abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86419504
Ach, ik had zelf als doelstelling om voor mn 19e ontmaagd te worden. Uiteindelijk werd dit 2 weken voor mijn verjaardag gerealiseerd. Ik wil dr mee zeggen dat het geen zak uitmaakt of je al op je 12e of 20e ontmaagd wordt. Waarom moet je dit zo vroeg mogelijk in je leven doen? Meisjes van 12 met hakkeschoentjes en stringetjes, die vragen er praktisch om. Dat is toch ook niet normaal? Ik weet dat ik mezelf ook wel eens rond mijn 18e afvroeg van; zou ik em niet gewoon ergens in duwen? De zeik voor mij is dat ik dan niet geniet ervan. Als ik geen liefde dr bij voel, dan hoeft het van mij niet.

Take your time,

En mocht het lukken heb je nog altijd je linkerhand. :)
  dinsdag 14 september 2010 @ 13:46:39 #102
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_86419778
kortom, maak je gewoon geen zorgen dude :O het komt vanzelf
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  woensdag 15 september 2010 @ 17:56:52 #103
298992 blarewitch
* My other car is a broom *
pi_86468191
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:39 schreef mriN het volgende:
Ach, ik had zelf als doelstelling om voor mn 19e ontmaagd te worden. Uiteindelijk werd dit 2 weken voor mijn verjaardag gerealiseerd. Ik wil dr mee zeggen dat het geen zak uitmaakt of je al op je 12e of 20e ontmaagd wordt. Waarom moet je dit zo vroeg mogelijk in je leven doen? Meisjes van 12 met hakkeschoentjes en stringetjes, die vragen er praktisch om. Dat is toch ook niet normaal? Ik weet dat ik mezelf ook wel eens rond mijn 18e afvroeg van; zou ik em niet gewoon ergens in duwen? De zeik voor mij is dat ik dan niet geniet ervan. Als ik geen liefde dr bij voel, dan hoeft het van mij niet.

Take your time,

En mocht het lukken heb je nog altijd je linkerhand. :)
Of je rechterhand ;)
Helemaal mee eens, en ieder mens is anders, dus niks om je zorgen over te maken!
  donderdag 16 september 2010 @ 16:38:20 #104
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_86502946
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:43 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

De meesten van die 'praters' zijn ook nog gewoon maagd hoor. Gewoon ook zelf stoere verhalen verzinnen en meepraten.
Dat vind ik nou ook weer een beetje overdreven, de meeste jongeren wachten niet meer tot 19 jaar hoor..
Minds are like parachutes. They only function when open.
  vrijdag 17 september 2010 @ 03:51:08 #105
318295 Ratso
I'm walking here!
pi_86524753
Dit soort serieuze topics openen op FOK 8)7
  vrijdag 17 september 2010 @ 10:39:28 #106
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_86528481
28 en nog maagd
pi_86529660
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ben ook 19 en heb zelfs nog nooit gezoend. Ik zou wel heel graag een keer intiem contact willen hebben maar ik ben zelfs niet eens zeker over mijn geaardheid. Soms zie ik een hele mooie man lopen en dan krijg ik een raar gevoel in mijn buik maar dat heb ik ook bij sommige meisjes. Ik masturbeer me wel heel vaak en dan gaan mijn fantasieen alle kanten op. Ik heb zelfs een keer gefantaseerd over sex met dieren. Is dit erg?
  vrijdag 17 september 2010 @ 11:19:43 #108
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86529727
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:17 schreef BazigeBarry het volgende:
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ben ook 19 en heb zelfs nog nooit gezoend. Ik zou wel heel graag een keer intiem contact willen hebben maar ik ben zelfs niet eens zeker over mijn geaardheid. Soms zie ik een hele mooie man lopen en dan krijg ik een raar gevoel in mijn buik maar dat heb ik ook bij sommige meisjes. Ik masturbeer me wel heel vaak en dan gaan mijn fantasieen alle kanten op. Ik heb zelfs een keer gefantaseerd over sex met dieren. Is dit erg?
Het is erg als je het zelf erg vind. Zo ben je gemaakt daar kun jij toch niets aan doen ?

Ik vind het altijd zo schattig mensjes die nog nooit gezoend of wat hebben :9~ :9~
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_86559523
ik ben ook 19 jaar en heb ook nog nooit gezoend, sex of een relatie gehad.

enige wat ik heb is dat ik nieuwschierig ben naar hoe het zou voelen om sex te hebben, of het echt zo "geweldig" is als meeste mensen in beweren.
pi_86559608
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 00:18 schreef Megakroelbeestje het volgende:
ik ben ook 19 jaar en heb ook nog nooit gezoend, sex of een relatie gehad.

enige wat ik heb is dat ik nieuwschierig ben naar hoe het zou voelen om sex te hebben, of het echt zo "geweldig" is als meeste mensen in beweren.
Mja, het geweldigste is natuurlijk het hoogtepunt, en je weet al hoe dát is ;)
pi_86559678
wel nee, bij het het orgasme hoort een 'zo, dat hebben we ook weer gehad' gevoel.
they give birth astride of a grave, the light gleams an instant, then it's night once more
pi_86559705
Vergeet 'The 40 Year Old Virgin', lach alle christenen uit met hun heilige maagd Maria. De koningin der maagden is ongetwijfeld Isa Blyth. Deze Schotse is vandaag 106 jaar oud geworden, en heeft nog steeds haar maagdenvlies.

Blyth heeft zelfs nog nooit gezoend. Toch zit ze er niet mee. Ze is ervan overtuigd dat dit het geheim is van haar hoge leeftijd. "Ik weet niet of iemand het ooit eerder heeft geprobeerd, maar ver zijn ze niet gekomen", beweert haar 67-jarige nicht. "Ze heeft nooit de behoefte gehad aan een man en had er nooit tijd voor."

De in 1904 geboren Blyth kwam ook zonder man wel door haar weekenden heen. Zo was ze lid van een bloemenclub en was vaak op de golfbaan of in de tuin te vinden. Ook ging ze vaak naar de kerk of zong er in het koor. De eeuwige maagd heeft altijd in Edinburgh gewoond en 35 jaar gewerkt als secretaresse bij een whiskystokerij.

"Mijn tante had het altijd druk. Ik denk dat ze ook meer een verzorgende vrouw was, aangezien ze als eerstgeborene moest zorgen voor haar broertjes en zusjes." De oude vrouw viert haar verjaardag met taart en champagne in het bejaardenhuis.
pi_86559877
Dies gewoon aseksueel!
  zaterdag 18 september 2010 @ 06:38:47 #114
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_86563029
Ik zou me echt niet blijer voelen als 1 uitzeondering op een paar blijardtigmijoen mensen op aarde haar maagdenvlies op haar 106 levensjaar nog heeft.. Troost mij voor geen meter. Sex is natuurlijk en een drang. Wat zij deed was haar zaak. Vind het zo jammer om maagden naast extremen te gaan leggen alsof dat zou helpen.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_86764901
TS wilt neuken?

Ga met vrienden stappen giet er lekker wat alcohol in, beetje moed indrinken kan geen kwaad.
die shit gaat te fur voor een nigger.
pi_86766713
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:19 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Het is erg als je het zelf erg vind. Zo ben je gemaakt daar kun jij toch niets aan doen ?

Ik vind het altijd zo schattig mensjes die nog nooit gezoend of wat hebben :9~ :9~
dus je vind me schatig :@
nu is mijn dag weer goed O+
  donderdag 23 september 2010 @ 23:08:04 #117
319155 Marxist
De leugen regeert
pi_86771955
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:32 schreef hannekam het volgende:
Hallo,

Ik vroeg me af of meer mensen dit probleem hebben en er mee zitten.
Ben nu 19.
Als je om je heen kijkt hoor je veel jongens over seks en hun vriend(in) praten.
Hierover zou ik ook graag meepraten, alleen voel ik me er niet lekker bij dat ik op deze leeftijd nog steeds maagd ben. En ook niet eens een vriendin heb.
Ik heb zelfs nog bijna geen ervaring met gewone liefde en relaties.
Ik heb gewoon behoefte aan een echte relatie.
Iemand waar je echt van kan houden.
En alles mee kan delen.

Ik ben er heel lang al mee bezig.
En denk er vaak aan dat het nu wel eens tijd word voor een relatie voor mij.
Alleen wil dit nog niet zo goed lukken allemaal.
Ik weet niet precies hoe dit komt.

Ik ga ook nooit uit want heb geen vrienden en in me eentje uitgaan heeft geen nut.
Ook ben ik zeker niet lelijk ofzo.
Maar ik ben onzekerder geworden.

Alleen durf ik vaak geen leuke meiden zomaar aan te spreken op straat die ik niet ken.
Op het moment als ik de eerste stap wil zetten weet ik ineens helemaal niet meer wat ik dan moet zeggen of waar je mee moet beginnen met zon gesprek.
Ik word dan gewoon ineens onzeker.
Bij mensen waar ik niets voor voel heb ik hier geen last van.

Er is 1 min puntje aan mezelf waar ik zeker van ben waarom ik op dit soort momenten ineens helemaal in elkaar klap en heel onzeker word.
En dat is dat ik een beetje een monotoon stem geluid heb. (Een beetje op 1 toonhoogte dus)

Ik denk dan soms wel eens dat een leuk meisje bijv. dit opvalt aan mij en daarom niet met mij wil praten.
En neem dan ook 9 v/d 10 X niet eens de moeite om het te proberen. hier zit ik echt mee en ik ben er al 1.5 mee bezig maar er komt nog geen vooruitgang.

Zijn er dus meer jongens die dit probleem hebben of hebben gehad? en hebben jullie nog goede tips voor me?

Ik heb t gevoel alsof meiden me links laten liggen en waanneer ik de laatste tijd oogcontact probeert te maken kijken heel weinig meiden terug in die periode negeren ze me oogcontact. integendeel soms zijn er dagen dat ik veel blikken krijgt waar ik op straat loop. ik weet niet waar het aan zou liggen, ik zie er niet verkeerd uit tenminste
Voorzover ik weet heeft bijna iedereen van 19 een seksuele relatie of meerdere tegelijk, of ze hebben er al veel gehad. Maar ja, bij is nog erger (sorry voor de ego-trip). Ik ben namelijk 27 jaar en heb nog helemaal nooit een relatie gehad. Ja zo'n meisje in groep 8 die drie weken verkering wilde omdat ze me "wel leuk" vond. Daar was ze snel van genezen. Dit kan ik je met zekerheid zeggen : Als het je nooit zal lukken om op een meisje af te stappen of met ze te praten, dan blijf je je hele leven maagd. Vrouwen stappen namelijk NOOIT op mannen af. Dat is een onveranderbare natuurwet. Het is gewoon arrogantie van ze: "IK ben mooi, jij doet het werk maar, IK ben de prinses en jij bent de ridder op het witte paard. Kom me maar halen of rot op."

Maar luister ook naar wat de andere mensen zeggen op jouw post. Ga nooit uit van de mening van 1 persoon.
Er word in deze wereld meer gelogen dan de waarheid gesproken.
pi_86777786
Meer zelfvertrouwen hebben.
Daar kunnen wij niets aan doen. Dat ligt totaal aan jezelf.
Je moet je natuurlijk wel op je gemak voelen.
Dus scheren, lekker geurtje, mooie kleertjes, daar schiet je al heel wat mee op!

Je moet zeker zijn als op een meisje wilt afstappen en gewoon doen.
Zelf ben ik beetje freak en stap misschien teveel op ze af.
Niet denken van: oh dit van mezelf dat van mezelf. maar gewoon denken... 't gaat goed, want ik praat nog met d'r .
En zorg dat je geen doodde stitle's hebt. Altijd onprettig.
Begin rustig, gewoon een gesprek. De rest komt later.

Met je 1 toon probleem. Probeer daar wat aan te doen? Niet lullig bedoeld, maar dat kan inderdaad een negatieve werking hebben op meiden / vrouwen.
Stel je positief op, en niet zo emo van; lukt me toch niet .. blabla.

Succes!!
Ga morgen ( zaterdag ) Gewoon uit met vrienden, drink lekker biertje, chill.. en stap op een meisje af.
En pap een gesprek aan voor 5min. Kom je al heel ver... De meeste hebben hier al problemen mee.

OH ja, laat je niet beïnvloeden door je vrienden. Behalve als't op een positieve manier is !:P

Als het je uiteindlijk lukt om met zo'n chick te bekken enzo, Oke prima.
Denk dan niet gelijk dat je d'r in bed krijgen. Dat is een heel ander niveau :P
Na zoenen, probeer vingeren. en vervolgens mee naar je huis krijgen.

Op bed gooien, rubbertje bij de hand... En knallen maar. Veel succes. ( en ja, het is echt beter als rukken. Merk je wel na je 'komen' :o :P :D '

Veel succes.
Dude
pi_86777796
Meer zelfvertrouwen hebben + schijt hebben.
pi_86777968
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:08 schreef Marxist het volgende:

[..]

Voorzover ik weet heeft bijna iedereen van 19 een seksuele relatie of meerdere tegelijk, of ze hebben er al veel gehad. Maar ja, bij is nog erger (sorry voor de ego-trip). Ik ben namelijk 27 jaar en heb nog helemaal nooit een relatie gehad. Ja zo'n meisje in groep 8 die drie weken verkering wilde omdat ze me "wel leuk" vond. Daar was ze snel van genezen. Dit kan ik je met zekerheid zeggen : Als het je nooit zal lukken om op een meisje af te stappen of met ze te praten, dan blijf je je hele leven maagd. Vrouwen stappen namelijk NOOIT op mannen af. Dat is een onveranderbare natuurwet. Het is gewoon arrogantie van ze: "IK ben mooi, jij doet het werk maar, IK ben de prinses en jij bent de ridder op het witte paard. Kom me maar halen of rot op."

Maar luister ook naar wat de andere mensen zeggen op jouw post. Ga nooit uit van de mening van 1 persoon.
Ik snap dat het een mooi excuus is, maar lang niet alle vrouwen zijn arrogant. Je hebt namelijk ook onzekere vrouwen, en ja die zullen ook nooit op iemand afstappen. Al zijn er wel vrouwen die het initiatief tonen, dus wees nou niet boos op alle vrouwen puur omdat jij een fobie van ze hebt. Ik snap niet hoe je überhaupt de schuld bij vrouwen kunt leggen als jij zelf een enorm onverwerkt trauma hebt waar het allemaal aan te wijten is.

Of je moet echt enkel doodsangst van mooie vrouwen hebben, dan is de oplossing simpel. Zoek een lelijke vrouw die al blij is dat er eens een jongen op haar afstapt...
  vrijdag 24 september 2010 @ 08:37:24 #121
8369 speknek
Another day another slay
pi_86778255
19 is voor een man helemaal niet zo uitzonderlijk als je zou denken.
Uitzonderlijker is dat je geen vrienden hebt en schijnbaar meisjes op straat aan moet spreken waar je van afhankelijk bent. Daar zou ik me meer druk om maken. Waarom zit je niet op school, of werk je niet in de omgeving van meisjes?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_86814472
ga es naar de hoere of zoek vriende... der zijn genoeg clubjes waar je zo mense kunt lere kenne (cursusen, starbucks, school/werk, etc.).
ohja en neuke is echt niet zo belangrijk, na (of zelfs tijdens!) de eerste keer denkt elke vent letterlijk: "is dit het nou?!? :? "
  One tough cookie zaterdag 25 september 2010 @ 01:55:54 #123
169210 liesje1979
pi_86817675
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 00:08 schreef ramakandra het volgende:
ga es naar de hoere of zoek vriende... der zijn genoeg clubjes waar je zo mense kunt lere kenne (cursusen, starbucks, school/werk, etc.).
ohja en neuke is echt niet zo belangrijk, na (of zelfs tijdens!) de eerste keer denkt elke vent letterlijk: "is dit het nou?!? :? "
Je vergeet af en toe de letter `n`.
pi_86821340
Na het lezen van de OP begrijp ik wel waarom je geen vrienden en geen vriendin hebt.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_87395750
TS moet een heel sociaal leven opbouwen. en dan is op je 19e nog maagd zijn echt niet het grootste probleem, laat staan dat het probleem is. Eén voordeel: je hebt niets te verliezen. Nadelen: legio.
Succes!
pi_87395920
Ik ben ook 19 en nog maagd. Komt binnenkort hopelijk verandering in aangezien ik nu bijna 4 weken een vriend heb :D. En hey, het is ook mijn eerste!

Je moet je niet zo druk maken. Wie gaat het nou iets aan of je een vriendin hebt of niet? Een aantal van mijn vriendinnen en vrienden zijn ook 19 of 20 en nog altijd maagd (en nooit een vriend(in) gehad). Ik begrijp niet wat het probleem is. Het komt jouw kant ooit wel eens opgewaaid. Tot die tijd moet je gewoon geduldig zijn en je met andere dingen bezighouden.

[ Bericht 70% gewijzigd door seiramu op 10-10-2010 20:58:12 ]
pi_87397738
Rukken bv.
  maandag 11 oktober 2010 @ 17:28:40 #128
54408 Parzival
Where it happens
pi_87424702
ik denk dat het punt is dat je bewuste keuzes moet gaan maken.. leeftijd doet er in dit geval niet zo toe.. het is waar jij aan toe bent.. wil je nu onwijs graag en alleen om het te proberen.. dan moet je iemand huren.. maar het is altijd beter (naar mijn idee) om bewust om te gaan met dit soort dingen.. en soms kun je dan ook zeggen.. weet je ik wacht gewoon nog even tot ik echt een leuk iemand tegenkom.. en dat hoeft helemaal niet degeen te zijn waarmee je de rest van je leven wil delen.. maar een leuk scharreltje voor het weekend kan net zo goed. punt is.. het komt niet vanzelf, je moet niets forceren maar een beetje hulp kan geen kwaad.. ga dingen doen sport clubs reizen whatever.. als je maar mensen ontmoet.. en vanuit daar kom je vast een keer iemand tegen..
en idd 19 is niets hoor.. er zijn zelfs mannen van 30 of ouder.. zo zijn er extremen naar boven en extremen naar beneden qua leeftijd..
doe gewoon chill relaxed en als de tijd daar is.. dan is de tijd daar
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_87425965
Kijk, met 19 nog maagd zijn is best kut als je daar al jaren lang verandering in probeert te brengen.

Maar het is zeker geen dramatische leeftijd. Iets later dan gemiddeld, totaal geen ramp dus.
pi_87426297
Ik zie het probleem niet. Leef je leven, geniet en zoek vooral niet. Het komt allemaal goed. :)
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:27:55 #131
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_87426757
wat ik me eigenlijk af vraag he n.a.v. dit topic
Wie heeft er wel eens gehad dat de vrouw al een keer geneukt had in een relatie en dan een partner krijgt waarbij de man nog maagd is ?

is dat niet erg moeilijk omdat de man vaak de leiding neemt ?
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:32:30 #132
54408 Parzival
Where it happens
pi_87426921
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:27 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
wat ik me eigenlijk af vraag he n.a.v. dit topic
Wie heeft er wel eens gehad dat de vrouw al een keer geneukt had in een relatie en dan een partner krijgt waarbij de man nog maagd is ?

is dat niet erg moeilijk omdat de man vaak de leiding neemt ?
dat ligt een beetje aan de vrouw.. maar als ze een beetje initiatiefrijk is maakt dat niet uit..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:34:25 #133
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_87427015
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:32 schreef Parzival het volgende:

[..]

dat ligt een beetje aan de vrouw.. maar als ze een beetje initiatiefrijk is maakt dat niet uit..
Klopt dat is ook zo, maar ik heb bijvoorbeeld lang een relatie gehad. Veel gedaan, maar 1 probleem wat toch altijd wel bleef was dat ik als ik "bovenop" ging, zijn ding er zelf niet in kreeg (bang pijn te doen ofzo, omdat hij hem er ook nooit in 1 x in deed, omdat et anders niet fijn ging.) Na 1 x volledig lukte dat wel altijd. Maar goed dat vraag ik me dus af, hoe los je dan zo iets op bijvoorbeeld? Als de man dan nog nooit iets gedaan heeft..
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:36:30 #134
54408 Parzival
Where it happens
pi_87427095
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:34 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Klopt dat is ook zo, maar ik heb bijvoorbeeld lang een relatie gehad. Veel gedaan, maar 1 probleem wat toch altijd wel bleef was dat ik als ik "bovenop" ging, zijn ding er zelf niet in kreeg (bang pijn te doen ofzo, omdat hij hem er ook nooit in 1 x in deed, omdat et anders niet fijn ging.) Na 1 x volledig lukte dat wel altijd. Maar goed dat vraag ik me dus af, hoe los je dan zo iets op bijvoorbeeld? Als de man dan nog nooit iets gedaan heeft..
ik denk dat de meeste mannen genoeg hebben gezien op de tv/computer om de situatie in te schatten hoor ;)
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:40:32 #135
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_87427259
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:36 schreef Parzival het volgende:

[..]

ik denk dat de meeste mannen genoeg hebben gezien op de tv/computer om de situatie in te schatten hoor ;)
Haha, ik moest lachen.. :P
maar durven ze dat dan wel , zijn ze niet bang te falen omdat het hun 1e keer is :P ?
hoe is bij mannen eigenlijk de eerste keer vraag ik me af :P hoe ze zich gedragen enzo.
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:45:44 #136
54408 Parzival
Where it happens
pi_87427439
ik hoor net een nieuwe post/poll aankomen.....
pi_87427501
Sowieso, falen bij je eerste keer is vrij betrekkelijk, als je verwacht dat je het de eerste keer onwijs goed kan en dat het onwijs lekker zal zijn, dan zal het wel tegenvallen ja. Maar dat dat belachelijk is snap je toch pas later. Cruel world. :D
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:56:35 #138
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_87427852
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:47 schreef heiden6 het volgende:
Sowieso, falen bij je eerste keer is vrij betrekkelijk, als je verwacht dat je het de eerste keer onwijs goed kan en dat het onwijs lekker zal zijn, dan zal het wel tegenvallen ja. Maar dat dat belachelijk is snap je toch pas later. Cruel world. :D
haha ja dat is ook maar dan is de eerste keer dus gewoon niet leuk :') ?
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:58:25 #139
268652 skitzin
Flugel addict
pi_87427925
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:56 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

haha ja dat is ook maar dan is de eerste keer dus gewoon niet leuk :') ?
ik denk dat voor iedereen het op het eerste moment erg leuk was...
Maar als je er later aan terug denkt dan baal je ;)
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:22:08 #140
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_87429043
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:58 schreef skitzin het volgende:

[..]

ik denk dat voor iedereen het op het eerste moment erg leuk was...
Maar als je er later aan terug denkt dan baal je ;)
Waar baal je dan van ?
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:24:38 #141
54408 Parzival
Where it happens
pi_87429162
ik kan niet echt zeggen dat ik ervan baal ofzo hoor.... zoooo slecht was het nou ook weer niet ;)
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:24:51 #142
268652 skitzin
Flugel addict
pi_87429166
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:22 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Waar baal je dan van ?
de meeste mensen hopen/denken dat de eerste keer ideaal moet zijn :P
En juist als je dat denkt gaat alles mis.. net als bij mij dus ;)
ik geloof dat zelfs mn 1e 2 condooms knapten _O-
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:28:37 #143
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_87429343
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:24 schreef skitzin het volgende:

[..]

de meeste mensen hopen/denken dat de eerste keer ideaal moet zijn :P
En juist als je dat denkt gaat alles mis.. net als bij mij dus ;)
ik geloof dat zelfs mn 1e 2 condooms knapten _O-
haha, ja dat is ook best kut ja :+
naja ideaal niet ofcourse, maar of het uberhaupt wel lukt zeg maar _O-
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:30:23 #144
268652 skitzin
Flugel addict
pi_87429429
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:28 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

haha, ja dat is ook best kut ja :+
naja ideaal niet ofcourse, maar of het uberhaupt wel lukt zeg maar _O-
je kan het als man niet echt de 1e keer noemen als je hem er niet eens in krijgt, die verhalen heb ik ook wel gehoord _O-
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:31:16 #145
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_87429473
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:30 schreef skitzin het volgende:

[..]

je kan het als man niet echt de 1e keer noemen als je hem er niet eens in krijgt, die verhalen heb ik ook wel gehoord _O-
Ja kijk dat vraag ik me dus af, zijn er dus mannen die daar de eerste keer problemen mee hebben :+ ?
wat voor verhalen, tell me _O-
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:33:42 #146
268652 skitzin
Flugel addict
pi_87429587
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Ja kijk dat vraag ik me dus af, zijn er dus mannen die daar de eerste keer problemen mee hebben :+ ?
wat voor verhalen, tell me _O-
1 van mn exen beweerde ooit dat ze een vriend had die kromp als die hem er in stopte, of bij het verkeerde gat zat :P
Ze schijnt het uitgemaakt te hebben omdat het hem na 6x nog niet lukte _O-
Ik denk stiekem dat die gozer gewoon nog uit de kast moet komen :P
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:49:02 #147
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_87430345
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:33 schreef skitzin het volgende:

[..]

1 van mn exen beweerde ooit dat ze een vriend had die kromp als die hem er in stopte, of bij het verkeerde gat zat :P
Ze schijnt het uitgemaakt te hebben omdat het hem na 6x nog niet lukte _O-
Ik denk stiekem dat die gozer gewoon nog uit de kast moet komen :P
wtf ik moest lachen :') je maakt men avond weer goed _O-
haha na 6 dagen of 6 x op een avond :+ ?
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:51:22 #148
268652 skitzin
Flugel addict
pi_87430462
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:49 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

wtf ik moest lachen :') je maakt men avond weer goed _O-
haha na 6 dagen of 6 x op een avond :+ ?
ik heb geen idee, niet durven vragen 8)7
pi_87430483
Ik vond het eerlijk gezegd best een leuk gevoel om mijn leuter binnen te steken. Ik mag zeker niet klagen over de lengte van mijn ding, maar ik moest toch wel behoorlijk ver gaan om een leuk gevoel te krijgen de eerste keer.
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:53:58 #150
268652 skitzin
Flugel addict
pi_87430571
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:52 schreef Vanky het volgende:
Ik vond het eerlijk gezegd best een leuk gevoel om mijn leuter binnen te steken. Ik mag zeker niet klagen over de lengte van mijn ding, maar ik moest toch wel behoorlijk ver gaan om een leuk gevoel te krijgen de eerste keer.
_O- _O-
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:30:32 #151
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_87432245
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:51 schreef skitzin het volgende:

[..]

ik heb geen idee, niet durven vragen 8)7
Na 6 dagen proberen oke, maar 6 x op een avond vind ik wat ver gaan eerlijk gezegd :+ want wat noem je een keer, er tegen aan maar gaat niet verder keer 1 ? of een half uur proberen 1e x bijvoorbeeld :')
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:34:19 #152
320999 Elchico___
Livin la vida loca
pi_87441825
PM me. ik kan je misschien helpen, als je wil uiteraard. ;)
pi_87441943
@TS: Vrind benjamin, ik wist niet dat je speciaal hiervoor nou een topic moest voor openen. Ik stuur het alje vrienden muhahah!lutser
pi_87446406
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:42 schreef DE_krumpel het volgende:

[..]

En dan zeker neuken om te neuken?
Jullie vergeten zeker even voor het gemak dat je dit nog altijd met 2 personen doet?
Ik laat geen lompe boeren aan mijn lijf daarom ben ik al 20 jaar maagd ^O^
Tegenwoordig zijn het niet de "lompe boeren" :') die je je van het lijf moeten schattebout; wat dacht je van de mocromooiboois en de 50-cent relnegerts ?
pi_87446421
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:36 schreef TMartina het volgende:
@TS: Vrind benjamin, ik wist niet dat je speciaal hiervoor nou een topic moest voor openen. Ik stuur het alje vrienden muhahah!lutser
en weer zo'n popiejopie kneusje die wat brownie points nodig heeft voor zn plekkie op de sociale rat-race ladder :') :') :')

[ Bericht 0% gewijzigd door ErictheSwift op 12-10-2010 16:58:14 ]
pi_87466061
5 tientjes, ga na de hoeren ofzoo :D
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_87467901
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:52 schreef Turquaz52 het volgende:
5 tientjes, ga na de hoeren ofzoo :D
:|W :|W :|W

Voor de zoveelste keer; dan heeft-tie zn fluit er mss ooit een keer ingehangen, maar dan weet-tie nog steeds niet hoe hij een meid het bed / een relatie in moet krijgen, en dat laatste te onderhouden.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:16:30 #158
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_87472528
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:37 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

:|W :|W :|W

Voor de zoveelste keer; dan heeft-tie zn fluit er mss ooit een keer ingehangen, maar dan weet-tie nog steeds niet hoe hij een meid het bed / een relatie in moet krijgen, en dat laatste te onderhouden.
DIT . Dat kan ik uit eigen ervaring bevestigen
pi_87475806
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 05:16 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

Tegenwoordig zijn het niet de "lompe boeren" :') die je je van het lijf moeten schattebout; wat dacht je van de mocromooiboois en de 50-cent relnegerts ?
Ja ik ga nooit maar dan ook nooit alleen naar rotterdam :'(
pi_87479632
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 22:15 schreef DE_krumpel het volgende:

[..]

Ja ik ga nooit maar dan ook nooit alleen naar rotterdam :'(
Kzal wel voor je zorgen meid!
pi_87503765
Topicstarter: Ik ben 21, en ook nog maagd. Geen schaamte met je 19;) Bij mij in de klas behoor ik denk tot de enige maagd, misschien dat er nog 1 andere maagd is. Waarom zou je je ervoor schamen? Een leven zonder een vriendin/seks is er ook een! Vooral seks is een levensbehoefte en geen levensnood en, wat betreft een relatie: die komt vanzelf wel.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mightydriver op 13-10-2010 18:48:11 ]
Zelfs de beste maakt fouten. Je kunt jezelf tot de beteren rekenen!
pi_87503840
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:19 schreef Mightydriver het volgende:
Topicstarter: Ik ben 21, en ook nog maagd. Geen schaamte met je 19;) Bij mij in de klas behoor ik denk tot de enige maagd, misschien dat er nog 1 andere maagd is. Waarom zou je je ervoor schamen? Een leven zonder een vriendin/seks is er ook een! Vooral seks is geen levensbehoefte, wat betreft een relatie: die komt vanzelf wel.
Als je hem wil geruststellen is dat niet bepaald de manier
pi_87503933
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je hem wil geruststellen is dat niet bepaald de manier
Ligt eraan hoe hij het zelf opvat... Of ken je hem beter als de gemiddelde FOKker?
pi_87504081
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:25 schreef Mightydriver het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe hij het zelf opvat... Of ken je hem beter als de gemiddelde FOKker?
Neuh, maar ik heb wel inlevingsvermogen.
pi_87504372
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Neuh, maar ik heb wel inlevingsvermogen.
Niet afdoende aan je inlevingsvermogen, maar ik blijf er toch bij: Tis hoe de topicsarter het interpreteert. Ik heb mijn menig gegeven, en als de TS liever heeft dat ik die weghaal, ga ik er van uit dat ik het van hem hoor.
pi_87504452
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:38 schreef Mightydriver het volgende:

[..]

Niet afdoende aan je inlevingsvermogen, maar ik blijf er toch bij: Tis hoe de topicsarter het interpreteert. Ik heb mijn menig gegeven, en als de TS liever heeft dat ik die weghaal, ga ik er van uit dat ik het van hem hoor.
Waarom zou je je mening moeten weghalen? :o

Nee maar een vriendin hebben of seks is enkel niet belangrijk in het leven als je aseksueel bent. Maar TS wil die dingen wel graag, dus zeggen dat een leven zonder vriendin/seks ook een leven is, zal niet bepaald helpen. Sowieso is dat nogal een onverschillige houding, dan verandert er nooit iets.

En als jij met 21 de enige maagd in je klas bent is dat ook geen leuk vooruitzicht voor hem.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 18:43:17 #167
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_87504514
Kom op TS, 19 kan nog prima.
Maak je geen zorgen, komt wel.

quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:19 schreef Mightydriver het volgende:
Topicstarter: Ik ben 21, en ook nog maagd. Geen schaamte met je 19;) Bij mij in de klas behoor ik denk tot de enige maagd, misschien dat er nog 1 andere maagd is. Waarom zou je je ervoor schamen? Een leven zonder een vriendin/seks is er ook een! Vooral seks is geen levensbehoefte, wat betreft een relatie: die komt vanzelf wel.
Ik spreek je nog wel als je geen maagd meer bent. :')
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_87504630
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom zou je je mening moeten weghalen? :o

Nee maar een vriendin hebben of seks is enkel niet belangrijk in het leven als je aseksueel bent. Maar TS wil die dingen wel graag, dus zeggen dat een leven zonder vriendin/seks ook een leven is, zal niet bepaald helpen. Sowieso is dat nogal een onverschillige houding, dan verandert er nooit iets.

En als jij met 21 de enige maagd in je klas bent is dat ook geen leuk vooruitzicht voor hem.
Weet ik het, kan zijn dat ik de TS dermate kwets ofzo...

Voor de rest, je heb gelijk, fout van mij(uitgeluld).
pi_87504682
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:43 schreef Zero17 het volgende:
Kom op TS, 19 kan nog prima.
Maak je geen zorgen, komt wel.
[..]

Ik spreek je nog wel als je geen maagd meer bent. :')
Postinhoud ff veranderd, ik bedoelde iets anders. Dankje voor de terechtwijzing jong!
pi_87504715
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:46 schreef Mightydriver het volgende:

[..]

Weet ik het, kan zijn dat ik de TS dermate kwets ofzo...

Voor de rest, je heb gelijk, fout van mij(uitgeluld).
Ook weer niet zo dramatisch. :P

Maar als jij gelukkig bent zonder vriendin/seks is dat mooi natuurlijk.
Met 21 ben je sowieso nog lang niet dood, dus je hebt nog even de tijd. ;)
pi_87504808
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ook weer niet zo dramatisch. :P

Maar als jij gelukkig bent zonder vriendin/seks is dat mooi natuurlijk.
Met 21 ben je sowieso nog lang niet dood, dus je hebt nog even de tijd. ;)
Inderdaad, ben nog een broekie;p
pi_87517923
ik was volgens mij ook 19. Volgens mij is dat gewoon gemiddeld? Mijn eerste was ook maagd alleen hij was echt heel groot geschapen, waardoor het in die 5 maand dat we wat hadden nooit echt gelukt is. ( 5 jaar later nog eens geprobeerd en toen lukte het wel)

Ikzelf ken volgens mij maar 1 iemand (van 27) die nog maagd is. Hij wil ook wachten op een meisje dat de moeite waard is voor een vaste relatie.

Zijn probleem is overigens dat hij te beleefd is. Normaal hoor ik alleen: gebrek aan zelfvertrouwen.

Sommigen hier zeggen: zo boeiend is het niet....Maar dat is het wel. het is 1 van de beste dingen die er is.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 23:36:46 #173
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_87518012
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:49 schreef Mightydriver het volgende:

[..]

Postinhoud ff veranderd, ik bedoelde iets anders. Dankje voor de terechtwijzing jong!
No problem hoor. :*
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_87903648
ik ben 28 en ook nog maagd, en geen relaties gehad :'(
pi_87904733
- weg -

[ Bericht 99% gewijzigd door Adolecens op 10-11-2010 21:34:48 ]
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_87904858
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:56 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

:X
Iets met trein en voor gooien ofzo..
:{w
pi_87905733
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:{w
Jij ook?? :o
Quote van Tjabbo:
pi_87905763
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 18:28 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Jij ook?? :o
Nee, maar ik vond het een belachelijke opmerking.
pi_87905946
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, maar ik vond het een belachelijke opmerking.
Sorry ;(
Maar ik vond het zo zielig voor hem :'(
Quote van Tjabbo:
  zondag 24 oktober 2010 @ 18:55:42 #180
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_87906530
28 en nog maagd :'(
pi_87906610
Jij ook al? :o

Goddamn en ik dacht 2 maanden droogstaan al erg was _O-
Quote van Tjabbo:
pi_88391685
Maar ts. hoe kan je nou geen enkele vriend hebben ? Als je gewoon studeert ofzo. Ga je gewoon iemand die bij jouw in de les een beetje mee praten enz. Huppakee een nieuwe maat erbij :P
pi_88391745
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ken tig mensen (inclusief mezelf) die nog maagd zijn. ^O^

Maakt je niet druk, het komt vanzelf een keer!
Dat is een utopie, het komt echt niet vanzelf ineens aanwaaien als je 6uur per dag achter de PC zit :')
Nothing to see here, carry on
pi_88398095
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 01:49 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

Dat is een utopie, het komt echt niet vanzelf ineens aanwaaien als je 6uur per dag achter de PC zit :')
Je moet wel je huis uit natuurlijk en niet wanhopig zoekende zijn.
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:33:15 #185
168007 Chulaa
Kroketten regeren de wereld!
pi_88398956
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 18:55 schreef skippy22 het volgende:
28 en nog maagd :'(
kommaar af ^O^
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:35:02 #186
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_88399016
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 12:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je moet wel je huis uit natuurlijk en niet wanhopig zoekende zijn.
waar denk je aan bij een 'wanhopig zoekende'. wat doet zo'n jongen dan volgens jou?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:37:39 #187
168007 Chulaa
pi_88399108
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 13:35 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

waar denk je aan bij een 'wanhopig zoekende'. wat doet zo'n jongen dan volgens jou?
je kan ook iemand ontmoeten via internet he.. dan is die 6 uur per dag ook niet echt overbodig geweest als het klikt.
Wanhopig? das in mijn ogen bij elke aandacht van een vrouw wie dan ook '' verliefde'' konijnbewegende gedachtens creeeren :P
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:39:21 #188
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_88399162
Wat zijn "verliefde konijnbewegende gedachtes" :{
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:41:39 #189
168007 Chulaa
pi_88399234
dat iemand denkt dat hij verliefd is, en daar meteen zn maagdelijkheid aan weg wilt geven..

- neuken als een konijn -
-From Belgium
pi_88400308
Heeft TS nu eigenlijk al gebatst?
pi_88405120
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 13:41 schreef Chulaa het volgende:
dat iemand denkt dat hij verliefd is, en daar meteen zn maagdelijkheid aan weg wilt geven..

Is elke mannelijke puber dat niet?
pi_88405741
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 13:41 schreef Chulaa het volgende:

als je verliefd bent is het toch goed. je kunt het zo groot maken als je zelf wilt natuurlijk. maar ik vind dat het er om gaat dat het fijn voelt en niet of je dan nu ''te'' snel was, of ''te'' langzaam. als je het wilt moet je het doen.
pi_88405764
Ik was 22 toen ik voor het eerste zoende en sex had. :9
pi_88405847
Ik was 23 of 24, weet het niet precies meer. Maar het is normaal om je als puber daar druk om te maken, terwijl je er achteraf op terugkijkt van wtf :')
  zaterdag 6 november 2010 @ 17:55:24 #195
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_88406698
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 17:29 schreef rimidalw het volgende:
Ik was 23 of 24, weet het niet precies meer. Maar het is normaal om je als puber daar druk om te maken, terwijl je er achteraf op terugkijkt van wtf :')
Daarna maak je je er druk om dat je geen maagd meer bent.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_88407744
Maak je niet druk, op je 19e is het nog geen ramp maagd te zijn.

Als ik nu terugkijk dan kon ik eigenlijk zo wel weten wie gewoon bluftte, geloof ook niet dat iedereen daar de waarheid over spreekt.

Misschien moet je op zoek gaan naar andere dingen waar je wel zelfverzekerd over kunt praten. Een bepaalde sport of hobby of vak. Probeer dan eens eerst met andere jongens zelfverzekerder uit de hoek te komen voor je je op een meisje stort, letterlijk en figuurlijk.

Sucess en nogmaals, maak je neit druk!
womanxyz womanxyz womanxyz womanxyz womanxyz
xyz womanxyz womanxyz womanxyz womanxyz woman
womanxyz womanxyz womanxyz womanxyz womanxyz
xyz womanxyz womanxyz womanxyz womanxyz woman
pi_88411661
dag hennekam

Mijn ervaring is er zijn 3 categorie manen
1 mannen met een mooi uiterlijk voor die is het een genot om te stappen
want vanwege hun uiterlijk hoeven eigenlijk niet eens te praten met de dames
want ze willen 99% toch wel met ze ook al zijn die jongens dom/verlegen/klein/groot enz.

2 mannen met een redelijk uiterlijk voor een hun is het leuk en spannend om te stappen
want omdat ze niet zo uitzien als catergorie 1 (vanwege hun uiterlijk)
moeten ze meer hun best doen om een te versieren met leuke praatjes enz.

3 mannen met lelijk uiterlijk of nog erger met een afstotelijk uiterlijk hoeven niet te gaan
stappen want het resultaat is toch 0,0 als het toch doe dan is de kans zeer groot dat
er toch geen vrouw uit haar eigen met je wil praten als je toch probeert zullen ze dan
kortaf zijn het lieft negeren als je dan toch door blijft gaan is het toch valse hoop want
de kans is zeer groot dat ze je belachelijk maken bij andere van wat moet die engerd/vieserd
van me.als je oog contact probeert te maken is de kans zeer groot dat ze je negeren of
met vies en afschuw aankijken van hoe durf je.

Behalve als ze kinderen hebben hebben van meestal categorie 1 want dat soort mensen
geven meestal toch niet om een relatie en hebben toch elke week een ander.
kan jij lekker betalen trap er niet in.

Ik hoop ECHT niet voor je dat je in categorie 3 zit (ik zit zelf in categorie 3 ben 34)want dan dan zal je je hele leven aan moeten horen fabeltjes van het gaat allen om innerlijk/elk potje past een deksel
jouw tijd komt nog wel enz.
pi_88411747
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:12 schreef strong het volgende:
dag hennekam

want ze willen 99% toch wel met ze ook al zijn die jongens dom/verlegen/klein/groot enz.

2 mannen met een redelijk uiterlijk voor een hun is het leuk en spannend om te stappen

3 mannen met lelijk uiterlijk of nog erger met een afstotelijk uiterlijk hoeven niet te gaan
stappen want het resultaat is toch 0,0 als het toch doe dan is de kans zeer groot dat
er toch geen vrouw uit haar eigen met je wil praten als je toch probeert zullen ze dan
kortaf zijn het lieft negeren als je dan toch door blijft gaan is het toch valse hoop want
de kans is zeer groot dat ze je belachelijk maken bij andere van wat moet die engerd/vieserd
van me.als je oog contact probeert te maken is de kans zeer groot dat ze je negeren of

Behalve als ze kinderen hebben hebben van meestal categorie 1 want dat soort mensen

Ik hoop ECHT niet voor je dat je in categorie 3 zit (ik zit zelf in categorie 3 ben 34)want dan dan zal je je hele leven aan moeten horen fabeltjes van het gaat allen om innerlijk/elk potje past een deksel
... :{
pi_88411905
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2010 20:13 schreef geldwolf het volgende:
ik heb nog iemand voor je

Anita

TS als je haar gaat neuken krijg je 450 euro en dat is toch fantastisch :Y
Redacted
pi_88412791
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 20:12 schreef strong het volgende:
dag hennekam

Ik ben ze alle 3 niet :D

@ts, gemiddelde leeftijd van ontmaagding was toch 17 half, dan valt 19 nog wel mee.
Geef het nog 2 of 3 jaar. Als je dan nog maagd bent, kick je deze omhoog ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')