dat gaat natuurlijk voor alles op. laat mensen lekker zelf beslissen wat ze willen of het nu om trouwen of kinderen krijgen gaat of iets anders...quote:Op donderdag 9 september 2010 15:33 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind het prima als anderen willen trouwen, hun leven, hun feestje (letterlijk) Maar ga niet proberen mij te overtuigen dat wij ook moeten trouwen, omdat *insert* het zo hoort/het wel tijd is voor een feestje/het stom is dat ik niet dezelfde achternaam heb als vriend en kind. Dat bepalen we lekker zelf wel...
Nee hoor, je bent heus de enige nietquote:Op donderdag 9 september 2010 15:29 schreef snakelady het volgende:
Ben ik een van de weinige dan die een trouwfeest wel leuk vind.
En niet om het zuipen (ik drink zelden), niet omdat ik vind dat iedereen moet trouwen ( kan mij het boeien of iemand wel of niet trouwt) en niet omdat ik zelf getrouwd ben( weet dat het de juiste keuze was/is voor ons).
Nee mijn reden is....lekker dansen, kletsen en feest vieren, heerlijk vind ik dat.
En ja dat kan ook gewoon met uitgaan en dat vind ik ook heel leuk.
Maar ja, ik ben dan ook wel een vrij sociaal mens, kom graag onder de mensen, praat graag met mensen en dans graag met mensen, wat de gelegenheid is maakt me dan ook vrij weinig uit.
Vind het altijd wel grappig dat tegenstanders redenen voor anderen gaan verzinnen om zo hun eigen mening kracht bij te zetten.
Terwijl die meningen vaak nergens op slaan.
Tsja, als iemand mij vraagt naar de voordelen van trouwen, dan zeg ik (puur rationeel) die zijn er niet in mijn ogen. Overigens is de beslissing om te trouwen over het algemeen een romantische, een gevoelskwestie. Het trouwen op zich is een puur zakelijke aangelegenheid, net zoals het aangaan van een samenlevingsovereenkomst.In principe ben ik zo goed als getrouwd dus, met mijn samenlevingsovereenkomst, testament, huis en kindquote:Op donderdag 9 september 2010 15:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat gaat natuurlijk voor alles op. laat mensen lekker zelf beslissen wat ze willen of het nu om trouwen of kinderen krijgen gaat of iets anders...
maar ga dan ook niet lopen afgeven op keuzes die anderen maken zoals je op fok zo vaak leest, dat is zo sneu
Dat is ook onzin, iedereen moet doen wat ze zelf willen, of dat nou wel of niet trouwen is doet er niet toe.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:33 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind het prima als anderen willen trouwen, hun leven, hun feestje (letterlijk) Maar ga niet proberen mij te overtuigen dat wij ook moeten trouwen, omdat *insert* het zo hoort/het wel tijd is voor een feestje/het stom is dat ik niet dezelfde achternaam heb als vriend en kind. Dat bepalen we lekker zelf wel...
ik heb dus vooral voorbeelden in mijn omgeving van mensen die bij elkaar blijven (veelal getrouwd) en, zo ver je weet natuurlijk, ook het prima hebben samenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:50 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb overigens ook hele slechte voorbeelden gehad, tig vriendinnen die van huis uit getrouwd zijn begin 20 en nu allemaal inmiddels al dan niet met kinderen gescheiden en aan de tweede man en lading kinderen bezig zijn. Dat vind ik zo vreemd, serieel trouwen...
Ik was in mijn omgeving een van de eerste die trouwde, de meest vonden ons ook vrij jong ( ik was 23, mijn man 25).quote:Op donderdag 9 september 2010 15:50 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb overigens ook hele slechte voorbeelden gehad, tig vriendinnen die van huis uit getrouwd zijn begin 20 en nu allemaal inmiddels al dan niet met kinderen gescheiden en aan de tweede man en lading kinderen bezig zijn. Dat vind ik zo vreemd, serieel trouwen...
Nadeel is iniedergeval als we mannen hier moeten geloven dat alleen vrouwen willen trouwen.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:22 schreef xenobinol het volgende:
Ik las: "wat zijn nu echt de voordelen van vrouwen"
En als je een beetje mee zou gaan met de tijd zou je weten dat dat helemaal niet zo hoeft te zijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:22 schreef RQPS het volgende:
Wat mensen door al dat ceremonieel gedoe en de emotionele waarde die ze eraan hechten lijken te vergeten, is dat trouwen niets meer is dan een zakelijk contract. Een contract dat onder invloed van het feminisme de laatste 50 jaar zeer ongunstig voor mannen is geworden.
Nee hoor, er zijn nog steeds genoeg mannen die geloven in romantische sprookjes van voorbije tijden. Ze worden van jongs af aan geïndoctrineerd en groepsdruk zal ook wel een rol spelen.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nadeel is iniedergeval als we mannen hier moeten geloven dat alleen vrouwen willen trouwen.
Mmmm... nou dan ben ik een uitzonderingquote:Op donderdag 9 september 2010 19:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nadeel is iniedergeval als we mannen hier moeten geloven dat alleen vrouwen willen trouwen.
Geïndoctrineerdquote:Op donderdag 9 september 2010 19:28 schreef RQPS het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn nog steeds genoeg mannen die geloven in romantische sprookjes van voorbije tijden. Ze worden van jongs af aan geïndoctrineerd en groepsdruk zal ook wel een rol spelen.
Dat deugd ook niet imho... waarom zou je uberhaupt nog trouwen met iemand die de huwelijksbelofte niet serieus neemtquote:Op donderdag 9 september 2010 15:50 schreef Sjeen het volgende:
Mij mogen ze wel uitnodigen.... ergens gratis onnozel zuipen staat hoog op mijn 'to do list'quote:Op donderdag 9 september 2010 14:59 schreef Mystikvm het volgende:
3) Mensen die gratis willen zuipen. Die interesseren zich echt niet voor de liefde maar geven het politiek correcte antwoord om ook voor het volgende huwelijk uitgenodigd te worden.
Natuurlijk ben ik een verzuurde mongool, maar met mij hoef je dan ook niet te trouwen, en je hoeft me zeker niet uit te nodigen. Ik kom toch niet
Het huwelijk is alleen maar een idee van indoctrinatie en groepsdruk. Tering zeg. Jij geloof zekers ook nog dat Elvis leeft en Saddam Hoessein rond huppelt?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:28 schreef RQPS het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn nog steeds genoeg mannen die geloven in romantische sprookjes van voorbije tijden. Ze worden van jongs af aan geïndoctrineerd en groepsdruk zal ook wel een rol spelen.
GMTAquote:Op donderdag 9 september 2010 21:37 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Haha ik las vrouwen ipv trouwenOpzich ook wel topicwaardig hihi haha hoho
Met een beetje pech wordt je daar nog wat meer aan herinnerd.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:31 schreef xenobinol het volgende:
[..]
. Je trouwring zal je daar dagelijks aan herinneren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwringen schijnen best veel van dit soort gevallen te veroorzaken, een bron vermeld zelfs dat trouwringen de oorzaak zijn van 13 tot 15% van alle vinger amputaties!
http://www.securiteconso.org/notice510.html?id_article=510Inter faeces et urinam nascimur,
Hee, nou niet de zaken gaan omdraaien, he? Jullie zijn degenen die in sprookjes geloven. Ik baseer mijn mening op feiten en cijfers, jullie komen niet verder danquote:Op donderdag 9 september 2010 19:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Het huwelijk is alleen maar een idee van indoctrinatie en groepsdruk. Tering zeg. Jij geloof zekers ook nog dat Elvis leeft en Saddam Hoessein rond huppelt?
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:21 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
[..]
Met een beetje pech wordt je daar nog wat meer aan herinnerd.Je moet ook niet overal je vingers in stoppen als getrouwd manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwringen schijnen best veel van dit soort gevallen te veroorzaken, een bron vermeld zelfs dat trouwringen de oorzaak zijn van 13 tot 15% van alle vinger amputaties!
http://www.securiteconso.org/notice510.html?id_article=510
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |