Oh god, zit ze in het stadium dat ze naar bruin gaat om zo niet meer een dom blondje te lijken?quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:18 schreef Goddelijker het volgende:
Bart, m'n chick is waarschijnlijk niet meer lichtblond over een paar uur.
Nee, in het stadium, kort, vlot en rood.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh god, zit ze in het stadium dat ze naar bruin gaat om zo niet meer een dom blondje te lijken?![]()
Nee, ze gaat naar donkerblond.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh god, zit ze in het stadium dat ze naar bruin gaat om zo niet meer een dom blondje te lijken?![]()
Dan gaat ze de deur uit.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, in het stadium, kort, vlot en rood.
Jeetje zegquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, ze gaat naar donkerblond.
Ik ook.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeetje zegNou ik ben benieuwd!
woarquote:
quote:
ik bedoelde VASNDquote:
welke meet?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:05 schreef robr0 het volgende:
ga eens snel naar de fok meet ben er ook over 2 uur ciao
TOPIC?quote:
Grote FOK! meet vandaag in Utrecht, komt allen #5 boks ouwequote:
Hahahahahahahahahahahaha!quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dan zou er wel Goddolijker staan
(oude grap)
Geen idee. Misschien even Don Diablo kijken ofzo.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:21 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wat ga jij doen vanavond?
Precies!quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dan zou er wel Goddolijker staan
(oude grap)
Nu al? Het is half 7quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
MaartenVanRossEm zit aan de pillen hahahahah
ik kreeg net een pm
Haha.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Check het xtc topic
In die pm stond: "Sssttt![]()
![]()
" ofzoiets
Wat heb je met Do gedaanquote:
je bent helemaal koekoeriekoe laat je nakijkenquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat heb je met Do gedaan![]()
! Hij was altijd vet de master man! Hij had style, charme, grandeur en was bovenal erg netjes tegen meisjes. Hij was een respectabel man.
Koekkoekkoekkoekquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:47 schreef robr0 het volgende:
[..]
je bent helemaal koekoeriekoe laat je nakijken
jwt. Mazzel ciao he. Vrede....quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:52 schreef robr0 het volgende:
[..]
maar meet is vet remlof leipe gast adios
WHOOPWHOOP!quote:
HALLELUJAH =D welcome to the 21st century ^^quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven gewii'd
Wat ben jij?quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:17 schreef MiniMiss het volgende:
[..]
HALLELUJAH =D welcome to the 21st century ^^
Kleinquote:
Jeetje.quote:
het leven is hardquote:
Pics.quote:
Klopt. Al zal je niet snel je hoofd stoten!quote:
Jahoo, een zorg minder! =Dquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt. Al zal je niet snel je hoofd stoten!
Precies.quote:
Okee je hebt ff gekeken welke topics ik ooit geopend heb?quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies.
Ben je alweer hard op zoek naar een cadeau voor je vriend?
Nee, ik onthoud dat gewoon.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:26 schreef MiniMiss het volgende:
[..]
Okee je hebt ff gekeken welke topics ik ooit geopend heb?
Nou eigenlijk wel ja *was alweer vergeten* 2 jaar jubileum in aankomst
quote:
Harde mondhoeken heb je daar hoor.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Idd, keistrak!quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:30 schreef MarkM het volgende:
[..]
Harde mondhoeken heb je daar hoor.
Groenquote:
oh geilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |