Oh god, zit ze in het stadium dat ze naar bruin gaat om zo niet meer een dom blondje te lijken?quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:18 schreef Goddelijker het volgende:
Bart, m'n chick is waarschijnlijk niet meer lichtblond over een paar uur.
Nee, in het stadium, kort, vlot en rood.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh god, zit ze in het stadium dat ze naar bruin gaat om zo niet meer een dom blondje te lijken?![]()
Nee, ze gaat naar donkerblond.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh god, zit ze in het stadium dat ze naar bruin gaat om zo niet meer een dom blondje te lijken?![]()
Dan gaat ze de deur uit.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, in het stadium, kort, vlot en rood.
Jeetje zegquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, ze gaat naar donkerblond.
Ik ook.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeetje zegNou ik ben benieuwd!
woarquote:
quote:
ik bedoelde VASNDquote:
welke meet?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:05 schreef robr0 het volgende:
ga eens snel naar de fok meet ben er ook over 2 uur ciao
TOPIC?quote:
Grote FOK! meet vandaag in Utrecht, komt allen #5 boks ouwequote:
Hahahahahahahahahahahaha!quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dan zou er wel Goddolijker staan
(oude grap)
Geen idee. Misschien even Don Diablo kijken ofzo.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:21 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wat ga jij doen vanavond?
Precies!quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dan zou er wel Goddolijker staan
(oude grap)
Nu al? Het is half 7quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
MaartenVanRossEm zit aan de pillen hahahahah
ik kreeg net een pm
Haha.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Check het xtc topic
In die pm stond: "Sssttt![]()
![]()
" ofzoiets
Wat heb je met Do gedaanquote:
je bent helemaal koekoeriekoe laat je nakijkenquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat heb je met Do gedaan![]()
! Hij was altijd vet de master man! Hij had style, charme, grandeur en was bovenal erg netjes tegen meisjes. Hij was een respectabel man.
Koekkoekkoekkoekquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:47 schreef robr0 het volgende:
[..]
je bent helemaal koekoeriekoe laat je nakijken
jwt. Mazzel ciao he. Vrede....quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:52 schreef robr0 het volgende:
[..]
maar meet is vet remlof leipe gast adios
WHOOPWHOOP!quote:
HALLELUJAH =D welcome to the 21st century ^^quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven gewii'd
Wat ben jij?quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:17 schreef MiniMiss het volgende:
[..]
HALLELUJAH =D welcome to the 21st century ^^
Kleinquote:
Jeetje.quote:
het leven is hardquote:
Pics.quote:
Klopt. Al zal je niet snel je hoofd stoten!quote:
Jahoo, een zorg minder! =Dquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt. Al zal je niet snel je hoofd stoten!
Precies.quote:
Okee je hebt ff gekeken welke topics ik ooit geopend heb?quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies.
Ben je alweer hard op zoek naar een cadeau voor je vriend?
Nee, ik onthoud dat gewoon.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:26 schreef MiniMiss het volgende:
[..]
Okee je hebt ff gekeken welke topics ik ooit geopend heb?
Nou eigenlijk wel ja *was alweer vergeten* 2 jaar jubileum in aankomst
quote:
Harde mondhoeken heb je daar hoor.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Idd, keistrak!quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:30 schreef MarkM het volgende:
[..]
Harde mondhoeken heb je daar hoor.
Groenquote:
oh geilquote:
Nooo, youquote:
Ik hoop dat het tussen je benen wel kaal blijft.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:55 schreef MiniMiss het volgende:
Darn waar is mijn coole HelloKitty plaatje !? nu staat 't zo kaal
Geen idee :S Hello Kitty is wel kei lief eej xD xDquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:55 schreef MiniMiss het volgende:
Webicons doen het niet meerquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:55 schreef MiniMiss het volgende:
Aha. Te lang niet op fok geweest x[quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Webicons doen het niet meerslechts een aantal maanden al niet meer
Bmp?quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:19 schreef MiniMiss het volgende:
"Fout bestandstype: het bestand met type 'image/bmp' is niet toegestaan voor plaatsing op de server."
stom fok plaatjesuploadding
Sla hem dan gewoon op als .png oidquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:19 schreef MiniMiss het volgende:
"Fout bestandstype: het bestand met type 'image/bmp' is niet toegestaan voor plaatsing op de server."
stom fok plaatjesuploadding
Ze is niet zo slim.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sla hem dan gewoon op als .png oid.
"quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als intelligentie beter werd daardoor, dan ben ik slimmer dan einstein.
Ik zit z'n show op Nederland 1 te kijken.quote:
He homo!quote:
Opflikkeren!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Opflikkeren!Nieuweflikkers kunnen niet driekrachten! einzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Newfags can't, oldfags don'tquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nieuweflikkers kunnen niet driekrachten! einz
JW-techniek praat tegen me op msnquote:
Zeg The Game tegen hemquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
JW-techniek praat tegen me op msn
Hij zei het al gelijk tegen mijquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zeg The Game tegen hem
vindt ie leuk.
Waarom log je dan uberhaupt in?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hij zei het al gelijk tegen mij.. En kheb geen zin aan msnen
Stond al ingelogdquote:
HA-HA!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Stond al ingelogd.. En er spreekt eigenlijk nooit iemand mij aan.
Daar ben ik al een tijd niet geweestquote:
Dat zal vastquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:33 schreef Sjoegerd het volgende:
Heel erg verliefd op een veel te jong meisje, wat te doen?
xyzyx topic?
Nee, die jongen werkt en daar is xyzyx te verheven voor!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:33 schreef Sjoegerd het volgende:
Heel erg verliefd op een veel te jong meisje, wat te doen?
xyzyx topic?
Scherp!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, die jongen werkt en daar is xyzyx te verheven voor!
T is dus een Heimen topicquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:55 schreef Hyman het volgende:
Dr liep vandaag zulks een meisje in de plus rond, en die was wss niet ouder dan 14, maar echt wel jailbait.
Ik moet opgepakt worden
Hebben ze dat nummer nou ook al verneukt?quote:
LINKquote:
Je hebt het over een DJquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hebben ze dat nummer nou ook al verneukt?
Wat jammer voor jequote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je hebt het over een DJ? geen idee verder.
Kvind t gaafquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:06 schreef Hyman het volgende:
Mehik vind die disco shit maar niets.
Heb je een 13-jarige gepijpt?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Zal ik eens vertellen over mijn jailbait verhaal?
Nou!quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
...quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hmmm nee.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
quote:
Gaat het weer koekert?quote:
Oja, dat is nu natuurlijkquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:47 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo naar de kanker geweest in de rode week.
Ik ben ook stiekem niet in Delluftquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Had nog helemaal zin om naar dubstep in het kasteel @ alphen te gaan, onder het toeziend oog van Z naar de kanker te gaan en jou mee te nemen maar dat ging eeeeeeeecht niet.
Dat doe ik nooit!quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja, dat is nu natuurlijkIk dacht dat je jezelf weer de kenker in geblowd had
Hengelo?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben ook stiekem niet in Delluft
Weet ik toch!quote:
Ja. Ik moest even weg uit Delft enzoquote:
En de halve black box?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
lle black box golden tip's zijn nog vol hoor
Beter had je hem bij mij gelaten danquote:
Ik denk dat je niet gaat.quote:Op zondag 5 september 2010 00:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ga maanda g naar 0172 mits mijn ovkaart werkt
Ik denk het wel want ik hoef geen geld meer te betalen voor de treinquote:Op zondag 5 september 2010 00:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beter had je hem bij mij gelaten dan![]()
[..]
Ik denk dat je niet gaat.
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 5 september 2010 00:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik denk het wel want ik hoef geen geld meer te betalen voor de trein
quote:
Alphen a/d Rijn?quote:Op zondag 5 september 2010 00:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ga maanda g naar 0172 mits mijn ovkaart werkt
Denk je ja?quote:
nee!!quote:
Dan hoef jij die rooien allemaal niet te zien.quote:Op zondag 5 september 2010 11:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nee!!
Hopelijk heb ik vandaag dan een taxiritj naar het centrum van breda.
Wel handig dat reservewiel in je kofferbak!quote:Op zondag 5 september 2010 11:17 schreef Marco001 het volgende:
mwah, roodharige meiden zijn opzich best knap.![]()
\Oh, di's trouwens mijn nieuwe autoi:
http://link.marktplaats.nl/374169549
Die is beter dan de vorige die je liet zien iigquote:Op zondag 5 september 2010 11:17 schreef Marco001 het volgende:
mwah, roodharige meiden zijn opzich best knap.![]()
\Oh, di's trouwens mijn nieuwe autoi:
http://link.marktplaats.nl/374169549
Herken je dr nog denk je?quote:
communiceren is niet zn beste eigenschap neequote:Op zondag 5 september 2010 13:32 schreef Bravebart het volgende:
Ik wist niet dat AP kon praten? Hij opent zo'n shitload aan kuttopics dat ik aannam dat hij wel doofstof moest zijn
Nee hoor, het was allang bekend dat hij kon praten:quote:Op zondag 5 september 2010 13:32 schreef Bravebart het volgende:
Ik wist niet dat AP kon praten? Hij opent zo'n shitload aan kuttopics dat ik aannam dat hij wel doofstof moest zijn
Ja, van die fotoquote:Op zondag 5 september 2010 13:45 schreef robr0 het volgende:
wat een held ben je trouwens als je op een meet in je broek zeikt
skippy22quote:Op zondag 5 september 2010 13:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, van die fotoWie was dat ook alweer?
gebrek aan layout zal je bedoelenquote:Op zondag 5 september 2010 14:08 schreef tubacloud het volgende:
hoppaaa, nieuwe lay-out van mijn site:
www.vandenbergfotografie.com
het is minimalistisch, dus wat?quote:
Bij landscape verwachte ik deze foto.quote:Op zondag 5 september 2010 14:08 schreef tubacloud het volgende:
en bij bergrotsen dacht ik aan die rots in mn broek maarja je kan niet alles hebbengquote:Op zondag 5 september 2010 14:22 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Bij landscape verwachte ik deze foto.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 september 2010 14:25 schreef robr0 het volgende:
[..]
en bij bergrotsen dacht ik aan die rots in mn broek maarja je kan niet alles hebbeng
5 foto's!quote:Op zondag 5 september 2010 14:08 schreef tubacloud het volgende:
Seplasser.quote:Op zondag 5 september 2010 13:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, van die fotoWie was dat ook alweer?
Cooooooooooooolaquote:Op zondag 5 september 2010 14:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Het was weer een mooie avond
Boeiend, ze is gewoonquote:Op zondag 5 september 2010 15:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
SORRY JONGENS.
Maar ik vind Ilse saai.
Najaaaaaaaaquote:
Wat een topding!quote:Op zondag 5 september 2010 15:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En mijn studenten ov-kaart doet het gewoon, als één van de weinige.![]()
Ik weet niet of je nu keihard loopt te fucken, maar ik was sarcastisch met die slipperopmerking. Vandaar dat ik je wees op de PI.quote:
Hij snapt het inderdaad echt nietquote:Op zondag 5 september 2010 16:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nu keihard loopt te fucken, maar ik was sarcastisch met die slipperopmerking. Vandaar dat ik je wees op de PI.
wees blijquote:Op zondag 5 september 2010 18:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
ZE HEBBEN ME UIT HET FILMPJE VAN TAKE ME OUT GEKNIPT HAHAHAHAHA
Waarom
Je voelt je gewoon buitengesloten. Niet goed genoeg voor een programma als TMO. Anders. In de steek gelaten. Leeg.quote:Op zondag 5 september 2010 18:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Aan de ene kant heel erg aan de andere kant voel ik me... uitgeknipt
Don't go Stewie on mequote:Op zondag 5 september 2010 18:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je voelt je gewoon buitengesloten. Niet goed genoeg voor een programma als TMO. Anders. In de steek gelaten. Leeg.
quote:
had zij nou beet uiteindelijk?quote:Op zondag 5 september 2010 18:24 schreef robr0 het volgende:
ik pleit voor een terugkeer van joy in tmo
nee ze deed later zelf mee en werd door 30 mannen weggestemdquote:Op zondag 5 september 2010 18:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
had zij nou beet uiteindelijk?
quote:Op zondag 5 september 2010 18:38 schreef robr0 het volgende:
[..]
nee ze deed later zelf mee en werd door 30 mannen weggestemd
Jajajajajaja, dat weten we nu welquote:Op zondag 5 september 2010 19:21 schreef gers het volgende:
ik ga binnenkort een bekende pub'er ontmoeten
wie danquote:Op zondag 5 september 2010 19:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jajajajajaja, dat weten we nu wel
vasndquote:
Totdat hij z'n bek opentrektquote:
Iddquote:Op zondag 5 september 2010 19:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op z'n kop![]()
Net als Sven Kramer
quote:XXXXX: http://nos.nl/artikel/182(...)rtij-zoetermeer.html Fackkk, ik durf echt niet meer over straat meer hoor.
8 minuten geleden via Twitter
Whehequote:
quote:Wajo een vriend van mn vader is een moordenaar about 4 hours ago via Twitter for BlackBerry®
quote:Ohnee die vriend van mn pa schiet een jongen 2 keer in zn hoofd en hij leeft nog about 4 hours ago via Twitter for BlackBerry®
Dat je ballen er niet af vielenquote:Op zondag 5 september 2010 20:18 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn testosteron pijl daalde gelijk naar onder 0.
In zo'n auto lijkt het wel net alsof je keihard rijdt, terwijl dat niet zo isquote:Op zondag 5 september 2010 20:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat je ballen er niet af vielen
Was het verplicht om erin te rijden ofzo? Anders verklaar ik de kastdeur nu definitief voor geopend.quote:Op zondag 5 september 2010 20:18 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn testosteron pijl daalde gelijk naar onder 0.
Pink is the new blue.quote:Op zondag 5 september 2010 20:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Was het verplicht om erin te rijden ofzo? Anders verklaar ik de kastdeur nu definitief voor geopend.
Dan pleeg ik zelfmoordquote:
Blauw is mijn lievelingskleur en als dat opeens roze zou worden. dat zou ik niet willen overlevenquote:Op zondag 5 september 2010 20:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik weiger ook om roze shirts te dragen
Hoe was de meet?quote:Op zondag 5 september 2010 20:48 schreef robr0 het volgende:
het is weer bijna 11 september al die tantoe saaie docus komen weer elke dag langs waiwai
jamanquote:Op zondag 5 september 2010 20:53 schreef robr0 het volgende:
[..]
kon niet want had een housewarming baleng
Alleen samen met s0k zeker?quote:Op zondag 5 september 2010 21:05 schreef robr0 het volgende:
[..]
maar ik durf ook niet naar zon meet dusja kwam me wel goed uit
Ik nietquote:Op zondag 5 september 2010 20:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik weiger ook om roze shirts te dragen
Wat zeur je dan gast!quote:Op zondag 5 september 2010 21:09 schreef robr0 het volgende:
[..]
zou kunnen zou kunnen maar als drank is vind ik eigenlijk ook wel tof
Domme doos!quote:Op zondag 5 september 2010 21:27 schreef MiniMiss het volgende:
Ik ben zo blond.
Ik krijg 't niet voor elkaar een profielplaatje te krijgen die 't doet.
Hoe is het met de trap, oud stuk ijzer?quote:
Net zo min als dat kind waarschijnlijkquote:Op zondag 5 september 2010 22:04 schreef robr0 het volgende:
wat een held die alberto al vraag ik me oprecht af of ie wel helemaal spoort
Proost!quote:
Zeg dat wel jaquote:
Kom maar door met die onderschriftwedstrijdquote:
Al klaar gek! Heb je je cd nou al?quote:Op zondag 5 september 2010 21:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe is het met de trap, oud stuk ijzer?
Hehe,quote:Op zondag 5 september 2010 22:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kom maar door met die onderschriftwedstrijd
Welke cd?quote:Op zondag 5 september 2010 22:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Al klaar gek! Heb je je cd nou al?
die gedraagt zich tenminstequote:Op zondag 5 september 2010 22:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Net zo min als dat kind waarschijnlijk
Ilse DeLange is zo'n mooie vrouw.quote:Op zondag 5 september 2010 22:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Astris schuurmans en monique smit man
HAMSTEREEEEEEEEN!quote:Op zondag 5 september 2010 22:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Astris schuurmans en monique smit man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |