Bedoel je zoiets als in het laatste homescreen hier?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb nu gewoon zo'n Sense widget die 1 scherm vult. Ideaal ding, je zit gewoon een stuk of 5 á 6 afspraken vooruit, per dag geselecteerd. Maar dat is dus idd een Sense-widget, dus die kan je weer niet selecteren in launcherpro
Ik wou net zeggen, dat zit toch standaard ingebouwd in LP.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:34 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Bedoel je zoiets als in het laatste homescreen hier?
Moet je wel de betaalde versie hebben.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:44 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dat zit toch standaard ingebouwd in LP.
Die kreeg ik serieus nietquote:Op woensdag 8 september 2010 14:44 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dat zit toch standaard ingebouwd in LP.
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die widget en dingen die in je screenshot te zien zijn wil ik ookHeb je overigens pro of pro plus? Kan je mij de namen geven van oa de batterywidget, de energiebeheerbalkjes, eigenlijk alles wat op de linkerhomescreens staat tot het midden. Je kan overigens ook naar 5 homescreens instellen maar dat wist je vast al.
Dat dus, tnxquote:Op woensdag 8 september 2010 10:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De batterywidget in icoonvorm is volgens mij Battery Left Widget, in tekstvorm is het BattStatt. De energiebeheerbalkjes zijn Extended Controls. De widgets met het vrije geheugen zijn Internal Phone - en SD Card Storage Widget. De Wifi-widget is Wifi Widget. De People-widget komt uit LauncherPro Plus en de klok in tekstvorm is Tajm.
[..]
Het aantal widgets wordt continu uitgebreid hè.. paar weken terug de SMS-widget, afgelopen week nog de Twitter widget, komende week een Facebook/Friendstream widget en zo gaat het nog wel even door.
Waarom niet gewoon koppelen als drive?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:07 schreef seetjai het volgende:
Ik heb geprobeerd met Samsung kies paar bestanden over te zetten naar m'n telefoon alleen 70% daarvan lukt dat gewoon niet.. zonder reden ook.
Weet iemand wat het probleem kan zijn?
Kom net pas achter dat ie automatisch m'n muziekbestanden overgeplaatst heeft naar m'n telefoonquote:Op woensdag 8 september 2010 21:57 schreef Dromer het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon koppelen als drive?
Funambol werkt inderdaad best goed. Synct ook met iPwn en WM toestellen.quote:Op donderdag 9 september 2010 07:22 schreef Juup© het volgende:
Ik wil een eigen server draaien mbt synchroniseren e-mail. agenda, taken, etc. Iemand enige ervaring met bepaalde programma's hiervoor? Server moet draaien binnen een Windows omgeving, en gegevens kunnen halen uit Outlook en synchroniseren met Android.
Funambol lijkt mij interessant b.v.
Dan ga ik dat eens proberenquote:Op donderdag 9 september 2010 08:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Funambol werkt inderdaad best goed. Synct ook met iPwn en WM toestellen.
zonder Kies? Tell me how!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:57 schreef Dromer het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon koppelen als drive?
Een vraag: Komt er een telefoon met Android, en een goede camera uit het komende halfjaar?quote:
Kies werkt hier ook niet, ik doe het ook anders. Ga naar instellingen, over het toestel, usb instellingen, en kies daar massaopslag ipv Kies. Nu inpluggen, notification bar naar beneden schuiven, en op koppelen klikken. Dan krijg je gewoon zo'n autoplay schermpje op je pc voor elke geheugenkaart, en kan je er bestanden in schuiven. Easy.quote:
Ik weet het iig niet, aangezien ik het na een half jaar wachten het voor gezien heb gehouden en de Desire gekocht. De N8 ga ik zeker bestuderen, ja hij is uit, maar in de winkels ligt nog niet om te kunnen bevoelen enzo.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:43 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Een vraag: Komt er een telefoon met Android, en een goede camera uit het komende halfjaar?
Rebooten bedoel je? of echt hard reset? Ik heb zo af en toe (eens in de 2 weken ofzo?) weleens dat hij geen gegevensverbinding krijgt. Dan zet ik die ff uit bij settings, en meteen weer aan (de gegevensverbinding dus) en dan werkt het weerquote:Op donderdag 9 september 2010 15:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Even een ander vraagje! Moeten jullie je mobiele telefoontje ook regelmatig resetten ? Ik moest vanochtend naar een week online te zijn geweest met mijn internet mobieltje weer resetten. Waarom, omdat ik geen internet verbinding had. Daarna was ik op internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |