quote:Ik hou van stilte, rust. dus ik wil om op te liggen zon en zonnebank. want ik ben zeer bezorgd over toekomst, vooral voor de toekomst van hun kinderen buduscheih. vid in de nabije toekomst, ik ga worden moeder. Ik ben dol op kinderen. kinderen, de toekomst hopen. Ik denk dat het niet een geweldige toevoeging moment. wanneer uw baby, de eerste keer zeggen "mama". Dit is het ware geluk! Ik wil dat we met hem waren de gemeenschappelijke belangen van beide kinderen en familie, omdat onze tijd is heel moeilijk om een man te vinden Wie wil er nou een gezin en kinderen, dat hij zou het allemaal over me heen potderzhival geliefd en gerespecteerd mij. Ik heb een bescheiden, hardwerkende en meisje.
Google translate tekstquote:Op maandag 6 september 2010 09:55 schreef Maanvis het volgende:
Iemand mag me dit profiel uitleggen:
[..]
quote:We are very pleased to report that you are in the top half of OkCupid's most attractive users. The scales recently tipped in your favor, and we thought you'd like to know.
Done. Gaat goed komen met Engelquote:Op maandag 6 september 2010 09:20 schreef Maanvis het volgende:
PS: Stem op mij met een vrouw naar jouw keuze in Stemmen voor de [Singles] Actie Date in the Dark
Dat was mijn 2e keuze, dus bedanktquote:
quote:Our matching system works because we find people who care about the same things you do. Marking lots of questions as ‘irrelevant’ doesn’t help us find your potential matches.
Moet ik nou echt invullen dat mijn potentiele levenspartner in het algemeen naar kleine kinderen moet lachen???quote:Do you generally smile at little kids who cross your path?
Nou, je kan alles van haar zeggen behalve dat ze kritisch is.quote:Op maandag 6 september 2010 10:45 schreef Maanvis het volgende:
nounou: http://www.okcupid.com/profile/danathetramp
Daarom moet je altijd uitkijken met je foto's online. Als iemand een hekel aan je heeft kan zo iemand dit soort profielen van jou maken... Misschien heeft haar man het wel gedaanquote:Op maandag 6 september 2010 10:45 schreef Maanvis het volgende:
nounou: http://www.okcupid.com/profile/danathetramp
dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 6 september 2010 10:56 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nou, je kan alles van haar zeggen behalve dat ze kritisch is.![]()
You should message me if
You are a man and walk upright
Al denk ik eerder dat dit een wraakactie is van de cheated-on-husband.![]()
Je kunt de skip button gebruiken voor vragen die je niet wil beantwoorden. Er zitten inderdaad erg nutteloze vragen bij of wel erg intieme.quote:Op maandag 6 september 2010 11:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker.
Maargoed, OKcupid zuigt echt met die vragen. Question created by OkCupid is bijna altidj een vraag die ik irrelevant vind. Ik heb de maker van die vragen ook gemaild om hem te vragen of ik zijn vragen ook uit kan schakelen, want ze zuigen zo ontzettend hard. Bijna allemaal over politiek of over nutteloze zaken als hoevaak je twittert.
net ook weer, of ik liever naar FOX of MSNBC kijkquote:Op maandag 6 september 2010 11:06 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Je kunt de skip button gebruiken voor vragen die je niet wil beantwoorden. Er zitten inderdaad erg nutteloze vragen bij of wel erg intieme.![]()
Nee. Ik pleit voor Engel.quote:Op maandag 6 september 2010 12:37 schreef Maanvis het volgende:
Kunnen jullie allemaal SVP in onderstaand topique stemmen op Seven. en Maanvis samen op date?
Stemmen voor de [Singles] Actie Date in the Dark
Triest figuurquote:Op maandag 6 september 2010 12:37 schreef Maanvis het volgende:
Kunnen jullie allemaal SVP in onderstaand topique stemmen op Seven. en Maanvis samen op date?
Stemmen voor de [Singles] Actie Date in the Dark
Ho eens even, het is de bedoeling en toegestaan dat je stemmen ronselt her en der. Iedereen doet dat namelijkquote:Op maandag 6 september 2010 12:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Triest figuur![]()
Als je persé met haar wilt daten, had je haar dat ook gewoon kunnen vragen hoor. Beetje hier stemmen lopen werven...
Wat is er met jou aan de hand? Niet zo bitchyquote:Op maandag 6 september 2010 12:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Triest figuur![]()
Als je persé met haar wilt daten, had je haar dat ook gewoon kunnen vragen hoor. Beetje hier stemmen lopen werven...
ze begrijpt de bedoeling van de actie niet, ik neem haar niets kwalijkquote:Op maandag 6 september 2010 12:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat is er met jou aan de hand? Niet zo bitchy
Ohja, forum idd.. ik had er een PI voor moeten plakkenquote:Op maandag 6 september 2010 12:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat is er met jou aan de hand? Niet zo bitchy
Nee, maar ik weet wel een andere manier om het eruit te krijgenquote:Op maandag 6 september 2010 13:06 schreef Silenus het volgende:
Spirit ik zie heel veel opgekropte woede in je. Wil je erover praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |