mja ik houd van hele andere dingenquote:
zoals?quote:Op zondag 5 september 2010 21:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
mja ik houd van hele andere dingen
Slaap lekker Marijkequote:Op zondag 5 september 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben zo moe, ik wil nu al slapenDus dat ga ik ook doen
Trusten allemaal
Truste Marijkequote:Op zondag 5 september 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten allemaal
slaap lekker liebchen.quote:Op zondag 5 september 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten allemaal
veel heel veel maar dr zit maar weinig nederlands bijquote:
Hmja, Nederlandstalige muziekquote:Op zondag 5 september 2010 21:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
veel heel veel maar dr zit maar weinig nederlands bij![]()
maare bv dit
bij gebrek aan de orginele clip dan maar deze.
Zijn dat nou Panavia Tornado's joh?quote:Op zondag 5 september 2010 21:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
veel heel veel maar dr zit maar weinig nederlands bij![]()
maare bv dit
bij gebrek aan de orginele clip dan maar deze.
geen ideequote:Op zondag 5 september 2010 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn dat nou Panavia Tornado's joh?Old scool
Inderdaadquote:Op zondag 5 september 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmja, Nederlandstalige muziek![]()
Maar dat wat jij postte klinkt wel lekker
truste STquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op zondag 5 september 2010 23:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga ook naar bed, heb net dit zitten doen.
Sommige plaatsen wist ik echt totaal niet, andere gingen vrij goed. heb t een keer of tien gedaan, met wisselende resultaten, beste was 15668.Je ex spoort niet helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dat zal je al weten, daarom is het misschien ook wel je ex.stupidity has become as common as common sense was before
15.143 in poging 1... maar ze vragen ook wel gehuchten in Nederland hoor... Lierop, Beddum?quote:Op zondag 5 september 2010 23:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sommige plaatsen wist ik echt totaal niet, andere gingen vrij goed. heb t een keer of tien gedaan, met wisselende resultaten, beste was 15668.
quote:Op zondag 5 september 2010 23:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sommige plaatsen wist ik echt totaal niet, andere gingen vrij goed. heb t een keer of tien gedaan, met wisselende resultaten, beste was 15668.mehhhhh :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
snap dat soort mensen nooit ....
jou schuld wat je hield hem onderschot en ... zucht ...
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Ik kreeg bij mn eerste poging bezienswaardigheden waar ik nog nooit van gehoord had...quote:Op zondag 5 september 2010 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
18308 in poging 1. Wel een leuk spelletje
quote:Op zondag 5 september 2010 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je ex spoort niet helemaal![]()
Maar dat zal je al weten, daarom is het misschien ook wel je ex.
Ik werk in de SLA-businessquote:
Lierop, da kende toch wel? Of witte nie da da in Braobant ligt?quote:Op zondag 5 september 2010 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
15.143 in poging 1... maar ze vragen ook wel gehuchten in Nederland hoor... Lierop, Beddum?.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 05-09-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 076 Trevland
02. 071 suikertaartje
03. 056 Panda72
04. 052 Ferb
05. 052 Marijkezwolle
06. 039 DaMart
07. 036 LovelyLady
08. 029 naatje_1
09. 026 _F.U.B.A.R_
10. 025 MPG
11. 025 Giertje
12. 020 Dr_Flash
13. 017 marcb1974
14. 014 Enfermera
15. 010 goldfinger1963
16. 010 DR34M3R
17. 007 JaniesBrownie
18. 001 wel.o.k
Reeks-statistieken!
quote:
Llquote:Op maandag 6 september 2010 08:19 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
alles staat gereed om de kleine naar school te brengen.
Ben benieuwd hoe hij de 5 dagen school vindt
maar ik heb hem verwend, een lekker eitje op zijn brood gedaan
Hij wilde koffie mee naar school
quote:
Daar was ik gisteren moe van, maar toch lekker gewandeld, naar de speeltuin geweest en andere leuke dingen gedaan (tja, het mooie weer MOET je benutten.. slapen kan ik altijd nogquote:Op maandag 6 september 2010 08:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het ? moe van het feestje afgelopen weekend?
Juist, heb maar ijsthee mee gegevenquote:Op maandag 6 september 2010 08:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Llschatje
![]()
![]()
Spannund![]()
koffie zal niet begrepen worden op school ben ik bang
Meurningquote:
MPGquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 08:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Meurning![]()
ff fubar een lebeer geven voordat we weg zijn
later mensen
ik ga de spits verkennen
oe oe oe oe kinkyquote:Op maandag 6 september 2010 08:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Meurning![]()
ff fubar een lebeer geven voordat we weg zijn
later mensen
ik ga de spits verkennen
Nee, ik gokte op Groningenquote:Op maandag 6 september 2010 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Lierop, da kende toch wel? Of witte nie da da in Braobant ligt?
Meetnapraat leverde wat extra posts op, zo te zienquote:
Veel, zwart en sterk, a.u.b.quote:
alstuquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 09:12 schreef Ladylike het volgende:
afgerleverd..
Nu nog lekker een uurtje dutten, had vanacht last van mn maag en sliep pas rond 3 uur
en dan om 12 uur bij oma lunchen (woont nog dichter bij school) en danvan 13.00 tot 15.20u lekker hangen..
Hij had er iig zin in
Yepquote:Op maandag 6 september 2010 09:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kindjes spelen
mama
en weg is de kleine spruit
quote:Op maandag 6 september 2010 09:18 schreef Panda72 het volgende:
Geweldig ben je 3 dagen ziek geweest, kun je op je werk meteen gaan puin ruimen.
verbouwinkje aan de gangquote:Op maandag 6 september 2010 09:18 schreef Panda72 het volgende:
Geweldig ben je 3 dagen ziek geweest, kun je op je werk meteen gaan puin ruimen.
ben niet anders gewendquote:Op maandag 6 september 2010 09:18 schreef Panda72 het volgende:
Het toeval wilde dat mijn collega die bij mij op de kamer zit woensdagochtend van de trap is gevallen en nu een zware hersenschudding heeft en dus ook thuis zit(wist ik niet hoorde ik pas vandaag). Er heeft iemand aan mijn buro gezeten en heeft een troep achtergelaten. De rest van mijn collega's heeft inbindwerk in mijn postvakje gelegd waar ze zelf te lui voor zijn om het te doen. En ja het moet allemaal vandaag af. Dus ik ga maar weer verder.quote:Op maandag 6 september 2010 09:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lekkere collega's dan...
ik ben ff terug mn nestje in
Ik ben nu wel in staat om iemand te gaan verbouwen jaquote:
Zo te lezen gaatn het daar weer lekkerquote:Op maandag 6 september 2010 09:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ben nu wel in staat om iemand te gaan verbouwen ja
weten we tochquote:
quote:
Valt wel mee toch?quote:
toe maar weerquote:Op maandag 6 september 2010 10:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
* MPG gaat sinaasappels uitpersen voor LovelyLady.
Moguh Giertjequote:
heey fubarquote:
yupzquote:Op maandag 6 september 2010 10:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
heey fubar
je weet dat jou naam ook een band is
kan dat wel?quote:Op maandag 6 september 2010 10:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
yupz
zit ook te denken om een nick change aan te vragen
volgens mij mag je 1x een nickchange aanvragen maar weet het niet zekerquote:Op maandag 6 september 2010 10:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan dat wel?
dacht dat je dan opnieuw moet registreren
volgens mij niet hoor maar goed je kan altijd proberenquote:Op maandag 6 september 2010 10:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
volgens mij mag je 1x een nickchange aanvragen maar weet het niet zeker
pcies als je het niet probeerd kom je er ook niet achterquote:Op maandag 6 september 2010 10:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
volgens mij niet hoor maar goed je kan altijd proberen
Het is op FOK! NIET mogelijk om een nickchange aan te vragen.quote:Op maandag 6 september 2010 10:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
volgens mij mag je 1x een nickchange aanvragen maar weet het niet zeker
Fhaquote:
Nee wel kleinerquote:Op maandag 6 september 2010 11:05 schreef DR34M3R het volgende:
KOFFIE!!!!
Kan ik hier de tekst eigenlijk ook groter maken? Nee hè?
Soberzoquote:
Ja, dat weet ik. Ik wil het groot! GROTER! GROOTST!quote:
Dromerquote:Op maandag 6 september 2010 11:05 schreef DR34M3R het volgende:
KOFFIE!!!!
Kan ik hier de tekst eigenlijk ook groter maken? Nee hè?
tja helaasquote:Op maandag 6 september 2010 11:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik wil het groot! GROTER! GROOTST!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |