Op oude lenzen zit meer eiwit geloof ik, dus dan zouden ze wat troebeler moeten zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:36 schreef Anne het volgende:
Verwisselen maakt niet uit.
Wat betreft je tweede vraag, hou ze beide eens onder de lamp.
Vaak kun je toch wel zien welke nieuw en welke oud zijn.
Kunnen ook puntjes of lichte krasjes op zitten dus even onder de lamp houden is zeker een goed ideequote:Op zaterdag 4 september 2010 22:39 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Op oude lenzen zit meer eiwit geloof ik, dus dan zouden ze wat troebeler moeten zijn.
als ik met mijn vingers mijn ene oog aanraak en dan het andere worden bacterien toch ook overgedragen of niet?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:41 schreef GJT het volgende:
Verwisselen is niet handig. Als je namelijk een virus/ziekte/bacterie in je 1ne oog hebt, wil je dat niet in je andere oog erbij
Jij doet 3 maanden met één paar maand-lenzen?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:41 schreef G-P het volgende:
Ik haal ze altijd bij het kruidvat, 6 euro per stuk en ik doe er makkelijk 2/3 maanden mee.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:43 schreef kickert het volgende:
[..]
als ik met mijn vingers mijn ene oog aanraak en dan het andere worden bacterien toch ook overgedragen of niet?
Goed voor je ogenquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:41 schreef G-P het volgende:
Ik haal ze altijd bij het kruidvat, 6 euro per stuk en ik doe er makkelijk 2/3 maanden mee.
dit dus.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:41 schreef GJT het volgende:
Verwisselen is niet handig. Als je namelijk een virus/ziekte/bacterie in je 1ne oog hebt, wil je dat niet in je andere oog erbij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |