Klik op de foto voor hoge resolutie.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zoek naar jouw screenshot van launcher pro maar vind um niet. Wil weten wat jij zoal nog meer hebt.
Dat heeft volgens mij te maken met je WiFi energiespaarstand en niet met Netcounter.quote:Enne, kan het kloppen dat door netcounter mijn i-netverbinding niet tot stand komt als ik mijn huis (met wifi) verlaat? Dit probleem had ik vroeger ook en de oorzaak lag oa aan een energiebesparend programmaatje (weet ff niet meer welke). Als ik naar netcounter kijk zie ik grote hoeveelheid databytes via Wifi maar via i-net nul bytes, dat kan niet kloppen.
Nee, ik heb er 7 zoals je kan zien, allen met de twee laatste rechts weet ik nog niet goed wat ik moet doenquote:Heb jij overigens ook maar 3 homescreens met Launcher Pro?
Ik heb hetzelfde probleem. Waarom denk je dat mijn camera in de dock staatquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:32 schreef lekzzz het volgende:
@Adolecens, ik gebruik nu ook launcherpro maar heb het volgende probleem. Als ik snelkoppelingen maak via Bettercut dan zegt ie dat het niet bestaat als ik de koppeling op het scherm aan klik.
Een simpel voorbeeld, ik wilde de camera een andere icon geven en vervolgens herkend hij de app niet meer. Verschijnt er in het scherm: Deze toepassing is niet geïnstalleerd op uw telefoon.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:18 schreef Joene het volgende:
Voor diegene met een Samsung Galaxy S
Mijn telefoon had vandaag spontane reboots
Na enig zoeken gevonden hoe je hierop een hard reset kan doen .
• Stap 1 Verwijder de Batterij en plaats deze weer terug.
• Stap 2 Druk op Volume + knop , Home en Aan/uit knop tegelijkertijd
• Stap 3 Zodra het Samsung Symbool verschijnt laat je de Home knop los.
• Stap 4 Hierna verschijnt het boot Menu
• Stap 5 Volume + en - om door het menu te browsen , Home knop om te selecteren.
quote:Zijn er tools beschikbaar om een back-up van je telefoon te maken? Wil een back-up van mijn Milestone maken. Gaat dan vooral om de contacten.
Ah ja, die "Open nieuw deel" knop maakt je luiquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:44 schreef Happel het volgende:
Scusi, had niet in de gaten dat ik de laatste was.
Moet je wel het juiste topicnummer ervoor zetten natuurlijk.
[..]
Oke als volgt kan je het wel doen:quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem. Waarom denk je dat mijn camera in de dock staat
Geen idee waar dat aan ligt, had ook geen zin om het uit te zoeken, mijn vriendin op haar Legend heeft hetzelfde ook. Met Contacten, Camera en nog wat standaard Android apps gebeurt dat.
Bedankt voor de link. Werkt inderdaad prima (ook op de Spica) maar je ziet bij de lagere resolutie dat je bij het menu etc. wat stukjes mist. Het spel zelf werkt echter prima.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:38 schreef Adolecens het volgende:
Hmmzzz...
Werkt prima inmiddels
[..]
Directe 4shared-download link van de .apkOf voor de WVGA Scherm gebruikers de Market QR-Codeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Angry Birds In-game Trailer
[ afbeelding ]
Hoe kan je ervoor zorgen dat ie automatisch aanpast aan je telefoon qua grootte (Sasmsung Galaxy)quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah ja, die "Open nieuw deel" knop maakt je lui
Ow, voor diegene die me al een aantal maal hebben gevraagd waar die achtergrond te vinden is:
[ afbeelding ]
Of op:
http://dygz78ls5cy51.clou(...)4ee1acde06a3a37dd3d4
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:39 schreef Adolecens het volgende:
Omdat de Lapo'er geen nieuw topic openede
Crosspost:
[..]
Klik op de foto voor hoge resolutie.
[ afbeelding ]
[..]
Dat heeft volgens mij te maken met je WiFi energiespaarstand en niet met Netcounter.
Instellingen > Draadloos en netwerken > Wi-Fi-instellingen > Menu (knop indrukken) > Geavanceerd > Wi-Fi Slaapbeleid
Als je die op anders dan nooit zet, zet ie na een bepaalde tijd Wi-Fi uit en moet je hem handmatig weer aanzetten.
[..]
Nee, ik heb er 7 zoals je kan zien, allen met de twee laatste rechts weet ik nog niet goed wat ik moet doen
Ik heb onderin ook 3 dock schermen met meest gebruikte apps, dus eigenlijk meer dan genoeg ruimte. En veel widgets betekend ook meestal meer energieverbruik.
Voor de kalender gebruik ik Pure Calender. Op mijn homescreen heb ik die zo geconfigureerd dat ik daar alleen de afspraken zie die op deze dag staan, afspraken in de toekomst staan daar niet. Die staan 1 scherm rechts zoals je ziet. Ook heb ik van die op het homescreen de layout zo aangepast dat ie overeenkomt met mijn andere twee widgets.
Bij agenda's in de settings even de facebook 'agenda' uitzettenquote:foto Op zaterdag 4 september 2010 12:11 schreef Zwansen het volgende:
Lol, nu heeft Jorte/Google agenda automatisch alle verjaardagen van mijn Facebookvrienden op de een of andere manier opgehaald. Iemand die dit ook heeft en hoe zet ik dit uit?
Raar, dat doet ie inderdaad welquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:58 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Oke als volgt kan je het wel doen:
> Open Bettercut
> Edit shortcut
> Kies de shortcut die je wilt
> Kies change icon
De rest wijst zich vanzelf.
Dit werkt nu bij mij wel.
Je kan een uitsnede maken als je hem instelt als achtergrond, aanpassen doet ie vervolgens zelf.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:08 schreef seetjai het volgende:
[..]
Hoe kan je ervoor zorgen dat ie automatisch aanpast aan je telefoon qua grootte (Sasmsung Galaxy)
Dat zijn widgets, Extended Controls en WifiWidgetquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:15 schreef mac_this het volgende:
Ik ga dit topic ook even volgen,
alleen heb alleen de vraag hoe Adolencens bij de wifi-aan-uit balk (hoe die heet, iets met stroom) die daarboven staat krijgt. ik kan hem nergens vinden.
Maar ik ga wel even verder loeren.
[..]
Ja had 'm uitgesneden, maar hij past niet aan.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:46 schreef Adolecens het volgende:
Je kan een uitsnede maken als je hem instelt als achtergrond, aanpassen doet ie vervolgens zelf.
Dat is met alle foto's die je instelt als achtergrond. Dat is standaard bij Android.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:56 schreef seetjai het volgende:
[..]
Ja had 'm uitgesneden, maar hij past niet aan.
Als ik gewoon naar naar m'n volgende venster ga (zeg maar boven heb je 1 t/m7.. weet niet of het duidelijk is), dan gaat die foto ook mee.. dan gaat ie meeschuiven.
Dat wil ik juist niet
Ok dat weet ik dan weer .. dus uren voor niks zitten te klotenquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is met alle foto's die je instelt als achtergrond. Dat is standaard bij Android.
Welk app gebruik je om automatisch te switchen tussen Wifi en 3g?quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zoek naar jouw screenshot van launcher pro maar vind um niet. Wil weten wat jij zoal nog meer hebt.
Enne, kan het kloppen dat door netcounter mijn i-netverbinding niet tot stand komt als ik mijn huis (met wifi) verlaat? Dit probleem had ik vroeger ook en de oorzaak lag oa aan een energiebesparend programmaatje (weet ff niet meer welke). Als ik naar netcounter kijk zie ik grote hoeveelheid databytes via Wifi maar via i-net nul bytes, dat kan niet kloppen.
Heb jij overigens ook maar 3 homescreens met Launcher Pro?
Gewoon wifi uitzetten, waarna ie automatisch overschakelt op 3Gquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:16 schreef lekzzz het volgende:
Iemand hier een antwoord op?
[..]
Welk app gebruik je om automatisch te switchen tussen Wifi en 3g?
Ja dat snap ik. Maar ik wil eigenlijk een app hebben die automatisch thuis op m'n wifi overschakelt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gewoon wifi uitzetten, waarna ie automatisch overschakelt op 3G
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop