Het is de beste, of moet ik zeggen, was.quote:
Lays is gewoon het beste, huismerk ed is wel weg te eten, maar toch minder.quote:
Ik eet helemaal niet ongezond, maar als ik gewoon even vet wil snacken moet dit mijn eigen keuze zijn.quote:Op zondag 5 september 2010 18:46 schreef koffok het volgende:
hulde aan adervernauwing, lang leve de bezweette bovenlip en penschvet.
Door mensen zoals jij verlight de samenleveingquote:
Mooi zo, vind die producten vaak lekkerderquote:Op zondag 5 september 2010 18:49 schreef Agiath het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij verlight de samenleveing
Lays wil dit blijkbaar niet, dus jammer dan. ander merk, wat wil je met dit topic bereiken dan?quote:Op zondag 5 september 2010 18:47 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik eet helemaal niet ongezond, maar als ik gewoon even vet wil snacken moet dit mijn eigen keuze zijn.
Lays lights? denk daar eens goed over na! Light is een hype en de consument wil graag voor de gek gehouden worden.quote:
Misschien moet ik maar overstappen ja.quote:
Tegenwoordig is er ook weer Croky Chips te koop (al een tijdje geloof ik), vooral de bolognese variant (bedacht door Croky) vind ik stukken lekkerder dan die van Lays.quote:Op zondag 5 september 2010 18:47 schreef Agiath het volgende:
[..]
Lays is gewoon het beste, huismerk ed is wel weg te eten, maar toch minder.
Tevens heb ik het gevoel dat je bij die goedkopere chips je altijd je mond sneller openhaalt aan "scherpe" stukjes chips...
Bolognese van Crocky is wel lekker ja, maar ik vind naturel toch het beste, dus tja.quote:Op zondag 5 september 2010 18:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er ook weer Croky Chips te koop (al een tijdje geloof ik), vooral de bolognese variant (bedacht door Croky) vind ik stukken lekkerder dan die van Lays.
In de reclame zie ik altijd een paarse zak Croky maar in de winkel kan ik hem niet vinden.quote:Op zondag 5 september 2010 18:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er ook weer Croky Chips te koop (al een tijdje geloof ik), vooral de bolognese variant (bedacht door Croky) vind ik stukken lekkerder dan die van Lays.
Croky Speciaal, gisteren nog gegeten. Is niet heel bijzonder dus je mist weinigquote:Op zondag 5 september 2010 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In de reclame zie ik altijd een paarse zak Croky maar in de winkel kan ik hem niet vinden.
Dat is gewoon zout met chips, dan kun je siereus beter 20cent bij neerleggen en gewoon voor lays bolognaise ofzo gaan.quote:Op zondag 5 september 2010 19:07 schreef Fellows het volgende:
LIDL chips tering daar zit veel zout op.
Ja eng he, A-merken die gewoon een andere naam hebben.quote:
Dat mag je geen chips noemen, rommel is hetquote:
Pringles zijn goed, maar die naturel smaken echt naar niksquote:
Is de smaak veranderd dan? Misschien dat ik het dan weer een keer probeerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |