Dat was min of meer al bekend. AL het materiaal is naar de Palestijnen. Wij zijn een klein land en zaten echt ver boven ons maximum in Afganistan.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:43 schreef rubbereend het volgende:oi
'Landmacht twee jaar niet volop inzetbaar'ja we hadden er nog langer moeten blijven
Kunnen die Palestijnen het dan goedkoop repareren?quote:Op donderdag 9 september 2010 10:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat was min of meer al bekend. AL het materiaal is naar de Palestijnen. Wij zijn een klein land en zaten echt ver boven ons maximum in Afganistan.
Marhinde er al vroeg uit, beetje zure lotingquote:
ff spammen: Vandaag in 1970: Feyenoord wint de wereldbekerquote:Op donderdag 9 september 2010 00:55 schreef rubbereend het volgende:
Zo special voor FOK!sport voor morgen klaar, nu nog ff een rondje forum
Daar heb ik een werkster voor.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:32 schreef borisz het volgende:
Zo eerste college achter de rug![]()
Vooral stof ophalen vandaag
Ik heb een nieuwe hulp in de huishouding.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:50 schreef borisz het volgende:
Ik voelde al zo'n opmerking aankomen.
toen was ik al geboren !quote:Op donderdag 9 september 2010 13:58 schreef rubbereend het volgende:
ff spammen: Vandaag in 1970: Feyenoord wint de wereldbeker
Ik was 7. Net voor mijn tijd dus. Ik was 10 toen Ajax succes kreeg. Gelukkig van mijn tijd.quote:
Zo werkt dat Recubo.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:13 schreef Rucebo het volgende:
PSV was het succesvolst rond mijn verwekking.
Hoe kan dat nou, het jaar erop won Ajax al de europacup 1quote:Op donderdag 9 september 2010 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was 7. Net voor mijn tijd dus. Ik was 10 toen Ajax succes kreeg. Gelukkig van mijn tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |