Licht ben ik met je eens. Maar dat is voor mij echt geen nadeel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb hem in mijn handen gehad en vond het te plastic achtig. Erg licht en een beetje buigzaam. Was net of ik een speelgoed iets in mijn handen had.
Op menu drukken, dan meer en dan hoge kwaliteit.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:11 schreef Broder het volgende:
Weet iemand misschien hoe je in de Youtube app video's op fullscreen kunt krijgen nu zijn 9/10 filmpje in het klein.
De Desire heeft dit bijvoorbeeld niet.
(Galaxy S)
Standaard browser.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:51 schreef Hard_Feesten het volgende:
Welke browser gebruiken jullie eigenlijk? Ik heb er 4 geprobeerd maar ze hebben allemaal nadelen.
- Standaard browser: Onhandig van tabs wisselen, je kan maar 4 tabs openen en als ik een link in een ander tabblad wil open gaat hij vaak de tekst selecteren.
-Dolphin HD: Ontzettend lelijk design, zelfde probleem met selecteren
-Opera mini: Werkt erg prettig maar doet geen Flash
-xScope Lite: Tot nu toe de beste en snelste, maar speelt sommige Flash filmpjes niet af
Komt de gewone Opera eigenlijk nog naar Android?
Hoi, android switch zelf tussen wifi en 3G.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:16 schreef lekzzz het volgende:
Iemand hier een antwoord op?
[..]
Welk app gebruik je om automatisch te switchen tussen Wifi en 3g?
Dit idd... Ik heb niet eens gekeken voor/naar een andere browser.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind die standaard browser wel prima eigenlijk
Hij stond al op "nooit". Raar, dacht dat ik van dit probleem af was na die update (voordat 2.2 uitkwam) maar nu lijkt het terug te zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:39 schreef Adolecens het volgende:
Omdat de Lapo'er geen nieuw topic openede
Crosspost:
[..]
Klik op de foto voor hoge resolutie.
[ afbeelding ]
[..]
Dat heeft volgens mij te maken met je WiFi energiespaarstand en niet met Netcounter.
Instellingen > Draadloos en netwerken > Wi-Fi-instellingen > Menu (knop indrukken) > Geavanceerd > Wi-Fi Slaapbeleid
Als je die op anders dan nooit zet, zet ie na een bepaalde tijd Wi-Fi uit en moet je hem handmatig weer aanzetten.
[..]
Nee, ik heb er 7 zoals je kan zien, allen met de twee laatste rechts weet ik nog niet goed wat ik moet doen
Ik heb onderin ook 3 dock schermen met meest gebruikte apps, dus eigenlijk meer dan genoeg ruimte. En veel widgets betekend ook meestal meer energieverbruik.
Voor de kalender gebruik ik Pure Calender. Op mijn homescreen heb ik die zo geconfigureerd dat ik daar alleen de afspraken zie die op deze dag staan, afspraken in de toekomst staan daar niet. Die staan 1 scherm rechts zoals je ziet. Ook heb ik van die op het homescreen de layout zo aangepast dat ie overeenkomt met mijn andere twee widgets.
Dolphin HD werkte wel fijn door de tabs voor het switchen en bookmarks. Maar sinds de 2.2 is Dolphin HD niet zo snel meer. Komt vast door de flash ondersteuning.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit idd... Ik heb niet eens gekeken voor/naar een andere browser.
En van die tabs heb ik ook geen last
ah.. daar heb je het alquote:Op woensdag 8 september 2010 10:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dolphin HD werkte wel fijn door de tabs voor het switchen en bookmarks. Maar sinds de 2.2 is Dolphin HD niet zo snel meer. Komt vast door de flash ondersteuning.
Copilot, Igo, Navigon, Google Navigation (is gratis)quote:Op woensdag 8 september 2010 10:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hij stond al op "nooit". Raar, dacht dat ik van dit probleem af was na die update (voordat 2.2 uitkwam) maar nu lijkt het terug te zijn.
Je kan zeker ergens instellen dat je 7 homescreens wilt? Want ik heb er echt maar 3. Bedankt voor de achtergrond. Ga nu van alles installeren en uitproberenSygic werkte al een poosje niet goed meer. Die kan ik opnieuw erop zetten maar is er een ander fijner navigatie beschikbaar dan al niet gratis ?
Die widget en dingen die in je screenshot te zien zijn wil ik ookquote:
Ik had pro plus maar ik vond het maar schamel qua widgets.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die widget en dingen die in je screenshot te zien zijn wil ik ookHeb je overigens pro of pro plus? Kan je mij de namen geven van oa de batterywidget, de energiebeheerbalkjes,
De batterywidget in icoonvorm is volgens mij Battery Left Widget, in tekstvorm is het BattStatt. De energiebeheerbalkjes zijn Extended Controls. De widgets met het vrije geheugen zijn Internal Phone - en SD Card Storage Widget. De Wifi-widget is Wifi Widgetquote:Op woensdag 8 september 2010 10:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die widget en dingen die in je screenshot te zien zijn wil ik ookHeb je overigens pro of pro plus? Kan je mij de namen geven van oa de batterywidget, de energiebeheerbalkjes, eigenlijk alles wat op de linkerhomescreens staat tot het midden. Je kan overigens ook naar 5 homescreens instellen maar dat wist je vast al.
Het aantal widgets wordt continu uitgebreid hè.. paar weken terug de SMS-widget, afgelopen week nog de Twitter widget, komende week een Facebook/Friendstream widget en zo gaat het nog wel even door.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had pro plus maar ik vond het maar schamel qua widgets.
Dank je wel!quote:Op woensdag 8 september 2010 10:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De batterywidget in icoonvorm is volgens mij Battery Left Widget, in tekstvorm is het BattStatt. De energiebeheerbalkjes zijn Extended Controls. De widgets met het vrije geheugen zijn Internal Phone - en SD Card Storage Widget. De Wifi-widget is Wifi Widget. De People-widget komt uit LauncherPro Plus en de klok in tekstvorm is Tajm.
[..]
Het aantal widgets wordt continu uitgebreid hè.. paar weken terug de SMS-widget, afgelopen week nog de Twitter widget, komende week een Facebook/Friendstream widget en zo gaat het nog wel even door.
Dat is toch al het geval met de standaard widget van Sense? (je moet de mini selecteren)quote:Op woensdag 8 september 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
Ik miste idd vooral een goeie Facebook widget in LauncherPro (Plus), en een goeie agenda widget waar je zo in een opslag je komende afspraken ziet. Dus geen kalender met data, maar gewoon voor de eerste 2 á 3 dagen welke afspraken je hebt staan
Ik heb nu gewoon zo'n Sense widget die 1 scherm vult. Ideaal ding, je zit gewoon een stuk of 5 á 6 afspraken vooruit, per dag geselecteerd. Maar dat is dus idd een Sense-widget, dus die kan je weer niet selecteren in launcherproquote:Op woensdag 8 september 2010 13:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat is toch al het geval met de standaard widget van Sense? (je moet de mini selecteren)
Bedoel je zoiets als in het laatste homescreen hier?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb nu gewoon zo'n Sense widget die 1 scherm vult. Ideaal ding, je zit gewoon een stuk of 5 á 6 afspraken vooruit, per dag geselecteerd. Maar dat is dus idd een Sense-widget, dus die kan je weer niet selecteren in launcherpro
Ik wou net zeggen, dat zit toch standaard ingebouwd in LP.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:34 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Bedoel je zoiets als in het laatste homescreen hier?
Moet je wel de betaalde versie hebben.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:44 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dat zit toch standaard ingebouwd in LP.
Die kreeg ik serieus nietquote:Op woensdag 8 september 2010 14:44 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dat zit toch standaard ingebouwd in LP.
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die widget en dingen die in je screenshot te zien zijn wil ik ookHeb je overigens pro of pro plus? Kan je mij de namen geven van oa de batterywidget, de energiebeheerbalkjes, eigenlijk alles wat op de linkerhomescreens staat tot het midden. Je kan overigens ook naar 5 homescreens instellen maar dat wist je vast al.
Dat dus, tnxquote:Op woensdag 8 september 2010 10:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De batterywidget in icoonvorm is volgens mij Battery Left Widget, in tekstvorm is het BattStatt. De energiebeheerbalkjes zijn Extended Controls. De widgets met het vrije geheugen zijn Internal Phone - en SD Card Storage Widget. De Wifi-widget is Wifi Widget. De People-widget komt uit LauncherPro Plus en de klok in tekstvorm is Tajm.
[..]
Het aantal widgets wordt continu uitgebreid hè.. paar weken terug de SMS-widget, afgelopen week nog de Twitter widget, komende week een Facebook/Friendstream widget en zo gaat het nog wel even door.
Waarom niet gewoon koppelen als drive?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:07 schreef seetjai het volgende:
Ik heb geprobeerd met Samsung kies paar bestanden over te zetten naar m'n telefoon alleen 70% daarvan lukt dat gewoon niet.. zonder reden ook.
Weet iemand wat het probleem kan zijn?
Kom net pas achter dat ie automatisch m'n muziekbestanden overgeplaatst heeft naar m'n telefoonquote:Op woensdag 8 september 2010 21:57 schreef Dromer het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon koppelen als drive?
Funambol werkt inderdaad best goed. Synct ook met iPwn en WM toestellen.quote:Op donderdag 9 september 2010 07:22 schreef Juup© het volgende:
Ik wil een eigen server draaien mbt synchroniseren e-mail. agenda, taken, etc. Iemand enige ervaring met bepaalde programma's hiervoor? Server moet draaien binnen een Windows omgeving, en gegevens kunnen halen uit Outlook en synchroniseren met Android.
Funambol lijkt mij interessant b.v.
Dan ga ik dat eens proberenquote:Op donderdag 9 september 2010 08:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Funambol werkt inderdaad best goed. Synct ook met iPwn en WM toestellen.
zonder Kies? Tell me how!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:57 schreef Dromer het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon koppelen als drive?
Een vraag: Komt er een telefoon met Android, en een goede camera uit het komende halfjaar?quote:
Kies werkt hier ook niet, ik doe het ook anders. Ga naar instellingen, over het toestel, usb instellingen, en kies daar massaopslag ipv Kies. Nu inpluggen, notification bar naar beneden schuiven, en op koppelen klikken. Dan krijg je gewoon zo'n autoplay schermpje op je pc voor elke geheugenkaart, en kan je er bestanden in schuiven. Easy.quote:
Ik weet het iig niet, aangezien ik het na een half jaar wachten het voor gezien heb gehouden en de Desire gekocht. De N8 ga ik zeker bestuderen, ja hij is uit, maar in de winkels ligt nog niet om te kunnen bevoelen enzo.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:43 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Een vraag: Komt er een telefoon met Android, en een goede camera uit het komende halfjaar?
Rebooten bedoel je? of echt hard reset? Ik heb zo af en toe (eens in de 2 weken ofzo?) weleens dat hij geen gegevensverbinding krijgt. Dan zet ik die ff uit bij settings, en meteen weer aan (de gegevensverbinding dus) en dan werkt het weerquote:Op donderdag 9 september 2010 15:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Even een ander vraagje! Moeten jullie je mobiele telefoontje ook regelmatig resetten ? Ik moest vanochtend naar een week online te zijn geweest met mijn internet mobieltje weer resetten. Waarom, omdat ik geen internet verbinding had. Daarna was ik op internet.
Volgens mij resetten dan haal ik het kaartje eruit de SD kaartje dan ..en later doe ik hem weer erin .pincode indrukken en dan doet ie het weer.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:09 schreef Loveless85 het volgende:
Rebooten bedoel je? of echt hard reset? Ik heb zo af en toe (eens in de 2 weken ofzo?) weleens dat hij geen gegevensverbinding krijgt. Dan zet ik die ff uit bij settings, en meteen weer aan (de gegevensverbinding dus) en dan werkt het weer
Ik had eerst een jaar en nu staat er bij account info "unknown". Ik denk dat dit is nadat ik de update geïnstalleerd heb.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:29 schreef Sjowhan het volgende:
Heb op Androidworld gelezen dat de beta van Whatsapp nu publiekelijk is. De een zegt overigens dat het 90 dagen trial is, de ander een jaar. Daarna kost het 2 eur/jaar om er gebruik van te maken
Ik heb de Galaxy nu ongeveer een maand.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:36 schreef mvdlubbe het volgende:
Heb je die Galaxy S recent ontvangen? Zo ja, werkt jouw Download Mode?
Ik loop tegen deze beperking aan (werkt niet op mijn galaxy s) en ben bang dat als de flash fout gaat ik niets kan herstellen..
HTC Peep is niet dood hoor..ik heb hem sinds zaterdag weer.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:50 schreef Rivalo het volgende:
Weet iemand nog een vette twitter widget nu HTC Peep dood is?
Liefst eentje die gewoon het hele scherm gebruikt.
Hij is idd veel leuker.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:13 schreef Prosac het volgende:
Angry Birds
Heeft inderdaad het concept van Crush the Castle (of CtC van AB) maar dat vleugje humor maakt het toch leuker.
Ik heb er nu een custom rom op dus htc peep gaat hem niet meer worden.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
HTC Peep is niet dood hoor..ik heb hem sinds zaterdag weer.
bij mij staat t/m oktober 2011quote:Op donderdag 9 september 2010 16:29 schreef Sjowhan het volgende:
Heb op Androidworld gelezen dat de beta van Whatsapp nu publiekelijk is. De een zegt overigens dat het 90 dagen trial is, de ander een jaar. Daarna kost het 2 eur/jaar om er gebruik van te maken
Wanneer komen ze ( Desire HD en Desire Z ) naar ons kikkerlandje dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:14 schreef zarGon het volgende:
Hehehe, had vorige week een HTC Desire besteld bij T-Mobile, maar hij wordt pas volgende week afgeleverd. Morgen even de bestelling annuleren, nu de G2 (Desire Z) in Amerika aangekondigd is.
Daar is niets over bekend. Volgens Engadget kan men de G2 eind deze maand pre-orderen. Geen idee dus wanneer ie in Nederland beschikbaar is/zal worden, maar ik wil best wachten, aangezien mijn Palm Prē nu prima voldoet.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:17 schreef Gkhn het volgende:
Welke officiele games zijn er voor een android toestel? Dan bedoel ik spellen zoals Street Fighter enz wat je ook voor de iPhone hebt.
[..]
Wanneer komen ze ( Desire HD en Desire Z ) naar ons kikkerlandje dan?
ik heb HTC Legend en heb sinds zaterdag Peep weer terug.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:59 schreef Rivalo het volgende:
Ik heb nu de APK files van HTC Peep gevonden. Alleen dit is blijkbaar voor Hero.
Is het verstandig om deze apps te pushen naar mijn root? Aangezien ik denk dat APK's die niet vervangen worden niet zoveel schade aan kunnen richten.
Tweetdeck (beta), Seesmic. Toiteurquote:Op donderdag 9 september 2010 18:50 schreef Rivalo het volgende:
Weet iemand nog een vette twitter widget nu HTC Peep dood is?
Liefst eentje die gewoon het hele scherm gebruikt.
Toiteur is wel leuk.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:45 schreef SevenWonders het volgende:
Tweetdeck (beta), Seesmic. Toiteur
800 Mhz? Desire heeft 1 ghzquote:Op donderdag 9 september 2010 21:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daar is niets over bekend. Volgens Engadget kan men de G2 eind deze maand pre-orderen. Geen idee dus wanneer ie in Nederland beschikbaar is/zal worden, maar ik wil best wachten, aangezien mijn Palm Prē nu prima voldoet.
Daar zat ik eerst ook mee, maar, er is een maar.quote:
quote:In many ways, an 800MHz MSM7230 is superior to a 1GHz QSD8250.
Bron: http://tech.icrontic.com/(...)flash-thunder-smoke/.
GPU-vergelijking:quote:Some readers were concerned when they learned the T-Mobile G2 would have a CPU running at only 800 MHz, but some leaked graphics benchmarks indicate it should have roughly the same performance as the Samsung Galaxy S and the Motorola Droid X/2.
Bron: http://androidandme.com/2(...)to-samsung-galaxy-s/.
Die download mode werkt dus naar behoren op jouw toestel? VolUP+Home+power?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:15 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik heb de Galaxy nu ongeveer een maand.
Kan weinig fout gaan met de flash als je ook de juiste tools gebruikt(maar erg gelukkig ben ik er niet mee, veel programma's lopen regelmatig vast).
Download mode lukt wel, eerste keer is even vreemd.
Ik kan je eventueel de tools geven die ik heb, maar zoals ik eerder zei, ik ben er niet veel gelukkiger van geworden.
Wilde hem gisteren installeren bij een vriend van me. Kon ik hem niet meer vinden in de Market.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:29 schreef Sjowhan het volgende:
Ja die download mode werkte op mijn telefoonquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:13 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Die download mode werkt dus naar behoren op jouw toestel? VolUP+Home+power?
Recovery (tbv root) heb ik al via de softwaremethode gedaan maar geen fallbackscenario hebben als het mis gaat vind ik wat eng.
En wat bedoel je precies met het vastlopen? Ik neem aan die tools en niet Android 2.2?.
Altijd fijn, mensen die topics doorlezen en pas dan hun vraag stellen...quote:Op donderdag 9 september 2010 15:17 schreef RiKe het volgende:
Ik heb ook een vraagje, ik heb een Galaxy S () draaiend op 2.2, nu wil ik graag het uiterlijk veranderen van het toestel (ik hou van afwisseling).
Dit idee maar dan met een andere achtergrond, ik vind die menu's en widgets zo veel beter!
Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
Ik ben zelf echt een leek als het op Android mods aan komt
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
[..]
En inmiddels staat er in de afgelopen twee topics zoveel informatie over hoe zoiets op te bouwen en waar van alles te vinden is...quote:Op woensdag 8 september 2010 17:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, tnx
En Calender Widget is Pure Calender
En heb zelf Launcher Pro Plus dus.
Ben jij soms tevens moderator op Tweakers?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Altijd fijn, mensen die topics doorlezen en pas dan hun vraag stellen...![]()
[..]
[..]
[..]
En inmiddels staat er in de afgelopen twee topics zoveel informatie over hoe zoiets op te bouwen en waar van alles te vinden is...
Als je zelf gaat zoeken krijg je ook zelf steeds meer kennis ipv een simpel stappenplan op te vragen.
Ik was vooral benieuwd of dat ook met de Galaxy S kon, ik vond het verwarrend toen ik Launcher pro zag (als plaatje) en dat daar niet zo'n veranderde interface te zien is als in het eerder geposte plaatje wat ik wil bereiken zegmaar.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Altijd fijn, mensen die topics doorlezen en pas dan hun vraag stellen...![]()
[..]
[..]
[..]
En inmiddels staat er in de afgelopen twee topics zoveel informatie over hoe zoiets op te bouwen en waar van alles te vinden is...
Als je zelf gaat zoeken krijg je ook zelf steeds meer kennis ipv een simpel stappenplan op te vragen.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben jij soms tevens moderator op Tweakers?
Da's dus een heel andere vraagquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:04 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik was vooral benieuwd of dat ook met de Galaxy S kon, ik vond het verwarrend toen ik Launcher pro zag (als plaatje) en dat daar niet zo'n veranderde interface te zien is als in het eerder geposte plaatje wat ik wil bereiken zegmaar.
So just checking
De ontwikkelaar bied via zijn homepage alternatieven aan geloof ik. Heb daar wel ergens een stukje over gelezen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
Kan je LauncherPro Plus ook met creditcard kopen? had een wat oudere versie van usenet, maar die heeft dus amper leuke widgets, en updaten gaat niet, want dan krijg ik een authenticatie error. Maar als je in market launcherpro op zoekt dan zie je alleen dat je per PayPal kan upgraden. En dat heb ik niet en wil ik niet.
Excuse me..quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind alleen dit als homepage;
http://www.launcherpro.com/
Wat niet meer is als een veredelde changelog
Nee vanwege de belerende toon van jouw reactiequote:Op vrijdag 10 september 2010 11:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Omdat ik verwijs naar eerdere posts?
[..]
Wat is je budget en wat zijn je eisen? Moet het een nieuwe zijn of mag een 2e handsje? Wil je Android 2.2 of hou je het bij 2.1 of ben je tevreden met <2.1 versiesquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:20 schreef ukga het volgende:
android newb;
Hoi ik heb sinds een weekje een htc touch diamond2 (gekregen van een vriendin omdat mijn brakke samsung oveleden was. Op die htc zit windows 6.5.
ik heb al een beetje lopen orienteren op android, maar zie door het bomen het bos niet echt. wat raden jullie mij aan?
Morgen is het weekend.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:10 schreef Devolution het volgende:
Ik zit eraan te denken om een flinke aanvulling op de OP te maken, met een soort top 10 FAQ. Scheelt erg veel irritatie en vragen denk ikHeb nu alleen even geen tijd om zoiets in elkaar te zetten.
Ik wil android op mijn huidige telefoon(HTC touch diamond2) zetten. ik had al handleidingen gevonden, dus ik neem aan dat het mogelijk is?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is je budget en wat zijn je eisen? Moet het een nieuwe zijn of mag een 2e handsje? Wil je Android 2.2 of hou je het bij 2.1 of ben je tevreden met <2.1 versies
Oh dat....quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:30 schreef ukga het volgende:
[..]
Ik wil android op mijn huidige telefoon(HTC touch diamond2) zetten. ik had al handleidingen gevonden, dus ik neem aan dat het mogelijk is?
windows 6.5quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat....
Geen flauw idee of dat kan... Zou je gewoon ff het web af moeten speuren naar een custom ROM. Wat voor hardware zit er in dat dingetje?
Hardware, niet softwarequote:
meestal kan het ook niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:33 schreef ukga het volgende:
[..]
windows 6.5
het valt me op dat er 1001 websites zijn over android toestellen, maar weinig over hoe je android installeert op en windows telefoon
Sorryquote:
Dat ja. Vraag is of je het daar op moet willen draaien, maar goed... Mindere specs dan de huidige budget Android toestellen. Had je beter voor 230 euro ofzo een Wildfire kunnen nemenquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:20 schreef ukga het volgende:
[..]
Sorry![]()
bedoel je dit?;
CPU; QUALCOMM(R) 7200A
Snelheid; 528MHz
RAM grootte; 288 MB
Flashgeheugen 512 MB
Gegevensbus 32 Bits
Ja maar ik kreeg hem ook maar gratis. Mijn vriendin is zo een type van; HTC touch diamond2, Iphone 3g Blackberry storm, black berry bold, en nu wilt ze (uiteraardquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat ja. Vraag is of je het daar op moet willen draaien, maar goed... Mindere specs dan de huidige budget Android toestellen. Had je beter voor 230 euro ofzo een Wildfire kunnen nemen
Er zijn dan ook veel meer mensen die een gewone android telefoon hebben dan mensen die android op een toestel installeren wat er niet voor gemaakt is. Verder is deze link wel interessant voor je; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=627997quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:33 schreef ukga het volgende:
[..]
windows 6.5
het valt me op dat er 1001 websites zijn over android toestellen, maar weinig over hoe je android installeert op en windows telefoon
Ja die haret.exe had ik al ergens gezien. zodra je je telefoon opnieuw opstart of je batterij eruit haalt is android er alweer van af.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Er zijn dan ook veel meer mensen die een gewone android telefoon hebben dan mensen die android op een toestel installeren wat er niet voor gemaakt is. Verder is deze link wel interessant voor je; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=627997
Dat is voor de Touch Pro 2, voor de Touch Diamond 2 moet je deze hebben:quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Er zijn dan ook veel meer mensen die een gewone android telefoon hebben dan mensen die android op een toestel installeren wat er niet voor gemaakt is. Verder is deze link wel interessant voor je; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=627997
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |