abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 september 2010 @ 21:38:27 #51
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_86071745
Ik want dat boek komt onvermijdelijk iedere discussie over Afrika hier weer tevoorschijn.
The End Times are wild
pi_86071867
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 14:28 schreef Dagonet het volgende:
Een seniele, blijkbaar voormalig nazistisch denkende, lokale politicus uit Zweden zegt in een lokaal sufferdje debiele dingen en dat is wereldnieuws hoe?
Wel voor de linkse Nederlandse journalist die maar wat graag een niet bestaand verband legt met (de uitspraken van) Geert Wilders. ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_86072007
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:30 schreef Klaudias het volgende:
wie kent dit boek?

[ afbeelding ]
Zou best eens een grappige kunnen zijn voor mijn studie.... Heb je hem gelezen?
  zaterdag 4 september 2010 @ 21:50:14 #54
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_86072076
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:47 schreef baba117 het volgende:

[..]

Je kunt het grappig noemen of triest, het is maar net hoe je het bekijkt. Dat zo'n boek uit politiek-correcte motieven geschreven wordt om met alle geweld maar een verklaring te kunnen geven voor de achterstand van de Afrikanen vind ik in ieder geval niet grappig. Wetenschap moet objectief zijn en niet met de politieke wind meewaaien die op dit moment heerst. Dat zijn Soviet-praktijken.
The End Times are wild
pi_86072447
_O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_86073709
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:47 schreef baba117 het volgende:

[..]

ben er in bezig. wel aardig, maar een beetje te droog voor mij. voor iemand die geschiedenis studeert is dit wat interessanter denk ik.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_86073736
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:50 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je kunt het grappig noemen of triest, het is maar net hoe je het bekijkt. Dat zo'n boek uit politiek-correcte motieven geschreven wordt om met alle geweld maar een verklaring te kunnen geven voor de achterstand van de Afrikanen vind ik in ieder geval niet grappig. Wetenschap moet objectief zijn en niet met de politieke wind meewaaien die op dit moment heerst. Dat zijn Soviet-praktijken.
Dat zegt hij helemaal niet ...

Hij zoekt gewoon naar verklaringen.
pi_86074154
quote:
wie kent dit boek?

[ afbeelding ]
Een goed boek. Het is zo nu en dan erg droog, maar zeer interessant. De schrijver kan nogal self-righteous overkomen en volgens z'n studenten kan je hem maar ook niet beter tegenspreken in colleges ;P

Als je een beetje droge koek aan kan dan is het een aanrader.
  zaterdag 4 september 2010 @ 22:55:32 #59
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_86074233
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:40 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Dat zegt hij helemaal niet ...

Hij zoekt gewoon naar verklaringen.
Waarbij hij angstvallig de meest voor de hand liggende verklaring vermijdt.
The End Times are wild
pi_86074282
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:52 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Een goed boek. Het is zo nu en dan erg droog, maar zeer interessant. De schrijver kan nogal self-righteous overkomen en volgens z'n studenten kan je hem maar ook niet beter tegenspreken in colleges ;P

GG&S droge koek noemen :o
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_86074390
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

omdat daar geen bewijzen voor zijn.
pi_86075273
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:52 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Ik ga hem eens lezen.
  zondag 5 september 2010 @ 00:05:16 #63
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zondag 5 september 2010 @ 00:06:52 #64
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_86076535
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 14:34 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Nee, na de 2de WO werden alle onderzoeken die iets over verschillende genen zeiden als slecht beschouwd en alles wat zei dat iedereen gelijk was blabla als waarheid.

Zo stond het zelfs in mijn maatschappijleer boek.
Ik hoop dat we die onzinnige taboes over 50 jaar eindelijk van ons afgeschud hebben.
  † In Memoriam † zondag 5 september 2010 @ 00:07:43 #65
230491 Zith
pls tip
pi_86076573
quote:

[..]

Jij bent in dit geval niet veel anders dan de BNW usert die gelooft dat wetenschappers allemaal corrupt zijn en leugens verspreiden.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 5 september 2010 @ 00:18:42 #66
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_86076968
quote:
Ik heb wel eens een theorie(tje) gelezen dat de snelle ontwikkeling van het menselijke brein juist ontsproten is aan die stammenoorlogen. Omdat je in een oorlog enorm veel in het voordeel bent als je vooruit kunt plannen, kunt communiceren, abstracte aanvalsplannen kunt delen, kunt voorzien hoe iets gaat verlopen. Ga maar door. En de straf voor het verliezen van die oorlog is de dood en de winnaar krijgt ook nog eens de wijfjes van de tegenstander. Een enorme evolutionaire boost
True.

quote:
Dat Afrika groot is klopt, maar dat is de rest van de wereld toch ook? Het is dun bevolkt gebleven omdat de neger zelfstandig niet in staat blijkt om de natuur zo te domineren dat er een bevolkingsexplosie ontstaat.
Waar heb je gelezen dat Afrika dun bevolkt was en is gebleven? Afrika is de tweede meest bevolkte continent ter wereld. Maar ook voor de kolonisatie en industriele revolutie had Afrika meer mensen dan Europa en ze woonden ook dichtbevolkt onder elkaar. West Afrika, waar ze de slaven vandaan haalden, was heel dichtbevolkt toen der tijd en nog steeds.

Mensen zijn hier ook onder de verkeerde indruk van Afrika. Waar krijgen jullie het idee dat je overal in Afrika makkelijk kan leven? Nooit gehoord van de grote woestijnen in Africa? De droge savanas? De grote bergen en gevaarlijke dieren en insecten?

Jullie weten toch wel dat Afrika ook koninkrijken en keizerrijken hadden? En ook landbouw, ijzer, complexe culturen? Ze hadden ook veeen?

Er waren heel weinig stammen die alleen maar van de jagen overleefden. Als je niks weet over de geschiedenis van Afrika moet je toch ook geen bullshit verhaal gaan uitkrammen.

quote:
Er is verder nooit een noodzaak tot ontwikkeling. Er is een noodzaak tot overleven. Dit gebeurt door je aan te passen aan de omstandigheden. Een te ver doorgeschoten ontwikkeling (zoals wij die kennen) is juist weer ongunstig voor de overlevingskansen, door anti-conceptiemiddelen, emancipatie, Nieuw-Links-Weg-Met-Ons-denken et cetera.
Voor een lange tijd was Europa ook niet ontwikkelt. De Romeinen brachten beschaving aan de rest van Europa. Voor de Romeinen waren bijv. de Nederlanders echt niet meer ontwikkeld dan de Afrikanen. En de Romeinen werden weer beinvloed door de Grieken, en de Grieken weer door West-Aziatische en Afrikaanse bevolkingen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Keep_Walking op 05-09-2010 00:29:09 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 5 september 2010 @ 00:20:06 #67
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_86077013
quote:

[..]

Wat? Dat niet-blanke rassen gewoon inferieur zijn? Er zijn heel veel andere boeken geschreven waar je daarover kan lezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Keep_Walking op 05-09-2010 00:28:29 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_86077180
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 13:39 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Er zijn wel meerdere dingen die onlogisch zijn aan onze evolutie, maar het gebeurt. Het is vooral een maatschappelijke norm dat je van kinderen onder een bepaalde leeftijd afblijft. En laat de maatschappelijke vorming in Afrika nu juist achtergesteld zijn sinds mensenheugenis.
Neen, dat is een moderne Westerse norm. De oude Grieken hadden relaties met kleine jongetjes, dat was heel normaal toen.

Zoek maar eens op, 'cultureel relativisme'. :P
  zondag 5 september 2010 @ 00:36:46 #69
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_86077503
quote:
Op zondag 5 september 2010 00:25 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Neen, dat is een moderne Westerse norm. De oude Grieken hadden relaties met kleine jongetjes, dat was heel normaal toen.

Zoek maar eens op, 'cultureel relativisme'. :P
Behalve dat, ik vraag me af waar mensen hier het idee krijgen dat overal in Afrika vrouwen onder de 12 uitgehuwelijkt worden. Het was nooit normaal daar dat kinderen trouwen en dat volwassenen seks met kinderen hebben. Het was de norm dat de meisjes daar in hun midden en late tienertijden trouwen. Dus rond een jaar of 16-17.
pi_86077954
de mensheid (inclusief onze debiele Zweed), heeft zijn oorsprong in Afrika.
pi_86078544
quote:
Op zondag 5 september 2010 00:52 schreef Nachtjager het volgende:
de mensheid (inclusief onze debiele Zweed), heeft zijn oorsprong in Afrika.
De mensen rond de evenaar konden het zich permitteren om day by day te leven, de mensen die naar het Noorden trokken moesten nadenken en plannen om te overleven
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
  zondag 5 september 2010 @ 01:30:10 #72
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_86078869
quote:
Op zondag 5 september 2010 01:17 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

De mensen rond de evenaar konden het zich permitteren om day by day te leven, de mensen die naar het Noorden trokken moesten nadenken en plannen om te overleven
En waar baseer je dat op?

Ik heb anders niks gevonden over complex ontwikkelde samenleving in Noord Europa totdat de Romeinen daar beschaving brachten. Of beschouw je stonehenge als een bijzondere complexe ontwikkeling? :')

[ Bericht 11% gewijzigd door Keep_Walking op 05-09-2010 01:37:56 ]
pi_86079350
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:57 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

GG&S droge koek noemen :o
Het moge dan wel interressant zijn, maar het is godsgruwelijk saai geschreven. Vergelijk het met een The Wealth And Poverty Of Nations door David Landes en het is behoorlijk saai ;)
pi_86079910
quote:
Op zondag 5 september 2010 01:30 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb anders niks gevonden over complex ontwikkelde samenleving in Noord Europa totdat de Romeinen daar beschaving brachten. Of beschouw je stonehenge als een bijzondere complexe ontwikkeling? :')
Ligt Rome onder de evenaar??
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_86080302
quote:
Op zondag 5 september 2010 01:17 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

Vraag me niet hoe ze overleefden:
quote:
For some European cavemen, human meat wasn't a ritual delicacy or a food of last resort but an everyday meal, according to a new study of fossil bones found in Spain.
http://www.archaeologydai(...)Early-Europeans.html
pi_86080450
Ach de gemiddelde Bantu of zijn nazaat lust ook wel een pygmeetje.
pi_86080492
Belgen of katholieken leven toch niet in Afrika?
pi_86081175
quote:
Op zondag 5 september 2010 03:06 schreef WilburQuant het volgende:
Belgen of katholieken leven toch niet in Afrika?
Je vraagt het je soms wel af ;)
pi_86081275
Ik hoorde laatst dat een atheist iemand vermoordde.
Volgens mij hebben atheisten het moord-gen .
pi_86081464
quote:
Op zondag 5 september 2010 04:20 schreef WilburQuant het volgende:
Ik hoorde laatst dat een atheist iemand vermoordde.
Volgens mij hebben atheisten het moord-gen .
Het was een zwarte atheïst uit donker Afrika :D
pi_86081490
quote:
Op zondag 5 september 2010 02:53 schreef Nachtjager het volgende:

[..]

Vraag me niet hoe ze overleefden:
[..]
Door te zaaien en oogsten en te denken omtrent conserveringsmethoden en het maken van landbouwwerktuigen
Later aan het verkopen van een deel van de opbrengst en daarmee stenen kopen om warme huizen te bouwen

Nog later aan het bouwen van schepen om andere landen te bezoeken en specerijen mee te nemen
  zondag 5 september 2010 @ 10:47:24 #82
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86082893
Ik ben blij dat iemand dit taboe bespreekbaar durft maken. :D.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 5 september 2010 @ 11:44:08 #83
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_86084024
quote:
Op zondag 5 september 2010 02:24 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

Ligt Rome onder de evenaar??
Weet je wel waar de eerste beschavingen zijn gevonden?
pi_86084397
quote:
Op zondag 5 september 2010 01:30 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/La_T%C3%A8ne_culture
Deze mensjes waren beter in ijzerwaren dan de Romeinen....
pi_86084403
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:44 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Weet je wel waar de eerste beschavingen zijn gevonden?
uiteraard weet ik wel dat de slavernij ook beperkte welvaart bracht in het middenoosten, maar dat schaar ik niet onder het gebruiken van hersenen.

Toen waren de Batavieren al heel ver met het bedenken van stoute technieken om te overleven

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bataven#Geschiedenis

De mens in Indonesië, en Midden-Afrika, kortom alle landen onder de evenaar, leefden toen dag voor dag en bleven dat nog duizend jaren doen
Dat kan ook makkelijk als het altijd zomer is en er altijd voedsel vanzelf groeit, als zogezegd twaalf maanden per jaar de kippetjes je mond in lopen, en dat je dan ook wat losser bent in relaties dat is logisch

En terwijl de Evenaar-mens om het zo te zeggen elkaar achterna zat met het botvieren van hun driften was de noordelijke mens druk met wiskundige technieken en sterrenobservaties

: Batavians defeating Romans on the Rhine.

[ Bericht 7% gewijzigd door Verburg_K op 05-09-2010 12:28:20 ]
pi_86084824
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:59 schreef baba117 het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/La_T%C3%A8ne_culture
Deze mensjes waren beter in ijzerwaren dan de Romeinen....
Dit leest beter
http://nl.wikipedia.org/wiki/La_T%C3%A8ne-periode
  zondag 5 september 2010 @ 12:15:00 #87
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_86084856
Bah, wat een akelige vent, waar haalt hij het vandaan mijn continent te beledigen :X ... De meeste Afrikaanse mannen houden gewoon van gezonde jonge vrouwen (like me) O+
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
pi_86085242
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:15 schreef BruinBeertje het volgende:
Bah, wat een akelige vent, waar haalt hij het vandaan mijn continent te beledigen :X ... De meeste Afrikaanse mannen houden gewoon van gezonde jonge vrouwen (like me) O+
Afrikaanse mannen denken nu eenmaal meer met hun piemel of de Europese mens heeft geleerd zich te beheersen, is gewoon een vaststelling, geen belediging
Dat het een gen is vind ik vergezocht, meer een in het thuisland toegestane / niet beteugelde drift

En vrouwen zijn in Afrika met twaalf jaar al volledig geslachtsrijp en seksueel zelfbewust
pi_86085356
quote:
Kom op zeg, alsof dit de eerste persoon is die negers en Afrika beledigt?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_86086135
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:30 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

Afrikaanse mannen denken nu eenmaal meer met hun piemel of de Europese mens heeft geleerd zich te beheersen, is gewoon een vaststelling, geen belediging
Vaststelling is een bron quoten. Vind ik dan.
quote:
Dat het een gen is vind ik vergezocht, meer een in het thuisland toegestane / niet beteugelde drift
Ik vind Afrikaanse mannen juist ontzettend schattig verlegen, en dat is cultureel bepaald. Die schuimbekkende militieleden die je altijd op tv ziet zijn niet echt de standaard daar hoor. Vaak zijn samenlevingen daar erg rigide en gericht op "hoe het hoort". Je ziet er echt geen zoenende mensen op straat zoals hier. Ja, in de toeristische gebieden, beach boys. Ook niet echt de standaard.
quote:
En vrouwen zijn in Afrika met twaalf jaar al volledig geslachtsrijp en seksueel zelfbewust
Seksueel zelfbewust? Je denkt serieus dat een twaalfjarige daar uitontwikkeld is geestelijk? Want ik ben er gewone twaalfjarigen tegengekomen die giechelend met poppen speelden en niks van piemels, huwelijken of mannen in het algemeen moesten hebben.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 5 september 2010 @ 13:25:18 #91
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_86086873
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:00 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

uiteraard weet ik wel dat de slavernij ook beperkte welvaart bracht in het middenoosten, maar dat schaar ik niet onder het gebruiken van hersenen.

Toen waren de Batavieren al heel ver met het bedenken van stoute technieken om te overleven

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bataven#Geschiedenis

De mens in Indonesië, en Midden-Afrika, kortom alle landen onder de evenaar, leefden toen dag voor dag en bleven dat nog duizend jaren doen
Dat kan ook makkelijk als het altijd zomer is en er altijd voedsel vanzelf groeit, als zogezegd twaalf maanden per jaar de kippetjes je mond in lopen, en dat je dan ook wat losser bent in relaties dat is logisch

En terwijl de Evenaar-mens om het zo te zeggen elkaar achterna zat met het botvieren van hun driften was de noordelijke mens druk met wiskundige technieken en sterrenobservaties

: Batavians defeating Romans on the Rhine.
[ afbeelding ]

Zie je? En dat bedoel ik dus met dat je niet weet waarover je praat. Waar krijg je het idee dat de Afrikaanse mensen toen "dag voor dag" levenden? Wat weet jij over Afrika?

Heb je ooit gehoord van de Nok culture? http://en.wikipedia.org/wiki/Nok

Wist je dat Afrikanen ijzer EERDER hadden dan de Europeanen?

http://en.wikipedia.org/wiki/Iron_age#Sub-Saharan_Africa

Die Afrikanen gingen niet zomaar "hun driften botvieren". Je hebt geen flauw idee waarover je praat en je bent gewoon een racist. Je weet helemaal niks over de geschiedenis van Afrika, je weet niet hoe die mensen vroeger hebben geleefd, je verzint zomaar wat over hun.

Ook over Indonesie:

http://en.wikipedia.org/w(...)ddhist_civilizations

Lees een beetje over de geschiedenis van Indonesie voordat je gaat zulke onzin gaat uitkrammen.

En die link over de Bataven BEWIJST mijn punt dat voordat de Romeinen er kwamen, die mensen net zo "onbeschaafd" waren zoals de Afrikanen.
  zondag 5 september 2010 @ 13:26:43 #92
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_86086917
quote:
Uiteraard. Dat is universeel en natuurlijk.
The End Times are wild
  zondag 5 september 2010 @ 13:32:15 #93
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_86087086
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:30 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

Ja? Is dat zo dat Afrikaanse mannen meer met hun piemels denken?

Kijk, ik ga niet zeggen dat Antillianen en Surinamers niet bekend zijn als players, maar dat zijn ook geen Afrikanen (meer). Maar welke bron heb je dat in Afrikaanse cultuur het alleen maar om het neuken gaat?

Ik kan zoiezo verschillende bronnen plaatsen over hoe Europeanen vroeger met seks omgingen. Je weet toch wel een beetje over de geschiedenis van Europa? Ga je mij zeggen dat die mannen niet met hun pik dachten?

En ik wacht nog steeds op een bron waar ik kan zien dat het normaal is dat Afrikaanse mannen van 40 met meisjes van 12 neuken. Laats had ik een bron gezien dat de merendeel van pedofielen, ook relatief tot de totale bevolkingsgroep, blank zijn. Misschien hebben Europeanen die kinderverkrachtingsgen?
pi_86089338
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 17:50 schreef nikky het volgende:

[..]

Er zijn genoeg meisjes onder de tien die hun 'periods' al hebben en dus vruchtbaar zijn. Zij zijn geen meisjes meer, maar geslachtsrijpe vrouwen?
Zelfs dan nog, de kans dat het gen wordt overgedragen, het kind wordt geboren, overleeft tot minimaal zijn geslachtsrijpheid en daarbij op een of andere manier in zijn omgeving gestimuleerd wordt een voorliefde te hebben voor kinderen (genen slaan niet zomaar aan), dat is toch zo'n omweg. Zo'n gen is zwaar outnumbered en totaal niet stabiel in overleving, gedoemd om te falen bij aanwezigheid van de veel stabielere genen die ervoor zorgen dat de overleving (neuken) vrijwillig gaat en er ook uit vrije keuze voor ze gezorgd gaat worden indien het tot een kind komt.

Wat logischer is, is dat er een idee (waarschijnlijk meerdere) rondgaat in Afrika die dit soort gedrag bevordert, of zelfs prijst. Maar een idee kan je niet aanraken, vervormen of doden, en net zoals andere ideeen zal het zich verspreiden zolang daar voedingsbodem (onwetenheid) voor is.
  zondag 5 september 2010 @ 14:53:20 #95
310366 AwesomeFace
Who Was Phone?
pi_86089531
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 13:37 schreef waht het volgende:

[..]

:')
_O-
Lost my ipod :`(
  zondag 5 september 2010 @ 16:09:10 #96
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_86091642
quote:
Op zondag 5 september 2010 14:47 schreef boyv het volgende:

[..]

Zelfs dan nog, de kans dat het gen wordt overgedragen, het kind wordt geboren, overleeft tot minimaal zijn geslachtsrijpheid en daarbij op een of andere manier in zijn omgeving gestimuleerd wordt een voorliefde te hebben voor kinderen (genen slaan niet zomaar aan), dat is toch zo'n omweg. Zo'n gen is zwaar outnumbered en totaal niet stabiel in overleving, gedoemd om te falen bij aanwezigheid van de veel stabielere genen die ervoor zorgen dat de overleving (neuken) vrijwillig gaat en er ook uit vrije keuze voor ze gezorgd gaat worden indien het tot een kind komt.

Wat logischer is, is dat er een idee (waarschijnlijk meerdere) rondgaat in Afrika die dit soort gedrag bevordert, of zelfs prijst. Maar een idee kan je niet aanraken, vervormen of doden, en net zoals andere ideeen zal het zich verspreiden zolang daar voedingsbodem (onwetenheid) voor is.
Geef eens een bron waar we kunnen lezen dat pedofilie een normale zaak is in de verschillende Afrikaanse volkeren.
pi_86092603
quote:
wie kent dit boek?

[ afbeelding ]
In het Nederlands vertaald als paarden, zwaarden en ziektekiemen toch?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_86093069
quote:
Op zondag 5 september 2010 16:09 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Geef eens een bron waar we kunnen lezen dat pedofilie een normale zaak is in de verschillende Afrikaanse volkeren.
quote:
Volgens een socioloog is een belangrijke oorzaak van het grote aantal verkrachtingen van kinderen het wijdverspreide bijgeloof dat seksueel verkeer met een maagd mannen van aids kan genezen. 'Deze mythe heeft een vruchtbare voedingsbodem in onze samenleving', onderstreept de City Press. 'We zijn een land dat doet alsof hiv/aids niet bestaat. We weigeren aidslijders anti-retrovirale middelen, we laten mensen aan hun lot over, en dan gaan ze de gekste dingen doen om zichzelf te helpen.'
Hele artikel:
http://www.volkskrant.nl/(...)_in_nationale_crisis
pi_86093114
Ik wil nu iets zien dat aantoont dat er een gen bij negers is dat zorgt voor pedofilie, anders is dit gewoon dom. Alhoewel de meneer van deze uitspraak dan toch behoorlijk geslepen is gezien zijn positie.
  zondag 5 september 2010 @ 17:03:03 #100
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_86093236
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')