Graag een plaatje voor de visualisatiequote:
Tjah, tilburg schipholquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het erg lang rijden voor je van je vrienden naar Schiphol?
Je hebt een zus?quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:16 schreef PatriQue89 het volgende:
mijn zus is echt een domme kut hoer
Gezelliequote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graag een plaatje voor de visualisatie
Ach jah, voor mn werk zit ik om 5:30 in de auto en om 4:45 naast mn bedquote:
Oh, deze overtreft wel alle slurven die ik tot nu toe ingepakt heb gezienquote:
Oh dan is het te doenquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ach jah, voor mn werk zit ik om 5:30 in de auto en om 4:45 naast mn bed
Dat wil ik maar zeggen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, deze overtreft wel alle slurven die ik tot nu toe ingepakt heb gezien
Dit is random.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
De aderen van die persoon zijn ook fascinerend.
Welke keuzes heb je . degene die je nu hebt is wel gaafquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zit met een dilemma. Welke avatar zal ik gebruiken?
lekkerquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga eten clitorisjes.Chili con carne
je kan der ook in tilburg op de trein zettenquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah, tilburg schiphol
bijna 2 uur
dus jah blijf er dinsdag tot woensdag slapen, krijg sleutel mee van de flat voor geval dat.
maar ze kijken even hoe laat ze er moeten zijn als ze zich online in checken. Anders moeten ze er al om 5:00 zijn. dus hier dan om 4:00 wegrijden
quote:
nee, echt nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:40 schreef crv het volgende:
[..]
je kan der ook in tilburg op de trein zetten
is dat zo ? vertelquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent aardig op dreef met je uitspraken, crv.
das kut, dan kan je der dus ook niet echt neukenquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, echt niet
Daarvoor is onze vriendschap te
Hebben echt een hele hechte groep.
Eigenlijk een broer zus verhouding zeg maar
quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:52 schreef crv het volgende:
[..]
das kut, dan kan je der dus ook niet echt neuken
jij vind het kut, ik vind het primaquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:52 schreef crv het volgende:
[..]
das kut, dan kan je der dus ook niet echt neuken
ik vind het kut voor jouw. ik ken der nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij vind het kut, ik vind het prima
Haha
Verplichting?quote:
quote:
beetje minder lam, gelijk ?quote:
wat eten we allemaal lekker vanavondquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
hier net wat besteld bij de indonees, bami/sate, lemper en sambal telor
als die geen drank heeft zou ik niet gaanquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja vriend van ons
Geen drankgelukkig heb ik mijn iPhone
ga je toch niet serieus nog op fok komen enzo toch ?quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja vriend van ons
Er zat helemaal geen lam in, wel koe.quote:
Hij heeft wel drank, alleen ik neem nietsquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:19 schreef crv het volgende:
[..]
als die geen drank heeft zou ik niet gaan
Weet je wel hoe saai die verjaardag is zonder drankquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ga je toch niet serieus nog op fok komen enzo toch ?
ben je nu alweer zwangerquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij heeft wel drank, alleen ik neem niets
prima toch krijg jij irish coffeequote:
c_a op iPhonequote:Op zaterdag 4 september 2010 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja vriend van ons
maar om dan online te komen op een feestquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je wel hoe saai die verjaardag is zonder drank
ik had gewoon ordinair een raspatat oorlog, en een frikandel speciaal..quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:19 schreef crv het volgende:
[..]
wat eten we allemaal lekker vanavond
oh dat jaquote:
dus dat wordt geen 43 maar 45 teveelquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik had gewoon ordinair een raspatat oorlog, en een frikandel speciaal..
Omdat het nog kan
French of irish coffee is zooooooooooo lekkerquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de koffie, dus nee dankje
ja gister nog kebab, vandaag nog tapas, patat... omdat het allemaal nog kanquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:33 schreef crv het volgende:
[..]
dus dat wordt geen 43 maar 45 teveel
als het diezelfde is van c_a kunnen jullie samen fokken op de aaifoonquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb zo nog 2 knipkindjes.. net mijn moeder nog geknipt, verf zit erin, dat er zo uitspoelen, en dan vanavond party machen auf verjaardag!
Hij zei; patatquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik had gewoon ordinair een raspatat oorlog, en een frikandel speciaal..
Omdat het nog kan
ook wel nodig zo te zienquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja gister nog kebab, vandaag nog tapas, patat... omdat het allemaal nog kanMaar ik ga begeleid wordne
Ik heb een blackberry, en dit is niet dezelfde verjaardag, en ik ga daar zeker niet fokken!quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:34 schreef crv het volgende:
[..]
als het diezelfde is van c_a kunnen jullie samen fokken op de aaifoon
FRIETquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja gister nog kebab, vandaag nog tapas, patat... omdat het allemaal nog kanMaar ik ga begeleid wordne
quote:
Doe ik ook wel eensquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar om dan online te komen op een feest
vind ik wel heel triest
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:36 schreef crv het volgende:
over begeleid worden gesproken, heb bos al even niet gezien hier, of heb ik hem gewoon steeds gemist
quote:
jammer voor jequote:Op zaterdag 4 september 2010 19:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb een blackberry, en dit is niet dezelfde verjaardag, en ik ga daar zeker niet fokken!
Omgquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens
Ligt natuurlijk ook aan de verjaardag he
Bij elke verjaardag hebben we tegenwoordig zo'n telefoonmomentje dat iedereen zijn leuks apps, ringtones, ed. moet laten zien/horen.
Hij smste me net, toeval.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:36 schreef crv het volgende:
over begeleid worden gesproken, heb bos al even niet gezien hier, of heb ik hem gewoon steeds gemist
Verhuizing dacht ikquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:36 schreef crv het volgende:
wat heb jij ineens met apenquote:
is dit zijn verhuisweekendquote:
groeten terugquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij smste me net, toeval.![]()
Het internet ging nog even langer duren. Jullie moesten de groeten hebben.
Ik maak het nooit zo mee. Alleen als ik op een lanparty zit misschien.quote:
Hij bivakkeert inmiddels een week in z'n nieuwe onderkomen. Het is dus nog even wachten op de internetverbinding.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:38 schreef crv het volgende:
[..]
is dit zijn verhuisweekend![]()
Nieuwe start voor ons bosmens, hoop dat het hem goed doet [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens
Ligt natuurlijk ook aan de verjaardag he
Bij elke verjaardag hebben we tegenwoordig zo'n telefoonmomentje dat iedereen zijn leuks apps, ringtones, ed. moet laten zien/horen.
datquote:
Maar is dat dan een vriendenfeestje-verjaardag of familie-verjaardag? Dat scheelt ook nog wel eensquote:
6 weken zonder Bosquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij bivakkeert inmiddels een week in z'n nieuwe onderkomen. Het is dus nog even wachten op de internetverbinding.
Okequote:Op zaterdag 4 september 2010 19:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik maak het nooit zo mee. Alleen als ik op een lanparty zit misschien.
familiequote:Op zaterdag 4 september 2010 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar is dat dan een vriendenfeestje-verjaardag of familie-verjaardag? Dat scheelt ook nog wel eens
quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Wij hebben siewosie wel vrij saaie verjaardagen in de familie. Alles gaat elk jaar precies hetzelfde
Ik kan van te voren raden wie er klaagt en wie er ruzie gaat maken.
Iets van Queen?quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier ook maar:
LALALALALA LALALALALA LALALALALALALALADUMDUMDUMDUM DUDUDUDUDUUUUUUU *AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH*
Rara welk nummer? Wie het goed heeft krijgt een prijs.
DIE VAN GISTER, DIABOLOOOOOOOOOOquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier ook maar:
LALALALALA LALALALALA LALALALALALALALADUMDUMDUMDUM DUDUDUDUDUUUUUUU *AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH*
Ik weet 'm, maar die titel weet ik dus niet. XFA1 winnares zingt die meestalquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier ook maar:
Nope.quote:
Nope.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
DIE VAN GISTER, DIABOLOOOOOOOOOO
Could bequote:Op zaterdag 4 september 2010 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet 'm, maar die titel weet ik dus niet. XFA1 winnares zingt die meestal
quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier ook maar:
quote:
Oh vreselijk die reclame elke ochtend vroegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |