Dat is schattig.quote:Op maandag 6 september 2010 01:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben heel kort boos, maar wel heel fel. En daarna voel ik me altijd schuldig en word ik boos op mezelf.
Trusten,quote:Op maandag 6 september 2010 01:52 schreef Avey het volgende:
Ik ga maar eens pitten, morgen weer college
slaap lekkerquote:Op maandag 6 september 2010 01:52 schreef Avey het volgende:
quote:Op maandag 6 september 2010 01:52 schreef Avey het volgende:
mijn wekker gaat weer om 6 uurquote:Op maandag 6 september 2010 01:53 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Bij mij staat er morgenochtend tussen 8:30 en 09:00 een woningbouwmeneer op de stoep.
quote:Op maandag 6 september 2010 01:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is schattig.+O
En ik was te laat.
dat heb ik idd ook.quote:Op maandag 6 september 2010 01:53 schreef Myraela het volgende:
Ik vergeef mensen ook heel snel. Als ze mij op wat voor manier dan ook "pijn" doen, zou ik dat heel snel vergeven omdat ik het maar ben. Zodra ze mijn moeder of vrienden "pijn" doen, kan ik me daar heel moeilijk overheen zetten.
Ja dat herken ik ook wel.quote:Op maandag 6 september 2010 01:53 schreef Myraela het volgende:
Ik vergeef mensen ook heel snel. Als ze mij op wat voor manier dan ook "pijn" doen, zou ik dat heel snel vergeven omdat ik het maar ben. Zodra ze mijn moeder of vrienden "pijn" doen, kan ik me daar heel moeilijk overheen zetten.
Dat is nog 4 uur en 5 minuten.quote:Op maandag 6 september 2010 01:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn wekker gaat weer om 6 uur
zo ben ik ook...quote:Op maandag 6 september 2010 01:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was een keertje tegen een vriendin te keer gegaan over iets onbenulligs. Daarna voelde ik me zo schuldig dat ik de hele nacht niet heb geslapen en de ochtend daarna met tranen in mijn ogen mijn excuses heb aangeboden. En zij zat er al niet meer mee omdat ze wist dat ik zo niet was.
Hup, ga slapen dan.quote:Op maandag 6 september 2010 01:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn wekker gaat weer om 6 uur
Trusten.quote:Op maandag 6 september 2010 01:57 schreef iBenny het volgende:
Het was weer gezellig
Maar ik ga nu maar slapen.... tot morgen
slaap lekkerquote:Op maandag 6 september 2010 01:57 schreef iBenny het volgende:
Het was weer gezellig
Ja maar dat doe je ook wel redelijk zelf.quote:Op maandag 6 september 2010 01:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het vervelende is dat ik een echt nachtmens ben
klopt, maar ik ben al mijn hele leven een nachtmens zonderochtendhumeurquote:Op maandag 6 september 2010 01:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar dat doe je ook wel redelijk zelf.
quote:Op maandag 6 september 2010 01:57 schreef iBenny het volgende:
Het was weer gezellig
quote:
Trusten liefjens.quote:Op maandag 6 september 2010 01:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga trouwens ook. Krijg koppijn van mijn beeldscherm. Trusten liefjes!
Ik ook, en gelukkig werk ik voor mij aan de goede kant van de dag.quote:Op maandag 6 september 2010 01:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het vervelende is dat ik een echt nachtmens ben
Je timing is perfect...quote:
Was ik toch nog iets te vroeg.quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 02:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je timing is perfect...
Bijna iedereen gaat naar bed
Nog 4 uur slaap, ik ben nu echt weg
Zulks een leegloop.quote:
Goedemorgen, ik kon/kan niet slapen.quote:Op maandag 6 september 2010 05:15 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen
ik leef nog en heb het weekend weer overleefd![]()
quote:Op maandag 6 september 2010 06:44 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgenlaatste weekje werken
Whut?quote:
Sterkte. Ik heb ook geen zin in vandaag. Vrijdag/Zaterdag nachtdiensten gehad, en gistermiddag om 15u wakker. En vannacht geen greintje slaap gehad. En om 09:00 staat er iemand van de woningbouw voor de deur. Dus ik pak maar even door vandaag.quote:Op maandag 6 september 2010 07:34 schreef -Miauw- het volgende:
Goedemorgen![]()
Man wat heb ik slecht geslapen! Gisteravond probeerde iemand hier wanhopig mijn voordeur open te krijgen. Was de dronken buurman/jongen die toch echt een etage hoger woontmaar ik schrok me wild. En ik heb over die spin van Graseter gedroomd
Thanks dude!
![]()
Kortom, te weinig slaap en een lááánge dag te gaan!
Oh wat vermoeiend JJHquote:Op maandag 6 september 2010 07:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Sterkte. Ik heb ook geen zin in vandaag. Vrijdag/Zaterdag nachtdiensten gehad, en gistermiddag om 15u wakker. En vannacht geen greintje slaap gehad. En om 09:00 staat er iemand van de woningbouw voor de deur. Dus ik pak maar even door vandaag.
Niet!quote:Op maandag 6 september 2010 07:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat vermoeiend JJHhoe laat mag je vandaag beginnen met werken? Waar werk jij eigenlijk?
Ja, ik weet wel dat je taxi rijdt maar waarquote:Op maandag 6 september 2010 07:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet!Anders had ik wel wat afgezegd of omgegooit. Ik hoef woensdag pas weer.
En ik rijd taxi.
Waar ik woon. Zwolle.quote:Op maandag 6 september 2010 07:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel dat je taxi rijdt maar waar
Die twee missen een stekkertjequote:
Wat zeg je dat netjes.quote:Op maandag 6 september 2010 07:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die twee missen een stekkertje
Niet verslavend, ik kan er prima dagen van afblijven. Maar als de laptop aanstaat lijkt het er af en toe wel verdacht veel op!quote:
Ja, dat heb ik ookquote:Op maandag 6 september 2010 07:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet verslavend, ik kan er prima dagen van afblijven. Maar als de laptop aanstaat lijkt het er af en toe wel verdacht veel op!
R&P kan geniaal zijn. Maar ik neem vaak niet de moeite om daar te gaan zitten graven.quote:Op maandag 6 september 2010 08:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ookIk zit nu in R&P te wroeten,daar kwam ik eigenlijk nooit....
Ha, ik moest even zoeken wat het was. Hmm nee daar zul je mij niet zo snel zienquote:Op maandag 6 september 2010 08:05 schreef JJH het volgende:
[..]
R&P kan geniaal zijn. Maar ik neem vaak niet de moeite om daar te gaan zitten graven.
PTA kan ik ook eeuwen in ronddwalen.
quote:Op maandag 6 september 2010 08:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ha, ik moest even zoeken wat het was. Hmm nee daar zul je mij niet zo snel zien![]()
Tot nu toe zat ik vooral in TAL en CUL maar ik ga even verder shoppen...
En dan zit je dag erop?quote:Op maandag 6 september 2010 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
mag ik al aftellen
Nog 8 uur en 50 minuten
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
iBenny
Koen66
-Miauw-
Bellatrix
D.
PatriQue89
crv
Myraela
Dr_Flash
Crazy-M
ik tel mee.quote:Op maandag 6 september 2010 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
mag ik al aftellen
Nog 8 uur en 50 minuten
Ik heb een medium gevoel. Maar het hangt er natuurlijk helemaal vanaf wat ik er zelf van maak. Oh, ik heb iets te vaak The Secret gelezen geloof ikquote:Op maandag 6 september 2010 08:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Arme mensen. Ik heb juist een goed gevoel over vandaag
.
GORILLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:
Goeiendaaaagschotelquote:
charmed_angel
iBenny
crv
-Miauw-
Loveless85
tombolafan
Myraela
-Vaduz-
theKiD
Pisces29
Mogge Bennyquote:
EL LOCOooooooooooooooooooooooooooooquote:Op maandag 6 september 2010 08:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
GORILLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Loveless85
Cat22
Greys
JJH
charmed_angel
Myraela
iBenny
DeZwabber
-Miauw-
pgrferrari
quote:Op maandag 6 september 2010 08:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
tombolafan
Cat22
Loveless85
pgrferrari
Greys
Goddelijker
Pisces29
DeZwabber
Symphonic
charmed_angelDat gaat er eentje niet leuk vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelijk maar de maandquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Bellatrix
iBenny
crv
charmed_angel
Kally
Zeroku
Loveless85
Koen66
Crazy-M
Myraela
-Vaduz-
Dr_Flash
pgrferrari
PatriQue89
Pisces29
tombolafan
D.
Rauzer
gomi
DeLuna
JJH
Tha_Erik
Pheno
Bos81
Patje1987
Symphonic
BONG4002
Socios
DeZwabber
Huppelmuts
Graseter
De_Kardinaal
Laysa
Greys
Chowi
Avey
Cat22
Maraca
Fir3fly
Torrio
MissBitchy
the_legend_killer
Desunoto
Deisyy
Ezechielk
Operc
Ml-etje
Silenus
Cee
Seven.
Die leest hier toch nietquote:Op maandag 6 september 2010 08:50 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat er eentje niet leuk vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
charmed_angel
Myraela
D.
Symphonic
-Miauw-
Bellatrix
tombolafan
Koen66
crv
Pisces29
quote:Op maandag 6 september 2010 08:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die leest hier toch niet
You evilllllll woemen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond het een vrij geniale zet!quote:Op maandag 6 september 2010 08:54 schreef iBenny het volgende:
LL in het singlestopic
Juicyhil en PatriQue__!
crv
iBenny
Bellatrix
charmed_angel
Loveless85
pgrferrari
Koen66
Crazy-M
Pisces29
Zeroku
Ang3l
iBenny
Bellatrix
TheVulture
Myraela
Symphonic
DaMart
charmed_angel
wonderer
-Miauw-
tombolafan
quote:-Miauw-
iBenny
charmed_angel
Myraela
D.
Crazy-M
Pisces29
Bellatrix
PatriQue89
Dr_Flash
Symphonic
Koen66
Kally
pgrferrari
-Vaduz-
En die straalt hier! Ik ben nog steeds de deur niet uit, echt erg!quote:
Oh jaquote:Op maandag 6 september 2010 08:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n lijst toch niet nodig
Tot ziens, en hier schijnt de zon ook volop. Voorlopig weer de laatste dag schijnt.quote:Op maandag 6 september 2010 09:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En die straalt hier! Ik ben nog steeds de deur niet uit, echt erg!
Maar nu ga ik wel![]()
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
tombolafan
Greys
Pisces29
pgrferrari
charmed_angel
JJH
DeZwabber
Bellatrix
Cat22
Myraela
-Miauw-
Ml-etje
D.
Pheno
Kally
Zeroku
crv
Goodbye
iBenny
Crazy-M
Rauzer
-Vaduz-
Ingetje79
Qwea
Patje1987
Tha_Erik
PatriQue89
Symphonic
senesta
Muis006
Koen66
Belana
Ynske
Strega
Dr_Flash
Chowi
Karina
nokwanda
Huppelmuts
yvonne
DeLuna
Graseter
Socios
Oksel
BONG4002
Pagan
Bos81
Netsplitter
APK
Avey
Bindend stemadvies vanaf nu ja; Juicyhil & PatriQuequote:Op maandag 6 september 2010 09:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op zich zou het best wel geniaal zijn als het echt gebeurt
Ik heb al gestemdquote:Op maandag 6 september 2010 09:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bindend stemadvies vanaf nu ja; Juicyhil & PatriQue
Wijzigen kan vast ook wel tot 12 septemberquote:
Druk op de skaips?quote:Op maandag 6 september 2010 09:17 schreef Patje1987 het volgende:
Goedemorgen, was me weer een weekendje zeg
doei veel plezierquote:Op maandag 6 september 2010 09:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En die straalt hier! Ik ben nog steeds de deur niet uit, echt erg!
Maar nu ga ik wel![]()
quote:Op maandag 6 september 2010 09:17 schreef Patje1987 het volgende:
Goedemorgen, was me weer een weekendje zeg
Ik was niet in staat om op skype te zitten, en kap eens met dat achterlijke 'skaips', ik kan daar echt niet tegen.quote:
Teamspeak dan?quote:Op maandag 6 september 2010 09:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik was niet in staat om op skype te zitten, en kap eens met dat achterlijke 'skaips', ik kan daar echt niet tegen.
nee ok niquote:
Ja goed uiteraard, de jouwe?quote:
Ik was een beetje simpelquote:Op maandag 6 september 2010 09:32 schreef Loveless85 het volgende:
Benny, sufkutik zoeken naar jouw stem daar. Jij gewoon Harajoekels gequote en gezegd 'Ja dit dus'
Je mag wijzigen van Re, dus grijp Juicy je kansquote:
Dat is nooit leuk.quote:Op maandag 6 september 2010 09:38 schreef crv het volgende:
Ben trouwens opgestaan met knallende koppijn
Ach gutquote:
Het gaat toch om de lol?quote:
Teveel Ouzo op gister?quote:Op maandag 6 september 2010 09:38 schreef crv het volgende:
Ben trouwens opgestaan met knallende koppijn
Dat snap ik maar dan nog, Juicyhilquote:Op maandag 6 september 2010 09:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het gaat toch om de lol?
Ik ga er ook niet van uit dat ik met anoniem5 ga trouwen als wij mogen daten hoor
Die ken ik nietquote:Op maandag 6 september 2010 09:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar dan nog, Juicyhil
Patrique was sowieso anders al afgevallen. Juicy is dan nog (na Patrique) het meest gay van wat er meedoet. Verder zeggen alle mannen hetero te zijnquote:Op maandag 6 september 2010 09:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar dan nog, Juicyhil
Ik heb het veranderdquote:Op maandag 6 september 2010 09:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je mag wijzigen van Re, dus grijp Juicy je kans
niet echt neequote:
Ik ookquote:Op maandag 6 september 2010 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik hen ook gestemd
Tombo en anoniem 5..... ben wel erg benieuwd
Niet eens een stem voor Patrique en Juicyquote:Op maandag 6 september 2010 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik hen ook gestemd
Tombo en anoniem 5..... ben wel erg benieuwd
ik wil wel een verslagquote:Op maandag 6 september 2010 09:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook
Is het al 12 september?![]()
ach nee joh.... Je kan iemand niet dwingen om homo te wordenquote:Op maandag 6 september 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet eens een stem voor Patrique en Juicy
Jij kent Juicy blijkbaar nog nietquote:Op maandag 6 september 2010 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ach nee joh.... Je kan iemand niet dwingen om homo te worden
Hij is het ook gewoon al, hij moet alleen ff uit de kast getrokken worden. Leek me wel een goeie klus voor PatriQuequote:Op maandag 6 september 2010 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uiteraardquote:
Nee, maar ik val natuurlijk ook niet op alle mannenquote:Op maandag 6 september 2010 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 september 2010 09:50 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen c_a, D. en Pisces
Kuikentje... een andere UI
nee.... iss gay dan?quote:Op maandag 6 september 2010 09:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij kent Juicy blijkbaar nog niet
Gadverdamme D.quote:Op maandag 6 september 2010 09:53 schreef D. het volgende:
There's nothing like a broodje gehaktbal in the morning
Met mosterd?quote:Op maandag 6 september 2010 09:53 schreef D. het volgende:
There's nothing like a broodje gehaktbal in the morning
Jij was gisteravond erg moe en rozigquote:
quote:
Jaquote:Op maandag 6 september 2010 09:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoi Benster....Vriendinnetje was er las ik?
Een kasthomoquote:
Tot 12 septemberquote:Op maandag 6 september 2010 09:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil ook nog stemmen maar ik moet er nog voor gaan zitten, ik heb nog ff toch?
Ikke? Mwah, zou best kunnen...quote:Op maandag 6 september 2010 09:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij was gisteravond erg moe en rozig
Ik had er curry op. Maar heb nog 2 ballen over (gehaktballen hequote:
Ah mooiquote:
Ja, die stola had ik gisteravond al hoorquote:
Ook leukquote:Op maandag 6 september 2010 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
het klantensysteem ligt er hier uit... we kunnen niks doen
Ohwquote:Op maandag 6 september 2010 09:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, die stola had ik gisteravond al hoor![]()
ik geloof het nietquote:Op maandag 6 september 2010 09:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, hier...
Dat gaat-ie natuurlijk niet zelf zeggen, want dan is het geen kasthomo meer.
Dus alle onzinners zijn gayquote:Op maandag 6 september 2010 10:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
c_a...__!
Kijk ff naar z'n postgedrag
*zucht*quote:Op maandag 6 september 2010 10:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus alle onzinners zijn gay
Weer wat geleerd
ja jonguh!quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 10:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus alle onzinners zijn gay
Weer wat geleerd
Daar zal JJH wel voor zorgenquote:Op maandag 6 september 2010 10:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Juicyhil is gay volgens de gekken
Wat denk jij
Ik ben heul niet gekquote:Op maandag 6 september 2010 10:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Juicyhil is gay volgens de gekken
Wat denk jij
ken je hem danquote:Op maandag 6 september 2010 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neem dan gewoon iets aan van mensen die hem 'kennen'
Jij bent net zo gek als alle andere gekkenquote:Op maandag 6 september 2010 10:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben heul niet gek
Heb trouwens gestemd op tombo & anoniem5 en juicy & patrique
WTF heb je op?quote:Op maandag 6 september 2010 10:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind dat soms zoooooo leuke smileySmiley kijkt zo grappig....
Smiley moet vaker gebruikt worden....
Kijk dat gezichtje nouIs toch grappig
hihihihi
De Smileydie gewoon baas is
Ja hahaah
Gekkehuis!
Ken hem via 'de skaaips' en wel eens op tinychat gezien.quote:
Ik heb gewoon lekker gek maar wel gewoon mezelf, ik vind het belangrijk dat je wel lekker jezelf kan zijn maar dan nog lekker gek. Haartjes lekker strak want wat is het voordeel van een goede pot gel? Dat je haar altijd goed zit natuurlijkquote:Op maandag 6 september 2010 10:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij bent net zo gek als alle andere gekken
Die smiley haat ik zó ontzettend. Serieus. Zo'n domkijkende smiley, ik kan het bijna niet verdragenquote:Op maandag 6 september 2010 10:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind dat soms zoooooo leuke smileySmiley kijkt zo grappig....
Smiley moet vaker gebruikt worden....
Kijk dat gezichtje nouIs toch grappig
hihihihi
De Smileydie gewoon baas is
Ja hahaah
Gekkehuis!
quote:Op maandag 6 september 2010 10:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ken hem via 'de skaaips' en wel eens op tinychat gezien.
[..]
Ik heb gewoon lekker gek maar wel gewoon mezelf, ik vind het belangrijk dat je wel lekker jezelf kan zijn maar dan nog lekker gek. Haartjes lekker strak want wat is het voordeel van een goede pot gel? Dat je haar altijd goed zit natuurlijk
Idd, dat scheve bekkie, die hangende wenkbrauwen. Het is meer zo'n "Ik WIL het niet snappen" dan een 'ik snap het ECHT niet'-smileyquote:Op maandag 6 september 2010 10:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die smiley haat ik zó ontzettend. Serieus. Zo'n domkijkende smiley, ik kan het bijna niet verdragen
quote:Op maandag 6 september 2010 10:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die smiley haat ik zó ontzettend. Serieus. Zo'n domkijkende smiley, ik kan het bijna niet verdragen
Dat denk ik ook...quote:
Jullie zijn echt vaagquote:Op maandag 6 september 2010 10:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat denk ik ook...
En dan gaat ze het straks op ons afschuiven als 'jullie doen vaag', let maar op
Niet dan? Ja toch!quote:
Wij zijn heel duidelijk, dat zij vervolgens ons niet wil geloven zegt al genoeg héquote:Op maandag 6 september 2010 10:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat denk ik ook...
En dan gaat ze het straks op ons afschuiven als 'jullie doen vaag', let maar op
Die smiley doet me denken aan een de Golden Retriever van een vriendin. Zo'n onnozel beest.quote:Op maandag 6 september 2010 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Idd, dat scheve bekkie, die hangende wenkbrauwen. Het is meer zo'n "Ik WIL het niet snappen" dan een 'ik snap het ECHT niet'-smiley
Die knipogende gele knakker vind ik ook vervelend ja, zo betweterig op de een of andere manierquote:Op maandag 6 september 2010 10:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik raak er agressief van
Net als van overmatig gebruik vanen
Ja, glazige nietszeggende, vervelende smileyquote:Op maandag 6 september 2010 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
Net als deze <- PI, ook zo'n hatelijk ding
Gewoon onnozelquote:Op maandag 6 september 2010 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
En overmatig gebruik van
Nee is goed
Ja ik ga nu bashen maar ik doe er eenachter dan lijkt het vriendelijk
Ja je bent een stomme kut![]()
![]()
![]()
ARAHRHARHHAGGHGHHGHGAHAAAAAAAAAAAAARGGH
![]()
![]()
![]()
Mee eensquote:Op maandag 6 september 2010 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
En overmatig gebruik van
Nee is goed
Ja ik ga nu bashen maar ik doe er eenachter dan lijkt het vriendelijk
Ja je bent een stomme kut![]()
![]()
![]()
ARAHRHARHHAGGHGHHGHGAHAAAAAAAAAAAAARGGH
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 september 2010 10:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben heul niet gek
Heb trouwens gestemd op tombo & anoniem5 en juicy & patrique
Dat idd!quote:
Vervelend hequote:Op maandag 6 september 2010 10:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, glazige nietszeggende, vervelende smiley
*smileybash*
Ik ookquote:Op maandag 6 september 2010 10:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die knipogende gele knakker vind ik ook vervelend ja, zo betweterig op de een of andere manier
Sjeuzesquote:Op maandag 6 september 2010 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ok effe serieus
Jullie zijn gek! Juicyhil zegt dat hij wilt daten met een meisje... en omdat hij fan is van Mileybetekend niet gelijk dat hij gay is
Voor de rest heb ik echt een liefde voor desmiley. En
is ook lief.
Kusjes Miranda
Fijn overmatig smileygebruik wat erg fijn is en ook tof want er zitten wel toffe tussen. OK?quote:Op maandag 6 september 2010 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ok effe serieus
Jullie zijn gek! Juicyhil zegt dat hij wilt daten met een meisje... en omdat hij fan is van Mileybetekend niet gelijk dat hij gay is
is ook lief.
Kusjes Miranda
Niet werken is niet goed voor jouquote:Op maandag 6 september 2010 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ok effe serieus
is ook lief.
Kusjes Miranda
wat rot, nu moet je fokkenquote:Op maandag 6 september 2010 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
het klantensysteem ligt er hier uit... we kunnen niks doen
ik ookquote:Op maandag 6 september 2010 10:23 schreef tombolafan het volgende:
ik heb ineens heel veel trek in pizza![]()
nee ik ben aan et afkicken gellof ikquote:Op maandag 6 september 2010 10:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet werken is niet goed voor jou
quote:Op maandag 6 september 2010 10:26 schreef iBenny het volgende:
Tombo koppelen aan schenkstroop?
Dat zou ik zielig vinden voor Tombo
Dan kan ze nog beter met een goudvis daten
Ik heb al 3 stemmenquote:Op maandag 6 september 2010 10:23 schreef macondo het volgende:
Tombolafan en Schenkstroop
Boek naar Schenkstroop. Schenkie weet eindelijk wat hij wil. Dan kan hij het krijgen ook
owja dat vind je wel zieligquote:Op maandag 6 september 2010 10:26 schreef iBenny het volgende:
Tombo koppelen aan schenkstroop?
Dat zou ik zielig vinden voor Tombo
Dan kan ze nog beter met een goudvis daten
Geweldigquote:Op maandag 6 september 2010 10:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook
Ik zet hem soms neer en dan wis ik hem weer omdat ik hem zo vervelend vind
Ja maar C_A...quote:Op maandag 6 september 2010 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owja dat vind je wel zielig
maar een hetero koppelen aan een homo vind je geweldig
We koppelen niks he, gewoon een gezellige avond voor die 2.quote:Op maandag 6 september 2010 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Ik ga er gewoon een eten denk ikquote:
Ik ben het met je eens, behalve je smileyverhaal.quote:Op maandag 6 september 2010 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ok effe serieus
is ook lief.
Kusjes Miranda
Geloof me... dat is toch net ff wat andersquote:Op maandag 6 september 2010 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 6 september 2010 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik gun jou die date met anoniempje5
OWjaquote:Op maandag 6 september 2010 10:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, behalve je smileyverhaal.
Ik houd van '' en
' en '
' en '
'
Liefs,
Miralda
Hoi kleinequote:Op maandag 6 september 2010 10:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, behalve je smileyverhaal.
Ik houd van '' en
' en '
' en '
'
Liefs,
Miralda
quote:Op maandag 6 september 2010 10:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
We koppelen niks he, gewoon een gezellige avond voor die 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
Nietquote:Op maandag 6 september 2010 10:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geloof me... dat is toch net ff wat anders
Ik eetvanavond bloemkool, met aardappeltjes en een karbonaatje.quote:Op maandag 6 september 2010 10:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon een eten denk ik
Hoe lang ben jij?quote:Op maandag 6 september 2010 10:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoi kleine
Groetjes van Patrick en pootje van Bello de hond
Ik gaf 450 botjes aan Bello de hond, dat vond-ie echt geweldig!quote:Op maandag 6 september 2010 10:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoi kleine
Groetjes van Patrick en pootje van Bello de hond
quote:Op maandag 6 september 2010 10:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik gaf 450 botjes aan Bello de hond, dat vond-ie echt geweldig!
Ehm... jawelquote:
Zonder sausje en jus hèquote:Op maandag 6 september 2010 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet
[..]
Ik eetvanavond bloemkool, met aardappeltjes en een karbonaatje.
Ik ben samen met Patrique op dieet
Ik ben op mijn werk, ik kan hier niet in mijn eentje lachend naar een beeldscherm zitten staren....quote:Op maandag 6 september 2010 10:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben heul niet lang, 1,79quote:
450, en ik maar denken dat hij ziek wasquote:Op maandag 6 september 2010 10:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik heb geen zin om me te verdiepenquote:Op maandag 6 september 2010 10:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm... jawel
Ik denk dat als je je meer verdiept in Juicy dat je het dan ook wel zou begrijpen
Prrrrrr! Jaa?quote:Op maandag 6 september 2010 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
Miauw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je verstoorde me 4 op en rijquote:Op maandag 6 september 2010 10:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Prrrrrr! Jaa?![]()
Oh, ik word ook vervelend
Oja, dat was die keer dat ik steeds van jou wonquote:Op maandag 6 september 2010 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa
[ afbeelding ]
Neeeeeeeeeeeequote:Op maandag 6 september 2010 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa
[ afbeelding ]
OMG, ga naar het archief, of even plassen ofzoquote:Op maandag 6 september 2010 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je verstoorde me 4 op en rij
Sorryquote:Op maandag 6 september 2010 10:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee
We doen niet aan 4 op een rij dingetjes
ben jij dan ook een kind van Symph?quote:Op maandag 6 september 2010 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorrybroertje
Jaaaaaa benny is mijn broertje vanaf nu
Meer valt er ook niet van te makenquote:Op maandag 6 september 2010 10:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Meer kon ik er ook niet van maken.
Buhquote:Op maandag 6 september 2010 10:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, ik ben iets kleiner dus je hebt recht van spreken.
Jonkie
je probeert het niet eensquote:Op maandag 6 september 2010 10:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Meer valt er ook niet van te maken
Dat je eerst gaat piesen dan het archief induikt en vervolgens WEER moet piesen vindt ik toch wel enigzins verdachtquote:Op maandag 6 september 2010 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
ok jullie zijn eventjes van me af![]()
To do list
* Thee opdrinken
* Plassen
* Archief dossiers halen
* Kijken of het klantensysteem werkt
* Plassen
* Fokken
Misschien duurt dat heel lang?quote:Op maandag 6 september 2010 10:44 schreef crv het volgende:
[..]
Dat je eerst gaat piesen dan het archief induikt en vervolgens WEER moet piesen vindt ik toch wel enigzins verdacht
Warm waterquote:Op maandag 6 september 2010 10:49 schreef -Miauw- het volgende:
Wat saai, de enige warme drankjes hier op kantooor zijn koffie (verschillende varianten), thee en chocolademelk. Is er nou echt niets anders warm te drinken?
blijkbaarquote:Op maandag 6 september 2010 10:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ben jij dan ook een kind van Symph?
Hoi Mirnequote:
Laten we warme limonade gaan drinken, of gekookt sinaasappelsap.... yummiequote:Op maandag 6 september 2010 10:49 schreef -Miauw- het volgende:
Wat saai, de enige warme drankjes hier op kantooor zijn koffie (verschillende varianten), thee en chocolademelk. Is er nou echt niets anders warm te drinken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |