Goeiequote:Op maandag 20 september 2010 18:14 schreef electronique het volgende:
damn ik heb een spijkerbroek aan.
Jammer dat het blousje op de foto niet echt tot zijn recht komt op de foto
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 september 2010 18:14 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 september 2010 18:14 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je nog een betere pic van je schoenen?quote:Op maandag 20 september 2010 18:14 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 september 2010 20:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Heb je nog een betere pic van je schoenen?
Oh ik had van die sleehakken verwacht haha :dquote:Op maandag 20 september 2010 21:02 schreef electronique het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit was voordat ik ze liet repareren (hak + los zooltje) dus let daar maar even niet op![]()
en ik heb daar meestal 30 of 40 denier pantysokjes in aan
Beetje ordi kan heel leuk zijnquote:Op woensdag 22 september 2010 14:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Spijker, jay of nay?
Mijn BFF en BF vinden het beiden bloedje ordinair.. Maar ik vind het wel leuk. Wil alleen niet voor schut lopen..
[ afbeelding ]
Je kan het toch afmaken met dingen die niet ordinair zijnquote:Op woensdag 22 september 2010 14:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Spijker, jay of nay?
Mijn BFF en BF vinden het beiden bloedje ordinair.. Maar ik vind het wel leuk. Wil alleen niet voor schut lopen..
[ afbeelding ]
Vinden ze deze outfit ordinairquote:Op woensdag 22 september 2010 14:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Spijker, jay of nay?
[ afbeelding ]
Ik vind het cutequote:Op woensdag 22 september 2010 14:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Spijker, jay of nay?
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Spijker, jay of nay?
[ afbeelding ]
Hoef toch niet uitleggen dat zoiets alleen ordinair wordt met ordinaire accessoires. Kan me niet voorstellen dat iemand dit als ordinair bestempeld zoals jij het nu draagt.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Spijker, jay of nay?
[ afbeelding ]
OH HAIquote:Op donderdag 23 september 2010 16:20 schreef don-diablo het volgende:
Dit dus:
[ afbeelding ]
Shoe pic:
[ afbeelding ]
eerste foto.. beetje rare combinatie imho.. zwart shirtje en zwarte schoenen, icm met een lichtblauwe spijkerbroek.. hmm. Alles daarbovenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:20 schreef don-diablo het volgende:
Dit dus:
[ afbeelding ]
Shoe pic:
[ afbeelding ]
Thnx! And hi right back at yah!quote:
Een donkere broek maakt de boel gelijk vrij donker en staat niet zo leuk icm de blazer. Ik vind het zo juist relaxt. Beetje contract anders is het gewoon te donker. Tenzij dat is waar je voor gaat.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:31 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
eerste foto.. beetje rare combinatie imho.. zwart shirtje en zwarte schoenen, icm met een lichtblauwe spijkerbroek.. hmm. Alles daarboven![]()
Looking good!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:20 schreef don-diablo het volgende:
Dit dus:
[ afbeelding ]
Shoe pic:
[ afbeelding ]
Die schoenen vind ik er niet bij passen. Of de broek. Een beetje mislukte fusie van stijlen. Apart zijn het wel leuke kledingstukken.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:20 schreef don-diablo het volgende:
Dit dus:
[ afbeelding ]
Shoe pic:
[ afbeelding ]
Ik vind de schoenen ook niet zo, te zwart gelakt/gladjes voor de verder relaxte kledijquote:Op donderdag 23 september 2010 16:49 schreef Gray het volgende:
[..]
Die schoenen vind ik er niet bij passen. Of de broek. Een beetje mislukte fusie van stijlen. Apart zijn het wel leuke kledingstukken.
Welke schoenen zijn dit?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:20 schreef don-diablo het volgende:
Dit dus:
[ afbeelding ]
Shoe pic:
[ afbeelding ]
Ik heb op de doos moeten kijken omdat ik geen idee had welk merk het was. Ze zijn dus van Fabiano Ricci en zijn van palingleer.quote:
U hebt een zeer goed gevoel voor stijl meneer Diablo!quote:Op donderdag 23 september 2010 19:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb op de doos moeten kijken omdat ik geen idee had welk merk het was. Ze zijn dus van Fabiano Ricci en zijn van palingleer.
Tja, hoort, hoort. Ik vond het fijner om hem dicht te dragen - en soms open.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:57 schreef Stansfield het volgende:
Je onderste knoopje hoort toch los?
Ja idd, heb je gelijk in. Dat kan je natuurlijk ook lekker zelf weten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:02 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Tja, hoort, hoort. Ik vond het fijner om hem dicht te dragen - en soms open.
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:34 schreef n8n het volgende:
Incl. ordinair spijkerjasje
[ afbeelding ]
Wat is dat voor bazenbroek?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:20 schreef don-diablo het volgende:
Dit dus:
[ afbeelding ]
Shoe pic:
[ afbeelding ]
ik vind de schonen juist wat hebbenquote:Op donderdag 23 september 2010 18:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vind de schoenen ook niet zo, te zwart gelakt/gladjes voor de verder relaxte kledij
Vooral als het wat frisser wordt en ik me stijlvol kan 'inpakken'.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Erg stijlvol, is dit iets wat je vaker draagt?
Met jou zou ik wel eens een hapje willen etenquote:
zelfde kast?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Spijker, jay of nay?
[ afbeelding ]
Chill. Wat voorn schoenen heb je er onder aan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Cool! Ben ook wel benieuwd naar die broek...
Today:
[ afbeelding ]
Die jas maakt je wat breed, kan ook door de camera hoek zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
hallo hallo.
ik heb vandaag deze jas gekocht ( en schoenen)maaarrrrr ik weet het niet echt met die jas.
hij heeft iets maar hij was ook niet goedkoop..
so what do u guys think?
( en ja het is niet wat ik vandaag draag maar het is in ieder geval een plaatje)
Thnx!quote:
Nee niet eens! Is 1 van mn pakken van Zaraquote:
Niet te zien helaas... Maar het is een kleine dunne zwarte.quote:
Nudie Thinn Finn Blue Stone Organic.quote:
Thnx!quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:13 schreef gold-rush het volgende:
[..]
ik vind de schonen juist wat hebben
Das niks.. Je moet mn orchideeën eens zien. Die zijn veulll toffer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:27 schreef electronique het volgende:
[..]
wauw wat een planten op de achtergrond
Dankje.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:24 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Wauw![]()
Droegen meer mannen dit maar
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
met een donkergroen legerjasje en bruine brogues
[ afbeelding ]
wauw.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bentquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
wauwquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Cool! Ben ook wel benieuwd naar die broek...
Today:
[ afbeelding ]
hihi ik had jouw naam gister de hele tijd in mijn hoofd (dat nummerquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Pumpkinsoup wat een leuke outfitwaar is je rokje van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 september 2010 00:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
hihi ik had jouw naam gister de hele tijd in mijn hoofd (dat nummer) rokje komt van de zara, hij is echt veel te groot eigenlijk, maar ik vond hem zo leuk dat ik hem niet kon laten liggen.
hij is idd aan de grote kantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar super leuk idd
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:Op zondag 26 september 2010 00:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
hihi ik had jouw naam gister de hele tijd in mijn hoofd (dat nummer) rokje komt van de zara, hij is echt veel te groot eigenlijk, maar ik vond hem zo leuk dat ik hem niet kon laten liggen.
Haha! kleding op de achtergrondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had je platte of hak brogues aan?
Haha hoe kom je erbijquote:Op zondag 26 september 2010 18:24 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Haha! kleding op de achtergrond![]()
Had je platte of hak brogues aan?
Late reactie, maar als ik eerlijk ben vind ik dat die jas je wat fors maakt, maar dat vind ik sowieso met die A-lijn jassenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
hallo hallo.
ik heb vandaag deze jas gekocht ( en schoenen)maaarrrrr ik weet het niet echt met die jas.
hij heeft iets maar hij was ook niet goedkoop..
so what do u guys think?
( en ja het is niet wat ik vandaag draag maar het is in ieder geval een plaatje)
Gewoon van alles proberen, mijn stijl verandert ook weer elke maand hoor, als je kijkt naar mijn outfits van zo'n 40 topics terug, was ook heeeel anders.quote:Op zondag 26 september 2010 19:26 schreef Swietje het volgende:
Heel leuk outfit Pumpkin![]()
Waarom lukt het mij nou nooit om zulke combi's te bedenken?
orchideeënquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:29 schreef don-diablo het volgende:
Das niks.. Je moet mn orchideeën eens zien. Die zijn veulll toffer.
Best wel standaard combi imo.quote:Op zondag 26 september 2010 19:26 schreef Swietje het volgende:
Heel leuk outfit Pumpkin![]()
Waarom lukt het mij nou nooit om zulke combi's te bedenken?
Hihi, ik ga terug kijken hoorquote:Op zondag 26 september 2010 19:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Gewoon van alles proberen, mijn stijl verandert ook weer elke maand hoor, als je kijkt naar mijn outfits van zo'n 40 topics terug, was ook heeeel anders.
Met dit weer is zoiets toch veel te koud?quote:Op zondag 26 september 2010 19:48 schreef Swietje het volgende:
[..]
Hihi, ik ga terug kijken hoor![]()
Maar ik vind het helemaal geen standaard combi eigenlijk. Of misschien de combi uiteindelijk wel, maar het zou niet eens in me op komen om zo'n rokje te kopen omdat ik toch niet weet waar ik dat mee moet combineren in eerste instantie
Met een jasje/vestje toch niet? Ik had gister hetzelfde rokje aan in andere kleur, met een simpel shirtje+vestje en een iets dikkere zwarte panty, ik had het niet koud hoor!quote:Op zondag 26 september 2010 19:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Met dit weer is zoiets toch veel te koud?
Vestje erover is wel een must hoor, ik krijg het al koud als ik er naar kijk.quote:Op zondag 26 september 2010 19:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Met een jasje/vestje toch niet? Ik had gister hetzelfde rokje aan in andere kleur, met een simpel shirtje+vestje en een iets dikkere zwarte panty, ik had het niet koud hoor!
Ja, dat zeg ik dus. En aangezien PS zelf al zei een jasje erbij te hebben heeft niemand het koud!quote:Op zondag 26 september 2010 20:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Vestje erover is wel een must hoor, ik krijg het al koud als ik er naar kijk.
Is een fasequote:Op maandag 27 september 2010 17:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
spijker is zeg maar echt jouw ding he?
kloptquote:
Die is leuk ja! Ik heb hem in een andere kleur, had er alleen nog geen 'herfst outfits' mee bedacht. Ga nu ook eens een grijze maillot proberen! Hij hoort volgens mij zo groot of niet?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg leuk! Alleen jammer van dat kettinkje.quote:Op maandag 27 september 2010 17:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dit 'jurkje' is een shirtje. In maat S. Ik was het vergeten terug te sturen maar op zich vind ik hem wel grappig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 september 2010 18:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Die is leuk ja! Ik heb hem in een andere kleur, had er alleen nog geen 'herfst outfits' mee bedacht. Ga nu ook eens een grijze maillot proberen! Hij hoort volgens mij zo groot of niet?Weet niet, heb een M, want XS was uitverkochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had ook een M of zelfs L, vond ik mooier vallen.. Normaal heb ik wel xs..quote:Op maandag 27 september 2010 18:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Weet niet, heb een M, want XS was uitverkocht
Erg leuk! Dat kettinkje is echt zo tofquote:Op maandag 27 september 2010 17:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dit 'jurkje' is een shirtje. In maat S. Ik was het vergeten terug te sturen maar op zich vind ik hem wel grappig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 september 2010 18:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Die is leuk ja! Ik heb hem in een andere kleur, had er alleen nog geen 'herfst outfits' mee bedacht. Ga nu ook eens een grijze maillot proberen! Hij hoort volgens mij zo groot of niet?Dat rokje is echt pure liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
Echt he, het liefst zou ik er een willen met deze uil:quote:Op maandag 27 september 2010 18:40 schreef rena het volgende:
[..]
Erg leuk! Dat kettinkje is echt zo tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |