Doe maar joh,quote:Op donderdag 30 september 2010 16:38 schreef Kally het volgende:
Ik bel wel hoor, anders zitten we er weer naast
Ierse pubsquote:Op donderdag 30 september 2010 16:41 schreef Kally het volgende:
Whahaha ik moest Engels praten ook echt, ik moet rond 7 uur even terugbellen ze hebben nu een feest, klonk wel super gezellig
O ja, nou dit is het menu en dat is nog beterquote:Op donderdag 30 september 2010 16:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar lieve lekkere kally... het 3 gangen menu is alleen op Donderdag en vrijdag..
En goedkoop ookquote:Op donderdag 30 september 2010 16:43 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja, nou dit is het menu en dat is nog beter![]()
http://www.mickoconnells.nl/pub-grub.html
Ik zeg doenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:43 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja, nou dit is het menu en dat is nog beter![]()
http://www.mickoconnells.nl/pub-grub.html
Volgens mij erg leuk en de echte menu kaart ziet er top uitquote:
Jaquote:
Ik bel om 7 uur, duimen maarquote:
Dat hangt echt van mn bui af, hoe een honger ik heb..quote:Op donderdag 30 september 2010 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
Wat misschien voor de pub handig is
Geen idee wie er allemaal meegaan, van te voren doorgeven wat iedereen wil
Doen we met personeelsuitjes ook
Chicken saté - 2 skewers of marinated chicken topped with spicy peanut sauce with farmhouse chips
and salad (hungry? Try 3 skewers of chicken for ¤12.50)
¤ 9,60
Ben je gek, ze doen daar feesten ook zullen wel wat gewend zijn lijkt mijquote:Op donderdag 30 september 2010 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
Wat misschien voor de pub handig is
Geen idee wie er allemaal meegaan, van te voren doorgeven wat iedereen wil
Doen we met personeelsuitjes ook
Chicken saté - 2 skewers of marinated chicken topped with spicy peanut sauce with farmhouse chips
and salad (hungry? Try 3 skewers of chicken for ¤12.50)
¤ 9,60
Is het groot dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben je gek, ze doen daar feesten ook zullen wel wat gewend zijn lijkt mij
Ik lust niet veel, dus ben altijd blij als ze saté hebbenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat hangt echt van mn bui af, hoe een honger ik heb..
quote:
Redelijk als ik de foto's ziequote:
Graag, hihi had ik je aan de telefoonquote:Op donderdag 30 september 2010 16:47 schreef iBenny het volgende:
Ben nu onderweg naar huis, dus zal zo thuis ff meekijken Kal
Ik zit op IPhonequote:Op donderdag 30 september 2010 16:52 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Redelijk als ik de foto's zie
Bel je met hem? Vuige Sl... COUGARquote:Op donderdag 30 september 2010 16:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Graag, hihi had ik je aan de telefoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |