abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86244104
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:33 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind het prima als anderen willen trouwen, hun leven, hun feestje (letterlijk :P ) Maar ga niet proberen mij te overtuigen dat wij ook moeten trouwen, omdat *insert* het zo hoort/het wel tijd is voor een feestje/het stom is dat ik niet dezelfde achternaam heb als vriend en kind. Dat bepalen we lekker zelf wel...
dat gaat natuurlijk voor alles op. laat mensen lekker zelf beslissen wat ze willen of het nu om trouwen of kinderen krijgen gaat of iets anders...

maar ga dan ook niet lopen afgeven op keuzes die anderen maken zoals je op fok zo vaak leest, dat is zo sneu :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86244175
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:29 schreef snakelady het volgende:
Ben ik een van de weinige dan die een trouwfeest wel leuk vind. :D
En niet om het zuipen (ik drink zelden), niet omdat ik vind dat iedereen moet trouwen ( kan mij het boeien of iemand wel of niet trouwt) en niet omdat ik zelf getrouwd ben( weet dat het de juiste keuze was/is voor ons).

Nee mijn reden is....lekker dansen, kletsen en feest vieren, heerlijk vind ik dat.
En ja dat kan ook gewoon met uitgaan en dat vind ik ook heel leuk.

Maar ja, ik ben dan ook wel een vrij sociaal mens, kom graag onder de mensen, praat graag met mensen en dans graag met mensen, wat de gelegenheid is maakt me dan ook vrij weinig uit.

Vind het altijd wel grappig dat tegenstanders redenen voor anderen gaan verzinnen om zo hun eigen mening kracht bij te zetten.
Terwijl die meningen vaak nergens op slaan.
Nee hoor, je bent heus de enige niet ;) Ik heb enorm genoten van de bruiloften waar ik de afgelopen jaren ben geweest :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar donderdag 9 september 2010 @ 15:43:11 #178
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86244362
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:35 schreef DarkElf het volgende:

[..]

dat gaat natuurlijk voor alles op. laat mensen lekker zelf beslissen wat ze willen of het nu om trouwen of kinderen krijgen gaat of iets anders...

maar ga dan ook niet lopen afgeven op keuzes die anderen maken zoals je op fok zo vaak leest, dat is zo sneu :)
Tsja, als iemand mij vraagt naar de voordelen van trouwen, dan zeg ik (puur rationeel) die zijn er niet in mijn ogen. Overigens is de beslissing om te trouwen over het algemeen een romantische, een gevoelskwestie. Het trouwen op zich is een puur zakelijke aangelegenheid, net zoals het aangaan van een samenlevingsovereenkomst.In principe ben ik zo goed als getrouwd dus, met mijn samenlevingsovereenkomst, testament, huis en kind :P Maar goed, dat was de manier waarop wij het graag wilde regelen.

Nu vind ik de meeste trouwfeestjes ook niet echt geweldig, maar dat ligt waarschijnlijk meer aan de trouwers in mijn omgeving dan aan het concept :+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 9 september 2010 @ 15:48:23 #179
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86244554
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:33 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind het prima als anderen willen trouwen, hun leven, hun feestje (letterlijk :P ) Maar ga niet proberen mij te overtuigen dat wij ook moeten trouwen, omdat *insert* het zo hoort/het wel tijd is voor een feestje/het stom is dat ik niet dezelfde achternaam heb als vriend en kind. Dat bepalen we lekker zelf wel...
Dat is ook onzin, iedereen moet doen wat ze zelf willen, of dat nou wel of niet trouwen is doet er niet toe.
Begrijp sowieso niet waarom mensen hun eigen levensstijl willen opdringen tegenover anderen, en dat doen vele van de tegenstanders in dit topic wel.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Licht Ontvlambaar donderdag 9 september 2010 @ 15:50:11 #180
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86244614
Ik heb overigens ook hele slechte voorbeelden gehad, tig vriendinnen die van huis uit getrouwd zijn begin 20 en nu allemaal inmiddels al dan niet met kinderen gescheiden en aan de tweede man en lading kinderen bezig zijn. Dat vind ik zo vreemd, serieel trouwen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_86244672
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:50 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb overigens ook hele slechte voorbeelden gehad, tig vriendinnen die van huis uit getrouwd zijn begin 20 en nu allemaal inmiddels al dan niet met kinderen gescheiden en aan de tweede man en lading kinderen bezig zijn. Dat vind ik zo vreemd, serieel trouwen...
ik heb dus vooral voorbeelden in mijn omgeving van mensen die bij elkaar blijven (veelal getrouwd) en, zo ver je weet natuurlijk, ook het prima hebben samen :) T lijkt soms ook dat de mening van mensen over trouwen gekelurd wordt door de voorbeelden in hun omgeving.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 9 september 2010 @ 15:56:41 #182
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86244851
quote:
Ik was in mijn omgeving een van de eerste die trouwde, de meest vonden ons ook vrij jong ( ik was 23, mijn man 25).
Maar moet eerlijk zeggen, op mijn biologische vader en moeder na ( die zijn wel gescheiden maar daar had mijn moeder enorme goede reden voor) zijn de meeste nog gewoon bij elkaar en goede voorbeelden voor een huwelijk.

Mijn broer is wel het ultieme voorbeeld van te snel trouwen en niet uit liefde, die was na 8 maanden ook alweer gescheiden. :')
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_86246335
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:09 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Iew. Ik vind je eng.
eens! en dan ben ik zelfs nog pas getrouwd ook! :')
Ja doei.
pi_86250008
Wat mensen door al dat ceremonieel gedoe en de emotionele waarde die ze eraan hechten lijken te vergeten, is dat trouwen niets meer is dan een zakelijk contract. Een contract dat onder invloed van het feminisme de laatste 50 jaar zeer ongunstig voor mannen is geworden.
pi_86251756
Trouwen is voor onzekere mensen die twijfelen aan elkaar.
Huehue
pi_86251963
Ik las: "wat zijn nu echt de voordelen van vrouwen" :')
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  donderdag 9 september 2010 @ 19:23:20 #187
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86251976
Jessrabbit, kan je er ook een verdere onderbouwing bij geven of hou je het bij deze nogal vreemde oneliner?
  donderdag 9 september 2010 @ 19:24:26 #188
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86252009
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:22 schreef xenobinol het volgende:
Ik las: "wat zijn nu echt de voordelen van vrouwen" :')
Nadeel is iniedergeval als we mannen hier moeten geloven dat alleen vrouwen willen trouwen. ;)
  donderdag 9 september 2010 @ 19:25:35 #189
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86252048
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:22 schreef RQPS het volgende:
Wat mensen door al dat ceremonieel gedoe en de emotionele waarde die ze eraan hechten lijken te vergeten, is dat trouwen niets meer is dan een zakelijk contract. Een contract dat onder invloed van het feminisme de laatste 50 jaar zeer ongunstig voor mannen is geworden.
En als je een beetje mee zou gaan met de tijd zou je weten dat dat helemaal niet zo hoeft te zijn.
pi_86252171
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:24 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nadeel is iniedergeval als we mannen hier moeten geloven dat alleen vrouwen willen trouwen. ;)
Nee hoor, er zijn nog steeds genoeg mannen die geloven in romantische sprookjes van voorbije tijden. Ze worden van jongs af aan geïndoctrineerd en groepsdruk zal ook wel een rol spelen.
pi_86252261
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:24 schreef snakelady het volgende:

[..]

Mmmm... nou dan ben ik een uitzondering ;)

Grootste voordeel aan een huwelijk is dat je je moreel verplicht hebt je uiterste best te doen om het beste van je relatie te maken. Je trouwring zal je daar dagelijks aan herinneren *;
I'll sing you a lullaby.
pi_86252326
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:28 schreef RQPS het volgende:

[..]

Nee hoor, er zijn nog steeds genoeg mannen die geloven in romantische sprookjes van voorbije tijden. Ze worden van jongs af aan geïndoctrineerd en groepsdruk zal ook wel een rol spelen.
Geïndoctrineerd _O-

Gelukkig zijn er mensen die voor zichzelf kunnen denken en in staat zijn de regels en gewoonten te negeren, daarom ben ik waarschijnlijk nog vrijgezel :P
I'll sing you a lullaby.
pi_86252385
quote:
Dat deugd ook niet imho... waarom zou je uberhaupt nog trouwen met iemand die de huwelijksbelofte niet serieus neemt :?
I'll sing you a lullaby.
pi_86252461
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:59 schreef Mystikvm het volgende:

3) Mensen die gratis willen zuipen. Die interesseren zich echt niet voor de liefde maar geven het politiek correcte antwoord om ook voor het volgende huwelijk uitgenodigd te worden.

Natuurlijk ben ik een verzuurde mongool, maar met mij hoef je dan ook niet te trouwen, en je hoeft me zeker niet uit te nodigen. Ik kom toch niet :P

Mij mogen ze wel uitnodigen.... ergens gratis onnozel zuipen staat hoog op mijn 'to do list' :Y)
I'll sing you a lullaby.
pi_86252592
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:28 schreef RQPS het volgende:

[..]

Het huwelijk is alleen maar een idee van indoctrinatie en groepsdruk. Tering zeg. Jij geloof zekers ook nog dat Elvis leeft en Saddam Hoessein rond huppelt? :N
pi_86257563
Haha ik las vrouwen ipv trouwen :D Opzich ook wel topicwaardig hihi haha hoho :D
Prins der kikkers
pi_86258132
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:37 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Haha ik las vrouwen ipv trouwen :D Opzich ook wel topicwaardig hihi haha hoho :D
GMTA :Y
I'll sing you a lullaby.
  donderdag 9 september 2010 @ 22:21:13 #198
304120 Bramdecaviaeter
"LSD, 100 µg, i.m."
pi_86259996
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:31 schreef xenobinol het volgende:

[..]

. Je trouwring zal je daar dagelijks aan herinneren *;
Met een beetje pech wordt je daar nog wat meer aan herinnerd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwringen schijnen best veel van dit soort gevallen te veroorzaken, een bron vermeld zelfs dat trouwringen de oorzaak zijn van 13 tot 15% van alle vinger amputaties!

http://www.securiteconso.org/notice510.html?id_article=510
Inter faeces et urinam nascimur,
pi_86260139
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:41 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Het huwelijk is alleen maar een idee van indoctrinatie en groepsdruk. Tering zeg. Jij geloof zekers ook nog dat Elvis leeft en Saddam Hoessein rond huppelt? :N
Hee, nou niet de zaken gaan omdraaien, he? Jullie zijn degenen die in sprookjes geloven. Ik baseer mijn mening op feiten en cijfers, jullie komen niet verder dan ^) is O+ .
pi_86260213
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:21 schreef Bramdecaviaeter het volgende:

[..]

Met een beetje pech wordt je daar nog wat meer aan herinnerd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwringen schijnen best veel van dit soort gevallen te veroorzaken, een bron vermeld zelfs dat trouwringen de oorzaak zijn van 13 tot 15% van alle vinger amputaties!

http://www.securiteconso.org/notice510.html?id_article=510
Je moet ook niet overal je vingers in stoppen als getrouwd man :P
I'll sing you a lullaby.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')