SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dit nu voor fucking raadsel voor de Donald Duck? Hoe moeten kinderen tussen de vier en de 12 dit oplossen als zelfs hun vaders er helemaal geen kut van begrijpen en moeten spieken en nadenken om het te begrijpen? Niet normaal toch? Is dit wat tegenwoordig van kinderen verwacht wordt? Mijn dochtertje begon met 11 weken te tekenen, vier weken later te praten en was met één zindelijk. Maar volgens de DD is ze feitelijk gewoon achterlijk dus. Beter stuur ik haar naar een LOMP-school.
Klacht: extreem moeilijke raadsels in een kinderblad.The End Times are wild
Beweer je nu dat de DD voor kinderen tussen de 4 en 12 isquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:58 schreef LXIV het volgende:
Wat is dit nu voor fucking raadsel voor de Donald Duck? Hoe moeten kinderen tussen de vier en de 12 dit oplossen
quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:58 schreef LXIV het volgende:
BREINREIS
Negen mensen gaan los van elkaar op vakantie. Ton gaat wandelen in Nieuw-Zeeland. Lissa gaat steden bezoeken in Portugal. Han maakt een rondreis door Vietnam. Nico gaat uitrusten op Cyprus. Ria gaat fietsen in Zuid-Afrika. Rob gaat op safari in Kenia. Ivo gaat naar Madagascar. Ank gaat zonnen in Turkije. En Victor gaat duiken op de Seychellen.
Wat is de bestemming van Adri?Heb je overigens het Guinness book of records nog gebeld toen je dochter met 15 weken begon te praten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dit nu voor fucking raadsel voor de Donald Duck? Hoe moeten kinderen tussen de vier en de 12 dit oplossen als zelfs hun vaders er helemaal geen kut van begrijpen en moeten spieken en nadenken om het te begrijpen? Niet normaal toch? Is dit wat tegenwoordig van kinderen verwacht wordt? Mijn dochtertje begon met 11 weken te tekenen, vier weken later te praten en was met één zindelijk. Maar volgens de DD is ze feitelijk gewoon achterlijk dus. Beter stuur ik haar naar een LOMP-school.
Klacht: extreem moeilijke raadsels in een kinderblad.Das namelijk vrijwel onmogelijk.
"When the going gets weird, the weird turn pro."
Het raadsel is vast door Willie Wortel bedacht. Dat kan haast niet anders.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:02 schreef r3gi3boy het volgende:
Dit kan zelfs een kernfysicus niet oplossen! Wat eenwaanzin, heb je al een klachtenbrief geschreven dat je je abo gratis vergoed wil hebben? Zet er dan ook in dat ze die drie neefjes ff consistent door 1 iemand laten tekenen, want nu hebben ze iedere keer een andere kutkop en kutsnavel, not cool
Nou, het waren geen hele volzinnen hoor! Het was af en toe een simpel 'hallo' wat uit de kinderwagen weerklonk.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:04 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Heb je overigens het Guinness book of records nog gebeld toen je dochter met 15 weken begon te praten?Das namelijk vrijwel onmogelijk.
Inderdaad, je bent nooit te oud voor de Donald Duck.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:59 schreef MouzurX het volgende:
En het is een blad voor alle leeftijden.
doe maar cool, je keek gewoon in de spoiler.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Moet het niet Madrid zijn? Vanwege Adri in de stadsnaam?²
Nee, maar al wel snel te dom, zoals blijkt!quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:06 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Inderdaad, je bent nooit te oud voor de Donald Duck.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Moet het niet Madrid zijn? Vanwege Adri in de stadsnaam?²
Ja klopt, ik heb het over de nog levende tekenaars. En Jippes is een Barks adept.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
De beste tekenaar ever was Carl Barkes.
Ja. Blijkbaar.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:09 schreef Sigmund666 het volgende:
TS heeft het IQ van een geretardeerde
Oost-Europa ken ik ook slecht, omdat ik al geen aardrijkskunde meer kreeg toen de boel daar uiteen viel! Ik heb altijd gedacht: het loont de moeite niet om het te leren, binnen een paar jaar hebben we toch the return of the Soviet-Union.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:09 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die niet weten dat bijvoorbeeld Nairobi de hoofdstad van Kenia is. Sowieso de topo-kennis van mensen tegenwoordig
verschrikkelijk.
Als je de hoofdstad van de USA vraagt zegt 3920/3921 New York. Om over Zwitserland nog maar niet te spreken. De Baltische Staten of het Oostblok hoef je nog niet eens te proberen, laat staan buiten Europa.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:09 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die niet weten dat bijvoorbeeld Nairobi de hoofdstad van Kenia is. Sowieso de topo-kennis van mensen tegenwoordig
verschrikkelijk.
Als je de hoofdstad van de USA vraagt zegt 3920/3921 New York. Om over Zwitserland nog maar niet te spreken. De Baltische Staten of het Oostblok hoef je nog niet eens te proberen, laat staan buiten Europa.
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:02 schreef Rekkie het volgende:
Adri ging niet want het begon met 9 mensen die op vakantie gingen, Adri is de 10e
Scherpquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:02 schreef Rekkie het volgende:
Adri ging niet want het begon met 9 mensen die op vakantie gingen, Adri is de 10e
Carl Barksquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb het over de nog levende tekenaars. En Jippes is een Barks adept.²
Over het algemeen wordt wel gesteld dat dit de beste Duck Tekenaars waren. Ze konden elkaar trouwens niet luchten.quote:
Onbekendquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:21 schreef Kriegel het volgende:
Wat een gaar kutraadsel.Alsof je die logica zomaar even bedenkt, vooral als het ook nog eens begint met de nogal onbekende hoofdstad van Nieuw-Zeeland.
Ben ik het zeker mee eens, ongelooflijk veel oog voor detail. Die grote tekeningen met actiemomentenquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Over het algemeen wordt wel gesteld dat dit de beste Duck Tekenaars waren. Ze konden elkaar trouwens niet luchten.²
Jij bent de eerste user die ik ben tegengekomen die zijn arrogantie fundeert met basiskennis topografie.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Onbekend. Hoort gewoon basiskennis te zijn.
Over topo kennis gesproken, ik zag deze week op tv een nieuw programma van de TROS (quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:09 schreef Skylark. het volgende:
verschrikkelijk.
Rob Geus moest samen met zijn teamgenoot Tokyo vinden op de wereldkaart en toen kwam uit in fucking Saudi-Arabië!quote:De kandidaten besturen het spel door aan een grote wereldbol te draaien, waarbij degene achter de bol niets kan zien en aangestuurd wordt door zijn of haar teamgenoot vanachter een desk. Wanneer ze denken de juiste plaats te hebben gevonden moet er op de knop worden gedrukt en is de locatie bepaald. Hoe minder kilometers op de teller, hoe beter
Omdat het topic daarover gaat misschienquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij bent de eerste user die ik ben tegengekomen die zijn arrogantie fundeert met basiskennis topografie.
Schamele fundering als je het mij vraagt.²
Zal wel, maar Wellington zegt nu eenmaal niet iedereen meteen iets. Was dan begonnen met Londen ofzo, ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Onbekend. Hoort gewoon basiskennis te zijn.
Was ook mijn eerste gedachte, en lijkt me een stuk logischer dan het idee wat TS brengt (of stond het echt zo bij de uitwerkingen?)quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:02 schreef Rekkie het volgende:
Is er nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:26 schreef Kriegel het volgende:
Wie garandeert me dat er geen andere hoofdstad bestaat met die combinatie erin?
Niet arrogant doen is geen optie?quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat het topic daarover gaat misschien [ afbeelding ]. Ik kan wel mijn 'arrogantie' funderen met andere dingen maar dat zou nergens op slaan in dit topic.
Ik zal het je garanderen:quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:26 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Zal wel, maar Wellington zegt nu eenmaal niet iedereen meteen iets. Was dan begonnen met Londen ofzo, ik bedoel maar.
En dan nog is het onlogisch, er wordt geen enkele hint weggegeven dat het ook maar iets met de namen te maken zou kunnen hebben. En waarom staat Adri automatisch gelijk aan Madrid? Wie garandeert me dat er geen andere hoofdstad bestaat met die combinatie erin?
Want EU-landen zijn belangrijker dan andere landenquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:07 schreef zoefschildpad het volgende:
Ik kende bijna al die hoofdsteden niet, lissa=lissabon was me opgevallen, de hoofdstad van nieuw zeeland wist ik nog net omdat ik er toevallig ben geweest, die van turkije wist ik ook, maar verder...
als het nou allemaal EU hoofdsteden waren, ok, maar dit gaat idd nergens over
Toen ik het las in de Donald Duck dacht ik dus serieus dat dat het antwoord wasquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:02 schreef Rekkie het volgende:
Oké, oké godverdomme.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zal het je garanderen:
Hoofdsteden van landen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |