neem je die tochquote:
Hij is de bestequote:Op zaterdag 4 september 2010 23:00 schreef Bellatrix het volgende:
Een swingende Carlton voor je topique
[ afbeelding ]
jij wil er zeker van zijn dat t antwoord not to eat is?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:00 schreef Bellatrix het volgende:
Een swingende Carlton voor je topique
[ afbeelding ]
Carlton is de baas der eckte bazen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:01 schreef gomi het volgende:
[..]
jij wil er zeker van zijn dat t antwoord not to eat is?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Carlton is de baas der eckte bazen.
hehe, carton is vooral grappig. baas der bazen heb ik ander beeld vanquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
die draadlozequote:
De leukste mensen in de wereld zijn de mensen die niet pretenderen of faken. Die zich niet schamen voor hun tekortkomingen of voor hun idiote dansjes, zoals Carlton.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:03 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, carton is vooral grappig. baas der bazen heb ik ander beeld van
een beeld zoals ik zelden zie. kijk immers niet vaak in de spiegel
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ik schaam me ook niet voor mijn tekortkomingenquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De leukste mensen in de wereld zijn de mensen die niet pretenderen of faken. Die zich niet schamen voor hun tekortkomingen of voor hun idiote dansjes, zoals Carlton.Anti-helden.
genotsknotsquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wat moet ik daarmee? ik heb het niet gevolgd
Ah bedtijdquote:
whutquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohhwww op die fiets! Ja, nee, die heb ik gebroken
hoe is tie ?quote:
*proest*quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohhwww op die fiets! Ja, nee, die heb ik gebroken
altijd tochquote:
Lekker een beetje de dag aan het afsluitenquote:
ik volg t niet helemaal geloof ik, maar ik geloof dat ik denk dat ik als man zijnde bang van je wordquote:
hoe krijg je dat nu weer voor elkaar, heb jij zo'n harde .....quote:
hij is primaquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker een beetje de dag aan het afsluiten
Dus nog ff fokken, ben immers meestal een late-night sjetter
verder alles prima. Daar ook ?
mooie TTquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moest plotseling toch oppassen
* stapje terug doetquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:20 schreef gomi het volgende:
[..]
doe een stapje naar voren en een stapje terug
zoiets toch? "_
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:20 schreef iBenny het volgende:
Hoe de ding kun je nou weer een piemol breken?
Je sig, explain.quote:
Ik vind deze de mooiste (en liefstequote:Op zaterdag 4 september 2010 23:23 schreef Koen66 het volgende:
Jij hebt een mooie verzameling UI chickies Benny
nou bij miauw is het toch oppassen geblazenquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:20 schreef gomi het volgende:
[..]
doe een stapje naar voren en een stapje terug
zoiets toch? "_
Mooier dan die andere, wie is het? (vroeg ik straks ook al)quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind deze de mooiste van allemaal
is dit weer een famous personquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind deze de mooiste (en liefste) van allemaal
yeah is meer van doe een stapje terug en zet t op een lopenquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:24 schreef crv het volgende:
[..]
nou bij miauw is het toch oppassen geblazen
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:25 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah is meer van doe een stapje terug en zet t op een lopen
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:25 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah is meer van doe een stapje terug en zet t op een lopen
Staat zij ook ergens op Internet, je vriendinquote:
Het is net als met God, fijn om te geloven dat het bestaat, het kan je veel troost bieden en afleiden van hoe de dingen werkelijk zijn.quote:
M'n vriendin staat op internet, ja.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat zij ook ergens op Internet, je vriendin(just curious)
damn, geef die negers eens rust. sprak ik vermoeidquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ik word genegeerd door Benny. Genegerd vind ik dan wel weer leuk.
Dat is waar. Hoewel ik faliekant tegen geloof ben, vind ik het toch mooi dat sommige troost in iets kunnen vinden, al is dat dan een niet bestaand iets.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is net als met God, fijn om te geloven dat het bestaat, het kan je veel troost bieden en afleiden van hoe de dingen werkelijk zijn.
Sorry eventueel gelovigen hier....
hangt ervan af waar je de klemtoon legtquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ja, precies. Ach.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:32 schreef crv het volgende:
[..]
hangt ervan af waar je de klemtoon legt
heul niequote:Op zaterdag 4 september 2010 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
Die Ikea namen altijdquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:32 schreef -Miauw- het volgende:
IKEA heeft een nieuwe badkamerlamp in het assortiment en de naam doet me denken aan de sc:
GODMORGON
whehehequote:Op zaterdag 4 september 2010 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
We zitten in de tuinmijn tenen vriezen van me voetjes
Ik ook, denk er net zo over.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is waar. Hoewel ik faliekant tegen geloof ben, vind ik het toch mooi dat sommige troost in iets kunnen vinden, al is dat dan een niet bestaand iets.
Het Benny kastje is altijd uitverkochtquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:32 schreef -Miauw- het volgende:
IKEA heeft een nieuwe badkamerlamp in het assortiment en de naam doet me denken aan de sc:
GODMORGON
Was Benny niet uit de collectie gehaald ?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het Benny kastje is altijd uitverkocht
Ik wil gewoon hoger in je lijstje staan.quote:
Ik kreeg 450 gehaktballetjes van Ikea, dat was echt fantastisch!quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:34 schreef Koen66 het volgende:
goffer, krijg gelijk trek in Zweedse Ikea gehaktballetjesv
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kreeg 450 gehaktballetjes van Ikea, dat was echt fantastisch!
Ja dag dan zit ik bij zijn familiequote:Op zaterdag 4 september 2010 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
whehehe
je kan ook naar binnen gaan![]()
nog steeds op die verjaardagquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kan ookquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was Benny niet uit de collectie gehaald ?
ahja je drinkt nog ff nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dag dan zit ik bij zijn familie
Best wel leuk op een keer dronken mensen te zienen dan proberen ze ook nog een serieus gesprek aan te gaan
Wat voor meubel? Een bijzettafeltje?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:37 schreef -Miauw- het volgende:
Wie mij kan, zonder zoeken/vinden, kan vertellen wat een 'Nyponros' is (uit IKEA-assortiment) krijgt van mij een biertje op de meet
ik moet passenquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:37 schreef -Miauw- het volgende:
Wie mij kan, zonder zoeken/vinden, kan vertellen wat een 'Nyponros' is (uit IKEA-assortiment) krijgt van mij een biertje op de meet
Ik kreeg 450 notes van iBenny, dat was echt fantastischquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij past het echt overal toe hè
Ditquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:37 schreef -Miauw- het volgende:
Ze hebben wel Benno of Henny, misschien kun je het combineren.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kan ook
Ik wil op de foto met Benny, maar dat gaat dus steeds niet
Ummm nee dus...quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:37 schreef -Miauw- het volgende:
Ze hebben/hadden ook een Bennyquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze hebben wel Benno of Henny, misschien kun je het combineren.
Of je naam veranderen in Billy
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat voor meubel? Een bijzettafeltje?
Bank?quote:
Oh met al die chicks?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
De mensen in deze horror gaan te snel achter elkaar deaud.
Hoe gay is dat.quote:
Sorority Row.quote:
Wel hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet echt helemaal niks van bloemen, maar ik kan je vertellen dat dat geen roos is
Film1.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
http://huis-inrichting.ma(...)ikea-benny-kruk.html
Nu 'heb ik 'm'quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
kom je weer terug laterquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben weer weg anders ben ik triest
Verrek je hebt gelijkquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel hoorniet de typische roos-roos maar wel uit de rozenfamilien
Ik zou aan een vaas denken, denk ikquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:41 schreef gomi het volgende:
[..]
vond t toch meer een naam voor een kast
verrek, dat kan pijn doenquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Verrek je hebt gelijk
Ik heb niks gezegd
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Verrek je hebt gelijk
Ik heb niks gezegd
quote:
Wuuuut?!quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
omgquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
een vaas voor een mooi bosje rozen?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zou aan een vaas denken, denk ik
ja dusquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben weer weg anders ben ik triest
Ja, een japanse roos ofzo hahaquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:46 schreef gomi het volgende:
[..]
een vaas voor een mooi bosje rozen?
Ik zie het niet eens meer. Alleen die kattenvoerreclames vallen nog opquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:47 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm tig ads over geld lenen onderin de pagina
da's de straf voor niet te betalen aan Fok
Zijn ze ook niet. Behalve als mensen vallen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:48 schreef iBenny het volgende:
Goffer... die zogenaamd grappig homevideo's zijn dus echt neit grappig
Ik zou stomdronken er waarschijnlijk nog om huilen
komt zeker dankzij jouw nickquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zie het niet eens meer. Alleen die kattenvoerreclames vallen nog op
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Al die ""funny"" American personenquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:48 schreef iBenny het volgende:
mijn bosje rode rozen die ik voor jou bestelde, maar jij wil japanse rozenquote:
Toch niet met die Hans Cry hè. Hij is zo slecht en zo uberblond, hij zou een broer van Dries Roelvink kunnen zijnquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:48 schreef iBenny het volgende:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:50 schreef gomi het volgende:
[..]
mijn bosje rode rozen die ik voor jij bestelde, maar jij wil japanse rozen
en die hadden ze niet
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Toch niet met die Hans Cry hè. Hij is zo slecht en zo uberblond, hij zou een broer van Dries Roelvink kunnen zijn
yeah ik dacht een goede keus te doen. vind je ze niet mooi, kan je de blaadjes iig eten.quote:
Neequote:Op zaterdag 4 september 2010 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
Hans heeft dit hoofd:standaard, alleen daarom al is ie baas.
Ik kan het altijd proberenquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:52 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ik dacht een goede keus te doen. vind je ze niet mooi, kan je de blaadjes iig eten.
die zijn toch eetbaar he?
quote:
hehehehequote:
lijkt me toch geen haute cuisine, rozenblaadjesquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:54 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehehe
idd. maar als ze giftig zijn, waren ze niet van mij afkomstig he
maar volgens mij zijn ze echt eetbaar tbh, maar goed ik heb een culinaire kennis van 0
Je bent thuis?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien
Ow daar ben ik al
Discobowlenquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Boys and girls, ik ben terug van het disco-modderhippe bowlen. Ik werd een beetje moe van al die bling bling rapmuziek.
hahaha heftige avond gehad dusquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Boys and girls, ik ben terug van het disco-modderhippe bowlen. Ik werd een beetje moe van al die bling bling rapmuziek.
Het lijkt me niet erg lekker. Viooltjes kun je wel eten, zonder dood te gaan dan...quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:54 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehehe
idd. maar als ze giftig zijn, waren ze niet van mij afkomstig he
maar volgens mij zijn ze echt eetbaar tbh, maar goed ik heb een culinaire kennis van 0
nog steeds buiten aan het bevreizenquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien
Ow daar ben ik al
zit film te kijken en soepie te etenquote:
Nee, omdat mijn ouders vervelende figuren zijn. Ik mocht oppassen omdat hun opeens toch maar weg gingenquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
Benny ben je nog naar de meet geweest?
nog steeds trek...wat voor soep?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:56 schreef crv het volgende:
[..]
zit film te kijken en soepie te eten
Brrrrrrrr jaquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog steeds buiten aan het bevreizen
maar dat geldt bijna voor niets, t gaat erom op welke manier je t gebruikt hequote:Op zaterdag 4 september 2010 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt me toch geen haute cuisine, rozenblaadjes
hmm,quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het lijkt me niet erg lekker. Viooltjes kun je wel eten, zonder dood te gaan dan...
Dat moeten ze niet te flikken op 16 oktober Hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, omdat mijn ouders vervelende figuren zijn. Ik mocht oppassen omdat hun opeens toch maar weg gingen![]()
Oh wachtquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:57 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dat geldt bijna voor niets, t gaat erom op welke manier je t gebruikt he
Ikea gehaktballetjesquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Brrrrrrrr ja
Ik heb heet eten nodig
EN kattengras graag en catnipquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:58 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm,
* gomi maakt notitie: volgende keer viooltjes bestellen voor miauw
zelfgemaakte kippensoepquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
nog steeds trek...wat voor soep?
Ik ben er best goed in, al snap ik niet waaromquote:Op zondag 5 september 2010 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was natuurlijk de slechtste bowler. Ik kan er niets van.
Mac ofzo.... Shoarmaquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ikea gehaktballetjes![]()
Zou ik ook wel trek in hebben
Dan zoeken ze maar een andere oplossing...quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat moeten ze niet te flikken op 16 oktober Hoor
yeah die gekleurde blaadjes idd., die gebruiken ze weleens in de keuken he.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wachtje bedoelt natuurlijk de blaadjes-blaadjes van de bloem, die gekleurde blaadjes
![]()
Ik dacht aan de groene blaadjes
Omdat jij klein bent. Ik ben heel lang en dat matcht niet met de feeling voor zo'n baan.quote:Op zondag 5 september 2010 00:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben er best goed in, al snap ik niet waarom
Shoarma vind ik 's nachts vooral lekekr na wat gezuipquote:
ben je der nou wel of nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat moeten ze niet te flikken op 16 oktober Hoor
Zin in uiensoep met stukjes stokbrood en gegratineerde kaas of tomtatensoep met ballenquote:
Anders kom ik je ontvoerenquote:Op zondag 5 september 2010 00:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan zoeken ze maar een andere oplossing...
quote:Op zondag 5 september 2010 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was natuurlijk de slechtste bowler. Ik kan er niets van.
Haha ja sorry, het was een lange dagquote:Op zondag 5 september 2010 00:01 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah die gekleurde blaadjes idd., die gebruiken ze weleens in de keuken he.
als ik je bloemen stuur, zitten de bloemen er natuurlijk nog wel aan he
me 2. maar vooral op de wii dan irl scheelt t nog wel ietsquote:Op zondag 5 september 2010 00:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben er best goed in, al snap ik niet waarom
quote:Op zondag 5 september 2010 00:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zin in uiensoep met stukjes stokbrood en gegratineerde kaas of tomtatensoep met ballen
* -Miauw-kirtquote:
np hequote:Op zondag 5 september 2010 00:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ja sorry, het was een lange dag
Op die Wiiiiiiii ik niet echtquote:Op zondag 5 september 2010 00:03 schreef gomi het volgende:
[..]
me 2. maar vooral op de wii dan irl scheelt t nog wel iets
Haha, de schermen vallen spontaan uit of je krijgt een melding: kinderfeestje? vraag naar de gootvulling bij de balie"quote:Op zondag 5 september 2010 00:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wordt dan nog leuk als wij tegen elkaar zouden spelen. Ik ben echt een klungel met bowlen
die heb jij altijd toch?quote:Op zondag 5 september 2010 00:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
* -Miauw-kirt
Hé. Suske en Wiske en de Kirrende Kat.
Ik ruik een hoofdrol
Dan zijn jullie Team Bundyquote:Op zondag 5 september 2010 00:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wordt dan nog leuk als wij tegen elkaar zouden spelen. Ik ben echt een klungel met bowlen
Wuut?!quote:Op zondag 5 september 2010 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, de schermen vallen spontaan uit of je krijgt een melding: kinderfeestje? vraag naar de gootvulling bij de balie"
wel lekker, maar dat ligt me te zwaar op de maag zo laatquote:Op zondag 5 september 2010 00:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zin in uiensoep met stukjes stokbrood en gegratineerde kaas of tomtatensoep met ballen
quote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef gomi het volgende:
[..]
np he
sprak ik vanuit de keuken waar ik klaarstond om rozenblaadjes in 12 verschillende gerechten te verwerken.
maar gelukkig, t hoeft niet meer
lol, ik kan t echt voor geen meter irl, maar op de wii, ben ik een wereldtopper.quote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op die Wiiiiiiii ik niet echtik moet di emuffe schoenen aan mijn voeten hebben om te kunnen scoren blijkbaar
Opblijven tot het zaktquote:Op zondag 5 september 2010 00:06 schreef crv het volgende:
[..]
wel lekker, maar dat ligt me te zwaar op de maag zo laat
Ja, je weet wel. Van die slangen/borstels die de bal tegenhouden en op de baan houden.quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik betaalde 450 euro om te sporten op de Wii, dat was echt fantastisch!
Ohw, die... die moeten bij jou ook omhoog om toch nog enigszins te scoren?quote:Op zondag 5 september 2010 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, je weet wel. Van die slangen/borstels die de bal tegenhouden en op de baan houden.
quote:Op zondag 5 september 2010 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij wordt steeds slechter.quote:Op zondag 5 september 2010 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
naahhhquote:
bowlen, dat is nooit sport ook niet irlquote:
Nou, zo erg is het ook weer niet.quote:Op zondag 5 september 2010 00:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, die... die moeten bij jou ook omhoog om toch nog enigszins te scoren?
Bij Cher?quote:Op zondag 5 september 2010 00:12 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm ik dacht effe dat je dr een bowlingbal in dr gezicht had gegooid
Ohw, misschien moet je dan toch maar eens tegen me spelen. Kan je ook een keer winnenquote:Op zondag 5 september 2010 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou, zo erg is het ook weer niet.
Ik gooi incidenteel nog wel een keer een strike/spare.
Ah, daar houd ik niet van.quote:Op zondag 5 september 2010 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O ja, ik heb nog een McKroket gesnackt!
McSalad.quote:Op zondag 5 september 2010 00:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah, daar houd ik niet van.
Dammit ik ga niet op de fiets naar de Mac nu hoor.
Ookal is het maar 2 minuten fietsen.
Nee, ik doe het niet
Schijnen door de dressing nog meer calorieen in te zitten dan in een hamburgerquote:
bestellen danquote:Op zondag 5 september 2010 00:17 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb écht alleen kattenbrokjes in huis
Oja, wie zingt dat ook alweer...quote:Op zondag 5 september 2010 00:23 schreef Bellatrix het volgende:
Cause I'm just a soul whose intentions are good. Oh Lord, please don't let me be misunderstood.
Animals.quote:Op zondag 5 september 2010 00:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, wie zingt dat ook alweer...
Een man iig
Ja.quote:Op zondag 5 september 2010 00:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ook House of the Rising Sun, toch?
Nee ghakske.quote:
deze ookquote:Op zondag 5 september 2010 00:23 schreef Bellatrix het volgende:
Cause I'm just a soul whose intentions are good. Oh Lord, please don't let me be misunderstood.
valt allemaal meer op als je nuchter blijftquote:Op zondag 5 september 2010 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn man is bezopen
Praat met dubbele tong en heeft zijn lolbroek aan
Okaiquote:
Waarbij?quote:
Oh god, waarom ken ik het liedje voornamelijk hier vanquote:
Die van vandaag.quote:
Die was het hele weekend weg.quote:Op zondag 5 september 2010 00:30 schreef Koen66 het volgende:
Kally is toch een weekend op date
Of is ze ook naar de meet ?
Ohkayquote:
quote:
Van deze SC alleen Myr, SFlash en Socios (hoorde ik net)quote:
quote:
Ooh, valt wel mee danquote:Op zondag 5 september 2010 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Van deze SC alleen Myr, SFlash en Socios (hoorde ik net)
Extended?quote:Op zondag 5 september 2010 00:33 schreef Koen66 het volgende:
had je ook maar moeten drinkenquote:Op zondag 5 september 2010 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn man is bezopen
Praat met dubbele tong en heeft zijn lolbroek aan
miauw ik ben er weerquote:
Inmiddels te vaak gehoord...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |