dat ligt een beetje aan de vrouw.. maar als ze een beetje initiatiefrijk is maakt dat niet uit..quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:27 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
wat ik me eigenlijk af vraag he n.a.v. dit topic
Wie heeft er wel eens gehad dat de vrouw al een keer geneukt had in een relatie en dan een partner krijgt waarbij de man nog maagd is ?
is dat niet erg moeilijk omdat de man vaak de leiding neemt ?
Klopt dat is ook zo, maar ik heb bijvoorbeeld lang een relatie gehad. Veel gedaan, maar 1 probleem wat toch altijd wel bleef was dat ik als ik "bovenop" ging, zijn ding er zelf niet in kreeg (bang pijn te doen ofzo, omdat hij hem er ook nooit in 1 x in deed, omdat et anders niet fijn ging.) Na 1 x volledig lukte dat wel altijd. Maar goed dat vraag ik me dus af, hoe los je dan zo iets op bijvoorbeeld? Als de man dan nog nooit iets gedaan heeft..quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:32 schreef Parzival het volgende:
[..]
dat ligt een beetje aan de vrouw.. maar als ze een beetje initiatiefrijk is maakt dat niet uit..
ik denk dat de meeste mannen genoeg hebben gezien op de tv/computer om de situatie in te schatten hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:34 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Klopt dat is ook zo, maar ik heb bijvoorbeeld lang een relatie gehad. Veel gedaan, maar 1 probleem wat toch altijd wel bleef was dat ik als ik "bovenop" ging, zijn ding er zelf niet in kreeg (bang pijn te doen ofzo, omdat hij hem er ook nooit in 1 x in deed, omdat et anders niet fijn ging.) Na 1 x volledig lukte dat wel altijd. Maar goed dat vraag ik me dus af, hoe los je dan zo iets op bijvoorbeeld? Als de man dan nog nooit iets gedaan heeft..
Haha, ik moest lachen..quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:36 schreef Parzival het volgende:
[..]
ik denk dat de meeste mannen genoeg hebben gezien op de tv/computer om de situatie in te schatten hoor
haha ja dat is ook maar dan is de eerste keer dus gewoon niet leukquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:47 schreef heiden6 het volgende:
Sowieso, falen bij je eerste keer is vrij betrekkelijk, als je verwacht dat je het de eerste keer onwijs goed kan en dat het onwijs lekker zal zijn, dan zal het wel tegenvallen ja. Maar dat dat belachelijk is snap je toch pas later. Cruel world.
ik denk dat voor iedereen het op het eerste moment erg leuk was...quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:56 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
haha ja dat is ook maar dan is de eerste keer dus gewoon niet leuk?
Waar baal je dan van ?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:58 schreef skitzin het volgende:
[..]
ik denk dat voor iedereen het op het eerste moment erg leuk was...
Maar als je er later aan terug denkt dan baal je
de meeste mensen hopen/denken dat de eerste keer ideaal moet zijnquote:
haha, ja dat is ook best kut jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:24 schreef skitzin het volgende:
[..]
de meeste mensen hopen/denken dat de eerste keer ideaal moet zijn
En juist als je dat denkt gaat alles mis.. net als bij mij dus
ik geloof dat zelfs mn 1e 2 condooms knapten
je kan het als man niet echt de 1e keer noemen als je hem er niet eens in krijgt, die verhalen heb ik ook wel gehoordquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:28 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
haha, ja dat is ook best kut ja
naja ideaal niet ofcourse, maar of het uberhaupt wel lukt zeg maar
Ja kijk dat vraag ik me dus af, zijn er dus mannen die daar de eerste keer problemen mee hebbenquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:30 schreef skitzin het volgende:
[..]
je kan het als man niet echt de 1e keer noemen als je hem er niet eens in krijgt, die verhalen heb ik ook wel gehoord
1 van mn exen beweerde ooit dat ze een vriend had die kromp als die hem er in stopte, of bij het verkeerde gat zatquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja kijk dat vraag ik me dus af, zijn er dus mannen die daar de eerste keer problemen mee hebben?
wat voor verhalen, tell me
wtf ik moest lachenquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:33 schreef skitzin het volgende:
[..]
1 van mn exen beweerde ooit dat ze een vriend had die kromp als die hem er in stopte, of bij het verkeerde gat zat
Ze schijnt het uitgemaakt te hebben omdat het hem na 6x nog niet lukte
Ik denk stiekem dat die gozer gewoon nog uit de kast moet komen
ik heb geen idee, niet durven vragenquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:49 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
wtf ik moest lachenje maakt men avond weer goed
haha na 6 dagen of 6 x op een avond?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:52 schreef Vanky het volgende:
Ik vond het eerlijk gezegd best een leuk gevoel om mijn leuter binnen te steken. Ik mag zeker niet klagen over de lengte van mijn ding, maar ik moest toch wel behoorlijk ver gaan om een leuk gevoel te krijgen de eerste keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |