Oh dit klinkt wel leuk, kende ik nog nietquote:
Ga jetoch zonder kledingquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:26 schreef Myraela het volgende:
Ik moet er zo vandoor, maar mijn kleding is nog niet klaar in de droger.
Dat lijkt me niet zo heul slim.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jetoch zonder kleding![]()
Het zonnetje schijnt lekker dus
Die single is ook pas net uitquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dit klinkt wel leuk, kende ik nog niet
Mogguhquote:
Tot zoquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:43 schreef Myraela het volgende:
Ik ben al richting Rotterdam. Totzo.
kom ook maar naar het hondentopic danquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een ondeugende zwarte labrador
SVZW?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga zo richting Wierden fietsen voor een hoofdklassewedstrijd. Het eigen team nareizen richting Lisse gaat niet lukken zonder vervoer.
Ik weet van niks hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat hebben jullie gisteren veel SC's gevuld zeg.
Wie wijquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat hebben jullie gisteren veel SC's gevuld zeg.
hehe scherpquote:
Wat een vrolijkheidquote:
Ja, hèquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat een vrolijkheid
Tis hier wel lekker rustig nu
Nee.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, hè![]()
Ga jij eigenlijk naar de meet?
nou ben je toch ook lekker bezig.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:38 schreef -Miauw- het volgende:
Wauw CRV![]()
Ik heb de badkamer geschrobt en er draait nu een witte was, verder ben ik nog niet gekomen![]()
Oja, ik heb een bosje oude bloemen weggegooid, wat een putlucht kwam er uit die vaas
Bedoelde je trouwens de TAL meet of de FOK! meet die vanmiddag gaat plaatsvinden?quote:
quote:
Hoi crvquote:
ik leef als god in frankrijk.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi crv
Nog steeds hier actief dus
Al aan je wijntje begonnen?
Tal-meetquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bedoelde je trouwens de TAL meet of de FOK! meet die vanmiddag gaat plaatsvinden?
Anyway, ik ben niet zo'n meet type, tenzij het in mijn eigen woonplaats is of dicht in de buurt zodat ik weer snel weg kan gaan mocht het niet goed voelen
nou kom op scannen en plaatsenquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:54 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
![]()
het moment dat ik vreesde is gearriveerd...de huwelijksfoto's zijn er!
Mijn zusje, ik en mijn vader staan op één foto en echt, qua lelijkheid probeert de een de andere te overtreffenIk kijk met één oog naar beneden en de andere omhoog, mijn zusje heeft op de een of andere manier een formidabele onderkin gekweekt en een rij over-de-top-witte-verblindende-tanden en mijn vader kijkt stoned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |