Wilde eerst CRV's kookuurtje doen maar vond dat toch tequote:
sinds wanneer kook jijquote:Op zondag 5 september 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Studio SPort![]()
Komende uur niet koken dus. Maar eens zien wat het zodalek nog wordt.
Hallooquote:
Half-halfquote:
quote:
Oeiquote:
Zo stoffig is het nou ook weer niet bij mij hoorquote:
Beide, de manager gaat op vakantie en ik moet alle administratieve dingen van haar erbij nemenquote:Op zondag 5 september 2010 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OeiLange dagen op het werk? Zware dagen? Beide?
Wat kook jij dan wel eensquote:Op zondag 5 september 2010 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ermm dat doe ik weleens. Hoor
Krijg je daar ook naar betaald?quote:Op zondag 5 september 2010 19:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Beide, de manager gaat op vakantie en ik moet alle administratieve dingen van haar erbij nemen
Oeh echt waar?quote:Op zondag 5 september 2010 19:12 schreef pgrferrari het volgende:
Nee, dat komt omdat Kally bijna jarig is
O dus 2 dagen werken en de rest vakantie, jij kookt?quote:Op zondag 5 september 2010 19:12 schreef crv het volgende:
[..]
Zo stoffig is het nou ook weer niet bij mij hoor
quote:Op zondag 5 september 2010 19:12 schreef pgrferrari het volgende:
quote:Op zondag 5 september 2010 19:12 schreef pgrferrari het volgende:
De vraag stellen is hem beantwoorden vrees ikquote:Op zondag 5 september 2010 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Krijg je daar ook naar betaald?
nou 3 weken currie komt ook snel je neus uit hoorquote:Op zondag 5 september 2010 19:13 schreef Kally het volgende:
[..]
O dus 2 dagen werken en de rest vakantie, jij kookt?
quote:
Nou ja ik heb niet te klagen, maar het is de bedoeling dat ik dat gedeelte van haar sowieso over ga nemen, en daar hangt wel salarisverhoging aan vast jaquote:Op zondag 5 september 2010 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Krijg je daar ook naar betaald?
sympiequote:
Stokbrood met franse kaasjes ook lekker hoorquote:Op zondag 5 september 2010 19:14 schreef crv het volgende:
[..]
nou 3 weken currie komt ook snel je neus uit hoor
Symphquote:
Ik douw meestal een K und K maaltijd in de pan. Of in de pingkastquote:Op zondag 5 september 2010 19:13 schreef crv het volgende:
[..]
Wat kook jij dan wel eens![]()
Makkelijke Recepten zijn altijd welkom
Da's wel lekker.quote:Op zondag 5 september 2010 19:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik heb niet te klagen, maar het is de bedoeling dat ik dat gedeelte van haar sowieso over ga nemen, en daar hangt wel salarisverhoging aan vast ja
Jaquote:
Ben blij dat ik die net uit de koelkast heb kunnen verwijderen. heeft 3 dagen geduurd voor die lucht eruit wasquote:Op zondag 5 september 2010 19:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Stokbrood met franse kaasjes ook lekker hoor
Heerlijk ze zijn pas lekker als ze weglopenquote:Op zondag 5 september 2010 19:18 schreef crv het volgende:
[..]
Ben blij dat ik die net uit de koelkast heb kunnen verwijderen. heeft 3 dagen geduurd voor die lucht eruit was![]()
je zei dat je ook af en toe kooktequote:Op zondag 5 september 2010 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik douw meestal een K und K maaltijd in de pan. Of in de pingkast
quote:Op zondag 5 september 2010 19:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Heerlijk ze zijn pas lekker als ze weglopen
Hoi c_a alles gelukt vandaag of lopen je leidinkjes nu kriskras ?quote:Op zondag 5 september 2010 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
Kut ga je bij de Mac eten, is die glazenactie afgelopen
Wilde eigenlijk weg lopen
Hallo allemaaltot strakkies.
Ik ben het met je eens dat het dan vreselijk stinkt, maar dan is bijv. camembert wel op zijn lekkerstquote:Op zondag 5 september 2010 19:20 schreef crv het volgende:
[..]
die van mij vind dat ook zo lekker, en het liefste diegene die het ergste meuren
![]()
![]()
Heb laatst gezegd dat ik naar een seal apparaat ga kijken
C_Aquote:Op zondag 5 september 2010 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
Kut ga je bij de Mac eten, is die glazenactie afgelopen
Wilde eigenlijk weg lopen
Hallo allemaaltot strakkies.
Maar...quote:
Ll is mijn papa niet, dat was een foutje. Ik was een buitenechtelijk kind, dus ze kwamen er pas later achter dat symph de papa was.quote:Op zondag 5 september 2010 19:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar...
Symp is jouw papa, en Ll ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |