abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86204310
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:28 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik heb nu gewoon zo'n Sense widget die 1 scherm vult. Ideaal ding, je zit gewoon een stuk of 5 á 6 afspraken vooruit, per dag geselecteerd. Maar dat is dus idd een Sense-widget, dus die kan je weer niet selecteren in launcherpro
Bedoel je zoiets als in het laatste homescreen hier?
pi_86204691
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:34 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Bedoel je zoiets als in het laatste homescreen hier?
Ik wou net zeggen, dat zit toch standaard ingebouwd in LP.
RAH RAH
pi_86210081
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:44 schreef D3ft0n3 het volgende:

[..]

Moet je wel de betaalde versie hebben.
pi_86210109
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:44 schreef D3ft0n3 het volgende:

[..]

Die kreeg ik serieus niet
pi_86210669
quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:37 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Die widget en dingen die in je screenshot te zien zijn wil ik ook :9~ Heb je overigens pro of pro plus? Kan je mij de namen geven van oa de batterywidget, de energiebeheerbalkjes, eigenlijk alles wat op de linkerhomescreens staat tot het midden. Je kan overigens ook naar 5 homescreens instellen maar dat wist je vast al.
:')

quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:59 schreef Ireyon het volgende:

[..]

De batterywidget in icoonvorm is volgens mij Battery Left Widget, in tekstvorm is het BattStatt. De energiebeheerbalkjes zijn Extended Controls. De widgets met het vrije geheugen zijn Internal Phone - en SD Card Storage Widget. De Wifi-widget is Wifi Widget :P . De People-widget komt uit LauncherPro Plus en de klok in tekstvorm is Tajm.
[..]

Het aantal widgets wordt continu uitgebreid hè.. paar weken terug de SMS-widget, afgelopen week nog de Twitter widget, komende week een Facebook/Friendstream widget en zo gaat het nog wel even door.
Dat dus, tnx ;)

En Calender Widget is Pure Calender

En heb zelf Pro Plus dus.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_86213619
Na een tijd continu veranderen geloof ik dat ik nu wel redelijk tevreden ben met mijn homescreens. Gebruik er maar drie nu, gek genoeg.
pi_86216558
Ik heb geprobeerd met Samsung kies paar bestanden over te zetten naar m'n telefoon alleen 70% daarvan lukt dat gewoon niet.. zonder reden ook.

Weet iemand wat het probleem kan zijn?
  woensdag 8 september 2010 @ 21:57:05 #133
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_86221961
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:07 schreef seetjai het volgende:
Ik heb geprobeerd met Samsung kies paar bestanden over te zetten naar m'n telefoon alleen 70% daarvan lukt dat gewoon niet.. zonder reden ook.

Weet iemand wat het probleem kan zijn?
Waarom niet gewoon koppelen als drive?
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_86225481
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:57 schreef Dromer het volgende:

[..]

Kom net pas achter dat ie automatisch m'n muziekbestanden overgeplaatst heeft naar m'n telefoon :?
pi_86231186
Ik wil een eigen server draaien mbt synchroniseren e-mail. agenda, taken, etc. Iemand enige ervaring met bepaalde programma's hiervoor? Server moet draaien binnen een Windows omgeving, en gegevens kunnen halen uit Outlook en synchroniseren met Android.

Funambol lijkt mij interessant b.v.
  donderdag 9 september 2010 @ 08:46:19 #136
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_86231983
quote:
Op donderdag 9 september 2010 07:22 schreef Juup© het volgende:
Ik wil een eigen server draaien mbt synchroniseren e-mail. agenda, taken, etc. Iemand enige ervaring met bepaalde programma's hiervoor? Server moet draaien binnen een Windows omgeving, en gegevens kunnen halen uit Outlook en synchroniseren met Android.

Funambol lijkt mij interessant b.v.
Funambol werkt inderdaad best goed. Synct ook met iPwn en WM toestellen.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_86232127
iemand die een tool heeft om 2 exchange accounts te ondersteunen

ik had wel een email.apk kunnen downloaden van xda maar dat is voor 2.2 en ik heb nog 2.1 :( wie helpt me
pi_86232292
Komt er het komende half jaar een telefoon uit die vergelijkbaar is met camera van de Sony Ericsson Satio/ Nokia N8 in combinatie met het Android besturingssysteem. Dus met een meer dan goede camera i.c.m Android.

Want ik heb nu de Satio, maar ik vind dat hele Symbian maar helemaal niets.
Of saté?
pi_86232334
Is dat een vraag of een feit?
pi_86233785
quote:
Op donderdag 9 september 2010 08:46 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Funambol werkt inderdaad best goed. Synct ook met iPwn en WM toestellen.
Dan ga ik dat eens proberen ^O^
pi_86235181
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:57 schreef Dromer het volgende:

[..]

zonder Kies? Tell me how! :)
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_86236026
Iemand enig idee hoe je de foto's kan sorteren als je het 'upload-venster' krijgt.

In je galerie staan ze wel zo dat je bij de nieuwste begint, maar als je dan kiest voor uploaden (naar wat dan ook), dan krijg je het venster waar je foto's kan selecteren, en dan staat het weer helemaal bij het begin. Dus is ff een flink stukje scrollen met >250 foto's op je toestel. Ook een erg onlogische sortering als je het mij vraagt. Het is logischer dat je de net gemaakte foto's wil uploaden/delen dan de oudste.
pi_86238011
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:06 schreef jack4ya het volgende:
Is dat een vraag of een feit?
Een vraag: Komt er een telefoon met Android, en een goede camera uit het komende halfjaar?
Of saté?
pi_86239147
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:06 schreef FUFR het volgende:

[..]

zonder Kies? Tell me how! :)
Kies werkt hier ook niet, ik doe het ook anders. Ga naar instellingen, over het toestel, usb instellingen, en kies daar massaopslag ipv Kies. Nu inpluggen, notification bar naar beneden schuiven, en op koppelen klikken. Dan krijg je gewoon zo'n autoplay schermpje op je pc voor elke geheugenkaart, en kan je er bestanden in schuiven. Easy.

Ik heb vandaag de gok maar genomen, en mn Galaxy S geflasht naar Froyo. Werkt echt perfect, ik ben er blij mee :)
pi_86239259
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:43 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Een vraag: Komt er een telefoon met Android, en een goede camera uit het komende halfjaar?
Ik weet het iig niet, aangezien ik het na een half jaar wachten het voor gezien heb gehouden en de Desire gekocht. De N8 ga ik zeker bestuderen, ja hij is uit, maar in de winkels ligt nog niet om te kunnen bevoelen enzo.

Ik denk niet dat ik de Desire ten faveure van de N8 zal wegdoen, vanwege het Android verhaal idd.

Goede camera's met een belfunctie zijn er sinds de N82 niet meer geweest is IMHO, en ik zat met smart te wachten op 1 met (goede!) Android. De dag dat die er is, flickr ik mijn Desire eruit.
pi_86241687
Ik heb het nog even gecheckt maar ik mag nog tot januari 2012 bij Vodafone blijven. Ach, heb ik in ieder geval nog geen afrekenen per minuut en databundels. En wie weet wat voor een geweldige toestellen er tegen die tijd zijn!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  donderdag 9 september 2010 @ 15:06:39 #147
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_86243080
Even een ander vraagje! Moeten jullie je mobiele telefoontje ook regelmatig resetten ? Ik moest vanochtend naar een week online te zijn geweest met mijn internet mobieltje weer resetten. Waarom, omdat ik geen internet verbinding had. Daarna was ik op internet.
pi_86243192
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Even een ander vraagje! Moeten jullie je mobiele telefoontje ook regelmatig resetten ? Ik moest vanochtend naar een week online te zijn geweest met mijn internet mobieltje weer resetten. Waarom, omdat ik geen internet verbinding had. Daarna was ik op internet.
Rebooten bedoel je? of echt hard reset? Ik heb zo af en toe (eens in de 2 weken ofzo?) weleens dat hij geen gegevensverbinding krijgt. Dan zet ik die ff uit bij settings, en meteen weer aan (de gegevensverbinding dus) en dan werkt het weer
pi_86243289
Angry Birds _O_

Heeft inderdaad het concept van Crush the Castle (of CtC van AB :P ) maar dat vleugje humor maakt het toch leuker.
pi_86243430
Ik heb ook een vraagje, ik heb een Galaxy S ( O+ ) draaiend op 2.2, nu wil ik graag het uiterlijk veranderen van het toestel (ik hou van afwisseling).

Dit idee maar dan met een andere achtergrond, ik vind die menu's en widgets zo veel beter!

Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
Ik ben zelf echt een leek als het op Android mods aan komt ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')