Doe maar joh,quote:Op donderdag 30 september 2010 16:38 schreef Kally het volgende:
Ik bel wel hoor, anders zitten we er weer naast
Ierse pubsquote:Op donderdag 30 september 2010 16:41 schreef Kally het volgende:
Whahaha ik moest Engels praten ook echt, ik moet rond 7 uur even terugbellen ze hebben nu een feest, klonk wel super gezellig
O ja, nou dit is het menu en dat is nog beterquote:Op donderdag 30 september 2010 16:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar lieve lekkere kally... het 3 gangen menu is alleen op Donderdag en vrijdag..
En goedkoop ookquote:Op donderdag 30 september 2010 16:43 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja, nou dit is het menu en dat is nog beter![]()
http://www.mickoconnells.nl/pub-grub.html
Ik zeg doenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij erg leuk en de echte menu kaart ziet er top uitquote:
Jaquote:
Ik bel om 7 uur, duimen maarquote:
Dat hangt echt van mn bui af, hoe een honger ik heb..quote:Op donderdag 30 september 2010 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
Wat misschien voor de pub handig is
Geen idee wie er allemaal meegaan, van te voren doorgeven wat iedereen wil
Doen we met personeelsuitjes ook
Chicken saté - 2 skewers of marinated chicken topped with spicy peanut sauce with farmhouse chips
and salad (hungry? Try 3 skewers of chicken for ¤12.50)
¤ 9,60
Ben je gek, ze doen daar feesten ook zullen wel wat gewend zijn lijkt mijquote:Op donderdag 30 september 2010 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
Wat misschien voor de pub handig is
Geen idee wie er allemaal meegaan, van te voren doorgeven wat iedereen wil
Doen we met personeelsuitjes ook
Chicken saté - 2 skewers of marinated chicken topped with spicy peanut sauce with farmhouse chips
and salad (hungry? Try 3 skewers of chicken for ¤12.50)
¤ 9,60
Is het groot dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben je gek, ze doen daar feesten ook zullen wel wat gewend zijn lijkt mij
Ik lust niet veel, dus ben altijd blij als ze saté hebbenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat hangt echt van mn bui af, hoe een honger ik heb..
quote:
Redelijk als ik de foto's ziequote:
Graag, hihi had ik je aan de telefoonquote:Op donderdag 30 september 2010 16:47 schreef iBenny het volgende:
Ben nu onderweg naar huis, dus zal zo thuis ff meekijken Kal
Ik zit op IPhonequote:Op donderdag 30 september 2010 16:52 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Redelijk als ik de foto's zie
Bel je met hem? Vuige Sl... COUGARquote:Op donderdag 30 september 2010 16:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Graag, hihi had ik je aan de telefoon
Met jou eerstquote:Op donderdag 30 september 2010 16:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Bel je met hem? Vuige Sl... COUGAR
Ook goed hahahaquote:
Kan niet via mobiel en volgens mij is dit topic ook bijna vol toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:57 schreef Bellatrix het volgende:
Trouwensch Benny je kunt dat voordat je reageert wel veranderen.
O ok.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan niet via mobiel en volgens mij is dit topic ook bijna vol toch?
Maar wel alcoholquote:
Alcohol duhquote:Op donderdag 30 september 2010 17:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk ook niet, dus dan of mac of alcohol... nou dan weet ik het wel
quote:
Daar is het leuk zitten.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga ff bij Florin kijken danquote:Op donderdag 30 september 2010 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar is het leuk zitten.Heb ik twee keer een VBL-meet gehad. Maar het eten schijnt er tegen te vallen. Dat deden we altijd bij de Florin.
Bos en tlk's mening kun je ook peilen.
Klinkt goed, ik ga nu bellen kom er zo op terugquote:Op donderdag 30 september 2010 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
De combi O'Connels en dan later even met z'n allen te voet naar Florin is goed te doen. Weet ik uit ervaring. De hele tijd bij Florin zitten is niet leuk. o Connels is sfeervoller, je hebt zaterdag wel een aantal voetballiefhebbers daar die voetbal kijken op grote schermen.
Dat is toch ergquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |