Met jou eerstquote:Op donderdag 30 september 2010 16:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Bel je met hem? Vuige Sl... COUGAR
Ook goed hahahaquote:
Kan niet via mobiel en volgens mij is dit topic ook bijna vol toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:57 schreef Bellatrix het volgende:
Trouwensch Benny je kunt dat voordat je reageert wel veranderen.
O ok.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan niet via mobiel en volgens mij is dit topic ook bijna vol toch?
Maar wel alcoholquote:
Alcohol duhquote:Op donderdag 30 september 2010 17:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk ook niet, dus dan of mac of alcohol... nou dan weet ik het wel
quote:
Daar is het leuk zitten.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:43 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja, nou dit is het menu en dat is nog beter![]()
http://www.mickoconnells.nl/pub-grub.html
Ik ga ff bij Florin kijken danquote:Op donderdag 30 september 2010 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar is het leuk zitten.Heb ik twee keer een VBL-meet gehad. Maar het eten schijnt er tegen te vallen. Dat deden we altijd bij de Florin.
Bos en tlk's mening kun je ook peilen.
Klinkt goed, ik ga nu bellen kom er zo op terugquote:Op donderdag 30 september 2010 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
De combi O'Connels en dan later even met z'n allen te voet naar Florin is goed te doen. Weet ik uit ervaring. De hele tijd bij Florin zitten is niet leuk. o Connels is sfeervoller, je hebt zaterdag wel een aantal voetballiefhebbers daar die voetbal kijken op grote schermen.
Dat is toch ergquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |