You know how to relax.quote:Op zondag 5 september 2010 22:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb zin in college morgen. Alleen niet in atelier want daardoor raak ik gestrest.
Amsterdam ingaan. Echt als ik mijn OV heb ga ik elke weekend langs bij mijn zus en/of beste vriendin.quote:
Hoi Lauquote:Op zondag 5 september 2010 22:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
OH EN ER ZIT STARBUCKSEn er gaat vanaf 6 september tot 30 oktober ofzo elke 10 minuten een trein heen en een trein terug. Chillll.
Ik zou het eerst ff leren spellenquote:Op zondag 5 september 2010 22:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar ik heb al bedachtttt, ik ga na mijn master gewoon naar de Rietvelt-academie.
Gast, ze is een vrouw, die glijden de berg af als ze een Starbucks zienquote:
Dat het de enige stad in Nederland isquote:
De mijne anders niet zover ik weet.quote:Op zondag 5 september 2010 23:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, ze is een vrouw, die glijden de berg af als ze een Starbucks zien
Ja ik had geen zin om te editten.quote:Op zondag 5 september 2010 23:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou het eerst ff leren spellen
Weet ik veel. Voel me er gewoon thuis.quote:
Mijn buik gaat van koffie gekke dingen doen, als ik pech heb.quote:Op zondag 5 september 2010 23:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallo weet je hoe lekker Starbucks is als je er zin in hebt? Of als je het als routine in Londen elke middag gaat halen?Dan is het het geld dubbel en dwars waard.
Nee, maar jouwe mag nog niet eens koffie drinkenquote:Op zondag 5 september 2010 23:01 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De mijne anders niet zover ik weet.
Sterke opmerking.quote:Op zondag 5 september 2010 23:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, maar jouwe mag nog niet eens koffie drinken
TMI.quote:Op zondag 5 september 2010 23:01 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Mijn buik gaat van koffie gekke dingen doen, als ik pech heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |