUT!!!! We zijn een drieling hoor! Want Kally was ook al mijn tweelingzusje.
Een drie-eiige drieling
Mir, Mir en Siep
Je bent 2 maanden en 1 dag ouder dus het kan bestquote:Op maandag 6 september 2010 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
Of.... Kally is ouder...
Dus Mir en Mir tweeling en kally grote zus
Hoe heten we danquote:Op maandag 6 september 2010 11:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dat we een girlband moeten beginnen
Ja maar Kally is ouder dan ons.... dus die bombarderen we toot oudere zusquote:Op maandag 6 september 2010 11:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je bent 2 maanden en 1 dag ouder dus het kan best
Ja die is dan de grote zus maar wij kunnen wel een tweeling zijn want jij bent maar 2 maanden ouder.quote:Op maandag 6 september 2010 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar Kally is ouder dan ons.... dus die bombarderen we toot oudere zus
Straks was het Socios!quote:Op maandag 6 september 2010 11:07 schreef Myraela het volgende:
Ik had geen zin om op te nemen.ik ben niet lui ofzo.
ja dus wij zijn tweelingquote:Op maandag 6 september 2010 11:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja die is dan de grote zus maar wij kunnen wel een tweeling zijn want jij bent maar 2 maanden ouder.
Nee.quote:Op maandag 6 september 2010 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien is anoniem5 wel socios
Nee, socios is niet uit 1980quote:Op maandag 6 september 2010 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heeft Myr toch alquote:Op maandag 6 september 2010 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Da kanquote:
Haha jij bent echt gekquote:Op maandag 6 september 2010 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dus wij zijn tweeling
Benny broertje
Kally grote zus
zo we zijn compleet
Ik heb een klahct gestuurd naar MacDonalds
quote:Op maandag 6 september 2010 11:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
Schenkstroop & Tombolafan
Moest ik van Schenkstroop doen.
quote:Op maandag 6 september 2010 11:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ahw god...
De KLB'ers(SC) hebben het gevonden
Kom we gaan actie voeren!!!quote:Op maandag 6 september 2010 11:17 schreef -Miauw- het volgende:
Ohnee Tombo! Ik wil dat jij met anoniem 5 gaat
Juicy... gewoon omdat het kanquote:Op maandag 6 september 2010 11:17 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook iemand met Schenkstroop zetten, maar ik vind het zielig dan.
Seven wilde wel, dan zou hij wat beleven, zei ze in het vorige discussietopicquote:Op maandag 6 september 2010 11:17 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook iemand met Schenkstroop zetten, maar ik vind het zielig dan.
quote:Op maandag 6 september 2010 11:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Kom we gaan actie voeren!!!
Ik stuur iedereen wel een pm
quote:Op maandag 6 september 2010 11:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Kom we gaan actie voeren!!!
Ik stuur iedereen wel een pm
quote:
Ik luister dan meestal gesprekjes afquote:Op maandag 6 september 2010 11:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Treinrit duurt lang.en ik ben mijn oordoppen vergeten dus kan niet eens muziekjes luisteren...
Beschrijf de meest opvallende reiziger eens.quote:Op maandag 6 september 2010 11:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Treinrit duurt lang.en ik ben mijn oordoppen vergeten dus kan niet eens muziekjes luisteren...
Er praat niemand behalve een afrikaan in een taal die ik niet kan verstaan.quote:Op maandag 6 september 2010 11:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik luister dan meestal gesprekjes af
je heb ons tochquote:Op maandag 6 september 2010 11:23 schreef Tha_Erik het volgende:
ja en ik had nooit gedacht dat inet op je mobiel zo fijn wasquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga vanmiddag ook stemmen Tombo! Wil wel dat je een date krijgt met iemand die je zelf ook zou kiezen!
Ik vind Schenkstroop wel ok, wat ik van hem heb gezien in de topics. Wel een beetje emo, dat vind ik juist wel grappig maar ik vind hem absoluut niets voor ons Tombo'tjequote:Op maandag 6 september 2010 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
Maar wie is eigenlijk schenkstroopIssie zo erg
Hij loopt in alle topics te huilen dat die nog maagd is, en wanhopig en dat die lelijk en zielig is.quote:Op maandag 6 september 2010 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
Maar wie is eigenlijk schenkstroopIssie zo erg
quote:Juicyhill & PatriQUe89
Gewoon omdat het kan
Boek voor Juicyhill
[ Bericht 7% gewijzigd door charmed_angel op 06-09-2010 11:32 (stem aangepast) ]
okquote:Op maandag 6 september 2010 11:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij loopt in alle topics te huilen dat die nog maagd is, en wanhopig en dat die lelijk en zielig is.
Eerst helemaal protesteren en het uiteindelijk toch doenquote:Op maandag 6 september 2010 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb mijn stem aangepast
[..]
Nou, dat iddquote:Op maandag 6 september 2010 11:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind Schenkstroop wel ok, wat ik van hem heb gezien in de topics. Wel een beetje emo, dat vind ik juist wel grappig maar ik vind hem absoluut niets voor ons Tombo'tje
Omdat mensen het leuk vindenquote:Op maandag 6 september 2010 11:32 schreef iBenny het volgende:
Waarom kijken er in hemelsnaam 3,3 miljoen mensen naar BZV?
Thanksquote:
Ja zal er vanavond of morgen naar kijken, ken praktisch niemand, dus dat werkt niet zo makkelijkquote:Op maandag 6 september 2010 11:37 schreef -Miauw- het volgende:
Pisces ga jij ook nog stemmen op het Dating in the Dark gebeuren?
hallo hij heeft voor Tombo en schenkstroop gestemd... dus ik zla hem krijgenquote:Op maandag 6 september 2010 11:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eerst helemaal protesteren en het uiteindelijk toch doen![]()
Erik!quote:Op maandag 6 september 2010 11:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Zit wel een schattinge homo, maar die is bezet en te jong denk ik.
Komt ze helemaal niet meer terug?quote:Op maandag 6 september 2010 11:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zal binnenkort ff jou erin zetten en Marlalala eruit halen
Je kent mij, Tombo, Cat. Dat zijn er al drie.quote:Op maandag 6 september 2010 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zal er vanavond of morgen naar kijken, ken praktisch niemand, dus dat werkt niet zo makkelijkFf voor zitten.
RE zegt dat het goed komtquote:Op maandag 6 september 2010 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hallo hij heeft voor Tombo en schenkstroop gestemd... dus ik zla hem krijgen
Heeft iemand je voorkeur?quote:Op maandag 6 september 2010 11:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kent mij, Tombo, Cat. Dat zijn er al drie.
Ja maar de "overkant" moet ik toch kennen om te kunnen kiezen?quote:Op maandag 6 september 2010 11:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kent mij, Tombo, Cat. Dat zijn er al drie.
Maar 3,3 miljoen!!!quote:Op maandag 6 september 2010 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat mensen het leuk vinden
Waarom kijken er een miljoen mensen naar talentenshow nr 10? Dat begrijpen ook veel mensen niet hè
Niet zoveel denk ikquote:Op maandag 6 september 2010 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Komt ze helemaal niet meer terug?
Zolang is ze toch niet zwanger?quote:Op maandag 6 september 2010 11:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet zoveel denk ikze vond het een beetje onnodig om in de op te blijven staan. IRL zie ik haar ook bijna niet meer. Dat is dan wel weer het jammere van baby;s
Watquote:
Haha nee ze is nog niet bevallen maar zwangere vrouwen hebben het soms ook druk met ongeboren baby's.quote:
Nee, maar wel typisch iets voor jou om dan gelijk te denken dat ie te jong en bezet is.quote:Op maandag 6 september 2010 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat? Is het zo gek wat ik zeg
?
Alleen al half vrouwelijk Nederland kijkt ernaar.quote:Op maandag 6 september 2010 11:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar 3,3 miljoen!!!
Das toch niet normaal
Maar dan nogquote:Op maandag 6 september 2010 11:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha nee ze is nog niet bevallen maar zwangere vrouwen hebben het soms ook druk met ongeboren baby's.
En daarbij, ze is eng en levensgevaarlijk op het moment
Wanneer is ze nou uitgerekend?quote:Op maandag 6 september 2010 11:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha nee ze is nog niet bevallen maar zwangere vrouwen hebben het soms ook druk met ongeboren baby's.
Hoi Huppelquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 11:46 schreef Pheno het volgende:
Na veel wikken en wegen:
PatriQUe89 en Schenkstroop:
Schenkstroop en vrouwen gaan niet samen, dus misschien kan de ubergezellige PatriQUe89 hem een juiste duw in zijn rug geven.
Anoniem 5 en Tombolafan:
Anoniem 5 vraagt het me de hele tijd, dus bij deze. Wel de foto's van de afterparty sturen.
Het derde stelletje ben ik nog niet over uit, maar ik heb nog even.
Huh?quote:Op maandag 6 september 2010 11:43 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zag m op het station afscheid nemen van zijn vriendje met een schattig kusjequote:Op maandag 6 september 2010 11:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, maar wel typisch iets voor jou om dan gelijk te denken dat ie te jong en bezet is.
Normaal niet nee, dat is er meestal meerquote:Op maandag 6 september 2010 11:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar 3,3 miljoen!!!
Das toch niet normaal
Het is een record voor de kickoffquote:Op maandag 6 september 2010 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Normaal niet nee, dat is er meestal meer![]()
Alle leeftijden kijken zo'n beetje, jong tot oud, ik vind het een onwijs leuk programmaquote:Op maandag 6 september 2010 11:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Alleen al half vrouwelijk Nederland kijkt ernaar.
Joah er waren veel leuke boeren ook, diversquote:Op maandag 6 september 2010 11:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is een record voor de kickoff
Dat had je er niet bij gezegd.quote:Op maandag 6 september 2010 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zag m op het station afscheid nemen van zijn vriendje met een schattig kusje. En hij ziet er uit als 17.
Ze is knetterchagrijnig. Ik at laatst een broodje kipfilet en toen werd ze al boosquote:
meer info aubquote:Op maandag 6 september 2010 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
huppel even stemmen op anoniem5 en Tombo
Echt waarquote:Op maandag 6 september 2010 11:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze is knetterchagrijnig. Ik at laatst een broodje kipfilet en toen werd ze al boos
Volgens mij komt mini-Marlalala eind februari begin maartquote:Op maandag 6 september 2010 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wanneer is ze nou uitgerekend?
eng en gevaarlijk
Ze kotm zeker ook niet naar de meet? Ik ga haar wel een pm sturen... ben benieuwd hoe het met haar gaat
Als ik zwanger ben, dan laat ik jullie niet met rust hoorBlijf lekker doorfokken
Doe mij maar met anoniem5, iig niet met schenkstroop pleasequote:Op maandag 6 september 2010 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zal er vanavond of morgen naar kijken, ken praktisch niemand, dus dat werkt niet zo makkelijkFf voor zitten.
Gezelluuuugquote:Op maandag 6 september 2010 11:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze is knetterchagrijnig. Ik at laatst een broodje kipfilet en toen werd ze al boos
Is anoniem 5 loveless?quote:Op maandag 6 september 2010 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Stemmen voor de [Singles] Actie Date in the Dark
quote:Op maandag 6 september 2010 11:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij komt mini-Marlalala eind februari begin maart![]()
Ik denk niet dat ze naar de meet komt nee, ik ga het nog wel even proberen
Misschien moet je het even aan je vrouw vragenquote:Op maandag 6 september 2010 11:52 schreef D. het volgende:
Ik zag net ineens een bloeduitstorting op mijn rug/zij zitten die eruit ziet alsof ik een een klap met een honkbalknuppel heb gehad, ik weet alleen niet hoe ik eraan kom
quote:Op maandag 6 september 2010 11:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eerst aangifte doenquote:Op maandag 6 september 2010 11:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Misschien moet je het even aan je vrouw vragen
ik verzint wel veel doemscenario's maar niet alles wat tegenvalt is verzonnenquote:
Dat scheelt dan wel weer.quote:Op maandag 6 september 2010 11:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ik verzint wel veel doemscenario's maar niet alles wat tegenvalt is verzonnen![]()
.
Volgens mij nietquote:Op maandag 6 september 2010 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Wilt ze weten wat het word?
Haha dat zou ik nooit tegen haar durven zeggenquote:
Wij hebben onze namen al klaarquote:Op maandag 6 september 2010 11:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij nietIk denk dat het een meisje wordt.
We hebben wel gelachen om namen laatst. Dat lijkt me wel zo ontzettend moeilijk![]()
Haar vriend komt met allerlei namen aanzetten die zij echt afschuwelijk vindt
Doe als meisjesnaam Mirne.quote:Op maandag 6 september 2010 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij hebben onze namen al klaar
Zelfs de meisjesnaam hebben we nu al
Och ik ben 8 maanden misselijk geweest, maar dan hoef je toch niet strontchagerijnig te gaan doen, dan schuif je een plaatsje op toch?quote:Op maandag 6 september 2010 11:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha dat zou ik nooit tegen haar durven zeggen![]()
Nee, ze is echt snel misselijk, volgens mij geeft ze de hele dag over
Oke ff onthoudenquote:Op maandag 6 september 2010 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe mij maar met anoniem5, iig niet met schenkstroop please
Woeiquote:Op maandag 6 september 2010 12:00 schreef iBenny het volgende:
Laat ik de aanvallen grap maar maken he...
Aaaaaaah, de Belgen vallen aan!1!!!1!!:D:D!!11Einz!11!Q!!:D;D
hier ben ik het wel een beetje mee eensquote:Op maandag 6 september 2010 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och ik ben 8 maanden misselijk geweest, maar dan hoef je toch niet strontchagerijnig te gaan doen, dan schuif je een plaatsje op toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |