abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86073266
Ik ben, zoals je aan me naam al kon zien, 19.
Ik zie er wat jonger uit zeggen veel mensen, en ik gedraag me ook wel iets jonger :')
Nou ben ik behoorlijk verliefd op een heel lief meisje, maar ze is 14, al ziet ze dr wel iets ouder uit.
Ze vind mij ook erg leuk, en als ik t doorzet kan t wel echt wat worden.

Maar oh god wat schaam ik me hier voor zeg, dit kan toch niet? Ik ben toch geen pedo? Wat moet ik nou doen? Ik weet dat als ik met haar neem dat het waarschijnlijk toch wel snel uit gaat, want ze zit nog op school en ik werk, dat word dus best lastig...

Wat te doen..
pi_86073371
Oh en ze rookt trouwens ook, gelukkig maar heel af en toe "voor de gezelligheid" maar als ik ergens een hekel aan heb is t wel roken, en als ik nog ergens een hekel aan heb is het wel ergens aan mee doen "voor de gezelligheid"

:'(
pi_86073392
Dat hoeft niet, een van mijn beste vrienden is 22 en heeft het al twee jaar met een meisje van 16, (toen ze iets kregen waren ze dus 20 en 14) en dat gaat kei goed!
En hij werkt ook, en zij zit op school.
En ja, het verschil is wel groot maar als zij jou gewoon leuk vindt, het lijkt me een normaal verschil. Gebeurt echt wel vaker. Er zullen wel mensen stom reageren, maar dat blijf je houden.
Tenzij je behalve werk/school nog een reden hebt waarom je denkt dat het zo uit is, zou ik er gewoon voor gaan!!

Edit na lezen tweede stukje over roken.

Als je dat stom vindt, en zij wil er niet voor jou (en natuurlijk voor zichzelf!!) mee stoppen, dan moet je het niet doen, als je er echt niet mee kunt leven. Maar of je het hierom niet doorzet, zou los moeten staan van het leeftijdsverschil.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_86073450
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:29 schreef Lutte het volgende:
Tenzij je behalve werk/school nog een reden hebt waarom je denkt dat het zo uit is, zou ik er gewoon voor gaan!!
Ja, die reden is dus:

quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:28 schreef verliefdekloon1990 het volgende:
Oh en ze rookt trouwens ook, gelukkig maar heel af en toe "voor de gezelligheid" maar als ik ergens een hekel aan heb is t wel roken, en als ik nog ergens een hekel aan heb is het wel ergens aan mee doen "voor de gezelligheid"

:'(
pi_86073477
14 jarig breezersletje is het ofniet?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_86073490
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:31 schreef BarrieButsers het volgende:
14 jarig breezersletje is het ofniet?
Nee joh, ze is lief :@
pi_86073508
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:30 schreef verliefdekloon1990 het volgende:

[..]

Ja, die reden is dus:
[..]

Dat stond er nog niet toen ik begon met het typen; heb het ge-edit met nog een stukje.
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
  zaterdag 4 september 2010 @ 22:33:52 #8
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_86073549
Ga ervoor ^O^

En dat meen ik serieus.
pi_86073560
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:29 schreef Lutte het volgende:
Edit na lezen tweede stukje over roken.

Als je dat stom vindt, en zij wil er niet voor jou (en natuurlijk voor zichzelf!!) mee stoppen, dan moet je het niet doen, als je er echt niet mee kunt leven. Maar of je het hierom niet doorzet, zou los moeten staan van het leeftijdsverschil.
Zover zijn we nog niet, we hebben nog niks, ben alleen echt heel erg verliefd (en voel me ineens zelf ook weer 14 :D ) maar goed, t blijft moeilijk.
Ze vind t zelf trouwens helemaal niet erg..
pi_86073603
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:33 schreef moomoo het volgende:
Ga ervoor ^O^

En dat meen ik serieus.
Thanks, ik wil ook wel!
Maar ik ben gewoon ten eerste heel bang dat het door iedereen af gekeurd gaat worden, en ten 2e dat ik investeer in een relatie (ik ben ondertussen wel klaar voor een serieuze relatie) en dat zij na een maand er genoeg van heeft (want is dat niet altijd zo op die leeftijd?)
pi_86073680
Heb je een relatie voor jezelf of voor anderen? Heel cliché, maar maakt het uit wat anderen vinden? Je zult echt wel rotte reacties krijgen, maar degenen die echt om je geven en echt zien dat jullie elkaar leuk vinden zijn toch je echte vrienden.

En in een relatie tussen oudere mensen kan het ook na een maand overgaan, omdat het toch niet is wat iemand ervan verwachtte of iets dergelijks.

Ik zou zeggen, ga er gewoon voor, je kunt beter spijt krijgen van iets wat je gedaan hebt dan je later afvragen hoe het zou zijn gelopen als je het toch had gedaan.
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_86073768
Das wel allemaal waar ja, ben echt benieuwd hoe het zou zijn, ze is zooo lief en ik word zo blij en verliefd als ik bij haar ben (voel me net weer 14) dus maar hopen dat ik r snel weer spreek dan. Ik hou jullie wel op de hoogte, maar de eerste kans dat ik haar weer spreek is op zijn vroegst dinsdag dus..
pi_86073800
Dan kun je er nog even over nadenken, perfect toch?

Succes en we horen het nog wel!!
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_86073865
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:42 schreef Lutte het volgende:
Dan kun je er nog even over nadenken, perfect toch?

Succes en we horen het nog wel!!
Thanks.
Best fijn ook om er over te kunnen praten, want ik heb verder niemand die ik het kan (en wil) vertellen.
pi_86073941
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:35 schreef verliefdekloon1990 het volgende:

[..]

Thanks, ik wil ook wel!
Maar ik ben gewoon ten eerste heel bang dat het door iedereen af gekeurd gaat worden, en ten 2e dat ik investeer in een relatie (ik ben ondertussen wel klaar voor een serieuze relatie) en dat zij na een maand er genoeg van heeft (want is dat niet altijd zo op die leeftijd?)
Wat de omgeving ervan vindt moet je je niets van aan trekken. Er is altijd wel iemand die het er niet mee eens is of afkeurd. Lekker boeiend, als jullie het maar fijn vinden.
Dat 2de is ook geen goede reden. Alle relaties kunnen uitgaan, dat kan na een dag, of na 50 jaar. Als je daarom geen relatie wil, moet je nooit een relatie nemen dus.
pi_86074002
Ook weer allemaal waar.
Ben benieuwd of ik ooit met dr af mag gaan spreken van dr moeder O-) _O-
pi_86074009
Man man man wat maken mensen zich toch druk om idiote dingen. Je vind haar oprecht leuk en lief en je bent helemaal in de wolken als ik het zo hoor. Ik zou zeggen go for it. Al zou ik wel in je achterhoofd houden dat het ineens kan klappen aangezien meisjes van die leeftijd nog niet bepaald klaar zijn voor het echte werk (qua relaties dan). Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
pi_86074047
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:47 schreef DerptieDurp het volgende:
Man man man wat maken mensen zich toch druk om idiote dingen. Je vind haar oprecht leuk en lief en je bent helemaal in de wolken als ik het zo hoor. Ik zou zeggen go for it. Al zou ik wel in je achterhoofd houden dat het ineens kan klappen aangezien meisjes van die leeftijd nog niet bepaald klaar zijn voor het echte werk (qua relaties dan). Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Daarom denk ik dus ook: die kans is vrij groot, als ik gewoon niks begin kan het ook niet fout gaan, in tegenstelling tot een ouder iemand, dan is de kans veel kleiner...
pi_86074105
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:47 schreef verliefdekloon1990 het volgende:
Ook weer allemaal waar.
Ben benieuwd of ik ooit met dr af mag gaan spreken van dr moeder O-) _O-
Ideale schoonzoon uithangen!!

Maar even serieus, laat je van je goede kant zien, ga de eerste keer dat je (bij haar) afspreekt niet meteen naar haar kamer, maar blijf beneden zodat haar ouders een oogje in het zeil kunnen houden en zien dat je geen slechte intenties hebt of alleen op seks uit bent.
Geen enkele relatie gaat zonder slag of stoot, maar als jij haar de moeite waard vindt is er niets waar niet overheen te komen is.
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_86074110
Gewoon voor gaan, het is maar een getalletje.
pi_86074128
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:49 schreef verliefdekloon1990 het volgende:

[..]

Daarom denk ik dus ook: die kans is vrij groot, als ik gewoon niks begin kan het ook niet fout gaan, in tegenstelling tot een ouder iemand, dan is de kans veel kleiner...
Aan de andere kant kun je het ook zo zien: gewoon zorgeloos een fijne tijd hebben met elkaar en van elkaar genieten. Gaat het fout dan ben je weer een ervaring rijker en heb je mooie herinneringen om op terug te kijken.
pi_86074166
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:49 schreef verliefdekloon1990 het volgende:

[..]

De weg van de minste weerstand kiezen is altijd het makkelijkst ja, maar zoals ik al zei, naar mijn inzien kun je beter spijt krijgen van iets wat je geprobeerd hebt dan je later afvragen hoe het geweest zou zijn.
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_86074192
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:51 schreef Lutte het volgende:

[..]
Maar even serieus, laat je van je goede kant zien, ga de eerste keer dat je (bij haar) afspreekt niet meteen naar haar kamer, maar blijf beneden zodat haar ouders een oogje in het zeil kunnen houden en zien dat je geen slechte intenties hebt of alleen op seks uit bent.
Oh god dat word wat, gaan we zeker aan de keukentafel over koetjes en kalfjes praten :D
pi_86074225
Overigens zit ik ook wel een beetje met het feit dat als zij of haar ouders ooit gewoon iets tegen mij zouden hebben of krijgen, ze heel makkelijk aangifte kunnen doen en ik gewoon altijd de pineut ben! (zie ook: Wanneer wordt een relatie gedoogd en wanneer niet meer? )
pi_86074293
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:53 schreef verliefdekloon1990 het volgende:

[..]

Oh god dat word wat, gaan we zeker aan de keukentafel over koetjes en kalfjes praten :D
Je zult er wat voor over moeten hebben, je zegt zelf toe te zijn aan een serieuze relatie, daar horen schoonouders ook bij.

Als je je afvraagt waarom ik het me zo aantrek, ik heb het zelf meegemaakt, ik was 14, jongen bijna 19, en omdat ik zoveel reacties kreeg over dat hij te oud zou zijn en andere dingen dan ik zou willen, is er nooit wat van gekomen. Hij kreeg na een tijd een vriendin, die ik via via ook kende, maar ik heb me nog zo vaak afgevraagd of ik er niet gewoon voor had moeten gaan.
(Ik had wel last van een moeder die gewoonweg weigerde om hem in huis te laten, zelfs niet als ze er gewoon bij zat.)
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')