Graag een plaatje voor de visualisatiequote:
Tjah, tilburg schipholquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het erg lang rijden voor je van je vrienden naar Schiphol?
Je hebt een zus?quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:16 schreef PatriQue89 het volgende:
mijn zus is echt een domme kut hoer
Gezelliequote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graag een plaatje voor de visualisatie
Ach jah, voor mn werk zit ik om 5:30 in de auto en om 4:45 naast mn bedquote:
Oh, deze overtreft wel alle slurven die ik tot nu toe ingepakt heb gezienquote:
Oh dan is het te doenquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ach jah, voor mn werk zit ik om 5:30 in de auto en om 4:45 naast mn bed
Dat wil ik maar zeggen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, deze overtreft wel alle slurven die ik tot nu toe ingepakt heb gezien
Dit is random.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
De aderen van die persoon zijn ook fascinerend.
Welke keuzes heb je . degene die je nu hebt is wel gaafquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zit met een dilemma. Welke avatar zal ik gebruiken?
lekkerquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga eten clitorisjes.Chili con carne
je kan der ook in tilburg op de trein zettenquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah, tilburg schiphol
bijna 2 uur
dus jah blijf er dinsdag tot woensdag slapen, krijg sleutel mee van de flat voor geval dat.
maar ze kijken even hoe laat ze er moeten zijn als ze zich online in checken. Anders moeten ze er al om 5:00 zijn. dus hier dan om 4:00 wegrijden
quote:
nee, echt nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:40 schreef crv het volgende:
[..]
je kan der ook in tilburg op de trein zetten
is dat zo ? vertelquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent aardig op dreef met je uitspraken, crv.
das kut, dan kan je der dus ook niet echt neukenquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, echt niet
Daarvoor is onze vriendschap te
Hebben echt een hele hechte groep.
Eigenlijk een broer zus verhouding zeg maar
quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:52 schreef crv het volgende:
[..]
das kut, dan kan je der dus ook niet echt neuken
jij vind het kut, ik vind het primaquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:52 schreef crv het volgende:
[..]
das kut, dan kan je der dus ook niet echt neuken
ik vind het kut voor jouw. ik ken der nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij vind het kut, ik vind het prima
Haha
Verplichting?quote:
quote:
beetje minder lam, gelijk ?quote:
wat eten we allemaal lekker vanavondquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
hier net wat besteld bij de indonees, bami/sate, lemper en sambal telor
als die geen drank heeft zou ik niet gaanquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja vriend van ons
Geen drankgelukkig heb ik mijn iPhone
ga je toch niet serieus nog op fok komen enzo toch ?quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja vriend van ons
Er zat helemaal geen lam in, wel koe.quote:
Hij heeft wel drank, alleen ik neem nietsquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:19 schreef crv het volgende:
[..]
als die geen drank heeft zou ik niet gaan
Weet je wel hoe saai die verjaardag is zonder drankquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ga je toch niet serieus nog op fok komen enzo toch ?
ben je nu alweer zwangerquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij heeft wel drank, alleen ik neem niets
prima toch krijg jij irish coffeequote:
c_a op iPhonequote:Op zaterdag 4 september 2010 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja vriend van ons
maar om dan online te komen op een feestquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je wel hoe saai die verjaardag is zonder drank
ik had gewoon ordinair een raspatat oorlog, en een frikandel speciaal..quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:19 schreef crv het volgende:
[..]
wat eten we allemaal lekker vanavond
oh dat jaquote:
dus dat wordt geen 43 maar 45 teveelquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik had gewoon ordinair een raspatat oorlog, en een frikandel speciaal..
Omdat het nog kan
French of irish coffee is zooooooooooo lekkerquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de koffie, dus nee dankje
ja gister nog kebab, vandaag nog tapas, patat... omdat het allemaal nog kanquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:33 schreef crv het volgende:
[..]
dus dat wordt geen 43 maar 45 teveel
als het diezelfde is van c_a kunnen jullie samen fokken op de aaifoonquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb zo nog 2 knipkindjes.. net mijn moeder nog geknipt, verf zit erin, dat er zo uitspoelen, en dan vanavond party machen auf verjaardag!
Hij zei; patatquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik had gewoon ordinair een raspatat oorlog, en een frikandel speciaal..
Omdat het nog kan
ook wel nodig zo te zienquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja gister nog kebab, vandaag nog tapas, patat... omdat het allemaal nog kanMaar ik ga begeleid wordne
Ik heb een blackberry, en dit is niet dezelfde verjaardag, en ik ga daar zeker niet fokken!quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:34 schreef crv het volgende:
[..]
als het diezelfde is van c_a kunnen jullie samen fokken op de aaifoon
FRIETquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja gister nog kebab, vandaag nog tapas, patat... omdat het allemaal nog kanMaar ik ga begeleid wordne
quote:
Doe ik ook wel eensquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar om dan online te komen op een feest
vind ik wel heel triest
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:36 schreef crv het volgende:
over begeleid worden gesproken, heb bos al even niet gezien hier, of heb ik hem gewoon steeds gemist
quote:
jammer voor jequote:Op zaterdag 4 september 2010 19:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb een blackberry, en dit is niet dezelfde verjaardag, en ik ga daar zeker niet fokken!
Omgquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens
Ligt natuurlijk ook aan de verjaardag he
Bij elke verjaardag hebben we tegenwoordig zo'n telefoonmomentje dat iedereen zijn leuks apps, ringtones, ed. moet laten zien/horen.
Hij smste me net, toeval.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:36 schreef crv het volgende:
over begeleid worden gesproken, heb bos al even niet gezien hier, of heb ik hem gewoon steeds gemist
Verhuizing dacht ikquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:36 schreef crv het volgende:
wat heb jij ineens met apenquote:
is dit zijn verhuisweekendquote:
groeten terugquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij smste me net, toeval.![]()
Het internet ging nog even langer duren. Jullie moesten de groeten hebben.
Ik maak het nooit zo mee. Alleen als ik op een lanparty zit misschien.quote:
Hij bivakkeert inmiddels een week in z'n nieuwe onderkomen. Het is dus nog even wachten op de internetverbinding.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:38 schreef crv het volgende:
[..]
is dit zijn verhuisweekend![]()
Nieuwe start voor ons bosmens, hoop dat het hem goed doet [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens
Ligt natuurlijk ook aan de verjaardag he
Bij elke verjaardag hebben we tegenwoordig zo'n telefoonmomentje dat iedereen zijn leuks apps, ringtones, ed. moet laten zien/horen.
datquote:
Maar is dat dan een vriendenfeestje-verjaardag of familie-verjaardag? Dat scheelt ook nog wel eensquote:
6 weken zonder Bosquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij bivakkeert inmiddels een week in z'n nieuwe onderkomen. Het is dus nog even wachten op de internetverbinding.
Okequote:Op zaterdag 4 september 2010 19:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik maak het nooit zo mee. Alleen als ik op een lanparty zit misschien.
familiequote:Op zaterdag 4 september 2010 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar is dat dan een vriendenfeestje-verjaardag of familie-verjaardag? Dat scheelt ook nog wel eens
quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Wij hebben siewosie wel vrij saaie verjaardagen in de familie. Alles gaat elk jaar precies hetzelfde
Ik kan van te voren raden wie er klaagt en wie er ruzie gaat maken.
Iets van Queen?quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier ook maar:
LALALALALA LALALALALA LALALALALALALALADUMDUMDUMDUM DUDUDUDUDUUUUUUU *AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH*
Rara welk nummer? Wie het goed heeft krijgt een prijs.
DIE VAN GISTER, DIABOLOOOOOOOOOOquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier ook maar:
LALALALALA LALALALALA LALALALALALALALADUMDUMDUMDUM DUDUDUDUDUUUUUUU *AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH*
Ik weet 'm, maar die titel weet ik dus niet. XFA1 winnares zingt die meestalquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier ook maar:
Nope.quote:
Nope.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
DIE VAN GISTER, DIABOLOOOOOOOOOO
Could bequote:Op zaterdag 4 september 2010 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet 'm, maar die titel weet ik dus niet. XFA1 winnares zingt die meestal
quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier ook maar:
quote:
Oh vreselijk die reclame elke ochtend vroegquote:
WINNAAR! Hier is je prijs:quote:
Jij frietverkoper,quote:
quote:
http://www.youtube.com/re(...)aron+kips+loving+youquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet 'm, maar die titel weet ik dus niet. XFA1 winnares zingt die meestal
Ik won ¤1.95 met een prijsvraag van Tha_Erik, Dat was echt fantastisch!quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
WINNAAR! Hier is je prijs:
¤1,95
quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik won ¤1.95 met een prijsvraag van Tha_Erik, Dat was echt fantastisch!
[..]
zuip zequote:Op zaterdag 4 september 2010 19:56 schreef Crazy-M het volgende:
zo,
ik ga weer naar vriende
filmpje kijken en misschien nog naar de stad.
Veel plezier allenen tot morgen
![]()
[..]
Have funquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:56 schreef Crazy-M het volgende:
zo,
ik ga weer naar vriende
![]()
Jij ook veel plezier en tot morgenquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:56 schreef Crazy-M het volgende:
zo,
ik ga weer naar vriende
![]()
ik en zuipe ?quote:
ah dus word misschien nog neueken vanavondquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik en zuipe ?
nee toch ?
maar goed, omgekleed enzo, luchtje op gedaan, dus time to go
De hort opquote:
Ik niet, ik heb hoogtevrees.quote:
quote:
ah gelukkig nog levenquote:
Het is geen feestquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar om dan online te komen op een feest
vind ik wel heel triest
is als een vrouw zonder tietenquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is geen feest
En jullie kennen me toch
c_a zonder iphone
Jawelquote:
Meet niet doorgegaanquote:
Echt nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:27 schreef -Miauw- het volgende:
Hmm ik heb geen zin in tv kijkenik heb nergens zin in eigenlijk, bah
quote:
Ja die Djeez is echt een randdebiel eerste klas. Maar volgens de crew wel de beste newsposter!!!!111einsquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:46 schreef iBenny het volgende:
Hoe dit ook is geschreven
'Openingszin? Jij hebt een opening, ik heb zin'
Neuhj...quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:25 schreef iBenny het volgende:
Stond daarnet op eht punt weg te gaan naar de meet. Moeten mijn ouders plotseling wel zodat ik nu op mijn broertje kan oppassen![]()
![]()
quote:
Echt hequote:Op zaterdag 4 september 2010 21:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja die Djeez is echt een randdebiel eerste klas. Maar volgens de crew wel de beste newsposter!!!!111eins
Kut voor je.quote:
Ik heb wel vaak moeten lachen om zijn nieuwberichtenquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja die Djeez is echt een randdebiel eerste klas. Maar volgens de crew wel de beste newsposter!!!!111eins
quote:
als jij vind dat je het beter kan, meld je dan aanquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Á la FOK!? Ooit gezien hoe geweldig serieus ze zichzelf nemen?quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak moeten lachen om zijn nieuwberichten
Vaak gewoon a la FOK
wat is ermee dan ?quote:
wat doe je hier zelf danquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Á la FOK!? Ooit gezien hoe geweldig serieus ze zichzelf nemen?
Niet vergeten, stam+t!quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:37 schreef crv het volgende:
[..]
als jij vind dat je het beter kan, meld je dan aan
Maar ik welquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij wil niet bij me zitten
Ondankbaar
Nee. Problemen mee?quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:41 schreef crv het volgende:
[..]
wat doe je hier zelf dan
Je loopt alleen maar op iedereen af te geven. Heb je ook af en toe wat positiefs ?
taalnaziquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niet vergeten, stam+t!
En ja ik kan het beter, ik heb het ook een tijdje gedaan op de sportpagina. Maar het vraagt te veel tijd en de crewstructuur is het belabberste wat ik ooit gezien heb.
bekijk jij het lekker, ga in de klaagbaak lopen janken misschien vind je daar wel soortgenootjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Natuurlijk wat voor smaak wil je ?quote:
Oh maar dat is gewoon FireFlyquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
taalnazi![]()
Als allees je hier niet bevalt waarom zoek je dan geen geschikter forum op wat beter bij je past. of is dat niet te vnden.
Het bevalt me hier prima. Dat een groot gedeelte van de crew compleet gestoord is doet daar niet aan af.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
taalnazi![]()
Als allees je hier niet bevalt waarom zoek je dan geen geschikter forum op wat beter bij je past. of is dat niet te vnden.
hij is OK hoor, maar af en toe is het net een wijf wat ongesteld isquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het bevalt me hier prima. Dat een groot gedeelte van de crew compleet gestoord is doet daar niet aan af.
Als ik wat veren in Danny's kont steek omdat TAL er is, mag ik dan blijven?
Je hoeft voor mij bij niemand veren te steken, maar je hoeft ook niet altijd kritiek te leverenquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:49 schreef crv het volgende:
[..]
hij is OK hoor, maar af en toe is het net een wijf wat ongesteld is
Sorry alvast aan de dames
quote:
Lekker. Heb je Hertog Jan?quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:49 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft voor mij bij niemand veren te steken, maar je hoeft ook niet altijd kritiek te leveren![]()
Biertje [ afbeelding ]
ik ben coolquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:51 schreef iBenny het volgende:
crv, rustig joh
ff 10x in- en uitademen
Ik heb een grote Grand Prestige koud staanquote:
Frambozen?quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:52 schreef crv het volgende:
[..]
Vruchtenthee ook goed ? [ afbeelding ]
Van de AH. Ze hebben ook marshmallow, maar die is een beetje flauw.quote:
Proost!quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:53 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb een grote Grand Prestige koud staan [ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsjeblieft
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Echt waar? Nooit gezienquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Van de AH. Ze hebben ook marshmallow, maar die is een beetje flauw.
quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:55 schreef crv het volgende:
[..]DankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsjeblieft [ afbeelding ]
With the stars as her umbrella
bestaat dat echtquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Van de AH. Ze hebben ook marshmallow, maar die is een beetje flauw.
Ja, het is wel ehm kindertheequote:
Ik ga het gewoon per dag bekijken.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:57 schreef crv het volgende:
He FF, heb je nu al definitief je icon gekozen of twijfelde je nog ?
Die karamel theequote:Op zaterdag 4 september 2010 21:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, het is wel ehm kinderthee![]()
Ik heb ook karamel, das niet specifiek voor kids....
Waar heb ik het over
quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, het is wel ehm kinderthee![]()
Ik heb ook karamel, das niet specifiek voor kids....
Waar heb ik het over
quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die karamel thee
Das de lekkerste smaak
Je zit toch niet ook in je midlife crises hequote:Op zaterdag 4 september 2010 21:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon per dag bekijken.
Je weet wel, moodswings enzo.
Ik heb eigenlijk zin in wijn maar ik kwam er gisteren achter dat ik me van een glaasje echt ziek ga voelenquote:
Heb jij al een nieuwe sportwagen gekocht dan?quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:59 schreef crv het volgende:
[..]
Je zit toch niet ook in je midlife crises he
Laten we hopen van niet. Zoals een groot poeet ooit zei:quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:59 schreef crv het volgende:
[..]
Je zit toch niet ook in je midlife crises he
kwestie van de juiste wijn uitzoeken.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk zin in wijn maar ik kwam er gisteren achter dat ik me van een glaasje echt ziek ga voelen
wel op zoek, ben bezig met een nieuwe baan, misschien dat ik toch nog een keer gaan verhuizen, en ik heb al een LAT relatie met mijn vrouwquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb jij al een nieuwe sportwagen gekocht dan?
Haha nee ik word niett ziek van wijn, in het algemeen. Heb whiplasachtige verschijnselen. Gaat wel over maar wijn is funestquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:02 schreef crv het volgende:
[..]
kwestie van de juiste wijn uitzoeken.
Ik weet zeker dat ik wijn heb waar je niet ziek van wordt
Wat zijn je symptomen?
Oh, maar wel blij mee dan?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:04 schreef crv het volgende:
[..]
wel op zoek, ben bezig met een nieuwe baan, misschien dat ik toch nog een keer gaan verhuizen, en ik heb al een LAT relatie met mijn vrouw![]()
huhquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha nee ik word niett ziek van wijn, in het algemeen. Heb whiplasachtige verschijnselen. Gaat wel over maar wijn is funest
dat weten we nog niet, maar wel vrijstaandquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, maar wel blij mee dan?![]()
waar wil je heen verhuizen?
kopstaartbotsing.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:07 schreef crv het volgende:
[..]
huh
Beetje raar. maar ook rot
hoe kom je eraan ? en af
Ah, dan heb je nog heel veel open opties!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:08 schreef crv het volgende:
[..]
dat weten we nog niet, maar wel vrijstaand
maar wel raar dat wijn daar invloed op heeft ?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
kopstaartbotsing.
Niets, rustig aan doen, rustig, rustig, rustig![]()
ja.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah, dan heb je nog heel veel open opties!
Ja geen idee. Heb nu een paar keer wijn gedronken de afgelopen week en na één glaasje wilde ik steeds doodquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:09 schreef crv het volgende:
[..]
maar wel raar dat wijn daar invloed op heeft ?
Ander bedrijf ook?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:11 schreef crv het volgende:
[..]
ja.
Maar stap voor stap.
eerst die andere baan. komende week hoop ik een aaanbod te krijgen
als het niet gezellig was waarom zit je dan niet continu te fokfoonenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Word al wat gezelliger, vriendinnetje is ook gekomen
ja absoluut, ik wil in CH blijven werken. dus noodgedwongen een ander bedrijf.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ander bedrijf ook?
Ik moet ook een andere baan zoeken...
Omdat ze niet anders kan.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:12 schreef crv het volgende:
[..]
als het niet gezellig was waarom zit je dan niet continu te fokfoonen
wat voor wijn ? Wit ?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja geen idee. Heb nu een paar keer wijn gedronken de afgelopen week en na één glaasje wilde ik steeds dood![]()
Hoofdpijn!
Hmm dan is opstappen wel een goede ja!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:13 schreef crv het volgende:
[..]
ja absoluut, ik wil in CH blijven werken. dus noodgedwongen een ander bedrijf.
Waar ik nu werk wordt door het huidige management te gronde gericht.
meestal moet ze wel een tijdje poepenquote:
Maakt niet uit wat voor wijn, drank doet me niet echt veel goed op het moment.quote:
Ja is het niet geweldig dat wij dat allemaal ook mee mogen makenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:14 schreef crv het volgende:
[..]
meestal moet ze wel een tijdje poepen
Je hebt ze niet goed afgerichtquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat was vandaagquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe was eigenlijk je dag?
(of was dat nie vandaag)
ja het is echt spannend.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm dan is opstappen wel een goede ja!
Spannend
Mooi zo...quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was vandaag
Het was weer geslaagd
Hele tank benzine er doorheen gejaagd, maar dat was het wel waard
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:18 schreef crv het volgende:
[..]
ja het is echt spannend.
De laatste 2,5 jaar waren niet makkelijk. Maar ik ben niet iemand die gauw opgeeft. en ik ben nu al 14,5 jaar bij dit bedrijf waarvan 11 in NL. Ga dus wel met bloedend hart weg en dat weten mijn internationale collega's ook.
Ik heb geprobeerd mijn prive omgeving niet te laten beinvloeden, maar het laatste jaar was zo extreem. ik heb echt een hele diepe depressie doorstaan (zonder hulp)
Maar sinds een maand heb ik het licht gezien. iedereen kan de pot op en ik voel me steeds beter. en nu kwam ook nog ineens deze nieuwe opportunty om de hoek![]()
Yep, het was zelfs warm te noemenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mooi zo...
Je had het weer gelukkig ook mee
Ja. En die stemmen PVV.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:21 schreef iBenny het volgende:
Zijn er echt serieus mensen die Tieneke leuk vinden?
quote:
Jaquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:21 schreef iBenny het volgende:
Zijn er echt serieus mensen die Tieneke leuk vinden?
Ohw, dat vonden ze vast helemaal geweldig?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Yep, het was zelfs warm te noemen
Halverwege ging dan ook het dak eraf
OK, Wat zou kunnen is dat je last hebt van de sulfiet die gebruikt wordt in de vatenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat voor wijn, drank doet me niet echt veel goed op het moment.
Yepquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat vonden ze vast helemaal geweldig?
nou, niet altijd, ik heb er ook last van als men teveel sulfiet in de vaten heeft gebruiktquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Wijn is bij mij altijd katervrij drinken. En dan het liefst droge witte of rode.
Geen ideequote:Op zaterdag 4 september 2010 22:23 schreef crv het volgende:
[..]
OK, Wat zou kunnen is dat je last hebt van de sulfiet die gebruikt wordt in de vaten
In dat geval mogen ze die mensen echt ergens opsluitenquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Yep
Even kijken of ik een fotootje heb van vanmiddag
Oh ik ben niet zo'n wijnkenner dat ik ga doen alsof ik weet wat dat is en hoe ik dat zou moeten weten of het voorkomtquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:24 schreef crv het volgende:
[..]
nou, niet altijd, ik heb er ook last van als men teveel sulfiet in de vaten heeft gebruikt
Oh maar ik heb geen katerhoofdpijn hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:24 schreef crv het volgende:
[..]
nou, niet altijd, ik heb er ook last van als men teveel sulfiet in de vaten heeft gebruikt
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Klinkt als een goede stap CRV! Aanmodderen in zo;n situatie heeft volgens mij niet zoveel zin.
Yep, prima gegeten, alleen niet genoegquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:27 schreef gomi het volgende:
[..]
lekker gegeten?
las dat je vandaag dat jaarlijkse tochtje had
Hoi Gomiquote:
ik heb nog wat soep en stokbrood overquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Yep, prima gegeten, alleen niet genoeg
Ik had verteld van het jongetje wat sinds ie bij mij in de auto zat corvette fan was?quote:
nee dat is nu precies wat ik bedoel, met die sulfiet krijg je hoe dan ook hoofdpijnquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh maar ik heb geen katerhoofdpijn hoor
hehe, zolang t lekker was is t goed hequote:Op zaterdag 4 september 2010 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Yep, prima gegeten, alleen niet genoeg
Prachtigquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had verteld van het jongetje wat sinds ie bij mij in de auto zat corvette fan was?
Hij had vandaag een Corvette shirt aan, en moest met tegenzin mee in een Ferrari
Ah, dat klinkt primaquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:30 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb nog wat soep en stokbrood over
Neehee dat bedoel ik niet, nou never mindquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:31 schreef crv het volgende:
[..]
nee dat is nu precies wat ik bedoel, met die sulfiet krijg je hoe dan ook hoofdpijn
ik ben ook geen kenner, maar ik ben er dus achtergekomen dat sulfiet gebruikt wordt om te zorgen dat wijn niet bederft en als dat dus teveel is en je bent er gevoelig voor krijg je dus koppijnquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik ben niet zo'n wijnkenner dat ik ga doen alsof ik weet wat dat is en hoe ik dat zou moeten weten of het voorkomt.
Nouja, ik had toch ook liever wat meer gehad, zodat ik dadelijk niet mee hoef te etenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, zolang t lekker was is t goed he
gewoon genoeg van alcohol atm?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Neehee dat bedoel ik niet, nou never mind
Zijn vaak dezelfde kinderenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Prachtig![]()
Oh, hij was er weer bij
hehe ja dat begrijp ik.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik had toch ook liever wat meer gehad, zodat ik dadelijk niet mee hoef te eten
indeed nog een bakkie thee ?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Neehee dat bedoel ik niet, nou never mind
quote:
Geloof niet dat bijbestellen tot de mogelijkheden behoordequote:Op zaterdag 4 september 2010 22:35 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ja dat begrijp ik.
sjonnie wilde natuurlijk dat jullie daar nog wat bijbestelde he
nah j/l t is er goed eten altijd
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:37 schreef D. het volgende:
2 fotootjes van de startplek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en 3 van de lunchlokatie (kazerne luchtmobiele brigade)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:37 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
staan mooie wagens tussenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:37 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ben gewoon ziekig en kan er nu niet tegenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:34 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon genoeg van alcohol atm?
kan he
hehe, heb ik ook weleens gehad.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof niet dat bijbestellen tot de mogelijkheden behoorde
Het was eten wat de pot schaft
quote:
ah k. beterschap dan iigquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ben gewoon ziekig en kan er nu niet tegen
achies kutsikutsikutsiequote:Op zaterdag 4 september 2010 22:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ben gewoon ziekig en kan er nu niet tegen
Van 10:30 tot 12:00 rondrit in de omgeving, dan lunch, daarna weer een rit richting Zwolle en daarna nog een stuk (rustig rijdend) centrumquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:41 schreef iBenny het volgende:
D., je rijdt dan zeg maar een rondje met als tussenstop wat eten ofzo?
ah, okequote:Op zaterdag 4 september 2010 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Van 10:30 tot 12:00 rondrit in de omgeving, dan lunch, daarna weer een rit richting Zwolle en daarna nog een stuk (rustig rijdend) centrum
hey bolle trixquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:49 schreef Bellatrix het volgende:
Harry Potter 6 wordt beter met elke keer dat ik hem zie, al is dat niet perse positief.![]()
Ik heb zo'n zin in 7.
Praat me nog een obsessie aan joh.quote:
hehe j/k he, you knowquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Praat me nog een obsessie aan joh.![]()
gomi
Snakken. Snakken naar snacks! OMG OM SU FUNNEquote:
Heb niets te snackenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Snakken. Snakken naar snacks! OMG OM SU FUNNE
Heb jij zo'n ding met usb aansluiting ?quote:
OMG, is er geen nachtwinkel ofzo.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb niets te snackenJa nou ja ik heb broccoli in huis
Ik lig al in bedquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
OMG, is er geen nachtwinkel ofzo.
Ehh draadloosgedoe welquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:54 schreef crv het volgende:
[..]
Heb jij zo'n ding met usb aansluiting ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |