Als je pech hebt zeggen ze "val/druk schade, helaas... geen garantie" (wat ik dus te horen kreeg)quote:Op maandag 6 september 2010 09:13 schreef NeverNooitVriendje het volgende:
Hi. Even een vraag, op vakantie was mijn telefoon (BB 9700 Bold) gestolen. Heb een speciale telefoonverzekering a ¤8,- per maand dus heb van KPN/HI een waardebon van ¤435 gekregen om een nieuwe BB te kopen.
Vorige week op 28/08 met de waardebon een geheel nieuwe telefoon gekocht. Gister is deze stuk gegaan, hij zag in mijn broekzak, luisterde muziek. Haalde vervolgens mijn telefoon uit mijn broekzak en hij gaf een kapot scherm. Verder geen uitwendige krassen, dus op een of andere manier is dat scherm kapot gegaan.
Niet gevallen of (zoals veel mensen) tegen de tafel aangelopen dus.
Weet iemand mijn rechten nu? Val het in eerste instantie onder garantie? En moet ik er dan op rekenen dat ik het ding een maand kwijt ben? En zoniet, ik heb nog een verzekering.. maar dat zou dan de 2e keer in een maand zijn dat ik die aanspreek, kunnen ze daar nog lastig om gaan doen?
Wie loopt er nou tegen een tafel aanquote:Op maandag 6 september 2010 09:13 schreef NeverNooitVriendje het volgende:
of (zoals veel mensen) tegen de tafel aangelopen dus.
Mensen zoals TS die niet zo heel zuinig zijn op hun telefoon;quote:Op maandag 6 september 2010 09:34 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wie loopt er nou tegen een tafel aan
Ontopic; dit valt gewoon onder je garantie. Terug naar de verkoper, maar houdt er rekening mee dat deze zich eronderuit zal proberen te lullen door te zeggen dat je hem waarschijnlijk hebt laten vallen. Zeg ook absoluut niet dat je het ding hebt verzekerd, want dan zal hij aandringen om het via je verzekering te laten gaan, wat je potentieel meer premie of een eigen risico kan kosten gezien je eerdere claim.quote:Op maandag 6 september 2010 09:26 schreef NeverNooitVriendje het volgende:
Nu laat ik normaal gesproken mijn telefoons 3x per dag vallen, maar deze was tot nu toe nog niet gevallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |