Wilde eerst CRV's kookuurtje doen maar vond dat toch tequote:
sinds wanneer kook jijquote:Op zondag 5 september 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Studio SPort![]()
Komende uur niet koken dus. Maar eens zien wat het zodalek nog wordt.
Hallooquote:
Half-halfquote:
quote:
Oeiquote:
Zo stoffig is het nou ook weer niet bij mij hoorquote:
Beide, de manager gaat op vakantie en ik moet alle administratieve dingen van haar erbij nemenquote:Op zondag 5 september 2010 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OeiLange dagen op het werk? Zware dagen? Beide?
Wat kook jij dan wel eensquote:Op zondag 5 september 2010 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ermm dat doe ik weleens. Hoor
Krijg je daar ook naar betaald?quote:Op zondag 5 september 2010 19:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Beide, de manager gaat op vakantie en ik moet alle administratieve dingen van haar erbij nemen
Oeh echt waar?quote:Op zondag 5 september 2010 19:12 schreef pgrferrari het volgende:
Nee, dat komt omdat Kally bijna jarig is
O dus 2 dagen werken en de rest vakantie, jij kookt?quote:Op zondag 5 september 2010 19:12 schreef crv het volgende:
[..]
Zo stoffig is het nou ook weer niet bij mij hoor
quote:Op zondag 5 september 2010 19:12 schreef pgrferrari het volgende:
quote:Op zondag 5 september 2010 19:12 schreef pgrferrari het volgende:
De vraag stellen is hem beantwoorden vrees ikquote:Op zondag 5 september 2010 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Krijg je daar ook naar betaald?
nou 3 weken currie komt ook snel je neus uit hoorquote:Op zondag 5 september 2010 19:13 schreef Kally het volgende:
[..]
O dus 2 dagen werken en de rest vakantie, jij kookt?
quote:
Nou ja ik heb niet te klagen, maar het is de bedoeling dat ik dat gedeelte van haar sowieso over ga nemen, en daar hangt wel salarisverhoging aan vast jaquote:Op zondag 5 september 2010 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Krijg je daar ook naar betaald?
sympiequote:
Stokbrood met franse kaasjes ook lekker hoorquote:Op zondag 5 september 2010 19:14 schreef crv het volgende:
[..]
nou 3 weken currie komt ook snel je neus uit hoor
Symphquote:
Ik douw meestal een K und K maaltijd in de pan. Of in de pingkastquote:Op zondag 5 september 2010 19:13 schreef crv het volgende:
[..]
Wat kook jij dan wel eens![]()
Makkelijke Recepten zijn altijd welkom
Da's wel lekker.quote:Op zondag 5 september 2010 19:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik heb niet te klagen, maar het is de bedoeling dat ik dat gedeelte van haar sowieso over ga nemen, en daar hangt wel salarisverhoging aan vast ja
Jaquote:
Ben blij dat ik die net uit de koelkast heb kunnen verwijderen. heeft 3 dagen geduurd voor die lucht eruit wasquote:Op zondag 5 september 2010 19:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Stokbrood met franse kaasjes ook lekker hoor
Heerlijk ze zijn pas lekker als ze weglopenquote:Op zondag 5 september 2010 19:18 schreef crv het volgende:
[..]
Ben blij dat ik die net uit de koelkast heb kunnen verwijderen. heeft 3 dagen geduurd voor die lucht eruit was![]()
je zei dat je ook af en toe kooktequote:Op zondag 5 september 2010 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik douw meestal een K und K maaltijd in de pan. Of in de pingkast
quote:Op zondag 5 september 2010 19:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Heerlijk ze zijn pas lekker als ze weglopen
Hoi c_a alles gelukt vandaag of lopen je leidinkjes nu kriskras ?quote:Op zondag 5 september 2010 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
Kut ga je bij de Mac eten, is die glazenactie afgelopen
Wilde eigenlijk weg lopen
Hallo allemaaltot strakkies.
Ik ben het met je eens dat het dan vreselijk stinkt, maar dan is bijv. camembert wel op zijn lekkerstquote:Op zondag 5 september 2010 19:20 schreef crv het volgende:
[..]
die van mij vind dat ook zo lekker, en het liefste diegene die het ergste meuren
![]()
![]()
Heb laatst gezegd dat ik naar een seal apparaat ga kijken
C_Aquote:Op zondag 5 september 2010 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
Kut ga je bij de Mac eten, is die glazenactie afgelopen
Wilde eigenlijk weg lopen
Hallo allemaaltot strakkies.
Maar...quote:
Ll is mijn papa niet, dat was een foutje. Ik was een buitenechtelijk kind, dus ze kwamen er pas later achter dat symph de papa was.quote:Op zondag 5 september 2010 19:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar...
Symp is jouw papa, en Ll ook?
FOUTJE?quote:Op zondag 5 september 2010 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ll is mijn papa niet, dat was een foutje. Ik was een buitenechtelijk kind, dus ze kwamen er pas later achter dat symph de papa was.
quote:Op zondag 5 september 2010 19:27 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn telefoon heeft een eigen leven, heb nu al 3 smsjes verstuurd zonder dat te willen
Oh was het een adoptie? Euhmm. Dan kwam ik rond mijn 17de op de leeftijd dat ik op zoek ging naar mijn biologische papa. En dat was symph. Maar nu heb ik gewoon 2 papa's.quote:Op zondag 5 september 2010 19:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
FOUTJE?
Dat wij jou geadopteerd hadden toen was een foutje?![]()
![]()
Ja, het was adoptiequote:Op zondag 5 september 2010 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh was het een adoptie? Euhmm. Dan kwam ik rond mijn 17de op de leeftijd dat ik op zoek ging naar mijn biologische papa. En dat was symph. Maar nu heb ik gewoon 2 papa's.
Ohja. Ll is een lekker boefje he.quote:Op zondag 5 september 2010 19:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, het was adoptie
Want jij riep nog dat je niet wist of je je lusten wel kon bedwingen bij Ll
Doe mij ook een wijntjequote:
ik doe altijd zo'n doosje camanwatters op de BBQ gooien voor mijn vrouw. Dat schijnt erg lekker te zijnquote:Op zondag 5 september 2010 19:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het dan vreselijk stinkt, maar dan is bijv. camembert wel op zijn lekkerst
Die kikkerquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 19:30 schreef crv het volgende:
[..]
ik doe altijd zo'n doosje camanwatters op de BBQ gooien voor mijn vrouw. Dat schijnt erg lekker te zijn
riesling beetje lieblich hou je daarvan ?quote:
gewoon de normale echtequote:Op zondag 5 september 2010 19:31 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Die speciale voor het bakken of gewone?
Nog 1?quote:Op zondag 5 september 2010 19:31 schreef Symphonic het volgende:
Ow en we krijgen een nieuw nieuw hondje erbij
Jaquote:Op zondag 5 september 2010 19:31 schreef crv het volgende:
[..]
riesling beetje lieblich hou je daarvan ?
quote:
Ze hebben er al 1 gevonden? Wat snelquote:Op zondag 5 september 2010 19:31 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zondag 5 september 2010 19:32 schreef pgrferrari het volgende:
Boer zoekt vrouwt kom weer op TeeVee
Nee hoor dan zijn het er twee. Ik hoop dat hondje 2 hondje 1 weer aan het spelen en de straat op krijgtquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 19:31 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zondag 5 september 2010 19:35 schreef crv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gauw tv uitzet, die kan daar niet tegen
quote:Op zondag 5 september 2010 19:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor dan zijn het er twee. Ik hoop dat hondje 2 hondje 1 weer aan het spelen en de straat op krijgtWe hadden er een uitgezocht die was voor onze neus weggekaapt, de tweede die we hadden uitgezocht heeft van de week een kat als snack genomen, dus dit is dan nummer 3
[ afbeelding ]
Aaaah okay, tof hoor.quote:Op zondag 5 september 2010 19:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor dan zijn het er twee. Ik hoop dat hondje 2 hondje 1 weer aan het spelen en de straat op krijgtWe hadden er een uitgezocht die was voor onze neus weggekaapt, de tweede die we hadden uitgezocht heeft van de week een kat als snack genomen, dus dit is dan nummer 3
[ afbeelding ]
Goed hoor!quote:Op zondag 5 september 2010 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey lievie... Hoe was je weekend
Nou ja, een boefje sowiesoquote:Op zondag 5 september 2010 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja. Ll is een lekker boefje he.
Ik kijk daar dus ook niet naarquote:Op zondag 5 september 2010 19:35 schreef crv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gauw tv uitzet, die kan daar niet tegen
quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 19:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heerlijk, lekker niks gedaanquote:Op zondag 5 september 2010 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey lievie... Hoe was je weekend
Ik vind sowieso het niveau van de meeste programma's erg laag en lang genoeg uitgemolkenquote:
quote:
En pizza bellen, telt dat?quote:Op zondag 5 september 2010 19:19 schreef crv het volgende:
[..]
je zei dat je ook af en toe kookte![]()
K&K en PING is geen koken
Dank jequote:
quote:Op zondag 5 september 2010 19:41 schreef crv het volgende:
[..]
Dank je
Hij is alleen wat heter uitgevallen dan gepland dus de tranen biggelen over mijn smoel
Yay voor nummer 3quote:Op zondag 5 september 2010 19:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou ja ook dat wel jaquote:Op zondag 5 september 2010 19:39 schreef crv het volgende:
[..]
Ik vind sowieso het niveau van de meeste programma's erg laag en lang genoeg uitgemolken
Als je hem op een niet te hoge temp lang in de oven doet wordt ie vanzelfs malsquote:Op zondag 5 september 2010 19:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zou geen Chinees eten, een beetje taai...
quote:Op zondag 5 september 2010 19:41 schreef crv het volgende:
[..]
Dank je
Hij is alleen wat heter uitgevallen dan gepland dus de tranen biggelen over mijn smoel
HGT in de herhaling?quote:
Nee, ik neem je in de maling. EN DAT RIJMT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D;d;d;d;d;;d:D::;d;quote:
Gek wiefquote:Op zondag 5 september 2010 19:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik neem je in de maling. EN DAT RIJMT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D;d;d;d;d;;d:D::;d;
Ik zou hem niet aan 1 stuk opeten, wel eerst in de hakselaar stoppen.quote:Op zondag 5 september 2010 19:42 schreef crv het volgende:
[..]
Als je hem op een niet te hoge temp lang in de oven doet wordt ie vanzelfs mals
Overigens is dat overal hetzelfde he,quote:
hij past niet eens in 1 keer in mijn ovenquote:Op zondag 5 september 2010 19:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zou hem niet aan 1 stuk opeten, wel eerst in de hakselaar stoppen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig tv kijk eigenlijk, en popstars alleen kijk voor de live topics hier anders was ik ook al afgehaaktquote:Op zondag 5 september 2010 19:45 schreef crv het volgende:
[..]
Overigens is dat overal hetzelfde he,
ik zie dat soort programma's dus ook op de dujitse zwitserse en franse tv
echt, mijn smaakpapillen (hoe schrijf je dat?) moeten 3 weken in revalidatiequote:
ik kijk ook weinig, enkel fims en wielrennen en af en toe natuurfilms (NEE NIET DIEquote:Op zondag 5 september 2010 19:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig tv kijk eigenlijk, en popstars alleen kijk voor de live topics hier anders was ik ook al afgehaakt
Discovery of animal planetquote:Op zondag 5 september 2010 19:50 schreef crv het volgende:
[..]
ik kijk ook weinig, enkel fims en wielrennen en af en toe natuurfilms (NEE NIET DIE)
Discovery.quote:
Dirty Jobsquote:Op zondag 5 september 2010 19:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Discovery.Ultimate Survival, Deadliest Catch, How its made
die laatste al wordt het op een gegeven moment ook herhaling, disco was vroeger leuk maar ook niet altijd meer en National geographicquote:
Zonder Fok zou ik geen Eksfektor of Popstars of TheVoice of MyNameIs kijkenquote:Op zondag 5 september 2010 19:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig tv kijk eigenlijk, en popstars alleen kijk voor de live topics hier anders was ik ook al afgehaakt
quote:Op zondag 5 september 2010 19:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Discovery.Ultimate Survival, Deadliest Catch, How its made
Ookquote:Op zondag 5 september 2010 19:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
American Choppers, Wheeler Dealers en Mythbusters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Met FOK ook nietquote:Op zondag 5 september 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zonder Fok zou ik geen Eksfektor of Popstars of TheVoice of MyNameIs kijken![]()
[..]
Heb je nog kaartjes gekregen Pgr?quote:Op zondag 5 september 2010 19:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
American Chopper, Wheeler Dealers en Mythbusters
quote:Op zondag 5 september 2010 19:56 schreef crv het volgende:
Morrison is dood[ afbeelding ]
Jim? Al een tijdje hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke, wie, wat, waar?
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Nee.quote:Op zondag 5 september 2010 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je nog kaartjes gekregen Pgr?
Ik heb gister m'n allereerste ontvangen uit Amerika
zijn papsquote:Op zondag 5 september 2010 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Jim? Al een tijdje hoor![]()
Welke, wie, wat, waar?
Ja daarom vroeg ik het ook, ben benieuwd of er nog iets komtquote:Op zondag 5 september 2010 20:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee.
Ik vraag me af of ik er nog 1 krijg, vanwege dat voorval
Straks heb ik er 6 terwijl ik er 5 verzonden ehb
Bios?quote:
Ik ben ook beniewdquote:Op zondag 5 september 2010 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik het ook, ben benieuwd of er nog iets komt
quote:
Nee hier op de bankquote:
Vinkje voor dag 2quote:Op zondag 5 september 2010 20:13 schreef pgrferrari het volgende:
En mijn eten voor vandaag was ook weer goed gelukt
wasdac ?quote:
Ja als ik hem al hier heb liggenquote:Op zondag 5 september 2010 20:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 vrijkaartjes voor Salt liggen.
Als iemand interesse heeft. Pm me maar.
Dag 3 bedoel jequote:Op zondag 5 september 2010 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vinkje voor dag 2Wat heb je gegeten?
Ik ga zo de boeren kieken, ik hou d'r van
Dag 2 dusquote:Op zondag 5 september 2010 20:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dag 3 bedoel je![]()
Heb tuinbonen aardappelen en een gehaktrol op.
Dag 2 was friet maar toen zat ik in Zeeland![]()
Ik ga ook zo boeren kijken met Yvonne Jaspers
Moet ik zo'n eind voor een film die ik thuis heb liggenquote:Op zondag 5 september 2010 20:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wil je niet samen met mij gaan?
quote:Op zondag 5 september 2010 20:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben ook beniewd![]()
Het nieuwe zonnescherm hangt in Zeeland![]()
En mijn eten voor vandaag was ook weer goed gelukt
Jaquote:Op zondag 5 september 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Jolijt, een nieuwe BUENO reclame, maar dan met een ander grietje
Whehe ik zag hem ook.quote:Op zondag 5 september 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Jolijt, een nieuwe BUENO reclame, maar dan met een ander grietje
Goeie acteur maar ik heb er niks mee, te mooi denk ikquote:
Jaquote:Op zondag 5 september 2010 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Moet ik zo'n eind voor een film die ik thuis heb liggen
Ben ik net in m'n sas met m'n Pringles, wil ik die chocolade-reepquote:
Gofferquote:Op zondag 5 september 2010 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben ik net in m'n sas met m'n Pringles, wil ik die chocolade-reep
is die al downloadablequote:Op zondag 5 september 2010 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0944835/
Ik ga zo een cracker eten, had maagpijn vandaag dus nog niks opquote:Op zondag 5 september 2010 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben ik net in m'n sas met m'n Pringles, wil ik die chocolade-reep
maar wel al aan de wijnquote:Op zondag 5 september 2010 20:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga zo een cracker eten, had maagpijn vandaag dus nog niks op
tis een beetje ver zeg maarquote:Op zondag 5 september 2010 20:25 schreef pgrferrari het volgende:
Niemand wil gratis met mij naar de bios
bedankt voor de mededelingquote:
Wel als je hier naar de bios komt hoor.quote:Op zondag 5 september 2010 20:25 schreef pgrferrari het volgende:
Niemand wil gratis met mij naar de bios
Virtueel he, ik heb net een glas water opquote:
Waar is hier?quote:Op zondag 5 september 2010 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel als je hier naar de bios komt hoor.
quote:
yeah rightquote:Op zondag 5 september 2010 20:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Virtueel he, ik heb net een glas water op
doe ik tochquote:
Als ik het maar weet hequote:
ik ookquote:Op zondag 5 september 2010 20:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik het maar weet he![]()
Maar goed ik ga film kijken fijne avond allemaal
sterktequote:Op zondag 5 september 2010 20:33 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga nu echt Boer zoekt vrouw kijken.
quote:Op zondag 5 september 2010 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
zo thuis
Grenzeloos verliefd kijken
Lekkere rimslet van me.quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
grenzeloos verliefd.... is een programma op Net 5
is gedroogd grasquote:
quote:
Ziek figuurquote:Op zondag 5 september 2010 21:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, jij vind ze net zo lekker als ik.
Om uit te kotsen en dan nog een keer op te eten![]()
Jumjum.
quote:Op zondag 5 september 2010 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
for those who care![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)et-oh-oh-cherso.html
"LET OP CRV IK GA OVER 10 MINUTEN EEN LINKJE PLAATSEN MET CHERSO ERINquote:Op zondag 5 september 2010 21:13 schreef crv het volgende:
[..]
zag net op tijd het laatste stukje van de link
wil je voortaan waarschuwen
quote:Op zondag 5 september 2010 21:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, jij vind ze net zo lekker als ik.
Om uit te kotsen en dan nog een keer op te eten![]()
Jumjum.
![]()
quote:Op zondag 5 september 2010 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"LET OP CRV IK GA OVER 10 MINUTEN EEN LINKJE PLAATSEN MET CHERSO ERIN"
no shitquote:
He pgr, toevallig mijn fotootjes gezien?quote:Op zondag 5 september 2010 21:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
deeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
quote:
Je spaties verzakenquote:Op zondag 5 september 2010 21:18 schreef crv het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nee, welke bedoel je?quote:Op zondag 5 september 2010 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
He pgr, toevallig mijn fotootjes gezien?
quote:Op zondag 5 september 2010 21:18 schreef crv het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ook boer zoekt vrouw aan het kijkenquote:Op zondag 5 september 2010 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
Wat heeft Limburg toch prachtig landschap.
Uhuquote:Op zondag 5 september 2010 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
Wat heeft Limburg toch prachtig landschap.
quote:Op zondag 5 september 2010 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 september 2010 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had wat fotootjes gepost van gisteren.
Hier nog 2 die jou wel zullen aanspreken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 september 2010 21:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ook boer zoekt vrouw aan het kijken
wowquote:Op zondag 5 september 2010 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had wat fotootjes gepost van gisteren.
Hier nog 2 die jou wel zullen aanspreken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die hebben ze hiernaast nu ookquote:
Het evenement was in en rond Zwolle. Deze foto's heb ik op de lunchlocatie gemaakt bij de kazerne van de luchtmobiele brigadequote:Op zondag 5 september 2010 21:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waar was dat evenement?
Ik had gelezen ergens dat er veel mooie auto's ergens bijeen kwamen.
Faalquote:Op zondag 5 september 2010 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"LET OP CRV IK GA OVER 10 MINUTEN EEN LINKJE PLAATSEN MET CHERSO ERIN"
Uhuquote:Op zondag 5 september 2010 21:26 schreef pgrferrari het volgende:
Was dat de blauwvingerrally in Zwolle Deej?
quote:Op zondag 5 september 2010 21:28 schreef pgrferrari het volgende:
Boer zoekt vrouw is ook weer afgelopen.
Zat er wat voor je bij Pisces?
Zoekt P. een boer?quote:Op zondag 5 september 2010 21:28 schreef pgrferrari het volgende:
Ik geloof niet dat ik ook maar één aflevering uit zou kunnen kijkenquote:Op zondag 5 september 2010 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De desperateheid straalde er ook vanaf. Die moedeloze ogen al.
Ja het was leukquote:Op zondag 5 september 2010 21:28 schreef pgrferrari het volgende:
Da's fijn om te wetenquote:Op zondag 5 september 2010 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
Caroline Tensen heeft een hip pottenkapsel.
Die kerel met 4 kids ook, die gaat scoren bij alle oudere vrouwenquote:Op zondag 5 september 2010 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Die 26-jarige boy moet zich straks door 140 postzakken ploegen.
Gijsbert is geil.quote:Op zondag 5 september 2010 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kerel met 4 kids ook, die gaat scoren bij alle oudere vrouwen![]()
En de eerste, Gijsbert ook
Das voor een boer wel een hele vlotte, woont ook duidelijk in het midden van het land, mooie tanden, vlot kapsel, geen irritant dialect, lang gebouwd, die krijgt ook wel zakken postquote:
meer geilbert dusquote:
jezus lijkt wel een vleeskeuringquote:Op zondag 5 september 2010 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das voor een boer wel een hele vlotte, woont ook duidelijk in het midden van het land, mooie tanden, vlot kapsel, geen irritant dialect, lang gebouwd, die krijgt ook wel zakken post
Moet je eens kijken als de boeren dochters van 17 hebben wat de gemiddelde reactie op Fok isquote:
Niks mis mee.quote:
Dat is wel een leuke qua leeftijd, schrijf een briefquote:Op zondag 5 september 2010 21:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, eerder die dochter van die Duitse boer
We zullen eens iets voor Tombo of JJH gaan uitzoekenquote:Op zondag 5 september 2010 21:47 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde tombo ookal aan wat leuks koppelen.Maar JJH is net iets jonger.. Dus ik twijfelde.
o?quote:Op zondag 5 september 2010 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Annemarie is niet zo m'n type. Maar dat is niet zo gek.
Ik zit in Albumsquote:Op zondag 5 september 2010 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie zitten allemaal in Singles of wat?
te oud voor jou, hoezoquote:
quote:
Dat zou ik best wel zielig vinden.quote:Op zondag 5 september 2010 21:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
We zullen eens iets voor Tombo of JJH gaan uitzoeken
Schenkstroop misschien voor Tombo..
Dat mocht niet van zijn vrouwquote:Op zondag 5 september 2010 21:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij anoniempje was uit de date in de dark.
quote:Op zondag 5 september 2010 21:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij anoniempje was uit de date in de dark.
Daar staan wel meer leugensquote:Op zondag 5 september 2010 21:53 schreef crv het volgende:
[..]
nope ik zit alleen hier en soms in het wielrforum. voor de rest niet.
overigens staat mijn leeftijd (45) gewoon in mijn fobo hoor
quote:geslacht: Man
quote:
En wat is daaraan gelogenquote:
dat heb ik nodig van de weekquote:
Dat weet ik niet. Maar OF dat, OF je sig. Kan niet allebei tegelijk waar zijnquote:
ik hoop het, hoop op een aanbieding van mijn miogelijk nieuwe werkgever deze weekquote:
Duhquote:Op zondag 5 september 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar OF dat, OF je sig. Kan niet allebei tegelijk waar zijn
quote:Op zondag 5 september 2010 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Je was klaar met stemmen
[ afbeelding ]
wat raar, mijn gitaar heeft maar 4 snarenquote:Op zondag 5 september 2010 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Je was klaar met stemmen
[ afbeelding ]
Ik wil wel stemmen maar ik ken het merendeel niet.quote:Op zondag 5 september 2010 21:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
We zullen eens iets voor Tombo of JJH gaan uitzoeken
Schenkstroop misschien voor Tombo..
Mijn ukelele ookquote:Op zondag 5 september 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat raar, mijn gitaar heeft maar 4 snaren
Sweet child o'minequote:
En welke noten heb je dan?quote:Op zondag 5 september 2010 22:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Dan heb je het fout, want ik stem alleen mijn ukelele
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |