You know how to relax.quote:Op zondag 5 september 2010 22:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb zin in college morgen. Alleen niet in atelier want daardoor raak ik gestrest.
Amsterdam ingaan. Echt als ik mijn OV heb ga ik elke weekend langs bij mijn zus en/of beste vriendin.quote:
Hoi Lauquote:Op zondag 5 september 2010 22:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
OH EN ER ZIT STARBUCKSEn er gaat vanaf 6 september tot 30 oktober ofzo elke 10 minuten een trein heen en een trein terug. Chillll.
Ik zou het eerst ff leren spellenquote:Op zondag 5 september 2010 22:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar ik heb al bedachtttt, ik ga na mijn master gewoon naar de Rietvelt-academie.
Gast, ze is een vrouw, die glijden de berg af als ze een Starbucks zienquote:
Dat het de enige stad in Nederland isquote:
De mijne anders niet zover ik weet.quote:Op zondag 5 september 2010 23:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, ze is een vrouw, die glijden de berg af als ze een Starbucks zien
Ja ik had geen zin om te editten.quote:Op zondag 5 september 2010 23:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou het eerst ff leren spellen
Weet ik veel. Voel me er gewoon thuis.quote:
Mijn buik gaat van koffie gekke dingen doen, als ik pech heb.quote:Op zondag 5 september 2010 23:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallo weet je hoe lekker Starbucks is als je er zin in hebt? Of als je het als routine in Londen elke middag gaat halen?Dan is het het geld dubbel en dwars waard.
Nee, maar jouwe mag nog niet eens koffie drinkenquote:Op zondag 5 september 2010 23:01 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De mijne anders niet zover ik weet.
Sterke opmerking.quote:Op zondag 5 september 2010 23:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, maar jouwe mag nog niet eens koffie drinken
TMI.quote:Op zondag 5 september 2010 23:01 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Mijn buik gaat van koffie gekke dingen doen, als ik pech heb.
quote:Op zondag 5 september 2010 23:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat het de enige stad in Nederland is
Nee, dan Antwerpen.quote:Op zondag 5 september 2010 23:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]![]()
En brussel zeker de enige van belgie?
quote:Op zondag 5 september 2010 23:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]![]()
En brussel zeker de enige van belgie?
Wie?quote:Op zondag 5 september 2010 23:02 schreef Goddelijker het volgende:
Ravi wilde trouwens een verjaardagstopic, dat zei ie op MSN.
Het is maar koffiequote:Op zondag 5 september 2010 23:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallo weet je hoe lekker Starbucks is als je er zin in hebt? Of als je het als routine in Londen elke middag gaat halen?Dan is het het geld dubbel en dwars waard.
Zie boven.quote:Op zondag 5 september 2010 23:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als eindhoven geen stad is dan is antwerpen dat ook niet
Goed ingekopt.quote:
Nijmegen man, dat is pas mooi. Alleen wel erg links allemaal.quote:Op zondag 5 september 2010 23:03 schreef Bravebart het volgende:
Maar ik blijf erbij, Amsterdam is de enige stad-stad in Nederland. Rotterdam gaat nergens over, Utrecht, Groningen, Den Haag zijn allemaal te klein. Daar heerst totaal geen stadssfeer.
Het is fucking lekkere koffie (mits je er zin in hebt).quote:Op zondag 5 september 2010 23:04 schreef MaartenVanRossem het volgende:
[..]
Het is maar koffie
Mensen die starbucks als iets speciaals zien
Het is wat rosébier onder de bieren is; lekker toegankelijke wegzuipzooi.quote:Op zondag 5 september 2010 23:04 schreef MaartenVanRossem het volgende:
[..]
Het is maar koffie
Mensen die starbucks als iets speciaals zien
Het gaat niet om mooi, het gaat om de sfeer die er heerstquote:Op zondag 5 september 2010 23:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nijmegen man, dat is pas mooi. Alleen wel erg links allemaal.
Mwa mwa. Ik versta die Fransen zo slecht.quote:
Jamaar Britten > Fransen, dat dan weer wel. Ook big time. Britse humor.quote:Op zondag 5 september 2010 23:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa mwa. Ik versta die Fransen zo slecht.
En die houding van die Fransen.quote:Op zondag 5 september 2010 23:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa mwa. Ik versta die Fransen zo slecht.
Precies mijn punt ja. Maar verder heb je wel gelijk, Londen vond ik maar saaiquote:Op zondag 5 september 2010 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jamaar Britten > Fransen, dat dan weer wel. Ook big time. Britse humor.
Heb ik het over de mensen?quote:Op zondag 5 september 2010 23:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En die houding van die Fransen.
En Antwerpen? Antwerpen is leuk om een dagje rond te lopen en te shoppen, maar langer hoeft niet echt. Of je moet ook naar de Zoo willen.quote:Op zondag 5 september 2010 23:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies mijn punt ja. Maar verder heb je wel gelijk, Londen vond ik maar saaiDat had ik na 1 keer wel ongeveer gezien, Parijs niet. Al kwam dat ook omdat ik 2 dagen op bed lag met een hersenschudding
Ik ben niet zo van de museaquote:Op zondag 5 september 2010 23:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb ik het over de mensen?De stad is gewoon 1000 keer mooier en interessanter. Hoewel Londen toffe architectuur- en designmusea heeft.
Of een lekker wijf bij je hebben.quote:Op zondag 5 september 2010 23:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En Antwerpen? Antwerpen is leuk om een dagje rond te lopen en te shoppen, maar langer hoeft niet echt. Of je moet ook naar de Zoo willen.
Het oude centrum is heeeel sfeervol, vierdaagsefeesten zijn ook prachtigquote:Op zondag 5 september 2010 23:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik snap níet wat mensen zo leuk aan Nijmegen vinden. Persoonlijk vind ik het een verschrikkelijk sfeerloze stad.
quote:Op zondag 5 september 2010 23:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies mijn punt ja. Maar verder heb je wel gelijk, Londen vond ik maar saaiDat had ik na 1 keer wel ongeveer gezien, Parijs niet. Al kwam dat ook omdat ik 2 dagen op bed lag met een hersenschudding
Leiden gaat wel jaquote:
Maar dan kan je ook een week volhouden in Polen.quote:Op zondag 5 september 2010 23:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of een lekker wijf bij je hebben.
Ik was afgelopen vakantie in Tate Modern, mensen waren al een uur in het park aan het liggen en ik liep me nog te vergapen aan Andy Warhol en Dalí.quote:Op zondag 5 september 2010 23:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de musea
Geef mij maar leuke winkels, terrasjes en gewoon toffe gebouwen.
Het is niet zo groot als Amsterdam of Utrecht maar daar houd ik ook niet van. Dat kleinschalige vind ik juist relaxed. Bijna dorps zeg maarquote:
Polen is mooi hoor!quote:Op zondag 5 september 2010 23:16 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar dan kan je ook een week volhouden in Polen.
Ik zou bij de liggende groep horen.quote:Op zondag 5 september 2010 23:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik was afgelopen vakantie in Tate Modern, mensen waren al een uur in het park aan het liggen en ik liep me nog te vergapen aan Andy Warhol en Dalí.En toen wilde ik nog een fotoboek kopen.
Same herequote:Op zondag 5 september 2010 23:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zou bij de liggende groep horen.
Checkquote:Op zondag 5 september 2010 23:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]!
Ik ben nu drie keer in Londen geweest (2x één dag, 1x 10 dagen) en Londen heeft geweldige musea, maar in Parijs vind ik het heeeeerrrrrlijk om door de steegjes te lopen enzo. Gewoon wandelen, omdat het daar zo fijn is.Ben daar totaal 2 weken en 1 dag geweest maar het blijft zo fijn daar.
Ja precies. Londen heeft trouwens wel hele mooie architectuur, maar het is geen eenheid ofzo, zoals Parijs wel is. Sfeer in Parijs is gewoon 100 keer beter. Londen is echt zo'n stadstad. Zo'n uitgaan/zuipstad.quote:Op zondag 5 september 2010 23:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
CheckIk bedoel ook vooral de stad. Ik kan wel een maand musea doen in Londen, maar dat vind ik redelijk los staan van de stad zelf
Londen vind ik veel te zakelijk eigenlijk, qua architectuurquote:Op zondag 5 september 2010 23:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja precies. Londen heeft trouwens wel hele mooie architectuur, maar het is geen eenheid ofzo, zoals Parijs wel is. Sfeer in Parijs is gewoon 100 keer beter. Londen is echt zo'n stadstad. Zo'n uitgaan/zuipstad.
Mja losstaand vind ik het heel mooi, alleen het is zo'n bij elkaar geraapt zootje.quote:Op zondag 5 september 2010 23:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Londen vind ik veel te zakelijk eigenlijk, qua architectuur
Enige positieve vind ik tot nu toe de kwaliteit van de péage.quote:Op zondag 5 september 2010 23:24 schreef MaartenVanRossem het volgende:
kankerfrankrijk. al het franse is kut
Mja mja. Ik kan het me niet zo goed meer herinneren eigenlijkquote:Op zondag 5 september 2010 23:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja losstaand vind ik het heel mooi, alleen het is zo'n bij elkaar geraapt zootje.
Dat wel, maar die stad is zo enorm grauwquote:Op zondag 5 september 2010 23:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik vind Berlijn leuker dan Parijs, er heerst een veel opener sfeer
Tof hè!quote:Op zondag 5 september 2010 23:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb nu al meer geleerd dan in de afgelopen drie jaar heb ik het idee.
Nee nu! Britsere humor bestaat er niet!quote:
Sorry hoorquote:
quote:
Slaap zacht Neurquote:Op maandag 6 september 2010 00:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nog een halve bladzijdeMaar concentratie is nul. Slaap lekker!
Bij welke studentenvereniging zit jij dan?quote:Op maandag 6 september 2010 04:01 schreef VASND het volgende:
terug van weekendkamp introductie studentenvereniging..
N.S.V. Ovum Novumquote:Op maandag 6 september 2010 10:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bij welke studentenvereniging zit jij dan?
Wat een kankerwijfquote:Op maandag 6 september 2010 17:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://nonasuzyy.hyves.nl/wiewatwaar/288453582/vKEI/
Hiermee heb ik gebasketbald.
dat is echt een hele lastigequote:Op maandag 6 september 2010 18:03 schreef robr0 het volgende:
[..]
waar is een kankerwijf aan te herkennen
Sjalaliequote:Op maandag 6 september 2010 18:10 schreef Bravebart het volgende:
TIS WEER VOORBIJ DIE MEAUIE ZOMEEER LALALALLALALALAAAAAAA
Ik heb dat nummer net geluisterdquote:
Juhquote:
Geel stond je beter.quote:Op maandag 6 september 2010 18:38 schreef Goddelijker het volgende:
Blegh, ik heb het gehad voor vandaag.
Oja thanks!quote:
Hou jij dan van breaks/dubstep?quote:Op maandag 6 september 2010 19:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Met die flut apple oordopjes klinkt ie maar matig
Het lijkt net of ze niets door heeft.quote:Op maandag 6 september 2010 19:25 schreef -SG- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_interviewster.html
NIIICEE
Ben jij het holmaatje van VANSD ofzo?quote:Op maandag 6 september 2010 19:29 schreef gers het volgende:
ik hoorde via betrouwbare bron dat vasnd echt een koning is
Soms kan ik dubstep wel waarderen, maar meestal niet.quote:Op maandag 6 september 2010 19:18 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Hou jij dan van breaks/dubstep?
quote:Op maandag 6 september 2010 19:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ben jij het holmaatje van VANSD ofzo?
Was je toch al?quote:Op maandag 6 september 2010 19:34 schreef Goddelijker het volgende:
Had ik al verteld dat ik verliefd ben?
Ja, als het niet zo is moet je het gewoon vertellen hoor.quote:
ik ben verslaafd aan nagelbijten.quote:Op maandag 6 september 2010 19:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben verslaafd aan nagellak, I tell ya.
Dat deed ik vroeger ook altijd.quote:Op maandag 6 september 2010 19:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
ik ben verslaafd aan nagelbijten.
Euhquote:Op maandag 6 september 2010 19:56 schreef Apokoinou het volgende:
Ik snap überhaupt niet hoe je moet / kunt nagelbijten.
Tanden van elkaar, nagel er tussen steken en tanden op elkaar bijten.quote:Op maandag 6 september 2010 19:56 schreef Apokoinou het volgende:
Ik snap überhaupt niet hoe je moet / kunt nagelbijten.
Maar dan gaat je nagel er nog niet af! Toch?quote:Op maandag 6 september 2010 19:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Tanden van elkaar, nagel er tussen steken en tanden op elkaar bijten.
Hoezo niet?quote:Op maandag 6 september 2010 19:59 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Maar dan gaat je nagel er nog niet af! Toch?
Ik zal wel niet kunnen bijten.
Ik kan het ook niet, maar ik heb dan ook keiharde nagels.quote:Op maandag 6 september 2010 19:59 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Maar dan gaat je nagel er nog niet af! Toch?
Ik zal wel niet kunnen bijten.
Dat is zeker waar.quote:Op maandag 6 september 2010 20:01 schreef Hyman het volgende:
En sowieso krijg je van nagelbijten fucking lelijke nagels
Je hele nagel hoeft er ook niet afquote:Op maandag 6 september 2010 20:02 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Ik weet niet!![]()
Ik krijg mijn nagel er toch echt niet af.
Mijn nagels zijn gewoon baas.
Aww, wat lief.quote:Op maandag 6 september 2010 20:00 schreef Hyman het volgende:
Onze kat kwam net met een duivenjong aanzeulen
Niet? O, ik dacht dat dat de bedoeling was!quote:Op maandag 6 september 2010 20:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je hele nagel hoeft er ook niet af
quote:Op maandag 6 september 2010 20:03 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Ingewanden hingen heerlijk langs d'r bekje.
Ieeell hahaquote:Op maandag 6 september 2010 20:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja godver ik moest nog gehakt halen. Ciao.
De een vangt altijd duiven, de ander muizen en weer een andere van ons jat het altijd van zn maquote:Op maandag 6 september 2010 20:03 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Aww, wat lief.![]()
Mijn kattie bracht laatst een levende muis mee. Keek ik vijf seconden niet, zat de muis in de bek van een van mijn andere katjes. Ingewanden hingen heerlijk langs d'r bekje.
Profiteur!quote:Op maandag 6 september 2010 20:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
De een vangt altijd duiven, de ander muizen en weer een andere van ons jat het altijd van zn ma
Mag ik er eentje adopteren?quote:Op maandag 6 september 2010 20:10 schreef Hyman het volgende:
Volgens mij gaan die laatste 2 kittens van ons ook niet weg, dus hebben we 7 katten
tjaquote:Op maandag 6 september 2010 20:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Mensen willen altijd kittens en realiseren niet dat ze groot worden
Heb je dat topic gezien, met die japanse meid, die toch eigenlijk wel een vent wasquote:
Hebbe hebbe hebbeh!quote:Op maandag 6 september 2010 20:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tuurlijkwe hebben nog 2 hele leuke van een maandje of 4
Welk topic?quote:Op maandag 6 september 2010 20:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Heb je dat topic gezien, met die japanse meid, die toch eigenlijk wel een vent was?
Ze zijn buiten aan het rauzenquote:Op maandag 6 september 2010 20:15 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Hebbe hebbe hebbeh!
Doe eens pics
En ze zijn nog zo lekker instabiel. Dan tik je ze heel zachtjes tegen hun buikje en dan vallen ze zo omquote:Op maandag 6 september 2010 20:15 schreef Hyman het volgende:
Ze zijn ook zo donders eigenwijs, en weten nog niet wat wel en niet mag. dus ze springen zo op tafel en gaan over je bord lopen terwijl jij de kaas probeert te schaven
Nee, ze zijn iets ouder dan dat alquote:Op maandag 6 september 2010 20:17 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
En ze zijn nog zo lekker instabiel. Dan tik je ze heel zachtjes tegen hun buikje en dan vallen ze zo omver![]()
En ze klimmen overal in en op en klimmen zo via je broek omhoog en vallen je voeten aan als je op blote voeten rondhuppelt en en en...
Dan vallen ze wel om als je ze een hardere tik geeft!quote:Op maandag 6 september 2010 20:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, ze zijn iets ouder dan dat al.
Bij "haar" zou ik ook meteen twijfelen of het misschien wel een man was. Die gelaatstrekken zijn toch verdacht?quote:
Ik zou het niet gezien hebbenquote:Op maandag 6 september 2010 20:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Bij "haar" zou ik ook meteen twijfelen of het misschien wel een man was. Die gelaatstrekken zijn toch verdacht?
euhhquote:Op maandag 6 september 2010 20:19 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Dan vallen ze wel om als je ze een hardere tik geeft!
quote:Op maandag 6 september 2010 20:19 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Dan vallen ze wel om als je ze een hardere tik geeft!
Dat is waar.quote:Op maandag 6 september 2010 20:20 schreef Hyman het volgende:
[..]Dan beginnen ze te mauwen, das ook zo zielig
Grapje tochquote:
ja ik ben gewoon vervelend aan het doenquote:Op maandag 6 september 2010 20:22 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Dat is waar.
En zulke beestjes kunnen zo zielig miauwen...
[..]
Grapje toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dat vermoeden had ik al, maar waarom?quote:Op maandag 6 september 2010 20:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
ja ik ben gewoon vervelend aan het doen
"Omdat het kan"quote:Op maandag 6 september 2010 20:24 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al, maar waarom?
quote:Op maandag 6 september 2010 20:23 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een gangster
Als om het hoe en waarom van een fokker gaat vragen krijg je geen direct antwoordquote:Op maandag 6 september 2010 20:28 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Alles kan. Koffiekan, melkkan...
Het was het proberen waard.quote:Op maandag 6 september 2010 20:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als om het hoe en waarom van een fokker gaat vragen krijg je geen direct antwoordzeker niet in een PUB-sc haha
Ja, dat las ik al op tah intarwebz. Maar hij lijkt echt verdacht veel op een aap.quote:Op maandag 6 september 2010 20:28 schreef Hyman het volgende:
Die gast woog maar 10 kilo hoorde ik op de radio
quote:Op maandag 6 september 2010 20:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
GRAP VAN DE EEUW
"Wat is het verschil tussen een vlaggenstok en dubstep?"HAhahahaahahshahagsgasaaa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Op een bepaald punt in je internetcarrière is je privéleven ook een deel van je internetleven en zul je daardoor niet meer geheel anoniem kunnen posten.quote:
Dat moest ik drie keer lezen voor ik het begreep.quote:Op maandag 6 september 2010 20:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Op een bepaald punt in je internetcarrière is je privéleven ook een deel van je internetleven en zul je daardoor niet meer geheel anoniem kunnen posten.
Zo.
Ik postte mn hyves gewoon in het begin in mn ondertitelquote:Op maandag 6 september 2010 20:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Op een bepaald punt in je internetcarrière is je privéleven ook een deel van je internetleven en zul je daardoor niet meer geheel anoniem kunnen posten.
Zo.
Dat stond vrijwel los van alles en is niet echt toepasbaar op mij.quote:Op maandag 6 september 2010 20:38 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Dat moest ik drie keer lezen voor ik het begreep.![]()
Maar ja nee oké. Da's logisch.
Al mijn vrienden weten dat ik op fok zitquote:Op maandag 6 september 2010 20:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik postte mn hyves gewoon in het begin in mn ondertitel
poef, weg anonimiteit![]()
en zo'n beetje al mn klasgenoten weten dat ik op fok zit
Bij mij ookquote:Op maandag 6 september 2010 20:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Al mijn vrienden weten dat ik op fok zit
Ik vind je nu al verwarrend.quote:Op maandag 6 september 2010 20:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat stond vrijwel los van alles en is niet echt toepasbaar op mij.
Ja, daarom zit ik dus op fokquote:Op maandag 6 september 2010 20:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Al mijn vrienden weten dat ik op fok zit
Wij zijn toch internet bro's?quote:
Ja ik ben best verwarrend atmquote:Op maandag 6 september 2010 20:44 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Ik vind je nu al verwarrend.![]()
No offence hoor!
Sommige weten het van mij ook. Soms best wel irritant.quote:
Ja, maar ze vinden het prima.quote:Op maandag 6 september 2010 20:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
Sommige weten het van mij ook. Soms best wel irritant.
Een vriendinnetje van me weet het, maar ze is zelf ook lid.quote:Op maandag 6 september 2010 20:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
Sommige weten het van mij ook. Soms best wel irritant.
Ik soms niet.quote:Op maandag 6 september 2010 20:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ja, maar ze vinden het prima.
quote:
Donkerpaars, zodat het bijna zwart lijkt, met een paarse gloed?quote:Op maandag 6 september 2010 20:53 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Ik moet mijn haar nog paars verven.
Het is sowieso allemaalquote:Op maandag 6 september 2010 20:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Donkerpaars, zodat het bijna zwart lijkt, met een paarse gloed?
Of knalpaars?
Donkerpaars. Tenminste, dat is de bedoeling.quote:Op maandag 6 september 2010 20:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Donkerpaars, zodat het bijna zwart lijkt, met een paarse gloed?
Of knalpaars?
Doe pics wanneer je het hebt gedaanquote:Op maandag 6 september 2010 20:55 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Donkerpaars. Tenminste, dat is de bedoeling.
Paars wel!quote:Op maandag 6 september 2010 20:54 schreef Hyman het volgende:
Zwart haar zou mij trouwens echt niet staan
Van mij dus wel.quote:Op maandag 6 september 2010 20:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Maar gelukkig weet niemand mijn gebruikersnaam
Komt voor de bakker! Maar kan nog wel even duren.quote:Op maandag 6 september 2010 20:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Doe pics wanneer je het hebt gedaan
Ja, dat je het overleefd hebt gast!quote:Op maandag 6 september 2010 20:57 schreef Goddelijker het volgende:
Ik moest trouwens best wennen toen m'n vriendin het van de week een stuk donkerder had geverfd.
Jaja, het is toch wat.quote:Op maandag 6 september 2010 20:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat je het overleefd hebt gast!
Omdat dat vroeger nog niet kon. Tevens is mijn muzieksmaak zo bruut dat het kan en mag.quote:Op maandag 6 september 2010 20:57 schreef Hyman het volgende:
Zeg Bart, waarom heb je je last.fm in je sig én in je icoontje?
'Barbie'quote:Op maandag 6 september 2010 20:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet zo van de niet-natuurlijke kleurtjes.
Your musical compatibility with Bravebart is Superquote:Op maandag 6 september 2010 20:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat dat vroeger nog niet kon. Tevens is mijn muzieksmaak zo bruut dat het kan en mag.
Maar dan ben ik net een linkse huizenkraker.quote:Op maandag 6 september 2010 20:59 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Moet je wel je wenkbrauwen meeverven!
Dan ben je een eckte baas.
Hé!quote:
Scoor je wel emo's mee!quote:Op maandag 6 september 2010 21:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Maar dan ben ik net een linkse huizenkraker.
Ik moest lachen als een boer met kiespijn.quote:Op maandag 6 september 2010 21:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hyman scoort sowieso best weinig.
Roze haar is niet homo, wou je zeggen?quote:Op maandag 6 september 2010 21:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee mang, die vallen op van die maffe homo's, niet op eckte mannen.
Tja, als je het zo bekijktquote:Op maandag 6 september 2010 21:03 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Roze haar is niet homo, wou je zeggen?
Daarom geef ik hem ook tips jewaids!quote:Op maandag 6 september 2010 21:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hyman scoort sowieso best weinig.
Ik wil geen kraker wordenquote:Op maandag 6 september 2010 21:04 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Daarom geef ik hem ook tips jewaids!
Je kan m ook versieren.quote:Op maandag 6 september 2010 21:04 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 september 2010 21:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik moest lachen als een boer met kiespijn.
Dat is altijd handig. Ook tips voor mij?quote:Op maandag 6 september 2010 21:04 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Ah! Alfamannetjes dusquote:Op maandag 6 september 2010 21:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik val op echte klootzakken, zoals het hoort.
Tot je over 10 jaar nog geen vaste relatie hebt, dan ga je ineens selecteren op de betrouwbare man die bij je blijft als je zegt dat je kinderen wilt.quote:Op maandag 6 september 2010 21:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik val op echte klootzakken, zoals het hoort.
Alles kan. Koffiekan, melkkan...quote:
Neem pikzwart haar met een lok voor je ogen, draag zoveel mogelijk bandjes om je polsen, draag wolvenshirts en oversized broeken met kisten daaronder.quote:Op maandag 6 september 2010 21:04 schreef Goddelijker het volgende:
Dat is altijd handig. Ook tips voor mij?
Ik ben precies het tegenovergestelde van dat.quote:Op maandag 6 september 2010 21:07 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Alles kan. Koffiekan, melkkan...![]()
[..]
Neem pikzwart haar met een lok voor je ogen, draag zoveel mogelijk bandjes om je polsen, draag wolvenshirts en oversized broeken met kisten daaronder.
Succes verzekerd!O en het liefst nog een lijntje zwart onder je ogen.
Ik heb als het waait een lok voor mn ogen én ik heb bandjes!quote:Op maandag 6 september 2010 21:07 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Alles kan. Koffiekan, melkkan...![]()
[..]
Neem pikzwart haar met een lok voor je ogen, draag zoveel mogelijk bandjes om je polsen, draag wolvenshirts en oversized broeken met kisten daaronder.
Succes verzekerd!O en het liefst nog een lijntje zwart onder je ogen.
Sommigen zeggen van wel!quote:Op maandag 6 september 2010 21:08 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Niet eens?
Ben je een degelijke jongeman met ambities?
Vergeet de oogpotlood niet.quote:Op maandag 6 september 2010 21:10 schreef Hyman het volgende:
Sjoerd, zullen we samen wijde broeken gaan dragen met wolvenshirts?
En dan nog weinig scoren?quote:Op maandag 6 september 2010 21:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb als het waait een lok voor mn ogen én ik heb bandjes!
Dan zul je dus flink moeten veranderen!quote:Op maandag 6 september 2010 21:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik ben precies het tegenovergestelde van dat.
Wil je als maagd sterven?quote:Op maandag 6 september 2010 21:10 schreef Hyman het volgende:
Sjoerd, zullen we samen wijde broeken gaan dragen met wolvenshirts?
Ik heb het niet zo op meiden die me willen versieren die op jongens lijkenquote:Op maandag 6 september 2010 21:10 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
En dan nog weinig scoren?![]()
[..]
Dan zul je dus flink moeten veranderen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |