abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 september 2010 @ 13:09:41 #226
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86201320
quote:
Op woensdag 8 september 2010 09:39 schreef macondo het volgende:
Je gespam begint nu wel wat treurige vormen aan te nemen. }:|
Mijn plaats in de top-10 is ook treurig te noemen, dus vandaar ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 8 september 2010 @ 13:20:23 #227
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86201689
quote:
Op woensdag 8 september 2010 09:43 schreef Techno het volgende:

[..]

Mwah, er zit natuurlijk wel verschil tussen (betrekkelijk) anonieme fora als FOK en social networking sites waar men doorgaans veel privéspul e.d. plaatst.
Ik vind het geen afknapper als iemand hyves of facebook heeft, wel als ik daar als vreemde zomaar op kan komen en foto's van de betreffende persoon in bikini (bijv.) kan zien. Niet dat ik tegen foto's in bikini ben, maar ik zet wel m'n vraagtekens bij haar denkwijze over internet/privacy.

Twitter is sowieso kansloos natuurlijk. Op FOK kan je (binnen bepaalde kaders) lekker anoniem zijn, al ben ik bijv wat minder anoniem dan iemand zonder fotoboek, maar weer wat meer anoniemer dan iemand die zes duidelijke foto's erin heeft staan, inclusief geboortedatum, woonplaats, studie/werk, schoenmaat en relatie.

Grote verschil tussen FOK en hyves/facebook is dat niemand hier kan zoeken op je volledige naam.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 8 september 2010 @ 13:22:13 #228
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86201745
Hyves kun je zover afschermen als je wilt, en ik gebruik het veelvuldig eigenlijk. Bijna al m'n vrienden zitten erop en het komt ook veelvuldig voor dat een skon meiske dat ik tijdens het uitgaan heb ontmoet mij toevoegt :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_86202151
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:07 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Vrouwen die niets van zich laten horen moet je sowieso links laten liggen, maar troost je ik krijg van 99 % ook niets terug. ;)
Toch merk ik dat best veel mannen een afwijzing juist aangrijpen als een kans om toch contact te maken. En het zijn echt geen vage afwijzingen die die optie openhouden ;)
Dus dan is de overweging; netjes afwijzen en alsnog berichtjes krijgen met allerlei redenen waarom ze toch een kans moeten krijgen. Of niks laten horen en er gewoon meteen helemaal vanaf zijn.

Nu vind ik het zelf behoorlijk onbeschoft om niks te laten horen, dus ik stuur wel een berichtje, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen dat niet meer doen na verloop van tijd.
  woensdag 8 september 2010 @ 13:50:24 #230
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_86202738
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:33 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Toch merk ik dat best veel mannen een afwijzing juist aangrijpen als een kans om toch contact te maken. En het zijn echt geen vage afwijzingen die die optie openhouden ;)
Dus dan is de overweging; netjes afwijzen en alsnog berichtjes krijgen met allerlei redenen waarom ze toch een kans moeten krijgen. Of niks laten horen en er gewoon meteen helemaal vanaf zijn.

Nu vind ik het zelf behoorlijk onbeschoft om niks te laten horen, dus ik stuur wel een berichtje, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen dat niet meer doen na verloop van tijd.
Het gevaar zit 'm misschien in de mogelijkheid tot discussie. Als je de moeite neemt een reden te geven waaróm je geen interesse hebt - valt daar altijd wel wat op af te dingen door de andere partij. En de "ja maar" discussies, daar kom je toch niet uit. Een afwijzing : kort en zonder specifieke reden.

Zeurpieten die doorgaan negeer je toch gewoon?
Overal verstand van.
  woensdag 8 september 2010 @ 13:55:47 #231
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86202964
Precies, nooit in discussie gaan.

Ik wil niet verder met je in contact komen. Punt. Eventueel nog een korte uitleg.

Maar nooit 'ik -->denk<-- dat het niet handig is om verder te mailen', of iets dergelijks, want onze gefrustreerde vrinden zien daar alsnog een opening-tot-onderhandelen.
pi_86202975
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:50 schreef macondo het volgende:

[..]

Het gevaar zit 'm misschien in de mogelijkheid tot discussie. Als je de moeite neemt een reden te geven waaróm je geen interesse hebt - valt daar altijd wel wat op af te dingen door de andere partij. En de "ja maar" discussies, daar kom je toch niet uit. Een afwijzing : kort en zonder specifieke reden.

Zeurpieten die doorgaan negeer je toch gewoon?
Mijn berichtjes zijn ook kort maar duidelijk. De reactie daarop is dan vaak; maar waarom dan niet?
Maar voor zeurpieten is er gelukkig een blokkeerknop ;)
pi_86203810
quote:

[..]

Dan blokkeer je ze toch gewoon want dan verdienen ze gewoon niet beter. Overigens hoeft het voor mij geen berichtje te zijn maar een simpel "geen interesse" is ook voldoende. Kan ik ze uit mijn favorieten verwijderen.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_86206622
quote:

[..]

Ik zie persoonlijk een formele omgang op datingsites wel een algemene verbetering voor de slagingspercentages. Maar aan de andere kant zit je natuurlijk ook altijd met iemand die altijd openingen ziet om nog een opmerking te maken op het moment dat reageerd. Ik denk dat afwijzen een kunst opzich is. Als je een duidelijk reden geeft met een korte uitleg zullen de meeste wel stoppen. Desnoods kan je altijd nog liegen. Eigenlijk zie ik het probleem niet zo erg.

Hier zie je ook het grote verschil tussen datingsites en reallife. Normaal gesproken is versieren een kwestie van overtuigen en opvangen. Maar nu kan je lekker anoniem reageren dus valt er niks op te vangen.
UITGESCHREVEN
pi_86209086
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:36 schreef picardmike het volgende:

Ik zie persoonlijk een formele omgang op datingsites wel een algemene verbetering voor de slagingspercentages.
Nou.... mijn mening is dat je beter niet al te formeel kan overkomen.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_86209139
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:56 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Mijn berichtjes zijn ook kort maar duidelijk. De reactie daarop is dan vaak; maar waarom dan niet?
Maar voor zeurpieten is er gelukkig een blokkeerknop ;)
Nee is toch ja of anders misschien :')
Maar vrouwen houden er toch van om 'hard to get' te spelen :?
Ik begrijp er werkelijk niets van :N
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  woensdag 8 september 2010 @ 16:55:17 #237
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86209516
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:42 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Nou.... mijn mening is dat je beter niet al te formeel kan overkomen.
Al eens gepost, maar hij blijft briljant, de meest formele afwijzing die ik ooit heb mogen ontvangen. 8-)

Beste *Silenus*,
Hierbij wil ik onze afspraak voor 3 juni cancellen.
Ons sms-contact van de laatste dagen geeft mij niet het vertrouwen om die door te laten gaan.
Wie weet spreken we elkaar nog wel een keer op professioneel gebied, op persoonlijk vlak lijkt me dat geen goed idee.

Groeten,
Roos
pi_86209683
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:55 schreef Silenus het volgende:

[..]

Al eens gepost, maar hij blijft briljant, de meest formele afwijzing die ik ooit heb mogen ontvangen. 8-)

Beste *Silenus*,
Hierbij wil ik onze afspraak voor 3 juni cancellen.
Ons sms-contact van de laatste dagen geeft mij niet het vertrouwen om die door te laten gaan.
Wie weet spreken we elkaar nog wel een keer op professioneel gebied, op persoonlijk vlak lijkt me dat geen goed idee.

Groeten,
Roos
Wat heb je dan in die voorgaande dagen gesmst? :o
Dat is wel een erg kil berichtje als er ook al smsjes uitgewisseld werden :D
  woensdag 8 september 2010 @ 17:03:02 #239
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86209762
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:00 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Wat heb je dan in die voorgaande dagen gesmst? :o
Dat is wel een erg kil berichtje als er ook al smsjes uitgewisseld werden :D
Ze gaf me haar nummer, toen deed ik net of ik één of andere Norbert was waar ze zogenaamd mee had gezoend in de kroeg. Bij wijze van hilarische grap, die ze dus niet kon waarderen. ;(
pi_86209852
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:44 schreef xenobinol het volgende:
Maar vrouwen houden er toch van om 'hard to get' te spelen :?
:N Normale vrouwen spelen echt niet dat soort spelletjes.
  woensdag 8 september 2010 @ 17:12:58 #241
57047 macondo
pi_86210114
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:03 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ze gaf me haar nummer, toen deed ik net of ik één of andere Norbert was waar ze zogenaamd mee had gezoend in de kroeg. Bij wijze van hilarische grap, die ze dus niet kon waarderen. ;(
Briljant _O_

quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:44 schreef xenobinol het volgende:

Ik begrijp er werkelijk niets van :N
Dat begrijp je dan weer uitstekend :)

quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:05 schreef kieskleurig het volgende:

:N Normale vrouwen spelen echt niet dat soort spelletjes.
Sinds wanneer heb jij verstand van normale vrouwen? ;)
Overal verstand van.
pi_86210228
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:03 schreef Silenus het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:12 schreef macondo het volgende:

[..]

Briljant _O_
:')
Ik moet toch echt de kant van Roos kiezen in dit geval :P
  woensdag 8 september 2010 @ 17:18:35 #243
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86210303
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:16 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

[..]

:D Nouja goed, het boeit me verder ook niet dat ze niet af wilde spreken, ik vond het gewoon grappig dat ze me zo 'formeel' afwees.
  woensdag 8 september 2010 @ 17:26:07 #244
57047 macondo
pi_86210597
quote:

Ik ook. Maar vind het toch een grappig verhaal :D
Overal verstand van.
pi_86210632
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:12 schreef macondo het volgende:

[..]

Sinds wanneer heb jij verstand van normale vrouwen? ;)
Dit is internet he, hier kan iedereen over van alles verstand hebben O-)
pi_86210849
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

:D Nouja goed, het boeit me verder ook niet dat ze niet af wilde spreken, ik vond het gewoon grappig dat ze me zo 'formeel' afwees.
Heb je nog wel een officiële brief gehad met deze afwijzing. Compleet met handtekening voor ontvangst en in een enveloppe met het logo van de Roos Company
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_86211093
quote:

[..]

[..]

'

Ze een heb ik ook een keer gehad, die deed ook net alsof ie niet wist wie ik was toen ik smste.... pfff. Toedels.
  woensdag 8 september 2010 @ 18:46:12 #248
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_86213120
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je had de naam Norbert dan ook niet moeten kiezen :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 8 september 2010 @ 18:47:42 #249
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_86213177
Zo zijn de vrouwen van tegenwoordig ... doe een klein dingetje "fout" en je wordt resoluut van het lijstje geschrapt! ;)
451 °F
pi_86213420
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:47 schreef Charles.Darwin het volgende:
Zo zijn de vrouwen van tegenwoordig ... doe een klein dingetje "fout" en je wordt resoluut van het lijstje geschrapt! ;)
Vreemd eigelijk als ik om mij heen kijk zie ik juist het tegenovergestelde. Als je juist toegeeft dat je fouten maakt kom je beter over. Op datingsites mag je idd niet veel fout doen.
UITGESCHREVEN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')