Ja, die reden is dus:quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:29 schreef Lutte het volgende:
Tenzij je behalve werk/school nog een reden hebt waarom je denkt dat het zo uit is, zou ik er gewoon voor gaan!!
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:28 schreef verliefdekloon1990 het volgende:
Oh en ze rookt trouwens ook, gelukkig maar heel af en toe "voor de gezelligheid" maar als ik ergens een hekel aan heb is t wel roken, en als ik nog ergens een hekel aan heb is het wel ergens aan mee doen "voor de gezelligheid"
Nee joh, ze is liefquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:31 schreef BarrieButsers het volgende:
14 jarig breezersletje is het ofniet?
Dat stond er nog niet toen ik begon met het typen; heb het ge-edit met nog een stukje.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:30 schreef verliefdekloon1990 het volgende:
[..]
Ja, die reden is dus:
[..]
Zover zijn we nog niet, we hebben nog niks, ben alleen echt heel erg verliefd (en voel me ineens zelf ook weer 14quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:29 schreef Lutte het volgende:
Edit na lezen tweede stukje over roken.
Als je dat stom vindt, en zij wil er niet voor jou (en natuurlijk voor zichzelf!!) mee stoppen, dan moet je het niet doen, als je er echt niet mee kunt leven. Maar of je het hierom niet doorzet, zou los moeten staan van het leeftijdsverschil.
Thanks, ik wil ook wel!quote:
Thanks.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:42 schreef Lutte het volgende:
Dan kun je er nog even over nadenken, perfect toch?
Succes en we horen het nog wel!!
Wat de omgeving ervan vindt moet je je niets van aan trekken. Er is altijd wel iemand die het er niet mee eens is of afkeurd. Lekker boeiend, als jullie het maar fijn vinden.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:35 schreef verliefdekloon1990 het volgende:
[..]
Thanks, ik wil ook wel!
Maar ik ben gewoon ten eerste heel bang dat het door iedereen af gekeurd gaat worden, en ten 2e dat ik investeer in een relatie (ik ben ondertussen wel klaar voor een serieuze relatie) en dat zij na een maand er genoeg van heeft (want is dat niet altijd zo op die leeftijd?)
Daarom denk ik dus ook: die kans is vrij groot, als ik gewoon niks begin kan het ook niet fout gaan, in tegenstelling tot een ouder iemand, dan is de kans veel kleiner...quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:47 schreef DerptieDurp het volgende:
Man man man wat maken mensen zich toch druk om idiote dingen. Je vind haar oprecht leuk en lief en je bent helemaal in de wolken als ik het zo hoor. Ik zou zeggen go for it. Al zou ik wel in je achterhoofd houden dat het ineens kan klappen aangezien meisjes van die leeftijd nog niet bepaald klaar zijn voor het echte werk (qua relaties dan). Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Ideale schoonzoon uithangen!!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:47 schreef verliefdekloon1990 het volgende:
Ook weer allemaal waar.
Ben benieuwd of ik ooit met dr af mag gaan spreken van dr moeder![]()
Aan de andere kant kun je het ook zo zien: gewoon zorgeloos een fijne tijd hebben met elkaar en van elkaar genieten. Gaat het fout dan ben je weer een ervaring rijker en heb je mooie herinneringen om op terug te kijken.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:49 schreef verliefdekloon1990 het volgende:
[..]
Daarom denk ik dus ook: die kans is vrij groot, als ik gewoon niks begin kan het ook niet fout gaan, in tegenstelling tot een ouder iemand, dan is de kans veel kleiner...
De weg van de minste weerstand kiezen is altijd het makkelijkst ja, maar zoals ik al zei, naar mijn inzien kun je beter spijt krijgen van iets wat je geprobeerd hebt dan je later afvragen hoe het geweest zou zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:49 schreef verliefdekloon1990 het volgende:
[..]
Daarom denk ik dus ook: die kans is vrij groot, als ik gewoon niks begin kan het ook niet fout gaan, in tegenstelling tot een ouder iemand, dan is de kans veel kleiner...
Oh god dat word wat, gaan we zeker aan de keukentafel over koetjes en kalfjes pratenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar even serieus, laat je van je goede kant zien, ga de eerste keer dat je (bij haar) afspreekt niet meteen naar haar kamer, maar blijf beneden zodat haar ouders een oogje in het zeil kunnen houden en zien dat je geen slechte intenties hebt of alleen op seks uit bent.
Je zult er wat voor over moeten hebben, je zegt zelf toe te zijn aan een serieuze relatie, daar horen schoonouders ook bij.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:53 schreef verliefdekloon1990 het volgende:
[..]
Oh god dat word wat, gaan we zeker aan de keukentafel over koetjes en kalfjes praten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |