Ben jij soms tevens moderator op Tweakers?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Altijd fijn, mensen die topics doorlezen en pas dan hun vraag stellen...![]()
[..]
[..]
[..]
En inmiddels staat er in de afgelopen twee topics zoveel informatie over hoe zoiets op te bouwen en waar van alles te vinden is...
Als je zelf gaat zoeken krijg je ook zelf steeds meer kennis ipv een simpel stappenplan op te vragen.
Ik was vooral benieuwd of dat ook met de Galaxy S kon, ik vond het verwarrend toen ik Launcher pro zag (als plaatje) en dat daar niet zo'n veranderde interface te zien is als in het eerder geposte plaatje wat ik wil bereiken zegmaar.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Altijd fijn, mensen die topics doorlezen en pas dan hun vraag stellen...![]()
[..]
[..]
[..]
En inmiddels staat er in de afgelopen twee topics zoveel informatie over hoe zoiets op te bouwen en waar van alles te vinden is...
Als je zelf gaat zoeken krijg je ook zelf steeds meer kennis ipv een simpel stappenplan op te vragen.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben jij soms tevens moderator op Tweakers?
Da's dus een heel andere vraagquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:04 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik was vooral benieuwd of dat ook met de Galaxy S kon, ik vond het verwarrend toen ik Launcher pro zag (als plaatje) en dat daar niet zo'n veranderde interface te zien is als in het eerder geposte plaatje wat ik wil bereiken zegmaar.
So just checking
De ontwikkelaar bied via zijn homepage alternatieven aan geloof ik. Heb daar wel ergens een stukje over gelezen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
Kan je LauncherPro Plus ook met creditcard kopen? had een wat oudere versie van usenet, maar die heeft dus amper leuke widgets, en updaten gaat niet, want dan krijg ik een authenticatie error. Maar als je in market launcherpro op zoekt dan zie je alleen dat je per PayPal kan upgraden. En dat heb ik niet en wil ik niet.
Excuse me..quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind alleen dit als homepage;
http://www.launcherpro.com/
Wat niet meer is als een veredelde changelog
Nee vanwege de belerende toon van jouw reactiequote:Op vrijdag 10 september 2010 11:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Omdat ik verwijs naar eerdere posts?
[..]
Wat is je budget en wat zijn je eisen? Moet het een nieuwe zijn of mag een 2e handsje? Wil je Android 2.2 of hou je het bij 2.1 of ben je tevreden met <2.1 versiesquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:20 schreef ukga het volgende:
android newb;
Hoi ik heb sinds een weekje een htc touch diamond2 (gekregen van een vriendin omdat mijn brakke samsung oveleden was. Op die htc zit windows 6.5.
ik heb al een beetje lopen orienteren op android, maar zie door het bomen het bos niet echt. wat raden jullie mij aan?
Morgen is het weekend.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:10 schreef Devolution het volgende:
Ik zit eraan te denken om een flinke aanvulling op de OP te maken, met een soort top 10 FAQ. Scheelt erg veel irritatie en vragen denk ikHeb nu alleen even geen tijd om zoiets in elkaar te zetten.
Ik wil android op mijn huidige telefoon(HTC touch diamond2) zetten. ik had al handleidingen gevonden, dus ik neem aan dat het mogelijk is?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is je budget en wat zijn je eisen? Moet het een nieuwe zijn of mag een 2e handsje? Wil je Android 2.2 of hou je het bij 2.1 of ben je tevreden met <2.1 versies
Oh dat....quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:30 schreef ukga het volgende:
[..]
Ik wil android op mijn huidige telefoon(HTC touch diamond2) zetten. ik had al handleidingen gevonden, dus ik neem aan dat het mogelijk is?
windows 6.5quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat....
Geen flauw idee of dat kan... Zou je gewoon ff het web af moeten speuren naar een custom ROM. Wat voor hardware zit er in dat dingetje?
Hardware, niet softwarequote:
meestal kan het ook niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:33 schreef ukga het volgende:
[..]
windows 6.5
het valt me op dat er 1001 websites zijn over android toestellen, maar weinig over hoe je android installeert op en windows telefoon
Sorryquote:
Dat ja. Vraag is of je het daar op moet willen draaien, maar goed... Mindere specs dan de huidige budget Android toestellen. Had je beter voor 230 euro ofzo een Wildfire kunnen nemenquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:20 schreef ukga het volgende:
[..]
Sorry![]()
bedoel je dit?;
CPU; QUALCOMM(R) 7200A
Snelheid; 528MHz
RAM grootte; 288 MB
Flashgeheugen 512 MB
Gegevensbus 32 Bits
Ja maar ik kreeg hem ook maar gratis. Mijn vriendin is zo een type van; HTC touch diamond2, Iphone 3g Blackberry storm, black berry bold, en nu wilt ze (uiteraardquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat ja. Vraag is of je het daar op moet willen draaien, maar goed... Mindere specs dan de huidige budget Android toestellen. Had je beter voor 230 euro ofzo een Wildfire kunnen nemen
Er zijn dan ook veel meer mensen die een gewone android telefoon hebben dan mensen die android op een toestel installeren wat er niet voor gemaakt is. Verder is deze link wel interessant voor je; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=627997quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:33 schreef ukga het volgende:
[..]
windows 6.5
het valt me op dat er 1001 websites zijn over android toestellen, maar weinig over hoe je android installeert op en windows telefoon
Ja die haret.exe had ik al ergens gezien. zodra je je telefoon opnieuw opstart of je batterij eruit haalt is android er alweer van af.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Er zijn dan ook veel meer mensen die een gewone android telefoon hebben dan mensen die android op een toestel installeren wat er niet voor gemaakt is. Verder is deze link wel interessant voor je; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=627997
Dat is voor de Touch Pro 2, voor de Touch Diamond 2 moet je deze hebben:quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Er zijn dan ook veel meer mensen die een gewone android telefoon hebben dan mensen die android op een toestel installeren wat er niet voor gemaakt is. Verder is deze link wel interessant voor je; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=627997
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |