Eens met het bovenstaande. De reeks in OUD verzandde ook in allerlei voorbeelden van kindjes die wél relatief succesvol waren, terwijl dat lang niet voor alle kinderen met die afwijking geldt.quote:Op maandag 6 september 2010 21:28 schreef mspoez het volgende:
Weet je wat zo jammer is? De meeste posters hier gaan voorbeelden geven van gehandicapte kinderen die wél geslaagd zijn in het leven, van jongeren die wél heel gelukkig zijn en van mensen die het toch heus heel ver geschopt hebben ondanks alles, terwijl de discussie (voordat TS begon over het opgeven van een kindje dat eenmaal geboren een handicap op zou lopen, wat uiteraard een non-discussie is, maar goed, dat is niet uit te leggen aan een kinderloos persoon) eigenlijk ging over het aborteren van een vruchtje met een afwijking.
Nou, ken geen een ouder die een kind wil om het menselijk bestaan te behouden hoor, kinderen willen is gewoon heel egoistisch omdat je een gezin wil, wil ervaren hoe het is om een kind op te voeden en om van een kind te houden.quote:Op maandag 6 september 2010 22:31 schreef Lentilka het volgende:
Wat een onzin, kinderne krijg je om de soort in stand te houden en natuurlijk is het goed als je een kind liefhebt, maar tsja. eigenlijk is het pervers en tegennatuurlijk om mismaakte kinderen in leven te houden. Niet dat ik mijn kind zou doden, maar toch...
Zoals ik al eerder schreef, heb ook via pm contact met haar gehad en dan kan ze ineens wel fatsoenlijk reageren, denk dus dat ze het gewoon leuk vind om mensen op stang te jagen met haar reacties.quote:Op maandag 6 september 2010 23:05 schreef mspoez het volgende:
Als het je niets op hoeft te leveren zou je je spuisels ook gewoon kunnen deleten na het typen. Je wil er dus wel iets mee. Ik vind het echt vreemd dat je ervoor kiest om zo grof te zijn.
Dit.quote:Op zondag 5 september 2010 12:28 schreef DeBassist het volgende:
ik denk dat als zo zwaar gehandicapt zou zijn dat ik bijna niks zelf zou kunnen ik liever dood was geweest
vanuit die redenering zou ik het dan ook bij mij toekomstige kinderen zien
Ik geloof ook niet dat ze stom is of niet anders kán, ik vraag me gewoon af wat het haar oplevert om het op deze manier te doen. Snap je?quote:Op maandag 6 september 2010 23:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder schreef, heb ook via pm contact met haar gehad en dan kan ze ineens wel fatsoenlijk reageren, denk dus dat ze het gewoon leuk vind om mensen op stang te jagen met haar reacties.
Ik snap je, ik begrijp de lol er ook niet van, maar heb ook sterk het vermoeden dat Lentilka en mijnnaamishans een en dezelfde persoon is.quote:Op maandag 6 september 2010 23:52 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ze stom is of niet anders kán, ik vraag me gewoon af wat het haar oplevert om het op deze manier te doen. Snap je?
Ik zie een matchquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:33 schreef Lentilka het volgende:
Ik ben niet mijnnaamishans. Ik kan me alleen goed in hem inleven omdat we beiden dezelfde verwachtingen hebben in het leven op bepaalde gebieden.
Maar je weet wel dat 'mijnnaamishans' ondertussen geband is ivm meerdere clonen en dat hij toegaf zijn mening in het extreme te trekken om de discussie gaande houden?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:33 schreef Lentilka het volgende:
Ik ben niet mijnnaamishans. Ik kan me alleen goed in hem inleven omdat we beiden dezelfde verwachtingen hebben in het leven op bepaalde gebieden.
Ik bedoel met voorgaande niet dat jullie dezelfde zijn, bedoel daar mee te zeggen dat je de mening deelt van iemand die niet werkelijk bestaat en waarvan degene die zich voordeed als hem bewust overdreef.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:01 schreef Lentilka het volgende:
Dat weet ik niet maar een simpele ipcheck lost dit zo op. Geloof het of niet maar er zijn meerdere mensen met dezelfde mening, het kan ook niet anders in een land van 16 miljoen en nog vele Vlaamse posters.
Geen dankquote:Op woensdag 8 september 2010 15:12 schreef mspoez het volgende:
Dank voor je helder licht Paintmeester. Zo hadden we het nog niet bekeken.
Ok poging tot troll deze vent.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:04 schreef habbekratsje het volgende:
feit is wel dat je kunt trekken dat de meeste vrouwen nooit maar dan ook nooit topfuncties moeten krijgen in de gezondheidszorg of dat wat ermee te maken heeft.
wederom ontbreekt elk rationeel denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |