abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 september 2010 @ 21:32:36 #201
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86103855
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:42 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga slapen, mijn gedrocht moet morgen weer naar school, ik zal haar liefdevol uitzwaaien als ze kwijlend met haar tong de ruiten van het busje aan het aflebberen is :+
Wel aardbeien smaak hoop ik he? ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_86104063
Overigens vind ik het wel een beetje ordinair trappen hier. Lekker makkelijk ook.

Voor wat het waard is, ik was aanvankelijk vrij hard door kenbaar te maken onmiddellijk voor abortus te kiezen. Alleen vond ik reacties en de ervaring van o.a. SeaOfLove wel de moeite waard om over na te denken.

Met het hebben van de keuze verander ik niet van standpunt maar die posts van bepaalde users hier met ervaring hebben mij wel doen laten inzien dat het niet het einde van de wereld is om een baby met down syndroom te krijgen en dat dacht ik voor deze reeks wel.
pi_86104691
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:35 schreef Stali het volgende:
Overigens vind ik het wel een beetje ordinair trappen hier. Lekker makkelijk ook.

Voor wat het waard is, ik was aanvankelijk vrij hard door kenbaar te maken onmiddellijk voor abortus te kiezen. Alleen vond ik reacties en de ervaring van o.a. SeaOfLove wel de moeite waard om over na te denken.

Met het hebben van de keuze verander ik niet van standpunt maar die posts van bepaalde users hier met ervaring hebben mij wel doen laten inzien dat het niet het einde van de wereld is om een baby met down syndroom te krijgen en dat dacht ik voor deze reeks wel.
Met alles valt te leven uiteraard.
Als jij morgen gehandicapt word zul je er ook mee leren leven maar ik neem aan dat je niet opzettelijk gehandicapt wil worden.

De meerwaarde van een mongool die ik niet als je voortijdig de zwangerschap kunt afbreken en daarna wel een gezond kind op de wereld kan zetten.
Je kunt alles wel in leven houden en nemen maar of dat goed is...
Tegenwoordig laten ze zwakbegaafden/mongolen al kinderen krijgen en dan raar vinden als er weer eens een kind dood gaat :')
pi_86104833
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Lees de topics eens door... Je hebt blijkbaar een hoop gemist :Y

TS, ik hoop dat er nog iets constructiefs uit komt.
De tweede pagina, zat al op de derde inderdaad. :@ .

TS klinkt wel heel erg bot en weinig tot niet liefhebbend naar zijn vrouw toe ookal begrijp ik dat hij het niet wilt. Ik vraag me trouwens ook wel af hoe het zou zijn als zijn vrouw de baby niet zou willen en TS wel. Wrs. zouden alle users begrip voor haar hebben omdat het immers haar lijf is. Nu is dit ook zo. Alleen vrees ik dat ze door hormonen beneveld is en daarom het kind wil houden maar dit hoeft helemaal niet zo te zijn.

Vervolg zou ik daarom heel graag lezen, dus slacht TS niet helemaal af.
pi_86105174
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:43 schreef elisaan1 het volgende:

[..]

Met alles valt te leven uiteraard.
Als jij morgen gehandicapt word zul je er ook mee leren leven maar ik neem aan dat je niet opzettelijk gehandicapt wil worden.

De meerwaarde van een mongool die ik niet als je voortijdig de zwangerschap kunt afbreken en daarna wel een gezond kind op de wereld kan zetten.
Je kunt alles wel in leven houden en nemen maar of dat goed is...
Tegenwoordig laten ze zwakbegaafden/mongolen al kinderen krijgen en dan raar vinden als er weer eens een kind dood gaat :')
Je predikt tegen de bekeerde. Alleen hoeft die grofheid van mij niet zo. Zeker niet omdat hier users posten met tegenovergestelde standpunten en met ervaring als ouder zijnde van "normale" kinderen en van downies. Beetje jammer als het verzand in wie hier het hardst zijn mening kan schreeuwen.
  zondag 5 september 2010 @ 22:20:09 #206
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_86107193
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:45 schreef Stali het volgende:

[..]

De tweede pagina, zat al op de derde inderdaad. :@ .

[knip]
Vervolg zou ik daarom heel graag lezen, dus slacht TS niet helemaal af.
;)

En als je een gevoelig deel van je leven op fok zet, word je altijd wel afgeslacht... Maargoed, het zou inderdaad prettig zijn de afloop te weten, aangezien men er 'tijd en energie' in heeft gestoken te reageren en... eh... 'mee te denken.'
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_86107670
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:26 schreef Stali het volgende:

[..]

Jij bent de oorspronkelijke TS, of niet?
Je bent een beetje op de achtergrond geraakt. Ik zou het wel tof van je vinden als je het verloop ook post.
Hij gaat voor de Falcon Punch.

Ze wil praten, dat lijkt me een goed teken. Of ze neemt haar advocaat mee...
  zondag 5 september 2010 @ 22:41:46 #208
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86108447
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:35 schreef Stali het volgende:

Voor mijzelf sprekend: dat hoef je toch ook niet te vinden als je het min of meer eens bent met TS? ik vind in dít geval, met overleg en de reden van testen dat hij iets verwachtte en dat het anders liep.
Dit zegt niks over láter ontdekken dat je kind een handicap heeft of het al wel ontdekken maar er beide bewust voor kiezen om het te houden.
Hele ander scenario. Ik vind mensen die kiezen voor het voortzetten van een zwangerschap dus niet verwerpelijk of schandelijk of weet ik wat. Tuurlijk zal een ieder zich daar weer "mee redden" en het kind voor geen goud willen missen.
Maar da's een compleet andere duscussie dan het oorspronkelijk was, namelijk een samen genomen besluit dat eenzijdig werd aangepast...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 6 september 2010 @ 01:16:03 #209
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_86113952
Maar ik snap nog niet helemaal waarom TS zijn carrière wel wil opgeven om onder de evt. alimentatie uit te komen, maar tevens bang is dat als hij een kind heeft met Down-syndroom, dat dat zijn carrière in de weg zou zitten...?
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 september 2010 @ 07:29:01 #210
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_86115984
Scherp, Grijs ^O^ Net als dat ie denkt dat een kind met Down meer aandacht vergt dan een "gewoon" kind. Want daarmee kan ie rustig 50 uur werken en wekenlang van huis zijn. Heeft dat kind geen last van, toch? :{w
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_86116087
Wat een hysterische discussie is dit geworden.

Jullie weten dat Hans, het lijdend voorwerp, nog heeft gereageerd een paar replies terug? Jullie kakelen er gewoon overheen. Omdat iedereen zonodig zijn punt moet maken.
Wat een treurnis.

Dus,..Hans, hoe is het gegaan?
  Moderator maandag 6 september 2010 @ 08:38:30 #212
5428 crew  miss_sly
pi_86116471
In de ene post heeft Hans het over dochter, de andere zoon; weet je al wat het is, Hans?

Nogmaals: ik kan me beide partijen voorstellen. Zowel het maken van de afspraak voor de zwangerschap als het veranderen van gedachte nu ze zwanger is en het bij de afspraak willen blijven van TS.
Ik vind ook dat als hij het per se niet wil en zij wel, zij die keus moet kunnen maken, maar ook dat hij dan gevrijwaard zou moeten blijven van dingen die met het kind te maken hebben, zoals alimentatie. Dat het Nederlandse recht anders in elkaar zit, kan de vrouw van TS natuurlijk ook niets aan doen. Of ze iets verwacht van TS, is helemaal nog niet duidelijk.

Het enige dat ik wel stuitend vind, is de manier waarop TS over zijn vrouw en het kind dat ze verwacht praat. En over de mogelijkheden alles te omzeilen indien er wel om een bijdrage wordt gevraagd. En TS kan wel mooie constructies bedenken met laag loon enzo, maar hou wel in gedachten dat er tegenwoordig behoorlijk wordt gecontroleerd op dit soort fraudes (want dat is het natuurlijk gewoon, hoe je het ook wendt of keert en of je het nou eens bent met het Nederlandse systeem of niet). Dus een laag loon kan prima, maar een mooi huis, dure auto, kleding, vakanties gaat niet lukken. Is dat echt allemaal de moeite waard om op te geven alleen om zijn vrouw en kind te naaien?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 6 september 2010 @ 08:45:49 #213
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_86116557
quote:
Op maandag 6 september 2010 07:50 schreef dalaiblama het volgende:
Wat een hysterische discussie is dit geworden.
Welkom in OUD :W
quote:
Jullie weten dat Hans, het lijdend voorwerp, nog heeft gereageerd een paar replies terug? Jullie kakelen er gewoon overheen. Omdat iedereen zonodig zijn punt moet maken.
Wat een treurnis.
quote:
Dus,..Hans, hoe is het gegaan?
En jij zegt het in iets andere bewoording.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  † In Memoriam † maandag 6 september 2010 @ 09:37:12 #214
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86117425
quote:
Op maandag 6 september 2010 08:38 schreef miss_sly het volgende:
In de ene post heeft Hans het over dochter, de andere zoon; weet je al wat het is, Hans?

weet je al of je een kloon bent Hans ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86118831
quote:
Op maandag 6 september 2010 07:29 schreef Rewimo het volgende:
Scherp, Grijs ^O^ Net als dat ie denkt dat een kind met Down meer aandacht vergt dan een "gewoon" kind. Want daarmee kan ie rustig 50 uur werken en wekenlang van huis zijn. Heeft dat kind geen last van, toch? :{w
tja mijn kind zal me de eerste paar jaar zeker niet veel zien of althans, ik ben in het weekend gewoon thuis en in de avonden.
Een downer vraagt altijd meer aandacht en tevens kan mijn vrouw zoiets niet aan...

Gisteren dus weer een gesprek gehad nadat ze ook met haar ouders heeft gepraat...

Ze ging ervan uit dat een downer wat meer zorg nodig heeft dan een gewoon kind en dat je daarvoor instanties hebt om dat te compenseren.
Dat je je hele leven lang moet zorgen voor dat wou ze niet inzien.
Ook haar tante praatte haar schuldgevoel aan door opmerkingen te maken dat als ze abortus pleegt ze haar neefje dus ook liever dood had gehad, en meer van dat soort smerige opmerkingen.
Die tante is het type dat zelf nu een kutleven heeft en graag mensen erbij heeft die hetzelfde kutleven hebben zoals haar...

Mijn vrouw had dus een romantisch beeld dat het allemaal wel goed zou komen.
toen haar ouders haar confronteerden met wat haar peettante had doorgemaakt en het toch niet zo rooskleurig was begon ze te twijfelen al.
Ik heb haar ook te kennen gegeven dat ik waarde hecht aan afspraken die je maakt en dat een relatie op vertrouwen en afspraken gebasseerd is.
als zij zou doorzetten zou ik een einde aan de relatie maken.
dan zeggen mensen wel dat het chantage is maar het is gewoon de realiteit, ik/wij wouden een normaal leven en dan beginnen we niet met een kind dat meteen al een achterstand heeft die nooit in te halen is.

Ze heeft dus ook ingestemd met de abortus, woensdag gaat de afspraak dus gewoon door.
We "vermoorden" geen kind maar geven een ander kind een kans.
wanneer dit kind met down was geboren dan was er geen ander kind gekomen, nu er abortus is krijgt een gezond kind de kans.
dat is beter voor ons, familie en samenleving.

en mensen kunnen me wel hard vinden en emotieloos maar deze keiharde opstelling was de enige manier om haar weer met beide voeten op aarde te krijgen.
ook in dit soort omstandigheden moet je je hoofd koel houden en rationele afwegingen kunnen maken, wat zij dus niet meer kon.

Eind goed al goed, vanavond ga ik weer terug naar huis en heb als verassing voor haar maar een vakantie geboekt met de kerst om alle ellende te vergeten.
hans
  Licht Ontvlambaar maandag 6 september 2010 @ 10:43:38 #216
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86118989
quote:
Op maandag 6 september 2010 10:38 schreef mijnnaamishans het volgende:

[..]

Eind goed al goed...
Ik hoop het voor je :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_86119030
quote:
Op maandag 6 september 2010 08:45 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

[..]

Hét forum voor hysterische hormonenbalen? TS was misschien beter af geweest in R&P.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  maandag 6 september 2010 @ 10:47:35 #218
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86119106
Ik had als ik jouw vrouw was ook abortus gedaan, maar jou alsnog gedumpt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_86119212
quote:
Op maandag 6 september 2010 10:47 schreef snakelady het volgende:
Ik had als ik jouw vrouw was ook abortus gedaan, maar jou alsnog gedumpt.
om welke reden?
hans
  maandag 6 september 2010 @ 10:55:47 #220
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_86119287
Je hebt je bepaald niet sympathiek over je vrouw uitgelaten. Afgezien van je onvrede over de afspraak die ze niet wilde nakomen, mankeerde er ineens van alles aan 'madam'.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 6 september 2010 @ 10:55:53 #221
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86119293
quote:
Eind goed al goed, vanavond ga ik weer terug naar huis en heb als verassing voor haar maar een vakantie geboekt met de kerst om alle ellende te vergeten.
Hoe romantisch... ik had ook niet anders van je verwacht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † maandag 6 september 2010 @ 10:56:04 #222
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_86119299
quote:

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_86119361
quote:
Op maandag 6 september 2010 10:55 schreef Lienekien het volgende:
Je hebt je bepaald niet sympathiek over je vrouw uitgelaten. Afgezien van je onvrede over de afspraak die ze niet wilde nakomen, mankeerde er ineens van alles aan 'madam'.
zij wwas fout maar haar gedrag en schending van afspraken...
waarom denk je dat we in eerste instantie een vlokkentest hebben gedaan, omdat als het dan nog een mongooltje was het toch te nemen?

maar goed, de rol van haar tante was ook smerig.
een van de afspraken is dat het contact verbroken is en nooit meer word hersteld
hans
  maandag 6 september 2010 @ 11:01:07 #224
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86119425
quote:
Op maandag 6 september 2010 10:51 schreef mijnnaamishans het volgende:

[..]

om welke reden?
Dat je totaal geen inlevingsvermogen heb getoont naar de situatie van je vrouw.

Dat je een kind met down niet als een kind ziet, daarmee wil ik niet zeggen dat ik tegen abortus ben maar zou zelf niet met een man samen willen zijn met zo'n bekrompen instelling.

Dat je echt werkelijk waar denkt dat een kind wat gezond is genoeg heeft aan op zondag bij het eten jou het vlees te zien snijden.

Dat jullie beide een totaal geromantiseerd beeld hebben over ouderschap.
  maandag 6 september 2010 @ 11:01:31 #225
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_86119435
quote:
Op maandag 6 september 2010 10:58 schreef mijnnaamishans het volgende:

[..]

waarom denk je dat we in eerste instantie een vlokkentest hebben gedaan, omdat als het dan nog een mongooltje was het toch te nemen?

een van de afspraken is dat het contact verbroken is en nooit meer word hersteld
Dan nog zou ik het ook heel goed begrijpen dat je vrouw niet met jou door wil, als zij eenmaal een beetje bij haar positieven begint te komen.
  Licht Ontvlambaar maandag 6 september 2010 @ 11:01:48 #226
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86119443
quote:

[..]

Wat geeft jou vervolgens het recht om er ineens allerlei zaken bij te halen die verder niets met die afspraak te doen hebben? Ik noem een creditcard, huis etc...
  maandag 6 september 2010 @ 11:02:33 #227
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86119469
quote:

[..]

De rol van tante was zeker smerig, maar jouw rol niet minder.
Je komt over als een dominante man die perse zijn zin wil hebben zonder ook maar enig inlevingsvermogen.

Daarbij was "madam" ineens nergens meer goed voor.
  maandag 6 september 2010 @ 11:03:51 #228
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86119509
quote:
Op maandag 6 september 2010 10:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoe romantisch... ik had ook niet anders van je verwacht.
Hij heeft haar hier al afgebrand, dan kan een verassing er ook nog wel bij. :+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_86119519
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:01 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat je totaal geen inlevingsvermogen heb getoont naar de situatie van je vrouw.

Dat je een kind met down niet als een kind ziet, daarmee wil ik niet zeggen dat ik tegen abortus ben maar zou zelf niet met een man samen willen zijn met zo'n bekrompen instelling.

Dat je echt werkelijk waar denkt dat een kind wat gezond is genoeg heeft aan op zondag bij het eten jou het vlees te zien snijden.

Dat jullie beide een totaal geromantiseerd beeld hebben over ouderschap.
het werkt hier wel eenzijdig he, steeds inlevingsvermogen voor de vrouw hebben....
niet voor de man.

en het is nog geen kind, het is miniscuul en als ze niet zou weten dat ze zwanger was dan wist ze het ook niet.
die moedergevoelens zijn gewoon ontzettend subjectief.

ik heb geen geromantiseerd beeld van ouderschap en een kind kan best deels zonder zijn vader opgroeien wanneer de moeder maar thuis is.
naar een creche zal hij of zij niet gaan maar gewoon thuis, zoals dat vroeger ook werd gedaan.
daarnaast huren we gewoon een extra hulp in de eerste paar jaar voor het huishouden en boodschappen, dat scheelt ook al veel
hans
  Moderator maandag 6 september 2010 @ 11:04:56 #230
5428 crew  miss_sly
pi_86119544
Misschien is het voor dit kind idd maar het beste als het neit geboren wordt. Toch vraag ik me werkelijk af of je denkt (en je vrouw ook) dat jullie relatie nog een lang leven beschoren is. Jij vertrouwt haar niet, omdat ze 'afspraken niet nakomt' en zij heeft jou leren kennen als een lompe hork die er emotioneel niet voor haar is als ze dat juist wel nodig heeft.

Ik hoop dat jullie wel even de kans nemen om deze toestand te verwerken, zij toch in ieder geval, en aan de relatie te werken voor jullie aan een nieuwe ronde beginnen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 6 september 2010 @ 11:05:07 #231
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86119548
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Hij heeft haar hier al afgebrand, dan kan een verassing er ook nog wel bij. :+
Ben benieuwd hoe ze over hem denkt als ze dit topic zou lezen.

Maar gelukkig is het een troll topic, dat scheelt weer. :+
pi_86119673
quote:

Tip: sluit een annuleringsverzekering af. Want het zou me niet verbazen dat je reeds een bom onder je relatie hebt gelegd. Tja, of je moet een suf kindvrouwtje hebben, dat kan.
  maandag 6 september 2010 @ 11:09:01 #233
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86119692
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:04 schreef mijnnaamishans het volgende:

[..]

het werkt hier wel eenzijdig he, steeds inlevingsvermogen voor de vrouw hebben....
niet voor de man.
Onzin, vele waaronder ik hadden zeker inlevingsvermogen voor jou in het begin en voor de situatie.
Maar daarna kwam je ware aard boven tafel, toen verdween dat inlevingsvermogen ook.

quote:
en het is nog geen kind, het is miniscuul en als ze niet zou weten dat ze zwanger was dan wist ze het ook niet.
Vruchtje vind ik gewoon stom klinken maar bedoel hetzelfde.

quote:
ik heb geen geromantiseerd beeld van ouderschap en een kind kan best deels zonder zijn vader opgroeien wanneer de moeder maar thuis is.
naar een creche zal hij of zij niet gaan maar gewoon thuis, zoals dat vroeger ook werd gedaan.
daarnaast huren we gewoon een extra hulp in de eerste paar jaar voor het huishouden en boodschappen, dat scheelt ook al veel
Maar je onderschat hoe belangrijk een actieve vader is voor een kind, daarbij, de eerste jaren krijg je nooit meer terug, je zal veel missen.
En ik ben ook overdag thuis maar toch heb ik ook wel eens de steun van mijn man nodig, bv als ik ziek ben.

hou er ook rekening mee dat als ze nog een keer zwanger wordt dat babytje op de echo er gezond uit kan zien maar bij de geboorte toch ineens iets blijkt te mankeren, of loop je dan ook gewoon weg?
  Licht Ontvlambaar maandag 6 september 2010 @ 11:09:08 #234
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86119695
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:04 schreef mijnnaamishans het volgende:

[..]

niet voor de man.
Neuh, niet eenzijdig, ik kan me heel goed voorstellen dat je een leven met een gehandicapt kindje niet ziet zitten. Maar de manier waarop jij je hier uitgelaten hebt over je vrouw, doet mij vermoeden dat jullie relatie geen juiste basis heeft...
quote:
Tuurlijk is dat subjectief, maar het is ook zo dat jij nooit enig benul zult hebben van wat hormonen met je kunnen doen...
quote:
Waarom moet je in godsnaam hulp hebben in de huishouding en voor de boodschappen als je fulltime thuis bent om je kind op te voeden?
pi_86119728
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:01 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Wat geeft jou vervolgens het recht om er ineens allerlei zaken bij te halen die verder niets met die afspraak te doen hebben? Ik noem een creditcard, huis etc...
Het gedrag van de vrouw wordt goedgepraat, want ja, hormonen of zo, maar Hans heeft natuurlijk geen emoties en mag geen vreemde dingen gaan roepen als hij zijn toekomst in duigen ziet vallen en zijn relatie stukloopt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2010 11:10:33 ]
pi_86119746
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:02 schreef snakelady het volgende:

[..]

De rol van tante was zeker smerig, maar jouw rol niet minder.
Je komt over als een dominante man die perse zijn zin wil hebben zonder ook maar enig inlevingsvermogen.

Daarbij was "madam" ineens nergens meer goed voor.
ja ik ben dominant en ik wil mijn zin hebben als ik zeker weet gelijk te hebben, ik doe niet aan dergelijke compromissen waar al een besluit over was genomen.
heel leuk voor normale mensen die verder geen toekomstplannen hebben maar daarvoor leef ik niet.
ik wil voor mijn 50ste zover zijn dat ik part-time kan werken.

en mijn vrouw weet wie ik ben, ik heb me nooit anders voor gedaan.

als ik eerlijk word behandel dan behandel ik de ander eerlijk.
word ik bedonderd dan zal ik zorgen dat ik het spelletje net iets harder speel dan de ander en win.

Als ze een man wil die als toekomstbeeld een 2 onder-1-kap in een vinex wijk met een prius voor de deur wou dan had ze daarvoor moeten kiezen.

als je wat wil bereiken dan moet je afspraken en regels handhaven en daar keihard in zijn, anders geef het maar direct op
hans
pi_86119820
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:09 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Het gedrag van de vrouw wordt goedgepraat, want ja, hormonen of zo, maar Hans heeft natuurlijk geen emoties en mag geen vreemde dingen gaan roepen als hij zijn toekomst in duigen ziet vallen en zijn relatie stukloopt?
hans heeft geen gevoelens. hans wil voor zn 50ste binnen zijn en de rest boeit hem geen zak. zn wijf is een statussymbool en ik vermoed dat een toekomstig kind niet veel meer zal zijn. ik heb bij voorbaat eigenlijk al meelij met het wurm.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86119836
quote:

[..]

Dat is onzin inderdaad. Maar het is wel de toon die de muziek maakt en er is in ieder geval geen sprake van gelijkwaardigheid in die relatie. Ik vind TS wel erg oubollig overkomen.
  maandag 6 september 2010 @ 11:13:32 #239
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86119855
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:10 schreef mijnnaamishans het volgende:

[..]

ja ik ben dominant en ik wil mijn zin hebben als ik zeker weet gelijk te hebben, ik doe niet aan dergelijke compromissen waar al een besluit over was genomen.
heel leuk voor normale mensen die verder geen toekomstplannen hebben maar daarvoor leef ik niet.
ik wil voor mijn 50ste zover zijn dat ik part-time kan werken.

en mijn vrouw weet wie ik ben, ik heb me nooit anders voor gedaan.

als ik eerlijk word behandel dan behandel ik de ander eerlijk.
word ik bedonderd dan zal ik zorgen dat ik het spelletje net iets harder speel dan de ander en win.

Als ze een man wil die als toekomstbeeld een 2 onder-1-kap in een vinex wijk met een prius voor de deur wou dan had ze daarvoor moeten kiezen.

als je wat wil bereiken dan moet je afspraken en regels handhaven en daar keihard in zijn, anders geef het maar direct op
Seriously, kots kots kots.
Misschien een verkeerde opmerking maar ik hoop dat je vrouw dit alleen al doet om jou te pesten. :')
pi_86119914
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:13 schreef Stali het volgende:

[..]

Dat is onzin inderdaad. Maar het is wel de toon die de muziek maakt en er is in ieder geval geen sprake van gelijkwaardigheid in die relatie. Ik vind TS wel erg oubollig overkomen.
Ik denk niet ook dat het helemaal goed zit tussen die twee, om mezelf maar eens even zacht uit te drukken, maar ik kan me wel voorstellen dat hij boos is / was. En dan ga je wel eens vreemde dingen roepen.
  maandag 6 september 2010 @ 11:16:12 #241
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_86119930
quote:

[..]

D'r spreekt nergens ook maar een greintje gevoel uit de posts van Hans over zijn vrouw. Ik daag je uit om ook maar ergens één hint te ontdekken dat ie met haar meeleeft, op wat voor manier dan ook.
  maandag 6 september 2010 @ 11:17:09 #242
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86119975
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:13 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Seriously, kots kots kots.
Misschien een verkeerde opmerking maar ik hoop dat je vrouw dit alleen al doet om jou te pesten. :')
Ik krijg steeds meer het idee dat Lentilka en hans een en dezelfde troll is.

Wat als je kind zwaar gehandicapt is?
pi_86120005
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:09 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Neuh, niet eenzijdig, ik kan me heel goed voorstellen dat je een leven met een gehandicapt kindje niet ziet zitten. Maar de manier waarop jij je hier uitgelaten hebt over je vrouw, doet mij vermoeden dat jullie relatie geen juiste basis heeft...
[..]

Tuurlijk is dat subjectief, maar het is ook zo dat jij nooit enig benul zult hebben van wat hormonen met je kunnen doen...
[..]

Waarom moet je in godsnaam hulp hebben in de huishouding en voor de boodschappen als je fulltime thuis bent om je kind op te voeden?
wie zit een leven met een downer wel zitten als je de keuze vooraf hebt...
Als het kind gehandicapt geboren word is dat een hele andere situatie, eentje die je niet kon inzien.
maar de kans daarop is nagenoeg nihil.

tja en hormonen vind ik zo'n achterlijk excuus, je kunt toch gewoon nog wel simpel nadenken wat een mongooltje betekend voor de rest van je leven...

dat is hetzelfde als het goed praten van iemand die dronken in de auto stapt en vervolgens iemand kapot rijdt, tja blame it on the alcohol...

hulp in huishouden is gewoon prettig voor haar, houdt ze tijd over voor leuke dingen en ontneemt haar stress.
hans
pi_86120018
je kan het ook omdraaien. is het nu echt zo geweldig dat een man zijn (blijkbaar) emotioneel onstabiele vrouw via chantage bewerkt om maar een abortus te doen? want afspraak is afspraak........

ik hoop toch zo dat die hans een troll is. stel je voor dat het wel echt is. dan gaan de rillingen je toch over de rug? never mind wie er al dan niet 'gelijk' heeft!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Licht Ontvlambaar maandag 6 september 2010 @ 11:18:56 #245
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86120040
quote:

[..]

Ik heb nergens het gedrag van zijn vrouw goedgepraat, ik kan er alleen heel slecht tegen dat er las iets niet gaat zoals iemand het graag zou hebben, ineens vanalles boven komt drijven dat ook nog fout is... Waarom heb je dan überhaupt nog een relatie met iemand, als het toch alleen maar allemaal kut is?
  maandag 6 september 2010 @ 11:19:24 #246
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_86120053
'Hans' doet het best leuk, de gemoederen al vier topics lang verhit houden. Maar ik geloof er geen barst van. Het is allemaal uit zijn dikke duim.
  maandag 6 september 2010 @ 11:19:41 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86120057
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:08 schreef Stali het volgende:
[..]
Tip: sluit een annuleringsverzekering af. Want het zou me niet verbazen dat je reeds een bom onder je relatie hebt gelegd. Tja, of je moet een suf kindvrouwtje hebben, dat kan.
Goede tip, hoewel ik Hans ervan verdenk de kosten van een eventuele annulering te willen verhalen op zijn vrouw, wegens het niet nakomen van afspraken.... ongeacht of zij ingestemd heeft met die "verassings" vakantie :')

Maar goed, ik kan me voorstellen dat ze toch al het idee heeft in de hel te zijn beland, dus dat kan er nog wel bij.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 6 september 2010 @ 11:19:49 #248
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_86120062
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:10 schreef mijnnaamishans het volgende:

[..]

dat valt wel te omzeilen zolang alles op naam van mijn broer staat officieel.
heb al uitgerekend dat als je minder dan 1200 euro netto verdiend je geen alimentatie hoeft te betalen.

en gelukkig is de levensverwachting van mongolen niet hoog dus het officieel erven zal ook niet gebeuren
Ik begon al mijn twijfels te krijgen maar deze uitspraak deed het hem.
Tip: als je wil choqueren met een neptopic, don't push it
pi_86120072
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:17 schreef mijnnaamishans het volgende:

hulp in huishouden is gewoon prettig voor haar, houdt ze tijd over voor leuke dingen en ontneemt haar stress.
Lienekien?
  maandag 6 september 2010 @ 11:21:01 #250
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_86120089
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:20 schreef Stali het volgende:

[..]

Lienekien?
Te laat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')