abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86117039
Hi. Even een vraag, op vakantie was mijn telefoon (BB 9700 Bold) gestolen. Heb een speciale telefoonverzekering a ¤8,- per maand dus heb van KPN/HI een waardebon van ¤435 gekregen om een nieuwe BB te kopen.

Vorige week op 28/08 met de waardebon een geheel nieuwe telefoon gekocht. Gister is deze stuk gegaan, hij zag in mijn broekzak, luisterde muziek. Haalde vervolgens mijn telefoon uit mijn broekzak en hij gaf een kapot scherm. Verder geen uitwendige krassen, dus op een of andere manier is dat scherm kapot gegaan.

Niet gevallen of (zoals veel mensen) tegen de tafel aangelopen dus.

Weet iemand mijn rechten nu? Val het in eerste instantie onder garantie? En moet ik er dan op rekenen dat ik het ding een maand kwijt ben? En zoniet, ik heb nog een verzekering.. maar dat zou dan de 2e keer in een maand zijn dat ik die aanspreek, kunnen ze daar nog lastig om gaan doen?
  maandag 6 september 2010 @ 09:25:10 #2
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86117227
zat ie in je zijzak of kontzak of wat voor zak? heb je een beschermingshoesje?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_86117248
Beschermingshoesje inderdaad, en hij zat in mijn jaszak (Voorvakje) gewoon tijdens het fietsen.. Nu laat ik normaal gesproken mijn telefoons 3x per dag vallen, maar deze was tot nu toe nog niet gevallen. Dus denk zwak scherm oid.
pi_86117323
Die schermen van de BB 9700 zijn echt van een bedenkelijke kwaliteit, gewoon mee teruggaan. Iedereen die ik ken met zo'n BB 9700 heeft al één of meerdere reparaties gehad.

Trouwens, druk is op de hoek rechtsonder van het scherm, heb je dan wel weer beeld?
pi_86117353
quote:
Op maandag 6 september 2010 09:13 schreef NeverNooitVriendje het volgende:
Hi. Even een vraag, op vakantie was mijn telefoon (BB 9700 Bold) gestolen. Heb een speciale telefoonverzekering a ¤8,- per maand dus heb van KPN/HI een waardebon van ¤435 gekregen om een nieuwe BB te kopen.

Vorige week op 28/08 met de waardebon een geheel nieuwe telefoon gekocht. Gister is deze stuk gegaan, hij zag in mijn broekzak, luisterde muziek. Haalde vervolgens mijn telefoon uit mijn broekzak en hij gaf een kapot scherm. Verder geen uitwendige krassen, dus op een of andere manier is dat scherm kapot gegaan.

Niet gevallen of (zoals veel mensen) tegen de tafel aangelopen dus.

Weet iemand mijn rechten nu? Val het in eerste instantie onder garantie? En moet ik er dan op rekenen dat ik het ding een maand kwijt ben? En zoniet, ik heb nog een verzekering.. maar dat zou dan de 2e keer in een maand zijn dat ik die aanspreek, kunnen ze daar nog lastig om gaan doen?
Als je pech hebt zeggen ze "val/druk schade, helaas... geen garantie" (wat ik dus te horen kreeg)
En op scherm krijg je heel moeilijk garantie tenzij "er van te voren spanning aanwezig was in het scherm" dus constuctiefout

Ik hoop dat je meer succes hebt dan ik want bij mij gaat het aangetekende post versturen (blijkbaar is niet bijgehouden dat ik tig keer langs ben geweest met klachten) en het nieuw burgerlijk wetboek doorlezen :{
Who is Sebastian Rooks?
pi_86117382
quote:
Op maandag 6 september 2010 09:13 schreef NeverNooitVriendje het volgende:
of (zoals veel mensen) tegen de tafel aangelopen dus.
Wie loopt er nou tegen een tafel aan :{
pi_86117692
Het is nu een wit scherm, met linksboven een kleine zwarte streep, en verder allemaal gekleurde lijnen. Erop drukken heeft geen zin verder..

En dat tegen een tafel aanlopen met een telefoon in je broekzak schijnt nog wel eens te gebeuren :p..

Maar heb sowieso nog een BB-verzering a 8 euro de maand, maar vraag me af of dit niet gewoon product failure is.
pi_86118528
Gewoon teruggaan naar Hi met deze telefoon. Je hebt naar mijn mening recht op directe vervanging van het product, want de BB was klaarblijkelijk al geen deugdelijk product toen jij hem kocht.

Trap er niet in als ze je via de verzekering van het kastje naar de muur sturen, want dit is duidelijk een garantieprobleem. Stel, je BB wordt opnieuw door de verzekering vergoed, dan gaat het nog heel moeilijk worden om je verzekering aan te spreken als er later in het jaar ECHT wat aan de hand is (water/val etc), omdat je dan al 2 claims achter je naam zou hebben staan.

Dus, gevalletje garantie, je hoort een nieuwe mee te krijgen in de winkel, sta op je strepen.
pi_86119233
quote:
Op maandag 6 september 2010 09:34 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Wie loopt er nou tegen een tafel aan :{
Mensen zoals TS die niet zo heel zuinig zijn op hun telefoon;

quote:
Op maandag 6 september 2010 09:26 schreef NeverNooitVriendje het volgende:
Nu laat ik normaal gesproken mijn telefoons 3x per dag vallen, maar deze was tot nu toe nog niet gevallen.
Ontopic; dit valt gewoon onder je garantie. Terug naar de verkoper, maar houdt er rekening mee dat deze zich eronderuit zal proberen te lullen door te zeggen dat je hem waarschijnlijk hebt laten vallen. Zeg ook absoluut niet dat je het ding hebt verzekerd, want dan zal hij aandringen om het via je verzekering te laten gaan, wat je potentieel meer premie of een eigen risico kan kosten gezien je eerdere claim.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')