neem je die tochquote:
Hij is de bestequote:Op zaterdag 4 september 2010 23:00 schreef Bellatrix het volgende:
Een swingende Carlton voor je topique
[ afbeelding ]
jij wil er zeker van zijn dat t antwoord not to eat is?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:00 schreef Bellatrix het volgende:
Een swingende Carlton voor je topique
[ afbeelding ]
Carlton is de baas der eckte bazen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:01 schreef gomi het volgende:
[..]
jij wil er zeker van zijn dat t antwoord not to eat is?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Carlton is de baas der eckte bazen.
hehe, carton is vooral grappig. baas der bazen heb ik ander beeld vanquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
die draadlozequote:
De leukste mensen in de wereld zijn de mensen die niet pretenderen of faken. Die zich niet schamen voor hun tekortkomingen of voor hun idiote dansjes, zoals Carlton.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:03 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, carton is vooral grappig. baas der bazen heb ik ander beeld van
een beeld zoals ik zelden zie. kijk immers niet vaak in de spiegel
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ik schaam me ook niet voor mijn tekortkomingenquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De leukste mensen in de wereld zijn de mensen die niet pretenderen of faken. Die zich niet schamen voor hun tekortkomingen of voor hun idiote dansjes, zoals Carlton.Anti-helden.
genotsknotsquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wat moet ik daarmee? ik heb het niet gevolgd
Ah bedtijdquote:
whutquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohhwww op die fiets! Ja, nee, die heb ik gebroken
hoe is tie ?quote:
*proest*quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohhwww op die fiets! Ja, nee, die heb ik gebroken
altijd tochquote:
Lekker een beetje de dag aan het afsluitenquote:
ik volg t niet helemaal geloof ik, maar ik geloof dat ik denk dat ik als man zijnde bang van je wordquote:
hoe krijg je dat nu weer voor elkaar, heb jij zo'n harde .....quote:
hij is primaquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker een beetje de dag aan het afsluiten
Dus nog ff fokken, ben immers meestal een late-night sjetter
verder alles prima. Daar ook ?
mooie TTquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moest plotseling toch oppassen
* stapje terug doetquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:20 schreef gomi het volgende:
[..]
doe een stapje naar voren en een stapje terug
zoiets toch? "_
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:20 schreef iBenny het volgende:
Hoe de ding kun je nou weer een piemol breken?
Je sig, explain.quote:
Ik vind deze de mooiste (en liefstequote:Op zaterdag 4 september 2010 23:23 schreef Koen66 het volgende:
Jij hebt een mooie verzameling UI chickies Benny
nou bij miauw is het toch oppassen geblazenquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:20 schreef gomi het volgende:
[..]
doe een stapje naar voren en een stapje terug
zoiets toch? "_
Mooier dan die andere, wie is het? (vroeg ik straks ook al)quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind deze de mooiste van allemaal
is dit weer een famous personquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind deze de mooiste (en liefste) van allemaal
yeah is meer van doe een stapje terug en zet t op een lopenquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:24 schreef crv het volgende:
[..]
nou bij miauw is het toch oppassen geblazen
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:25 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah is meer van doe een stapje terug en zet t op een lopen
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:25 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah is meer van doe een stapje terug en zet t op een lopen
Staat zij ook ergens op Internet, je vriendinquote:
Het is net als met God, fijn om te geloven dat het bestaat, het kan je veel troost bieden en afleiden van hoe de dingen werkelijk zijn.quote:
M'n vriendin staat op internet, ja.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat zij ook ergens op Internet, je vriendin(just curious)
damn, geef die negers eens rust. sprak ik vermoeidquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ik word genegeerd door Benny. Genegerd vind ik dan wel weer leuk.
Dat is waar. Hoewel ik faliekant tegen geloof ben, vind ik het toch mooi dat sommige troost in iets kunnen vinden, al is dat dan een niet bestaand iets.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is net als met God, fijn om te geloven dat het bestaat, het kan je veel troost bieden en afleiden van hoe de dingen werkelijk zijn.
Sorry eventueel gelovigen hier....
hangt ervan af waar je de klemtoon legtquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ja, precies. Ach.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:32 schreef crv het volgende:
[..]
hangt ervan af waar je de klemtoon legt
heul niequote:Op zaterdag 4 september 2010 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
Die Ikea namen altijdquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:32 schreef -Miauw- het volgende:
IKEA heeft een nieuwe badkamerlamp in het assortiment en de naam doet me denken aan de sc:
GODMORGON
whehehequote:Op zaterdag 4 september 2010 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
We zitten in de tuinmijn tenen vriezen van me voetjes
Ik ook, denk er net zo over.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is waar. Hoewel ik faliekant tegen geloof ben, vind ik het toch mooi dat sommige troost in iets kunnen vinden, al is dat dan een niet bestaand iets.
Het Benny kastje is altijd uitverkochtquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:32 schreef -Miauw- het volgende:
IKEA heeft een nieuwe badkamerlamp in het assortiment en de naam doet me denken aan de sc:
GODMORGON
Was Benny niet uit de collectie gehaald ?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het Benny kastje is altijd uitverkocht
Ik wil gewoon hoger in je lijstje staan.quote:
Ik kreeg 450 gehaktballetjes van Ikea, dat was echt fantastisch!quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:34 schreef Koen66 het volgende:
goffer, krijg gelijk trek in Zweedse Ikea gehaktballetjesv
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kreeg 450 gehaktballetjes van Ikea, dat was echt fantastisch!
Ja dag dan zit ik bij zijn familiequote:Op zaterdag 4 september 2010 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
whehehe
je kan ook naar binnen gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |